Leuke filmpjes, ik ben ze nu aan het kijken, best hilarisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:38 schreef grazz het volgende:
Bij rtl boulevard net: Jan Dulles zou stemproblemen hebben
Hier trouwens een filmpje van RTV-NH
http://www.rtvnh.nl/progr(...)+aus+D%C3%BCsseldorf
Gelukkig komen ze als derdequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Ze kijken elk jaar naar het songfestival, maar na vijf nummers wil Pa Dulles iets anders kijken![]()
Oeh, vertel eensquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:25 schreef AJ187 het volgende:
maar ESC is toch vriendjespolitiek dus volgens mij boeit het toch niet
Turkije, Polen en Noorwegen ook sinds kortquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:52 schreef AJ187 het volgende:
Buurlanden die elkaar altijd veel punten geven?
Nederland is vriendloos in Europa
Ik durf nog niet zo goed te hopenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:40 schreef Boldface het volgende:
Ik wil graag alvast startplek 23 in de finale voor de 3J's reserveren.
Ik durf ook nog niet te hopen; ik maak me zorgen om de loting, want de 3e startpositie is niet zo gunstig. Maar: het nummer is prima en valt bij veel mensen in de smaak, ook buiten Nederland.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
Ik durf nog niet zo goed te hopen
Desnoods schreeuw ik ze zelf naar de finale donderdag, aan ons enthousiasme zal het niet liggen, maar ik ben zó bang dat die plek na Bosnië en Oostenrijk ze de das om gaat doen. Dan zijn de kijkers flink impressed door die eerste twee en denk ik dat Nederland niet zo heel veel indruk gaat maken.
Hoe vaak is het niet gebeurd dat Nederland heel hoog in de peilingen stond maar toch niet eens in de finale terechtkwam? Ik heb er eigenlijk weer een hard hoofd in. De meeste inzendingen (tenminste, die ik gisteren heb gezien) nu zijn toch wat meer "uptempo" nummers en die vallen toch altijd wel goed in de smaak.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:51 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik durf ook nog niet te hopen; ik maak me zorgen om de loting, want de 3e startpositie is niet zo gunstig. Maar: het nummer is prima en valt bij veel mensen in de smaak, ook buiten Nederland.
Ik zat net op YouTube te kijken naar filmpjes van mensen die hun persoonlijke Top 43 hebben geplaatst. Dat zijn dus grote muziekfanaten en ook mensen die geheid stemmen. De 3J's staan verrassend vaak in de hoogste regionen. Dat geeft moed.
Dat is wel zo ja, door de compilatie begon ik ze mooier ze te vindenquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:36 schreef lezzer het volgende:
Ik durf er eigenlijk helemaal niks meer van te zeggen
Wat wel is, als je een fragment van het liedje hoort aan het einde, dan klinkt het weer anders. En als de Jees het juiste fragment krijgen, dan klinkt dat heel goed, en voor anderen kan dat erg nadelig uitpakken.
Gelukkig dat de vakjury voor de helft beslistquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nederland heeft natuurlijk wel een echt nummer. Geen inelkaar geflanst deuntje met een zooitje danseressen erachter, zoals zoveel inzendingen. Ik denk dat een jury dat zal waarderen. Echte muzikanten die echt kunnen zingen hebben (hopelijk) een streepje voor. Maar ik denk dat het heel weinig televoters zal boeien, niet op zal vallen en vergeten wordt. En dat het daarom tekort komt voor een top 10 plek
2000 Linda Wagemakers: No goodbyes, 13quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:06 schreef totebel het volgende:
... Gordon en aanhang was.. tenenkrommend en van het jaar daarvoor weet ik het al niet eens meer, heeft dus weinig indruk gemaakt.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |