Ik heb de hele reutemeteut aan reacties niet gelezen, maar gereageerd vanaf TS en omdat we er hier op het werk in Ierland een discussie over hadden (en dus zelfs een weddenschap over afsloten: 4 Ieren pro, 1 tegn + mequote:Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens - maar om de openingspost als voorbeeld te nemen en andere posts tussendoor dan lijkt het hier meer op nog meer anti EU propaganda dan om waar het werkelijk om gaat.
Geen BBC:quote:Op donderdag 18 september 2014 23:43 schreef Dekatria het volgende:
Live uitzending begint nu @ BBC1.
6 uur UK time komen de echte uitslagen. Nu is het maar speculeren.quote:
Van wat ik net zag was het 45% vs 56^% bij de voorlopige telling. Verder een hoop blabla op BBC Schotland.quote:
Maar wij hebben Ferry van Mingelenquote:Op vrijdag 19 september 2014 04:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Van wat ik net zag was het 45% vs 56^% bij de voorlopige telling. Verder een hoop blabla op BBC Schotland.
Moet wel zeggen dat ze flink uitpakken daar bij BBC Schotland als je dat vergelijkt met het pietleuterug gedoe in Nederland als wij de verkiezingen hebben. Bij ons weinig grafisch,bij de BBC lekker groot en veel zodat je minder pratende hoofden ziet zoals in Nederland. Zelfs een duikboot komt langs!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Democratie is een farce.quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:45 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
wel opvallend dat dit soort referenda alleen gehouden mogen worden als vaststaat dat er een nuu of een ja uitkomt die de EU wil.
Net als het lisabon verdrag (europese grondwet), of nou ja, als er het verkeerde uitkomst uitkomt wordt hetgewoon over gedaan net zolang totdat de uitkomst is wat de EU wil.
BBC called it, en terecht. Met de hoeveelheid stemmen die nog ongeteld zijn moet er bijna 100% voor onafhankelijkheid stemmen om dat er nog doorheen te krijgen.quote:
Ja ze pakken wel uit maar ik kijk nu net even en ze hebben het wel weinig over de uitslag tot nu to zelf ...quote:Op vrijdag 19 september 2014 04:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Van wat ik net zag was het 45% vs 56^% bij de voorlopige telling. Verder een hoop blabla op BBC Schotland.
Moet wel zeggen dat ze flink uitpakken daar bij BBC Schotland als je dat vergelijkt met het pietleuterug gedoe in Nederland als wij de verkiezingen hebben. Bij ons weinig grafisch,bij de BBC lekker groot en veel zodat je minder pratende hoofden ziet zoals in Nederland. Zelfs een duikboot komt langs!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een minpunt ja. Ze zouden uit de EU gezet worden, hun economie zou instorten etc etc etc. Maakt het wel oneerlijke verkiezingen zoquote:Op vrijdag 19 september 2014 06:26 schreef DUTCHKO het volgende:
Ja, de Schotten zijn bang gemaakt met de meest vreselijke consequenties als ze YES zouden stemmen.
En er zijn ze tevens gouden bergen beloofd door Alex Salmond die nog niet de helft zou kunnen waarmaken. Ik ben heel blij met deze uitkomstquote:Op vrijdag 19 september 2014 06:26 schreef DUTCHKO het volgende:
Ja, de Schotten zijn bang gemaakt met de meest vreselijke consequenties als ze YES zouden stemmen.
Ook de USA was voor NO. Jammer, Schotten zullen aan de leiband van de Engelsen blijven bungelen....
Niet als het waar is. Ze zouden idd uit de EU e de NAVO gezet worden, dat is een ding wat zeker was.quote:Op vrijdag 19 september 2014 07:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een minpunt ja. Ze zouden uit de EU gezet worden, hun economie zou instorten etc etc etc. Maakt het wel oneerlijke verkiezingen zo
Zei hebben die man op het onderste plaatjequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |