abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 mei 2011 @ 16:05:01 #105
236264 crew  capricia
pi_96507388
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:01 schreef MaMaLief het volgende:

[..]

bepaalde erfelijke ziektes maar ja die weet ik niet van zijn kant, van mijn kant wel.
Daar kun je onderzoek naar laten doen, misschien?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 8 mei 2011 @ 16:05:33 #106
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_96507401
nou ja je zou de man kunnen vragen om inzage van een dokters rapport.....

eventuel via een advocaat

maar ja zelf denk ik meer zo "ieder mens word op een dag ziek"
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
pi_96507427
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Daar kun je onderzoek naar laten doen, misschien?
Ja misschien kan dat wel. Echt veel redenen om een abortus heb ik niet, niet dat het ideaal is om op deze manier een kindje te krijgen , maar een abortus heeft voor mij meer nadelen dan voordelen.
  zondag 8 mei 2011 @ 16:08:56 #108
pi_96507468
abortus bash topic allenstaande moeders afmaak topics....

typisch welvaarts product door mensen die zich blijkbaar vervelen....

in de stamkroeg waar ik kom heb je dat zelden

een keertje was en wel zo een mina....

en die begon heel vals jonge alleenstaande moeders af te maken

dat ze dom zijn enzo

ha toen haalde ze echt het bloed onder mn nagels vandaan
pi_96507882
Hij leest in iedergeval hier op FOK, want hij smst mij net dat ik het niet op internet neer moet zetten.
pi_96507900
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef MaMaLief het volgende:
Hij leest in iedergeval hier op FOK, want hij smst mij net dat ik het niet op internet neer moet zetten.
Wat wou hij gaan doen dan :')
  zondag 8 mei 2011 @ 16:27:25 #111
pi_96507915
quote:
sms hem maar terug dat de wereld heel groot is en dat de kans bijna nul en nihil is dat iemand achter zijn naam komt.....

ow nee dat is helemaal niet waar ha ha ha

emails die je van hem kreeg? das vrij doorzichtig.....en makkelijk te achterhalen ha ha ( voor een hacker ofzo )
pi_96507978
Mamalief,

Besef jij wel goed waar jij mee bezig bent? Alles wat jij tot nu toe aanhaalt draait om jou en nog geen enkele keer heb ik gelezen dat jij ook aan de belangen van dit kindje denkt. Als moeder horen de belangen van jouw kindje op de eerste plaats te staan. Dit zou jij moeten weten aangezien jij al moeder bent.
Wat doe je dit kindje in vredesnaam aan als je besluit deze zwangerschap voort te zetten? Ik zou niet graag in de eventuele schoenen van dit kindje willen staan.
- Ontstaan door een lustactie van mama en niet door liefde
- Absoluut niet gewenst door de vader
- Moeder die alleen aan zichzelf kan denken
- Compleet onbekenden mochten meedenken over zijn/haar lot op een internetforum
Het maakt mij boos dat jij hier allemaal zo makkelijk over denkt! Dat jij alleen maar aan jezelf denkt!
Open ajb je ogen! Je staat op het punt een hele grote fout te begaan, waar een onschuldig kind het slachtoffer van zal gaan worden.

GRRRRR$%@##@%*&^&%%@@@@
Punt uit!
  zondag 8 mei 2011 @ 16:34:52 #113
pi_96508102
ha is ook een stukje welvaart

vaders weten ook dat een kind niet zal omkomen van de honger in nederland

zelfs als de moeder overlijd heb je nog een supergoed systeem in NL om een kind op te vangen...nou ja ( zou beter kunnen mischien )

dus ja ook weinig mensen zullen met die reden achter de vader aanzitten dat hij zijn plicht niet nakomt......
pi_96508117
Hang niet zo de moraalridder uit poez.
pi_96508132
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:29 schreef MizzPoezz het volgende:
Mamalief,

Besef jij wel goed waar jij mee bezig bent? Alles wat jij tot nu toe aanhaalt draait om jou en nog geen enkele keer heb ik gelezen dat jij ook aan de belangen van dit kindje denkt. Als moeder horen de belangen van jouw kindje op de eerste plaats te staan. Dit zou jij moeten weten aangezien jij al moeder bent.
Wat doe je dit kindje in vredesnaam aan als je besluit deze zwangerschap voort te zetten? Ik zou niet graag in de eventuele schoenen van dit kindje willen staan.
Het maakt mij boos dat jij hier allemaal zo makkelijk over denkt! Dat jij alleen maar aan jezelf denkt!
Open ajb je ogen! Je staat op het punt een hele grote fout te begaan, waar een onschuldig kind het slachtoffer van zal gaan worden.

GRRRRR$%@##@%*&^&%%@@@@
QFT!
_O_
pi_96508162
TS is imo zeer onverantwoordelijk bezig.
  zondag 8 mei 2011 @ 16:48:49 #117
pi_96508486
ts wist je dat het de man fokker was?

of heeft de man kanalen op internet dat hij is ingelicht?
pi_96508760
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Hang niet zo de moraalridder uit poez.
De klepel nog niet gevonden, merk ik *zucht*

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:34 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ha is ook een stukje welvaart
Dit gaat mijn verstand helemaal te boven!
Punt uit!
  zondag 8 mei 2011 @ 16:59:45 #119
pi_96508823
quote:
de parasiet is reeds het lichaam van de vrouw binnengedrongen en heeft zich vastgeklampt.....
  zondag 8 mei 2011 @ 17:05:00 #120
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96508997
Dandy doe is rustig, en verder was een nonsense argumentatie komt er toch langs
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_96509037
quote:
Mamalief,

GRRRRR$%@##@%*&^&%%@@@@
Wat een overdreven reactie. Als ik het kind was wist ik het zeer waarschijnlijk wel. Volgens mij baseer jij je mening te veel op het ideaalplaatje. Als er een land is waar je je kind genoeg kan bieden dan is het, zelfs op dit moment, Nederland wel. Daarnaast zijn de dingen die jij benoemt op dit moment negatieve aspecten. Volgens mij is het veel belangrijker wat de moeder met het kind doet op het moment dat het er is. Het kan namelijk aan de andere kant ook heel goed beginnen en alsnog slecht eindigen. Schat die kans zelfs groter in.

Daarom is de situatie waar TS zich nu in bevindt zeker niet genoeg reden om het niet te doen.
  zondag 8 mei 2011 @ 17:06:52 #122
pi_96509050
sorry Re ik probeerde mispoezz aan het lachen te krijgen..... soory
pi_96509093
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:06 schreef Kabolter het volgende:
Wat een overdreven reactie. Als ik het kind was wist ik het zeer waarschijnlijk wel. Volgens mij baseer jij je mening te veel op het ideaalplaatje. Als er een land is waar je je kind genoeg kan bieden dan is het, zelfs op dit moment, Nederland wel. Daarnaast zijn de dingen die jij benoemt op dit moment negatieve aspecten. Volgens mij is het veel belangrijker wat de moeder met het kind doet op het moment dat het er is. Het kan namelijk aan de andere kant ook heel goed beginnen en alsnog slecht eindigen. Schat die kans zelfs groter in.

Daarom is de situatie waar TS zich nu in bevindt zeker niet genoeg reden om het niet te doen.
Dat dus.
pi_96509159
Ik neem aan dat je je zoon ook niet helemaal alleen hebt opgevoed, maar dat je ook hulp van buiten (familie, vrienden, etc) hebt gekregen. Misschien is het een idee om het eens met hen te bespreken, want een kind opvoeden doe je niet alleen en 'belast' je je omgeving ook mee.
Persoonlijk zou ik niet staan te springen als ik een vriendin heb geholpen met het opvoeden van haar eerste kind omdat een 2e keer nog eens te doen, omdat zij zich heeft ingelaten met één of andere gast die even onverantwoordelijk was als jij om onveilige sex te hebben.
pi_96509201
Ik blijf maar denken aan een ezel en een steen. :')
  zondag 8 mei 2011 @ 17:17:15 #126
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_96509398
de sodemieter... ooit van adoptie gehoord?

abortus zie ik enkel als een ''oplossing'' als voor de geboorte al vast staat dat het kindje door een zwaar geestelijke of dan wel lichamelijke handicap geen normaal leven kan hebben.

als dat niet het geval is en je wil/kan er niet voor zorgen geef het dan op voor adoptie maar dat is mijn bescheiden mening. bah bah...
pi_96509807
Laat voor de gein maar es een kinderpsycholoog kijken naar dit topic!
Zo overdreven is mijn mening echt niet!

Ik vraag me serieus af hoe oud de mensen zijn die deze zwangerschap, met de instelling van deze moeder, aanmoedigen en of ze zelf kinderen hebben?!
Punt uit!
  zondag 8 mei 2011 @ 17:33:34 #128
pi_96509930
naar mijn weten zijn die kinderpsychologen niet zo streng hoor

in uiterste gevallen ( meen ik ) dwingen ze een vrouw om geen kind te nemen....

( in gevallen dat dat ze totaal de weg kwijt zijn )

nou ja een keer een vrouw gezien waarbij ik me beetje afvroeg of de keuze van de psychiatrische dienst wel helemaal klopte.....

de mening om te zeggen umm... die of die gene mag geen kind baren? ja die is bij het volk wel steeds populairder geloof ik.....

[ Bericht 16% gewijzigd door meisjeonderbroekje op 08-05-2011 17:38:54 ]
pi_96518089
heb de man in kwestie gesproken maar ik moet het er maar mee uitzoeken en hij hoopt dat zijn vrouwe er nooit achterkomt, het was dus een foute man, die zijn vrouw en mij bedonderde.
  Moderator zondag 8 mei 2011 @ 20:33:03 #130
236264 crew  capricia
pi_96518117
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef MizzPoezz het volgende:

Ik vraag me serieus af hoe oud de mensen zijn die deze zwangerschap, met de instelling van deze moeder, aanmoedigen en of ze zelf kinderen hebben?!
Beetje last van hormonen ofzo? Wat kun jij overdreven reageren zeg.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_96519200
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef MizzPoezz het volgende:

Abortus aanmoedigen, iets wat zowel immens grote invloed op het kind als de moeder heeft is een goede keuze wou je zeggen? Je vraagt om vakkennis in de zin van een kinderpsycholoog, omdat je het idee hebt dat jouw mening ergens op gebaseerd is en dit veel dieper gaat. Leg mij dan maar uit wat die punten zijn, aangezien jij dat wel eens hebt gehoord (die indruk wek je namelijk bij mij).

Mocht dit zo kwalijk zijn en zulke grote gevolgen hebben voor het kind dan vraag ik mij af waarom het als alleenstaande moeder mogelijk is om zwanger te worden zonder tussenkomst van seks of contact met de toekomstige vader. En dan vraag ik mij af waarom ik na al die jaren er niks over heb gehoord. Toch wel een erg smakelijk onderwerp voor verschillende media (denk alleen al aan geloofsovertuigingen die zo hun gram kunnen halen).
pi_96520227
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef MaMaLief het volgende:
heb de man in kwestie gesproken maar ik moet het er maar mee uitzoeken en hij hoopt dat zijn vrouwe er nooit achterkomt, het was dus een foute man, die zijn vrouw en mij bedonderde.
-O- da's dan best schrikken voor hem ja. In een relatie en je scharrel waar je je vrouw mee bedondert raakt zwanger :') Daarom wil hij dat kind natuurlijk niet. Heeft hij zelf ook kinderen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96520343
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef Kabolter het volgende:

Abortus aanmoedigen, iets wat zowel immens grote invloed op het kind heeft en de moeder is een goede keuze wou je zeggen? Je vraagt om vakkennis in de zin van een kinderpsycholoog, omdat je het idee hebt dat jouw mening ergens op gebaseerd is en dit veel dieper gaat. Leg mij dan maar uit wat die punten zijn, aangezien jij dat wel eens hebt gehoord (die indruk wek je namelijk bij mij).

Mocht dit zo kwalijk zijn en zulke grote gevolgen hebben voor het kind dan vraag ik mij af waarom het als alleenstaande moeder mogelijk is om zwanger te worden zonder tussenkomst van seks of contact met de toekomstige vader. En dan vraag ik mij af waarom ik na al die jaren er niks over heb gehoord. Toch wel een erg smakelijk onderwerp voor verschillende media (denk alleen al aan geloofsovertuigingen die zo hun gram kunnen halen).
Ho ho, waar moedig ik een abortus aan? Dit is de keus die TS zelf voorlegt! Kindje laten komen of weghalen.
Verder ga ik maar niet in op jouw vragen, want jij hebt weinig van mijn berichten begrepen.

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef capricia het volgende:

Beetje last van hormonen ofzo?
Nope.
Als ik last van mijn hormonen heb dan vreet ik mensen met huid en haar op :9~
Punt uit!
pi_96520561
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef MizzPoezz het volgende:

[..]

Ho ho, waar moedig ik een abortus aan? Dit is de keus die TS zelf voorlegt! Kindje laten komen of weghalen.
Verder ga ik maar niet in op jouw vragen, want jij hebt weinig van mijn berichten begrepen.

[..]

Nope.
Als ik last van mijn hormonen heb dan vreet ik mensen met huid en haar op :9~
Wat wil je dan doen? Gewoon krampachtig binnenhouden die baby?
  zondag 8 mei 2011 @ 21:14:04 #135
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_96521082
Jesses wat een bekrompen en overdreven reacties zeg (mizzpoez m.n.)!

Ik ken hordes mensen incl, mijzelf die in een keurig gezin zijn opgegroeid zonder scheiding en die een kutjeugd hebben gehad. En ik ken er even zoveel die met 1 ouder zijn opgegroeid en het prima hebben gehad!

Een scheiding is in veel gevallen traumatiserend voor een kind ja, maar in dit geval hoeft het kind geen scheiding mee te maken. Er is van begin af aan geen vader. Bewust ongehuwde moeder noemen we dat. 1/3 van de huwelijken strandt, sta je ook zo met je opgeheven vingertje bij mensen die getrouwd zijn? Dat ze jou 100% moeten garanderen bij elkaar te blijven anders zijn ze egoistisch en mogen ze van jou niet aan kinderen beginnen?

Een kind raakt beschadigd door ouders die nul pedagogisch inzicht hebben, door een thuissituatie die onveilig is door ruzies of stress, door (emotionele) verwaarlozing etc etc. Een kind raakt niet zomaar beschadigd door het ene feit dat er geen vader in beeld is!
pi_96521241
quote:
Mamalief,

So fucking what? Alsof ik elke keer stoïcijns bleef denken aan mijn eisprong en hoe goed we dat weer uitgemikt hadden. Sex is niet voor niks lekker gemaakt, het is om ervan te genieten juist omdat dat meer kindertjes als output heeft. Niks om je over te schamen en zeker geen argument in dit vraagstuk, of mama er van genoten heeft of niet.
quote:
Die dus een lul is. Hij wist ook dat er geen anticonceptie gebruikt werd.
quote:
Onzin. Ze wil zeker weten dat ze dit kindje iets kan bieden, daar is niets geks aan gezien haar situatie.
quote:

GRRRRR$%@##@%*&^&%%@@@@
Compleet onbekenden mogen meedenken inderdaad. En oordelen, ook al krijg je dan reacties als bovenstaande...

TS, heel veel wijsheid en sterkte toegewenst hierbij, en praat er alsjeblieft over met vertrouwde personen in je omgeving. Je zult het alleen moeten gaan doen (met hulp van je omgeving gelukkig) dus weet goed waar je staat. Laat je tot niks dwingen qua beslissingen of gevoel. Of je dom bent geweest of niet ligt al achter je, het gaat er nu om wat je verder gaat doen. Succes!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_96522020
Als TS nu nog niet genoeg bevestiging heeft gehad :?
:|W

Voor de rest van 'mijn' reageerders:
Bedankt voor alle aandacht! *O*

:W
Punt uit!
pi_96523183
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef MizzPoezz het volgende:
Als TS nu nog niet genoeg bevestiging heeft gehad :?
:|W

Voor de rest van 'mijn' reageerders:
Bedankt voor alle aandacht! *O*

:W
Over kleine kinderen gesproken.. :W
pi_96523485
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Kabolter het volgende:

Over kleine kinderen gesproken.. :W
Ik krijg het gevoel dat zij zich speciaal voor dit topic heeft geregistreerd :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96523860
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik krijg het gevoel dat zij zich speciaal voor dit topic heeft geregistreerd :')
Dat zag ik al. Neemt niet weg dat er genoeg mensen zijn die ook zo zouden kunnen reageren. Heb nooit zoveel zin om op pas aangemelde mensen niet te reageren. Zolang het maar realistisch genoeg overkomt. :)
pi_96527337
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Kijk dan voor de gein ook even hoe laat ik mij geregistreerd heb en hoe laat dit topic gestart is. Dan zul je ontdekken dat jouw gevoel niet altijd even betrouwbaar is ;)

Nogmaals dank voor alle aandacht. Ik ben niet degene die dit topic gestart heeft. Helaas sneeuwt het verhaal van TS nu onder, omdat men liever valt over mijn ongezouten mening over dit onderwerp. Ik trek mij terug uit dit topic, omdat ik het niet gepast vind dat de aandacht nu naar mij gaat :W
Punt uit!
pi_96528428
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:41 schreef MizzPoezz het volgende:

[..]

Kijk dan voor de gein ook even hoe laat ik mij geregistreerd heb en hoe laat dit topic gestart is. Dan zul je ontdekken dat jouw gevoel niet altijd even betrouwbaar is ;)

Nogmaals dank voor alle aandacht. Ik ben niet degene die dit topic gestart heeft. Helaas sneeuwt het verhaal van TS nu onder, omdat men liever valt over mijn ongezouten mening over dit onderwerp. Ik trek mij terug uit dit topic, omdat ik het niet gepast vind dat de aandacht nu naar mij gaat :W
Het is de andere kant van het verhaal. Ondanks dat het naar mijn idee een overtrokken en kortzichtige reactie (wat jij vast ook wel bij mij zult hebben) is zorgt het er wel voor dat meer aspecten worden behandeld. Vind het daarnaast ook wel vermakelijk. ;) Allemaal dezelfde kant opkijken is ook maar saai..

Van mij mag je dus blijven...

Daarnaast ben ik van mening dat je zulk soort topics nooit te persoonlijk moet nemen. Zowel als TS of als poster. Anders doe je toch iets verkeerd als TS. Misschien dat je dingetjes tegenkomt waar je nog niet aan hebt gedacht, maar volgens mij is het doel van dit topic als TS toch voornamelijk om te kijken hoe het leeft en een stukje bevestiging. Lijkt mij namelijk zeer sterk dat je je keuze echt laat afhangen van de 'bekrompen' meningen van Fok! Of die nou van mij komt of van een ander, dat doet er niet toe. Zolang je het zelf niet mee hebt gemaakt of in de situatie zit dan kom je vaak toch niet met iets wat zeer opzienbarend is. Laat staan dat je het besluit van de TS kan keren.

Neem toch aan dat elk gezond persoon zijn keuze af laat hangen van de persoonlijke situatie, de gevolgen en hoe hij/zij over dit onderwerp nadenkt.
pi_96529246
:s)

[ Bericht 91% gewijzigd door MizzPoezz op 09-05-2011 07:55:58 ]
Punt uit!
  zondag 8 mei 2011 @ 23:34:10 #144
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_96530222
-ik twijfelde of ik wat wou zeggen, maar dat was niet zo, maar toen poste ik het per ongeluk- sorry voor de topicvervuiling.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_96530482
Nou ik heb alle reakties gelezen. Bedankt voor de soms nuttige reakties, en voor de soms wat vreemde reakties!

Ik heb inmiddels mijn vriendin deelgenot gemaakt en ik zal verder niet meer laten weten wat et gaat gebeuren.
  maandag 9 mei 2011 @ 08:41:43 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96535389
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:40 schreef MaMaLief het volgende:
Nou ik heb alle reakties gelezen. Bedankt voor de soms nuttige reakties, en voor de soms wat vreemde reakties!

Ik heb inmiddels mijn vriendin deelgenot gemaakt en ik zal verder niet meer laten weten wat et gaat gebeuren.
jammer, ik was wel benieuwd eigenlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_96536127
ik zal zo nu en dan een update plaatsen, ben net bij de huisarts geweest en die was erg verbaasd dat ik zomaar zwanger ben geraakt, dat had medisch gezien niet kunnen gebeuren. dat maakt het allemaal niet makkelijker. Ik wordt nogal heen weer geslingerd. Aan de ene kant is ook dit kindje bij mij welkom. Maar ik ben een beetje bang voor de oordelen van de wereld. Heel veel mensen zijn nogal hard in hun oordeel. Ik was echt om die man gaan geven, het was voor niet alleen lust. Mijn ouders hebben gezegd wat ik ook beslis hun er voor mij zullen zijn.
  Vis een optie? maandag 9 mei 2011 @ 09:34:57 #148
70532 loveli
N
pi_96536282
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:40 schreef MaMaLief het volgende:

Begrijpelijk, sterkte met je keuze.

Je bent zwanger geworden, gepland of niet, dat is niet meer terug te draaien. Als ik het goed lees zul je als je dit kindje krijgt er goed voor kunnen zorgen en hem/haar in liefde kunnen opvoeden.

Moet je je schamen? Waarom? Je hoeft niet alle details aan iedereen te vertellen. Je bent ongepland zwanger geworden, maar dat betekent niet dat het kindje voor jou ongewenst is. Abortus uit schaamte voor de buitenwereld is een slechte keus. Je bent niet de eerste vrouw die op zo'n manier zwanger is geworden en zeker niet de laatste.

Ongewenst door de biologische vader, maar die heeft z'n verantwoordelijkheid niet genomen. Als je per se geen zwangerschap wilt veroorzaken moet je niet buiten de deur snoepen. Bij de weg, iets hebben met een getrouwde man vind ik voor de vrouw in kwestie ook not done, maar dat is ook mosterd na de maaltijd.
crap in = crap out
pi_96536373
Nu heb ik in het midden van het topic een paar pagina's overgeslagen, excuus indien spuit 11, maar het feit dat het misschien niet helemaal ideaal of voor geestelijke problemen zou kunnen zorgen bij het kind vind ik zelf nog niet genoeg om het automatisch weg te laten halen.

Het zal vast voor heftige reacties en verdriet tijdens de tienerjaren zorgen, maar toch vraag ik me af hoeveel mensen die als kind in zo'n situatie ter wereld gekomen zijn op hun 30ste nog steeds oprecht zouden willen nooit ter wereld gekomen te zijn. Niet zo heel veel denk ik.
pi_96536377
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:16 schreef MaMaLief het volgende:

[..]

dat is juist iets waar ik meezit, maar omdat ik weet dat het ook heel moeilijk kan zijn om zwanger te worden vind het zo lastig. stel ik laat dit weghalen en ooit wil ik met de juiste man een kindje en het lukt niet meer, wordt er ook niet jonger op, wordt dit jaar 32. Dus heb wel enigzins last van rammelende eierstokken.
Je gaat wel heel erg uit van wat JIJ wilt. JIJ wilt nog een tweede kind en daarom moet die klomp cellen in je buik nu maar uitgroeien tot een baby? In wat voor omgeving wordt die baby geboren, misschien moet je daar eens over nadenken. Een alleenstaande moeder met al een kind van een andere man. En de eigen vader van het aanstaande kind wil er niets mee te maken hebben.

Dit zijn alles behalve ideale omstandigheden voor een potentieel kind. Misschien moet je daar eens aan denken i.p.v. aan 'ik wil nog zo graag een tweede kind'. Belangen van het kind voorop, en dan pas je eigen belangen.
pi_96536461
quote:
Remlof? :P
  maandag 9 mei 2011 @ 09:45:05 #152
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96536512
quote:
@meneer:

Dat krijg je ervan, lamlul.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  maandag 9 mei 2011 @ 09:47:10 #153
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96536562
Ha. Veel plezier met betalen de komende 18 jaar.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_96536594
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:45 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

@meneer:

Dat krijg je ervan, lamlul.
En dan wassie ook nog getrouwd met een andere vrouw. Zou hij ook kinderen hebben? Hoe dan ook, een kerel die als mens aardig mislukt is :')
pi_96537382
TS, mocht je het houden, hoe ga je er dan voor zorgen dat de vader het erkent?
Lijkt mij dat je hoe dan ook op papier wilt hebben wie de vader van het kind is.
  Vis een optie? maandag 9 mei 2011 @ 10:25:34 #156
70532 loveli
N
pi_96537500
Wacht even hoor...
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:29 schreef MaMaLief het volgende:
ik wil morgen ook naar de huisarts gaan. maar wilde het na 7 weken even kwijt. heb er nog met niemand overgesproken en ik heb natuurlijk ook niet eindeloos de tijd.
Uit een ander topic:
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:44 schreef MaMaLief het volgende:
Ik ben nu alweer een poosje alleen sinds mijn scheiding, en eigenlijk zou ik wel weer eens een leuke man willen ontmoeten. In mijn omgeving zijn weinig vrijgezelle mannen. Nu ben ik wat aan het rondkijken geweest, maar wat zijn er veel datingsites, welke moet ik nou kiezen.

Welke site is er leuk, zonder al te veel fake, en niet al te duur. Kortom ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:26 schreef MaMaLief het volgende:
ik zal zo nu en dan een update plaatsen, ben net bij de huisarts geweest en die was erg verbaasd dat ik zomaar zwanger ben geraakt, dat had medisch gezien niet kunnen gebeuren. dat maakt het allemaal niet makkelijker. Ik wordt nogal heen weer geslingerd. Aan de ene kant is ook dit kindje bij mij welkom. Maar ik ben een beetje bang voor de oordelen van de wereld. Heel veel mensen zijn nogal hard in hun oordeel. Ik was echt om die man gaan geven, het was voor niet alleen lust. Mijn ouders hebben gezegd wat ik ook beslis hun er voor mij zullen zijn.
Samengevat.. Op 1 april (5 1/2 week geleden) besluit je te willen internetdaten en je bent in je 7de week? Op zich kan dat, omdat gerekend wordt vanaf menstruatie ipv bevruchting, maar dan nog wordt het vrij krap om op 2 april een gescheurd condoom te hebben en echt om die man te gaan geven.

Of was je al aan het 'daten' met deze geweldige vent voor je op 1 april postte?

Voor de duidelijkheid, dit is geen aanval, maar ben wel benieuwd of de data kloppen.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 09-05-2011 10:39:02 ]
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')