bepaalde erfelijke ziektes maar ja die weet ik niet van zijn kant, van mijn kant wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het kindje opzich welkom is.
Wat zou je reden voor abortus eigenlijk zijn?
Jeetje dat is ook wat.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:00 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
een ex van mij deed abortus omdat ik ontslagen was op mn werk... ( nou ja nee ik had zelf ontslag genomen )
Hij is geen moslim.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:57 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ja kon je maar een gesprek afdwingen.....idd
ha ha dan moet je bij de msolims zijn ...die doen zulke dingen....
gedwongen verantwoording afleggen....
ha nou op mn achtiende moest ik er wel om huilen maar ha ha nu reeds allang niet meer...quote:
Daar kun je onderzoek naar laten doen, misschien?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:01 schreef MaMaLief het volgende:
[..]
bepaalde erfelijke ziektes maar ja die weet ik niet van zijn kant, van mijn kant wel.
Ja misschien kan dat wel. Echt veel redenen om een abortus heb ik niet, niet dat het ideaal is om op deze manier een kindje te krijgen , maar een abortus heeft voor mij meer nadelen dan voordelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar kun je onderzoek naar laten doen, misschien?
Wat wou hij gaan doen danquote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef MaMaLief het volgende:
Hij leest in iedergeval hier op FOK, want hij smst mij net dat ik het niet op internet neer moet zetten.
sms hem maar terug dat de wereld heel groot is en dat de kans bijna nul en nihil is dat iemand achter zijn naam komt.....quote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef MaMaLief het volgende:
Hij leest in iedergeval hier op FOK, want hij smst mij net dat ik het niet op internet neer moet zetten.
QFT!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:29 schreef MizzPoezz het volgende:
Mamalief,
Besef jij wel goed waar jij mee bezig bent? Alles wat jij tot nu toe aanhaalt draait om jou en nog geen enkele keer heb ik gelezen dat jij ook aan de belangen van dit kindje denkt. Als moeder horen de belangen van jouw kindje op de eerste plaats te staan. Dit zou jij moeten weten aangezien jij al moeder bent.
Wat doe je dit kindje in vredesnaam aan als je besluit deze zwangerschap voort te zetten? Ik zou niet graag in de eventuele schoenen van dit kindje willen staan.
- Ontstaan door een lustactie van mama en niet door liefde
- Absoluut niet gewenst door de vader
- Moeder die alleen aan zichzelf kan denken
- Compleet onbekenden mochten meedenken over zijn/haar lot op een internetforum
Het maakt mij boos dat jij hier allemaal zo makkelijk over denkt! Dat jij alleen maar aan jezelf denkt!
Open ajb je ogen! Je staat op het punt een hele grote fout te begaan, waar een onschuldig kind het slachtoffer van zal gaan worden.
GRRRRR$%@##@%*&^&%%@@@@
De klepel nog niet gevonden, merk ik *zucht*quote:
Dit gaat mijn verstand helemaal te boven!quote:
de parasiet is reeds het lichaam van de vrouw binnengedrongen en heeft zich vastgeklampt.....quote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef MaMaLief het volgende:
Wat een overdreven reactie. Als ik het kind was wist ik het zeer waarschijnlijk wel. Volgens mij baseer jij je mening te veel op het ideaalplaatje. Als er een land is waar je je kind genoeg kan bieden dan is het, zelfs op dit moment, Nederland wel. Daarnaast zijn de dingen die jij benoemt op dit moment negatieve aspecten. Volgens mij is het veel belangrijker wat de moeder met het kind doet op het moment dat het er is. Het kan namelijk aan de andere kant ook heel goed beginnen en alsnog slecht eindigen. Schat die kans zelfs groter in.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:29 schreef MizzPoezz het volgende:
Mamalief,
Besef jij wel goed waar jij mee bezig bent? Alles wat jij tot nu toe aanhaalt draait om jou en nog geen enkele keer heb ik gelezen dat jij ook aan de belangen van dit kindje denkt. Als moeder horen de belangen van jouw kindje op de eerste plaats te staan. Dit zou jij moeten weten aangezien jij al moeder bent.
Wat doe je dit kindje in vredesnaam aan als je besluit deze zwangerschap voort te zetten? Ik zou niet graag in de eventuele schoenen van dit kindje willen staan.
- Ontstaan door een lustactie van mama en niet door liefde
- Absoluut niet gewenst door de vader
- Moeder die alleen aan zichzelf kan denken
- Compleet onbekenden mochten meedenken over zijn/haar lot op een internetforum
Het maakt mij boos dat jij hier allemaal zo makkelijk over denkt! Dat jij alleen maar aan jezelf denkt!
Open ajb je ogen! Je staat op het punt een hele grote fout te begaan, waar een onschuldig kind het slachtoffer van zal gaan worden.
GRRRRR$%@##@%*&^&%%@@@@
Dat dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:06 schreef Kabolter het volgende:
Wat een overdreven reactie. Als ik het kind was wist ik het zeer waarschijnlijk wel. Volgens mij baseer jij je mening te veel op het ideaalplaatje. Als er een land is waar je je kind genoeg kan bieden dan is het, zelfs op dit moment, Nederland wel. Daarnaast zijn de dingen die jij benoemt op dit moment negatieve aspecten. Volgens mij is het veel belangrijker wat de moeder met het kind doet op het moment dat het er is. Het kan namelijk aan de andere kant ook heel goed beginnen en alsnog slecht eindigen. Schat die kans zelfs groter in.
Daarom is de situatie waar TS zich nu in bevindt zeker niet genoeg reden om het niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |