quote:Op zondag 8 mei 2011 16:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Op 11 jarige leeftijd ben ik hem tegengekomen, en nog steeds bevredigd hij me elke avond. Streelt hij mijn wang, als ik tranen heb. Tilt hij alle zware dingen voor me. En beschermd me wanneer ik in gevaar ben.kan niemand evenarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:16 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
bij mij is de vraag meer "waneer kom ik de twee ware tegen"
ik wil twee vriendinnetjes.....
Jij bent voor mij de ware.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
De ware bestaat niet, alleen de beste timing. En voor iedereen is die leeftijd weer anders.
Dat hangt er vanaf wat je hebt gedaan. Soms kan je beeld van iemand compleet veranderen als die persoon iets doet wat je nooit achter hem/haar had gezocht. Of iets wat heel erg is. Dan kan je nog zo goed bij elkaar passen, maar als bijv. iets als vertrouwen ontbreekt dan heb je alsnog niks.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat ik me afvraag, mijn eigen situatie.
Vroeger heb ik een ''relatie'' gehad van ongeveer 2 jaar (misschien iets langer). Echt alles klikte tussen ons, zelfde humor, zelfde principes/opvattingen, zelfde interesses. Het was een soort van vriendschap, maar dan meer. Toen is het ineens overgegaan door een domme fout van mij waar zij helaas was achtergekomen. Ze wil/wou me nooit meer spreken/zien, heel boos enzo. Nou denk ik eigenlijk nog vaak aan haar (ik heb geen verdriet meer, inmiddels al verliefd geweest op andere) maar was zij dan de ware of niet?Of was het van haar kant nep omdat ze ineens zo vastbesloten was om het uit te maken en nooit meer iets van zich te laten horen..
Das waar. Toen zij erachter kwam, was het meteen over. Eerst belden we nog wel vaak, maar ong. na een maand ging ze ouwehoeren met andere jongens. Haar reden was: ''zo vergeet ik jou sneller''. Ik weet nog steeds niet of alles nou gelogen was van haar kant, of niet. Het lijkt me niet dat je twee jaar lang kan liegen maar aan de andere kant, zo snel naar anderen...quote:Op zondag 8 mei 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je hebt gedaan. Soms kan je beeld van iemand compleet veranderen als die persoon iets doet wat je nooit achter hem/haar had gezocht. Of iets wat heel erg is. Dan kan je nog zo goed bij elkaar passen, maar als bijv. iets als vertrouwen ontbreekt dan heb je alsnog niks.
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Das waar. Toen zij erachter kwam, was het meteen over. Eerst belden we nog wel vaak, maar ong. na een maand ging ze ouwehoeren met andere jongens. Haar reden was: ''zo vergeet ik jou sneller''. Ik weet nog steeds niet of alles nou gelogen was van haar kant, of niet. Het lijkt me niet dat je twee jaar lang kan liegen maar aan de andere kant, zo snel naar anderen...Maar ja, wie weet was zij wel de ware. Ik denk iig nog wel aan haar, ben benieuwd of zij nog wel eens aan mij denkt.
Was zijn openingszin ook: Hey, nuecken?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:20 schreef fervente het volgende:
Zijn er hier werkelijk zo weinig mensen die in de ware geloven?
Ik geloof in meerdere waren. En ik heb zelfs al het gevoel gehad er één tegen te zijn gekomen. Zonder dat ik hem echt ken... Ik ben nu alleen nog best jong (18) dus het kon/kan ook gewoon een kalverliefde zijn
Nee. Gelukkig niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:25 schreef Sjpiener het volgende:
[..]
Was zijn openingszin ook: Hey, nuecken?
Wat een husselaar dan.quote:
Ik denk dat ze niet in de ware gelooft, anders dan zou ze niet meteen met andere jongens gaan daten. Maar ik denk dat ze gewoon zoals ieder mens verder leeft.. Dat wil zeggen dat ze gewoon verder op zoek gaat naar andere leuke jongens, dat is overigens normaal.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, echt niet. Wat denk jij?
je hebt haar wel reallife ontmoet of alleen via half life?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef firebladex het volgende:
Mijne ware heb ik ontmoet toen ik 17 was( en zij 15 ) , via internet, en zij woont in Frankrijk.
Nu inmiddels 19 jaar ( en zij 17 ) en we zijn nog steeds een koppel, ik maak al een planning om haar te verloven op haar 18 verjaardagOmdat het gewoon simpel is, zij is de ware
Hoe weet ik dat zij mijn soulmate is:
- We sms'en elkaar op het exacte zelfde moment. (gebeurt maandelijks)
- We zeggen en denken hetzelfde dingen tegelijkertijd
- Er gaat geen dag voorbij zonder dat we minimaal 2 uur met elkaar hebben gepraat.
- Ze weet hoe ze mij altijd aan het lachen maakt
- Ze houd ervan om blowjobs te geven
- Ze speelt half-life 2![]()
![]()
![]()
- Altijd gelukkignaja soms is een beetje ruzie wel oke
![]()
Ze is ook van plan om mijn te komen wonen en hier te gaan studerenIk ben gelukkig, mogen jullie fokkers ervan vinden wat jullie willen
Het klinkt wel aardig zoals het hoort te zijn. Al is dat geen garantie dat jullie de rest van jullie levens samen blijven natuurlijk. Maar iets dergelijks zou het wel moeten zijn, minus die afstand dan. Liefst iemand die ik elk weekend minstens wel kan zien.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef firebladex het volgende:
Haha, ja heb haar ook real-life ontmoet ja
We zien elkaar elke 4-5 weken.
Ben ook inmiddels met haar al op vakantie gegaan naar Kroatie en Duitsland. Inmiddels staat de vlucht naar USA ook geboekt.
Nee. Ik sms/ping mijn zusje ook op hetzelfde moment.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef firebladex het volgende:
Mijne ware heb ik ontmoet toen ik 17 was( en zij 15 ) , via internet, en zij woont in Frankrijk.
Nu inmiddels 19 jaar ( en zij 17 ) en we zijn nog steeds een koppel, ik maak al een planning om haar te verloven op haar 18 verjaardagOmdat het gewoon simpel is, zij is de ware
Hoe weet ik dat zij mijn soulmate is:
- We sms'en elkaar op het exacte zelfde moment. (gebeurt maandelijks)
- We zeggen en denken hetzelfde dingen tegelijkertijd
- Er gaat geen dag voorbij zonder dat we minimaal 2 uur met elkaar hebben gepraat.
- Ze weet hoe ze mij altijd aan het lachen maakt
- Ze houd ervan om blowjobs te geven
- Ze speelt half-life 2![]()
![]()
![]()
- Altijd gelukkignaja soms is een beetje ruzie wel oke
![]()
Ze is ook van plan om mijn te komen wonen en hier te gaan studerenIk ben gelukkig, mogen jullie fokkers ervan vinden wat jullie willen
Geeft je zusje jou ook graag een blowjob?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee. Ik sms/ping mijn zusje ook op hetzelfde moment.
Mijn zusje en ik zeggen sowieso iedere dag wel iets exact hetzelfde op hetzelfde moment.
Bovenstaande dingen, bizar, maar echt waar.
Met mijn zusje praat ik iedere dag (als het goed is), ook wel 2 uur.
Mijn zusje weet ook hoe ze mij aan het lachen moet maken.
Wij hebben ook dezelfde interesses en hobby's.
We kunnen het goed met elkaar vinden, en soms ook ruzie.
Wat is dan dat? Een ware vriendschap of zo?
Ik wist dat deze ging komen, wat denk je zelf?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geeft je zusje jou ook graag een blowjob?
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geeft je zusje jou ook graag een blowjob?
