quote:Op zondag 8 mei 2011 19:38 schreef Lithia het volgende:
Dat is altijd beter dan bij een 'KLB-gang' horen.
En voor je het vergeet, vraag of je zusje mij niet meer om r+r wil vragenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:38 schreef Micson het volgende:
2005 belde TS..
Ik weet niet precies wat ze wilde, maar het had iets te maken met dit kuttopic
Doe dan een gastslotje.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:41 schreef gamezz het volgende:
Verder is dit een ik-weet-niets-te-verzinnen-maar-ik-wil-toch-een-topic-openen-dus-open-ik-maar-een-klacht-over-r&r-op-hyves-topic.
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:41 schreef gamezz het volgende:
Verder is dit een ik-weet-niets-te-verzinnen-maar-ik-wil-toch-een-topic-openen-dus-open-ik-maar-een-klacht-over-r&r-op-hyves-topic.
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:41 schreef gamezz het volgende:
quote:
Lolquote:
Whahahaaquote:
hjuh wtf ja je heb gelijk xDquote:Op zondag 8 mei 2011 23:07 schreef Nikmans het volgende:
Is dat nikelogo op die pet gespiegeld?
Turkse nep-nikepet
Mensen die niet weten dat webcams vaak het beeld spiegelenquote:
ken je de betekenis vanquote:Op zondag 8 mei 2011 23:19 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat webcams vaak het beeld spiegelen
Echt chanant manquote:Op zondag 8 mei 2011 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]nog een manier om 'sowieso' te spellen
Niet de webcams doen dat, maar pauper msn-messenger doet dat eiquote:Op zondag 8 mei 2011 23:19 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat webcams vaak het beeld spiegelen
Is er überhaupt een 'KLB-gang'?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:38 schreef Lithia het volgende:
Dat is altijd beter dan bij een 'KLB-gang' horen.
ik ben sowieso ook out hoor. Anyways.quote:
ik zet alleen mn ping bij de fotosquote:Op maandag 9 mei 2011 00:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ben sowieso ook out hoor. Anyways.
kudos, respect, reactie, vind ik leuk, credits, props, RT, karma.
bb ping qw829281020 voor de chimeidsquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:16 schreef ono12 het volgende:
Reactie.= Gelijk Back.
Respect,= Gelijk Back .
Spotten = gelijk terug, !!
1.Haters mogen naar huis
2.R-R is altijd welkom
3.Heb je heel veel haat druk op(ctrl+w) of rechts boven de rode kruis
4.Jwz R-R is altijd back (trg)
5.Ben geen sneltrein!
geef je ping dnaquote:Op maandag 9 mei 2011 00:18 schreef linpunt het volgende:
[..]
bb ping qw829281020 voor de chimeids
[..]
jij bent zeker eem toevoegingquote:Op maandag 9 mei 2011 00:22 schreef Alborz het volgende:
En kan iemand een klaagtopic maken over de huidige turkeninvasie op Fok! Belachelijk en nikstoevoegende gebrommel wat daar vandaan komt
1.Haters mogen naar huisquote:Op maandag 9 mei 2011 00:22 schreef Alborz het volgende:
En kan iemand een klaagtopic maken over de huidige turkeninvasie op Fok! Belachelijk en nikstoevoegende gebrommel wat daar vandaan komt
ik ben je bitch nietquote:Op maandag 9 mei 2011 00:22 schreef Alborz het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:23 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |