Dat moet te doen zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou om 7 uur moet ik werken dus ergens tussen nu en dan ;$
Oké..wat ik altijd doe is 2 vrienden uitnodigen..en dan met z'n allen onder de douche gaan knikkerenquote:
Geylquote:Op zondag 8 mei 2011 16:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..wat ik altijd doe is 2 vrienden uitnodigen..en dan met z'n allen onder de douche gaan knikkeren [ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kijk deze man vissen naar een uitnodiging dan [ afbeelding ]
Gaat hij er ook een krijgen, dat is de vraag.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kijk deze man vissen naar een uitnodiging dan [ afbeelding ]
Uhm..quote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaat hij er ook een krijgen, dat is de vraag.
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..wat ik altijd doe is 2 vrienden uitnodigen..en dan met z'n allen onder de douche gaan knikkeren [ afbeelding ]
quote:[16:29] klinkerpiraat: ik hou van je man
Welke idioot doet er kleding aan onder de douche dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In jullie zwemshortje?
Ik ga wel met mn barbiepoppen spelen ofzo
Nou als ik onder een buitendouche sta, vind ik een bikini wel fijnquote:Op zondag 8 mei 2011 16:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welke idioot doet er kleding aan onder de douche dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hijs best droog toch
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
Foto's als bewijsquote:Op zondag 8 mei 2011 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou als ik onder een buitendouche sta, vind ik een bikini wel fijn
quote:_!
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:07 schreef dralion13 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd leuk
Ach, ze zijn een stukje aan het fietsenquote:dus ik zit nu al de hele middag chill hier op terras.... but as we speak zijn ze er alweer
Flaming hot![]()
Hoge noorden?quote:
Zit je in groningen?
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Ohquote:Op zondag 8 mei 2011 17:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ach, ze zijn een stukje aan het fietsendus ik zit nu al de hele middag chill hier op terras.... but as we speak zijn ze er alweer
veel plezier/succes nog dan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Raam dicht.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
godverdomme, zitten ze hiernaast te barbecueën komt al die pleuris rook in mn kamer godverark
Over 3 kwartier is het zo ver
Sharrr
Ga ijs eten
Of pizza
of falafel
OF sla met gebakken aardappelsOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Zou daar vlees in verwerkt zitten?quote:Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Dan zou ik als ik jou was ijsjes gaan eten
Zuurkool, goed ideequote:Tosti heb ik al op vandaag.
Lekker welquote:Op zondag 8 mei 2011 17:18 schreef dralion13 het volgende:
Sharrr
Ga ijs eten
Of pizza
of falafel
OF sla met gebakken aardappelsEven ideeën opperen.
![]()
En ik ben jaloers op je hond, lamsvlees is heerlijk
Pasta de le Mark
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
Altijd lekker
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
Wat?quote:Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Ik heb zin in rauw vlees, zoals een echte man hoort te eten.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Hihi puberaal grapje hierquote:Op zondag 8 mei 2011 17:22 schreef Beach het volgende:
Ik heb zin in rauw vlees, zoals een echte man hoort te eten.
Zo, ik kan er weer tegenaan. Even een 10 minuten powernap gedaan en op de hometrainer geweest.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
AllesWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Mag ik een keer komen etenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn mama kan dat zo lekker maken he, zo vers alles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Filet americainquote:Op zondag 8 mei 2011 17:22 schreef Beach het volgende:
Ik heb zin in rauw vlees, zoals een echte man hoort te eten.
Oké Myrae..Ragboerquote:Op zondag 8 mei 2011 17:24 schreef Ragboer het volgende:
Zo, ik kan er weer tegenaan. Even een 10 minuten powernap gedaan en op de hometrainer geweest.
Allesquote:Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt alles?
[..]
OkNeem jij de pitabroodjes mee?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
De stukken scheuren van een gedood wild zwijn of hert.quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Hamburger de le bob
Boh
Wat wil je doen op vakantie?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:31 schreef sharr het volgende:http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif
Waar moet ik heen op vakantie?
Kratje?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben helemaal naar de klote.........
Tevens hallonUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
idd!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat wil je doen op vakantie? [ afbeelding ]
Wil je uitgehold worden, ga dan naar chersonissos ofzo!
Wil je cultuur snuiven, Doe dan iets in Italië, en dan niet de toeristen plekjes
Wil je gewoon strand liggen, Dan stel ik een willekeurig Grieks eiland voor
Je kan me gezelschap houden op schierquote:
Zit er mogelijk 2 keer 3 week vanwege vakantiewerkOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Gewoon, vakantie vieren. Het warm hebben, mooie dingen zien, in de zon zitten.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat wil je doen op vakantie? [ afbeelding ]![]()
Uitgehold wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
idd!
Wil je cultuur snuiven, Doe dan iets in Italië, en dan niet de toeristen plekjes
Wil je gewoon strand liggen, Dan stel ik een willekeurig Grieks eiland voor
Italië lijkt me zo mooi.![]()
En wil je surfen ga naar Portugalquote:Op zondag 8 mei 2011 17:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
idd!
Wil je gewoon strand liggen, Dan stel ik een willekeurig Grieks eiland voorCultuur kan trouwens nog wel in meerdere landen. En strand liggen kan ook prima in Nederland..scheelt weer wat geld
Fijne vakantie
Sloveniëquote:Op zondag 8 mei 2011 17:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Gewoon, vakantie vieren. Het warm hebben, mooie dingen zien, in de zon zitten.![]()
Of Hongarijequote:
Daar was het ook warm, en mooie dingen genoegOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Goede onduidelijke nietszeggende omschrijvingquote:Op zondag 8 mei 2011 17:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Gewoon, vakantie vieren. Het warm hebben, mooie dingen zien, in de zon zitten.Wat vind je mooi? Hoe warm wil je het hebben?
Zoiets is er wel doorheen gegaan dit weekend per persoonquote:+ nog een hoop bacardi cola en wodka redbull
![]()
Kijk op internet wat betaalbaar is.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
True, maar het was maar een voorbeeldquote:Op zondag 8 mei 2011 17:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En wil je surfen ga naar PortugalCultuur kan trouwens nog wel in meerdere landen. En strand liggen kan ook prima in Nederland..scheelt weer wat geld [ afbeelding ]
Fijne vakantie
Firenze, venetie, Florence... ect
Eh aap.quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
vriend!quote:
alles boeng eh mattie?Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
Dat zijn volgens mij wel de toeristische plekken fredquote:Op zondag 8 mei 2011 17:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
True, maar het was maar een voorbeeld
Firenze, venetie, Florence... ect
Venetiëquote:Op zondag 8 mei 2011 17:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
True, maar het was maar een voorbeeld
Firenze, venetie, Florence... ectWalgelijk hoe toeristisch het daar is. Zou ik zelf dus sowieso niet aanraden. Doe dan maar Florence
Rustuk, en daar?quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
geen idee, nog nooit geweestquote:Op zondag 8 mei 2011 17:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
VenetiëWalgelijk hoe toeristisch het daar is. Zou ik zelf dus sowieso niet aanraden. Doe dan maar Florence
in beide gevallen
Wat is er mis met toeristische locaties als ik vragen mag?Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
rustug eh sahbi.quote:
Ik ging net zo ff daggoe zetten buiten jwt.
Loop ik langs die water, zie ik zo een tantoe
dikke karper vriend, eerlijk.. schat tussen de
12-15 kilo. Morgen ga ik die sletje is ff vangen!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Ik ben eigenlijk altijd naar toeristische locaties gegaan, op China na dan.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:39 schreef mc-Piel het volgende:
Wat is er mis met toeristische locaties als ik vragen mag?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Ik ook..quote:Op zondag 8 mei 2011 17:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk altijd naar toeristische locaties gegaan, op China na dan.
Vandaar ook mijn vraag.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
godverdomme, zitten ze hiernaast te barbecueën komt al die pleuris rook in mn kamer godverark![]()
![]()
Kan best begrijpen dat mensen naar toeristische plekken gaan..maar Venetië overschrijdt grenzenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:39 schreef mc-Piel het volgende:
Wat is er mis met toeristische locaties als ik vragen mag?Ikzelf hou wat minder van toeristische plekken..maar ik zie ook liever zo min mogelijk Nederlanders op vakantie
Ik zie juist graag nederlanders! Heerlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan best begrijpen dat mensen naar toeristische plekken gaan..maar Venetië overschrijdt grenzenIkzelf hou wat minder van toeristische plekken..maar ik zie ook liever zo min mogelijk Nederlanders op vakantie [ afbeelding ]
Mijn engels is prima, maar iedere andere europese taal kan ik helaas niet spreken/verstaan.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
tyfus druk en je betaald er de hoofdprijs voor. Het is allemaal veel te commercieel, iedereen is uit op je geld.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:39 schreef mc-Piel het volgende:
Wat is er mis met toeristische locaties als ik vragen mag?
Ik ben op toeristische plekken geweest en ontoeristische plekken, die minstens net zo mooi zijn, maar 100 keer minder mensenOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Mijquote:Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar heb ik nog wat gemist hier de afgelopen dagen?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Niet echt, hoelang ben je weggeweest? Dan weet ik zeker hoeveel je gemist hebt.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar heb ik nog wat gemist hier de afgelopen dagen?![]()
De jackpotquote:Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar heb ik nog wat gemist hier de afgelopen dagen?Flaming hot![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar heb ik nog wat gemist hier de afgelopen dagen?quote:![]()
Ga naar hostels en je zult genoeg mensen vinden die Engels genoeg kunnen dat het begrijpbaar isquote:Op zondag 8 mei 2011 17:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zie juist graag nederlanders! Heerlijk.
Mijn engels is prima, maar iedere andere europese taal kan ik helaas niet spreken/verstaan.Als ik op een toeristische plek met zo goed als bijna alleen maar Nederlanders zit heb ik het gevoel dat ik beter thuis had kunnen blijven. Sowieso omdat het toch vaak op de plekken zijn waar het puur gaat om feesten en neuken.
Was sinds donderdagmiddag wegquote:Op zondag 8 mei 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet echt, hoelang ben je weggeweest? Dan weet ik zeker hoeveel je gemist hebt.![]()
Je mocht dan ook niet naar Jan, terecht dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mijn mama vandaag niet eens een fijne moederdag toegewenst.![]()
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je mocht dan ook niet naar Jan, terecht dus.
Je hebt gelijk.quote:![]()
Waarom diequote:Op zondag 8 mei 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.![]()
[..]
Je hebt gelijk.dan?
![]()
![]()
Oh okquote:Op zondag 8 mei 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, nee niet echt iets gemist. RKC is kampioen ofzo.feli Patje
![]()
![]()
I have read the pasts, presents and futures...of thousands upon thousands of men and women... And each mind that I peered into... was stuffed with the same single object of obsession. That selfish and atavistic desire to pass on one's seed...it was enough to make me sick. Every living thing on this planet exists to mindlessly pass on their DNA. We're designed that way. And that's why there is war. . That's our only purpose. Humans weren't designed to bring each other happiness. From the moment we're thrown into this world, we're fated to bring each other nothing but pain and misery.
harde woordenIt's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
Dat vind ik altijd zo'n slap excuus '' als er toch alleen maar nederlanders zitten blijf ik wel thuis''.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga naar hostels en je zult genoeg mensen vinden die Engels genoeg kunnen dat het begrijpbaar is [ afbeelding ] Als ik op een toeristische plek met zo goed als bijna alleen maar Nederlanders zit heb ik het gevoel dat ik beter thuis had kunnen blijven. Sowieso omdat het toch vaak op de plekken zijn waar het puur gaat om feesten en neuken.
In het buitenland zijn geeft gewoon een heel ander gevoel, tevens ben ik iemand die graag communiceert, dan is nederlands wel zo makkelijk. Probeer eens in Italie of Frankrijk iemand te vinden die fatsoenlijk engels spreekt.
Tevens heb ik het niet over zuip vakanties.
Ik ben naar Florence geweest, ik ben naar Venetië geweest etc. Niemand die je verplicht om geld uit te geven, dus het hele '' uitbuit-verhaal'' slaat ook op poep.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
lekker heurquote:Op zondag 8 mei 2011 17:54 schreef Patje1987 het volgende:
Eten, voetbal kijken en genieten van goede muziek!![]()
iddquote:
Het is geen excuus..maar een reden waarom ik niet naar dat soort plekken ga. Tevens heb ik ook nergens een 'uitbuit-verhaal' over Venetië geplaatst. Ik zeg alleen dat het TE toeristisch is. Veel mensen..geen 'Venetië' sfeer..overal lange rijen. Niets romantisch aan.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n slap excuus '' als er toch alleen maar nederlanders zitten blijf ik wel thuis''.
In het buitenland zijn geeft gewoon een heel ander gevoel, tevens ben ik iemand die graag communiceert, dan is nederlands wel zo makkelijk. Probeer eens in Italie of Frankrijk iemand te vinden die fatsoenlijk engels spreekt.
Ik ben naar Florence geweest, ik ben naar Venetië geweest etc. Niemand die je verplicht om geld uit te geven, dus het hele '' uitbuit-verhaal'' slaat ook op poep.
En nogmaals..als je naar hostels gaat zul je altijd mensen vinden die prima Engels praten en waar dus prima mee te communiceren valt
Dat '' uitbuit'' verhaal kwam van dralion.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is geen excuus..maar een reden waarom ik niet naar dat soort plekken ga. Tevens heb ik ook nergens een 'uitbuit-verhaal' over Venetië geplaatst. Ik zeg alleen dat het TE toeristisch is. Veel mensen..geen 'Venetië' sfeer..overal lange rijen. Niets romantisch aan.
En nogmaals..als je naar hostels gaat zul je altijd mensen vinden die prima Engels praten en waar dus prima mee te communiceren valt [ afbeelding ]
Jij gaat uitsluitend op vakantie om romantisch te wezen?
Dat kan inderdaad thuis.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Nee..maar Venetië draait zogenaamd om de romantiek van de stad. Echter is die hele sfeer daar niet meer te vinden.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat '' uitbuit'' verhaal kwam van dralion.
Jij gaat uitsluitend op vakantie om romantisch te wezen?
Dat kan inderdaad thuis.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
AJAX.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
quote:.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
VOLENDAM.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand is verplicht om geld uit te geven inderdaad, maar reken maar dat je wel de hoofdprijs betaald in bijvoorbeeld een restaurant of een hotel ofzoquote:Op zondag 8 mei 2011 17:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n slap excuus '' als er toch alleen maar nederlanders zitten blijf ik wel thuis''.
Ik ben naar Florence geweest, ik ben naar Venetië geweest etc. Niemand die je verplicht om geld uit te geven, dus het hele '' uitbuit-verhaal'' slaat ook op poep.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
1-0 Twente!
joewoei
tegen wie moeten ze eigenlijk?Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Ajax
Twente
Voetbal__!
Even zien.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://pusheen.tumblr.com/
Deze is cute man.
Deze is ook cute![]()
![]()
Wat lul jij.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neen, die is gewoon engquote:Op zondag 8 mei 2011 18:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Even zien.
Deze is ook cute
[ afbeelding ]
Ik vind m engquote:Op zondag 8 mei 2011 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://pusheen.tumblr.com/
Deze is cute man.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
geef het 10 min...quote:It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
![]()
Bij deze moest ik denken aan porsche1![]()
Tevens moest ik een beetje binnensmonds kotsen van je UI..It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:20 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze moest ik denken aan porsche1![]()
![]()
![]()
Wiens UIquote:Op zondag 8 mei 2011 18:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Tevens moest ik een beetje binnensmonds kotsen van je UI..
Hoi MerellllIk zag het eigenlijk niet echt als iets positiefs, dat dat het eerste was waar ik aan dachtquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zelfgemaakt, zie je zo.
[ afbeelding ]
Ik wil deze als ui.
Moet ik m even verkleinen?![]()
![]()
Ok. Gedaan. AJAX.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom? wat is er mis met je nomnomnoms of hello kitty?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zelfgemaakt, zie je zo.
[ afbeelding ]
Ik wil deze als ui.
Die vind ik eigenlijk leuker dan deze
Deze doet me wat denken aan murp
Kun je dattt?quote:
Zou je er ook de botsend U en I tussen kunnen stoppen?
Zo:
edit: mag je ook sneller ertussen stoppen.![]()
Ook niet echt schattig eigenlijkquote:Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Smakeloos kreng.quote:
De volledige botsende UI of net voordat Mario komt?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kun je dattt?
Zou je er ook de botsend U en I tussen kunnen stoppen?
Zo:
[ afbeelding ]
edit: mag je ook sneller ertussen stoppen.![]()
![]()
Ik heb 10 down en 1 up.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Furdi![]()
Kijk, mn internet werkt beter![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Neenee alleen de botsende letters U en I weetjequote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Smakeloos kreng.![]()
[..]
De volledige botsende UI of net voordat Mario komt?Mario hoeft er niet in
![]()
![]()
Hoe wil je het precies hebben?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee alleen de botsende letters U en I weetjeMario hoeft er niet in
![]()
![]()
Sharrrrrrrrrrrrrrr.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Furdi![]()
Kijk, mn internet werkt beter![]()
[ afbeelding ]![]()
Hoge uploadsnelheid willen hebben.
Wanneer wil je dat die UI komt?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Harro Shalon
[..]
Nou, uh hoe bedoel je?![]()
![]()
![]()
Wat hoger dan dat van mij kan geen kwaad
ik moest 3 uur wachten voordat een rar bestand van 750mb was geüpload
Uhmmm maakt op zich niet zoveel uitquote:
Ja dit dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mensen die torrents seeden.Hit en run ftw.
![]()
Awhquote:
Hoe hoger hoe beterquote:Op zondag 8 mei 2011 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap die hele plaatjes niet eens.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
Ok.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhmmm maakt op zich niet zoveel uit![]()
[..]
Ja dit dus.Moet ff rebooten, kut Adobe ook altijd.
![]()
![]()
![]()
Waar kan je dat zien dan?quote:Awhh.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ok.Moet ff rebooten, kut Adobe ook altijd.
![]()
![]()
![]()
Maar volgend jaar als het goed is glasvezelinternet van wageningen uni op mn studentenkamerquote:
dus dan verwacht ik dat het wel iets sneller is
Hoe snel je dingen download en upload. That's allquote:Op zondag 8 mei 2011 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap die hele plaatjes niet eens..
speedtest.netquote:Op zondag 8 mei 2011 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien dan?
[..]
Awhh.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
www.speedtest.netquote:Op zondag 8 mei 2011 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien dan?
[..]
Awhh.
Hier ook al glasvezelquote:Op zondag 8 mei 2011 18:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar volgend jaar als het goed is glasvezelinternet van wageningen uni op mn studentenkamer
dus dan verwacht ik dat het wel iets sneller is![]()
Alleen ga nu net een film downloaden en dat valt tegen qua snelheid.. hopelijk loopt t nog wat op.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
oyOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
![]()
Ik heb dit, dat is goed?
Haha wat, wrom staat er Rotterdam onder.
[ Bericht 15% gewijzigd door Klinkerbotsing op 08-05-2011 18:36:59 (wat) ]![]()
Beter dan mij, laten we het daar op houdenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit, dat is goed?
Voor Nederland is t redelijk bagger (slower than 74% of NL).quote:Op zondag 8 mei 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit, dat is goed?Ik heb ook zoiets.
![]()
![]()
zienquote:Op zondag 8 mei 2011 18:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Voor Nederland is t redelijk bagger (slower than 74% of NL).Ik heb ook zoiets.
Met die server van Rotterdam maakt hij een connectie, die ligt het dichtst bij jou in de buurt.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit, dat is goed?
Haha wat, wrom staat er Rotterdam onder.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op de Uni zijn de aantallen tien keer zo hoog als bij mij thuis.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
uni is glasvezel lijkt mequote:Op zondag 8 mei 2011 18:39 schreef Zeroku het volgende:
Op de Uni zijn de aantallen tien keer zo hoog als bij mij thuis.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Uni's hebben badass lijntjes.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:39 schreef Zeroku het volgende:
Op de Uni zijn de aantallen tien keer zo hoog als bij mij thuis.![]()
![]()
Lijkt me ook ja. Maar wel retesnel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:.
Normaal hoor je ze nooit, maar nu ze eindelijk eens winnen roert het uitvak zich,quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
clubvoetbalquote:Op zondag 8 mei 2011 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AJAX AJAX WHOEOEOE JODUHHHH JODEUHHHH AJAX 3E STER JAA OEEE JODEUUHHH
![]()
![]()
![]()
![]()
Rust
Zijn er eigenlijk nog van die punten ofzo die je kunt sparen bij benzine en dan besteden in zo'n online winkel oid?![]()
![]()
airmiles?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:58 schreef sharr het volgende:
Zijn er eigenlijk nog van die punten ofzo die je kunt sparen bij benzine en dan besteden in zo'n online winkel oid?Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Ik ga nu eten![]()
JanPiraat op tv.
![]()
∞Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Blessure.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beetje geel erin voor de zomer dacht ik zoquote:Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef sharr het volgende:
Ben een nieuwe bril aan het zoeken, maar heb echt geen idee wat me zou staan
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje geel erin voor de zomer dacht ik zo [ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Wat
![]()
Kapot.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leuk commentaar ook.hihiquote:Douglas, krijgt 'm niet omlaagIk word hier geil van.
Je plaatje.quote:Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
Plaatje.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie hem welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:29 schreef sharr het volgende:
Ik zie hem welIedereen loopt tegenwoordig met zo'n bril.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin ze lelijk te vinden eerlijk gezegd...
![]()
Of die pilootbril nogiets.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen loopt tegenwoordig met zo'n bril.Ik begin ze lelijk te vinden eerlijk gezegd...
There is a time of cumming and going.![]()
Ligt ook veel aan degene die hem draagt. En of er überhaupt wel glazen in zittenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen loopt tegenwoordig met zo'n bril.Ik begin ze lelijk te vinden eerlijk gezegd...
_!
Zo'n pilotenzonnebril is wel tof op zich.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een pilotenzonnebril ben ik nu uit?
En zo'n bril is dan op sterkte, ik weet gewoonweg echt niet welk montuur ik moet nemen![]()
![]()
Lastig is dat he. Je eerste bril huh?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
En zo'n bril is dan op sterkte, ik weet gewoonweg echt niet welk montuur ik moet nemen![]()
Het is makkelijker om gewoon naar de opticien te gaan en daar te proberenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
En zo'n bril is dan op sterkte, ik weet gewoonweg echt niet welk montuur ik moet nemen
Nee derde, maar ik draag ze nooit omdat ik ze niet leuk vind staanquote:Op zondag 8 mei 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lastig is dat he. Je eerste bril huh?![]()
![]()
Daar smeren ze me altijd iets aan wat ik achteraf toch niet leuk vind. Maar wel handiger inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2011 19:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is makkelijker om gewoon naar de opticien te gaan en daar te proberen [ afbeelding ]![]()
![]()
Dat ligt dan meer aan jou denk ik danquote:Op zondag 8 mei 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Daar smeren ze me altijd iets aan wat ik achteraf toch niet leuk vind. Maar wel handiger inderdaadGewoon je eigen mening hebben
Ja dit idd!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat ligt dan meer aan jou denk ik danGewoon je eigen mening hebben [ afbeelding ]
![]()
![]()
Neem lenzen?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Daar smeren ze me altijd iets aan wat ik achteraf toch niet leuk vind. Maar wel handiger inderdaad![]()
Ja maar ik vind er geen één leuk staan, dus weet het nooit.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat ligt dan meer aan jou denk ik danGewoon je eigen mening hebben [ afbeelding ]
![]()
![]()
Dan ga je door naar de volgende opticien?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar ik vind er geen één leuk staan, dus weet het nooit.
Daar kots ik opquote:Op zondag 8 mei 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Henkert gaat voor de lapo, ik voel het.
Nee, alleen in NBquote:Op zondag 8 mei 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En anders is het Hooidraad of Sharr. of jij natuurlijk![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: