Zo moeilijk lijkt me sorteren op 2 stapels niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:50 schreef Bredemug het volgende:
Er blijkt gefraudeerd te zijn bij het tellen van de stemmen. Er is een onderzoek gaande. Blijkt namelijk dat YES kaarten bij de NO kaarten werden gelegd. Bewust gedaan?
00:48
Dit.quote:
Geen Sonnema?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.![]()
Ik ga me bedrinken, echter lust ik geen Nederlands bier, dus ik ga me bedrinken met een overdosis biologisch wortelsap dan maar.
Afgezien dat deze video zo onduidelijk als de pest is, en het 2e fragment al debunked is (dit was de stapel voor de telling). Is er gelukkig gestemd op papier en niet elektronisch en kan er dus gewoon opnieuw geteld worden. Grote kans dat dit ook nog eens zal gebeuren. En grote kans dat er hier en daar inderdaad een foutje is gemaakt maar verwacht niet dat er een verschuiving van zelfs maar een halve procent zal zijn in de hertelling.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:50 schreef Bredemug het volgende:
Er blijkt gefraudeerd te zijn bij het tellen van de stemmen. Er is een onderzoek gaande. Blijkt namelijk dat YES kaarten bij de NO kaarten werden gelegd. Bewust gedaan?
00:48
Teringquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.![]()
Ik ga me bedrinken, echter lust ik geen Nederlands bier, dus ik ga me bedrinken met een overdosis biologisch wortelsap dan maar.
Lust ik niet.quote:
Klinkt lekker op deze warme dag, maar dronken word je er niet van.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lust ik niet.![]()
Aardbeiensap is ook wel lekker, mijn buurman heeft verse aardbeien (biologisch uiteraard) en ik meng dit met soyaijs, wat water en twee sinaasappels, dan krijg je echt lekker sap.
Tsja, als Heineken weigert goed bier toe te laten op de Nederlandse en Friese markt, omdat ze bang zijn wanneer iemand echt Tsjechisch bier geproefd heeft, iedereen die drab van Heineken laat staan, dan zit er weinig anders op voor me dan te leven op aardbeien-, wortel-, appel-, sinaasappel en perensap.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:40 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Klinkt lekker op deze warme dag, maar dronken word je er niet van. [ afbeelding ]
Tsjechische halve litersquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Tsja, als Heineken weigert goed bier toe te laten op de Nederlandse en Friese markt, omdat ze bang zijn wanneer iemand echt Tsjechisch bier geproefd heeft, iedereen die drab van Heineken laat staan, dan zit er weinig anders op voor me dan te leven op aardbeien-, wortel-, appel-, sinaasappel en perensap.
Voor 13 Kc heb je al een halve liter (niet in de oplichtersstad Praag, daar is alles net zo duur als hier) en zeker Kozel is superlekker.quote:
Er zal geen hertelling plaatsvinden op landelijke schaal. Hooguit in een district, en alleen als er twijfels zijn of het correcte proces is gevolgd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:34 schreef teckna het volgende:
[..]
Afgezien dat deze video zo onduidelijk als de pest is, en het 2e fragment al debunked is (dit was de stapel voor de telling). Is er gelukkig gestemd op papier en niet elektronisch en kan er dus gewoon opnieuw geteld worden. Grote kans dat dit ook nog eens zal gebeuren. En grote kans dat er hier en daar inderdaad een foutje is gemaakt maar verwacht niet dat er een verschuiving van zelfs maar een halve procent zal zijn in de hertelling.
Nou, die hadden ze daar ook hoor! In de overtreffende trap nog wel...quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wij hebben dan weer Herman de Schermman![]()
Herman de Holagrammanquote:Op zaterdag 20 september 2014 02:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nou, die hadden ze daar ook hoor! In de overtreffende trap nog wel...
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
youtoob link?quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nou, die hadden ze daar ook hoor! In de overtreffende trap nog wel...
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |