abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96509278
Gisteren dus met wat maten die oud-militair zijn zo een militaire tentoonstelling bezocht in
Rijswijk
,ergens verscholen in een hal. Ik persoonlijk had nog nooit zoiets meegemaakt dus
was wel benieuwd over hoe alles nou zo in zijn werk gaat. Nou ik heb het geweten. Oude
mannen van boven de 50,60 en soms zelfs 70 in WW2 die in nazi-Duitsland en US army uniformen rondlopen en de tijd van WW2 proberen te verheerlijken alsof in oorlogstijd soldaat/officier zijn een uitje was die geromantiseerd moest worden.

Schotse doedelband

wat een drukte van jong publiek :D

Veel stands met allerlei leesmateriaal uit die tijd (van die hele oude boeken die je zelfs bij de Slechte niet zal vinden) en natuurlijk allerlei modellen van schepen en allerlei ander militair materieel die je bv. als kind vroeger in een speciale zaak kocht en waar je dan oorlogje mee ging spelen.:) Opvallend hoeveel mannen vol trots door de hal liepen alsof ze op het punt stonden
uitgezonden te worden in hun retro-uniformen. ;) Uiteraard waren er ook allerlei bivaks opgezet met oude Amerikaanse trucks/jeeps en zelfs een heuse commando-post met radio's en niet te vergeten grote rijdende met afstand besturende Duitse tanks die als doel hadden de aandacht te trekken van de kinderen die er waren door de loop op het kind te richten en schietgeluiden te maken. Alsof oorlog een lolletje is. :(

moet oorlogsterrein voorstellen

panther tank?

Hoe dan ook de indruk die ik had van dit alles was: Tenzij je echt mesjokke bent leen je je hiervoor maar anders zou ik echt een ander doel in je leven gaan zoeken want dit is gewoon soldaatje spelen voor oude van dagen die liever niet achter de geraniums zitten of volwassen pubers die niet begrijpen dat een oorlog en alles wat ermee samenhangt geen verheerlijking behoeft. :)

USS missourri

Nu weten we waar de hoogste parawing(instructeurs) van de commandos van is afgeleid
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zondag 8 mei 2011 @ 17:16:29 #2
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_96509371
Flink publiek aanwezig daar zo te zien.
pi_96513874
Nou he! het liep storm,net te weinig om dranghekken neer te zetten ;) :D
pi_96515703
Haha, zijn altijd zeer aparte figuren die zich met dit soort dingen bezig houden. Leuk 'mensjes kijken' op zo'n dag.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:10:50 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_96520854
Gelukkig ben jij wel een geweldige aanwinst voor DEF.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_96654439
pi_96654886
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef fathank het volgende:
Gelukkig ben jij wel een geweldige aanwinst voor DEF.
Vind ik wel :Y. Lightning en Rave zijn er twee die iedereen een scherp houden. Vaak overdreven hard en direct, waar de nodige bans en reacties voor komen, maar er zit meestal wel gewoon wat achter in plaats van het ja en amen wat ik hier ook vaak zie.

Ik moest wel lachen om de opkomst op jouw foto Rubje. Al klinkt het of de boeken misschien wel de moeite waard zijn?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:36:41 #8
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_96749939
Ik heb heul geen ban gehad. :{w

:P
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:51:36 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_96750474
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:41 schreef EllaN het volgende:

[..]

Vind ik wel :Y. Lightning en Rave zijn er twee die iedereen een scherp houden. Vaak overdreven hard en direct, waar de nodige bans en reacties voor komen, maar er zit meestal wel gewoon wat achter in plaats van het ja en amen wat ik hier ook vaak zie.

Ik moest wel lachen om de opkomst op jouw foto Rubje. Al klinkt het of de boeken misschien wel de moeite waard zijn?
Gelukkig is dit een vrij land en mogen we er verschillende meningen op nahouden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_96751870
"vrij"is relatief... schijndemocratie... :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')