Ik denk dat het hele verschil 'm daarin zit. Met je vrienden en familie ben je niet intiem, met je partner wel. Maar je partner zou ook moeten voelen als 'familie'. Als dat niet zo is, dan is het geen basis om de rest van je leven samen te blijven.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik wist dat deze ging komen, wat denk je zelf?
Dat is wel te hopen. Het is zo lullig als 'de ware' besluit om te emigreren of onder een tram komt ofzo. Daar zit je dan, zonder de ware en dat vaak dan ook nog eens zonder dat je haar/hem hebt leren kennenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:13 schreef Sgaapy het volgende:
Ik denk niet dat 'de ware' bestaat..
Er zijn meerdere dekseltjes die op een potje passen.
of woont aan de andere kant van de wereld...quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen. Het is zo lullig als 'de ware' besluit om te emigreren of onder een tram komt ofzo. Daar zit je dan, zonder de ware en dat vaak dan ook nog eens zonder dat je haar/hem hebt leren kennen
Precies, probeer de ware dan maar eens te vindenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
of woont aan de andere kant van de wereld...
Naïef! Stel dat het nu voorbij zou zijn, dan denk je over 30 jaar echt niet meer aan hem. Hoogstens een paar keer per jaar of zo. Evengoed, dat wil niet zeggen dat hij de ware niet is, als jullie samen blijven zul je hem niet vergeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:46 schreef Starr_003 het volgende:
Haha geinig topic![]()
Ik geloof wel in de ware.. op wat voor leeftijd die elkaar gemiddeld tegen komen? Mijn ervaring vanuit de eigen omgeving (huidige stelletjes en oudere mensen -waarvan bij een aantal al één van de partners is overleden-) is ergens rond eind tienerjaren/ begin volwassen leeftijd (zo tussen 18-23 jaar).
Ja, ik heb de ware ook gevonden![]()
![]()
![]()
Elkaar ontmoet toen we 20 waren.. inmiddels ben ik bijna 26![]()
Kan me werkelijk waar geen leven zonder hem voorstellen! Wat er ook mocht gebeuren in het leven (hoe zulke ruzies er ook mochten komen), ik weet zeker dat hij ten alle tijden een plekje in mijn hart heeft en dat ik tot mijn dood aan hem zal blijven denken, áls we ooit uit elkaar zouden gaan.
Dit. Ik leef niet met een afwachtende houding naar de ware. Als ik nooit een leuk vrijgezel meisje tegenkom, heb ik daar ook wel vrede mee.quote:
Waarom naïef? Ik weet gewoon dat hij de ware is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Naïef! Stel dat het nu voorbij zou zijn, dan denk je over 30 jaar echt niet meer aan hem. Hoogstens een paar keer per jaar of zo. Evengoed, dat wil niet zeggen dat hij de ware niet is, als jullie samen blijven zul je hem niet vergeten.
Voor mij is de 'ware' iemand die mijn beste maatje is, iemand bij wie je je veilig voelt en iemand die het leukste en beste in jou naar boven haalt. Ik denk dat dát laatste ook heel belangrijk is, iemand bij wie je jezelf ook een leuk persoon vindt. Niet iemand bij wie je het gevoel hebt dat je op je woorden moet letten. Iemand waarom je je kapot kunt lachen, iemand waarmee je het veel eens bent, maar waarmee je zo af en toe ook discussies kunt hebben. Zoals vrienden, daar heb je ook veel mee gemeen. Zelfde interesses helpen ook enorm. En 's morgens word je samen wakker. Iemand met wie je op één lijn ligt wat betreft toekomstvisie en denkbeelden. Elkaars belevingswereld kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:22 schreef Knofje. het volgende:
Jullie hebben het allemaal over of de 'ware' wel of niet bestaat. Maar dan vraag ik me af wat volgens jullie de 'ware' precies inhoud. En wanneer weet je dan of het de ware is ..
Dat is leuk en aardig en ik vind dat fijn voor je. Maar je doet het overkomen alsof je tot je dood elke actief van hem (alleen) zult houden. Zo werkt het niet. Je kunt iemand tegenkomen met wie het op een andere manier even bijzonder kan zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Waarom naïef? Ik weet gewoon dat hij de ware is.
We hebben al zóveel meegemaakt de laatste jaren, wat een gemiddelde relatie niet heel zou doorstaan, dat weet ik zeker!!
Feit dat we nog steeds samenzijn en het alleen maar beter hebben gekregen samen, tekent onze relatie. Hij is en blijft de ware, ongeacht wat de toekomst brengt.
Hij zal altijd in mijn hart blijven ja, wat de toekomst ook brengt. En omdat hij zo'n plek in mijn hart heeft, is hij de ware. Ik heb hier nooit geschreven dat ik altijd 'actief' van hem 'alleen' zal houden. Ik geef alleen aan dat mijn huidige partner de ware is, omdat hij voor altijd in mijn hart zit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat is leuk en aardig en ik vind dat fijn voor je. Maar je doet het overkomen alsof je tot je dood elke actief van hem (alleen) zult houden. Zo werkt het niet. Je kunt iemand tegenkomen met wie het op een andere manier even bijzonder kan zijn.
Mwoah, ik heb toch wel een ware gevondenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
De ware bestaat niet, alleen de beste timing. En voor iedereen is die leeftijd weer anders.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:16 schreef redboyke het volgende:
pas als je genoeg pech heb gehad dan begin je toch wel nietmeer in de ware te geloven.
de ware zie je alleen maar in films.
hoeveel vrouwen willen geen man zoals iemand in de films die de halve wereld rond zou reizen speciaal voor haar.
toen ik 9 was was ik verliefd op een meisje in de dominicaanse republiek echt een vakantielief.
zij was 16.
heb toen gezegd als ik 18 ben kom ik terug om met je te trouwen, heb dat ook gedaan en toen ik daar aankwam bleek ze getrouwd te zijn en een kind te hebben.
misschien ben ik wel voor het ongeluk geboren ofzo maar ik geloof wel in romantische dingen voor iemand doen waarvan iedereen zou zeggen je bent gek in de hoop dat het toch zou zijn zoals in de films, maar in werkelijkheid is dat toch niet zo.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:16 schreef redboyke het volgende:
pas als je genoeg pech heb gehad dan begin je toch wel nietmeer in de ware te geloven.
de ware zie je alleen maar in films.
hoeveel vrouwen willen geen man zoals iemand in de films die de halve wereld rond zou reizen speciaal voor haar.
toen ik 9 was was ik verliefd op een meisje in de dominicaanse republiek echt een vakantielief.
zij was 16.
heb toen gezegd als ik 18 ben kom ik terug om met je te trouwen, heb dat ook gedaan en toen ik daar aankwam bleek ze getrouwd te zijn en een kind te hebben.
misschien ben ik wel voor het ongeluk geboren ofzo maar ik geloof wel in romantische dingen voor iemand doen waarvan iedereen zou zeggen je bent gek in de hoop dat het toch zou zijn zoals in de films, maar in werkelijkheid is dat toch niet zo.
ja sorry maar ik ben iemand die zich aan z'n beloftes houdt hoe stom het ook klinkt als ik zeg dat ik iets doe dan doe ik dat ookquote:
Wacht, het was géén grapje?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:26 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja sorry maar ik ben iemand die zich aan z'n beloftes houdt hoe stom het ook klinkt als ik zeg dat ik iets doe dan doe ik dat ook
Dat "MCDD'er" staat er niet voor niets, kennelijk.quote:
nope real story en zo heb ik al paar keer van die impulsieve beslissingen gemaakt.quote:
ja ik heb mcddquote:Op zondag 15 mei 2011 13:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat "MCDD'er" staat er niet voor niets, kennelijk.
Zoek het verband.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:42 schreef redboyke het volgende:
nope real story en zo heb ik al paar keer van die impulsieve beslissingen gemaakt.
ja ik heb mcdd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |