jij ziet ze vliegen, maar lief dat je het zegtquote:Op zondag 8 mei 2011 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je ziet jezelf zoals je jezelf wilt zien, maar je hebt een prachtlijf en neger is dat vast en zeker met me eens.
Hoe lang zijn mannen al aan de macht?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus? Liever een vrouw aan de macht dan een man. Op scholen waar mannen directeur zijn, allemaal rode cijfers op de bankrekeningen, op scholen waar vrouwen directeur zijn: allemaal zwarte cijfers.
En wie bepaalt dat? Laatste keer dat ik checkte was ik er vrijwel zeker dat ik dat wasquote:Op zondag 8 mei 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kwam bijna.. i love to tease
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe lang zijn mannen al aan de macht?
Ok en hoe lang hebben vrouwen de kans op macht?
Als ze net zo lang de macht hebben als mannen zijn ze net zo slecht en bedorven.
Vrouwen zijn subtieler.. achter elke vent staan iig 2 vrouwen die de basis hebben gelegd.. mams en omaquote:Op zondag 8 mei 2011 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze net zo lang de macht hebben als mannen zijn ze net zo slecht en bedorven.
Door wie is de economische crisis veroorzaakt? Juist, de man. Wetenschappelijk onderzocht dat vrouwen beter met risico's om kunnen gaan dan de man.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
toch hoorde ik jou vannacht nog zeggen dat je dat juist zo lekker vondquote:Op zondag 8 mei 2011 19:50 schreef Viro het volgende:
[..]
En wie bepaalt dat? Laatste keer dat ik checkte was ik er vrijwel zeker dat ik dat was
zonder mannen zouden de vrouwen de luxe niet kennen die er is vandaag de dagquote:Op zondag 8 mei 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
Mannen zijn veel beter in het praktische werk. Mentaal ben ik dan ook half een vrouw, want ik ben absoluut niet praktisch
Sinds gisteren volgens mij.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
sinds wanneer post jij hier eigenlijk
Achter elke vrouw staan 2 mannen Papa en opa.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vrouwen zijn subtieler.. achter elke vent staan iig 2 vrouwen die de basis hebben gelegd.. mams en oma
Dacht dat de crisis onstaan was doordat de vrouwen die de macht in amerika hebben allemaal tegelijk ongesteld zijn geraaktquote:Op zondag 8 mei 2011 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Door wie is de economische crisis veroorzaakt? Juist, de man. Wetenschappelijk onderzocht dat vrouwen beter met risico's om kunnen gaan dan de man.
Heb je mn post wel gelezen?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Door wie is de economische crisis veroorzaakt? Juist, de man. Wetenschappelijk onderzocht dat vrouwen beter met risico's om kunnen gaan dan de man.
Dan ben ik niet de enige die ze ziet vliegen.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jij ziet ze vliegen, maar lief dat je het zegt
Zonder mannen hadden we geen economiequote:Op zondag 8 mei 2011 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan mijn rechterhand pratenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch hoorde ik jou vannacht nog zeggen dat je dat juist zo lekker vond
I saw what you did therequote:Op zondag 8 mei 2011 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zonder mannen hadden we geen economie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |