Stand # 2200quote:
En je mag nu nog een nieuwe vraag stellen ookquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:51 schreef Bonnie25 het volgende:
oeps zie nu dat dit hele topic vol met vragen zit dacht dat t een serieuse vraag was![]()
Ik vermoed dat dat wel eens niet kon gebeurenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En je mag nu nog een nieuwe vraag stellen ook
Ik was er al een klein beetje bang voorquote:Op maandag 9 mei 2011 13:05 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat wel eens niet kon gebeuren
Stand #2200:quote:
Wel bescherming, maar niet tegen goden of geestenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:57 schreef MREn het volgende:
Bescherming tegen een of andere god of geesten?
Nee, wij Nederlanders zien koeien niet als heiligquote:Op maandag 9 mei 2011 14:06 schreef Mark het volgende:
Dan zouden wij ze in NL ook dragen
Maar wel dieren
Je redenatie klopt, alleen het verkeerde dier.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:16 schreef MREn het volgende:
Apen lijkt ook logisch te zijn, dat ze geen mensen van achter kunnen bespringen omdat de mensen twee voorkanten hebben?
Jullie zijn wel bang voor de meest uiteenlopende diersoortenquote:
De Indiase olifant?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:19 schreef Mark het volgende:
Het dier in kwestie komt verder niet in zoveel landen voor
quote:
Nee, tijgers.quote:
Welke film?quote:"Do you smell that? Napalm, son. I love the smell of napalm in the morning. It smells like... Victory."
Inderdaad.quote:
Quyxz_ heeft zeker wel gelijk. -1 voor niet stellen van nieuwe vraag en kans dat Mr. Google door haar is gebruikt is ook nog eens levensgroot gezien de reaktie.quote:
http://maps.google.com/?i(...)039194,0.111151&z=14quote:
jazekerquote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hatoquote:
Ja, oeps, verkeerde hintquote:
Omdat het zo'n mooi topicnummer isquote:Op maandag 9 mei 2011 21:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En waarom krijg je er nu BTW 2 punten bij?
quote:De Engelse website www.channel4.com organiseerde een poll voor de favoriete Bond-auto. Op de lijst stonden veel snelle bolides, zoals de Aston Martin V12 Vanquish uit Die Another Day (2002) en de Lotus Esprit waar Bond in de film The Spy Who loved Me uit 1977 in rondscheurde. Maar de winnaar is de. In For Your Eyes Only (1981) ontsnapte Roger Moore (destijds 007) in deze auto met een beeldschone vrouw naast zich uit de handen van een stel gewapende mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |