quote:
Op vrijdag 6 april 2012 21:30 schreef Teslynd het volgende:Bedankt voor de antwoorden, waarschijnlijk heb ik er wel plaats voor. Ben benieuwd hoe dat met die kleine potten gaat. Of het niet te snel uitdroogt in de brandende zon.
Hoe heb je dat gazonnetje gemaakt?
Ik durf dat niet zelf, vanwege de slakken die zich daar zo lekker in verstoppen kunnen (de ergsten, die in hun nakie rondscharrelen).
Moi? Grastapijtje te koop bij Leen Bakker (en consorten)die zijn een stuk betaalbaarder dan tuincentra en de kwaliteit is precies hetzelfde (neem wel degene met waterafvoer

)..niet van dat hoge materiaal (want dan krab ik "het gras"weg als ik de wieren al weg krijg:') maar gewoon dat vlakke...veel minder last van slakken als toen ik vlonders had...daar konden ze lekker onderkruipen...schaduw en vochten gemorste potgrond

en dat tapijt ligt gewoon van kant naar kant dus kunnen ze er niet onder komen...alleen af en toe een huisslakje maar die vang ik gewoon 's avonds weg en mogen hun leven ergens anders voortzetten.
In de tussentijd onderschaal gevonden voor de violentoren (had er nog gewoon eentje liggen op het balkon

, gelukkig krijg ik over twee weken mijn nieuwe bril

) en nu even een daglelie planten in een pot waar ooit een clematis instond maar die geeft helaas geen teken van leven meer geeft.