Nee, ik ben er zo een die het belangrijker vindt wat hij met zijn lul doetquote:Op zondag 8 mei 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo is dat met de meeste vrouwen. Daarom zei ik dat ook.
[..]
Jij bent r zo 1 die zegt :
Een strootje kriebelt meer dan een boomstam!
die komt niet uit de kelder voor ik een geschikte vent voor dr heb gevondenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik wil je zusje nog wel zo graag als schoonzusjeVerdorie.
Nee, sorry. Ik vind dat echt walgelijk en laag.quote:
Waarmee je nu insinueert dat Naatje niet geschikt is?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef Viro het volgende:
[..]
die komt niet uit de kelder voor ik een geschikte vent voor dr heb gevonden
FOK!getrouwd met Ezechielkquote:Op zondag 8 mei 2011 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben FOK!verloofd met Flippiee, heb FOK!verkering met 92Merel en ben nog niet getrouwd op FOK! en heb ook nog geen fuckbuddy op FOK!
maar ik ben lomp, zal je aan moeten wennenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik vind dat echt walgelijk en laag.
* Outpost76 krijgt weer een beetje hoop.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben er zo een die het belangrijker vindt wat hij met zijn lul doetEn dan maakt het in mijn ervaring weinig uit of die lul groot is of klein, meer aan de ervaring van de man in kwestie
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
Met Viro is het alsof je de grote volkskrant leest, je verlangt terug naar het tabloid formaat.
Die is niet van mezelf trouwens.
Die van jou is al 5 jaar ongebruiktquote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 krijgt weer een beetje hoop.
Hij: geen seks voor huwelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarmee je nu insinueert dat Naatje niet geschikt is?
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is langer dan Eggs, die snuift na 1,5 jaar zijn sperma in poedervorm
Die was van mij.. wie weet waar ik het over had?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
Met Viro is het alsof je de grote volkskrant leest, je verlangt terug naar het tabloid formaat.
Die is niet van mezelf trouwens.
Of je begint een relatie met je rechterhandquote:Op zondag 8 mei 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je dat hier roepen? Get a life oid!
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is langer dan Eggs, die snuift na 1,5 jaar zijn sperma in poedervorm
ik heb een relatie met mijn linkerhand, er staat een hartje op zelfsquote:Op zondag 8 mei 2011 19:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Of je begint een relatie met je rechterhand
Ik ga liever vreemd. Links en rechts.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Of je begint een relatie met je rechterhand
Ik wilde het alleen even zwart op wit hebbenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij: geen seks voor huwelijk
Zij: ze kan niet zolang wachten
Duidelijk. Ik vraag me all1 af of dat wel gezond is voor me!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Je hebt epic radio gemist op zaterdagen met onwijs lange skype gesprekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |