Was Mama-Mia nou naar de finale, ja toch? Dan zal ze nu wel lekker feest vierenquote:
ow ja, ze heeft medicatie voor al die dingen, alleen liep het nu de spuigaten wel uit. En ze zit de hele dag buiten en is zo bruin als een nootquote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo goed ,misschien ook door de warmte.
Had ze al eerder hartproblemen?
Veel beterschap voor haar
gewoon zuigen krengquote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he wat raar, deze koe heeft maar 1 speen!
Ik ga wel zoeken ja, straks of morgen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zou denk ik wel kunnen in zo een machine hoor, maar ik weet niet waarmee ze dat vlees marineren en zo, roggel jij een recept?
Mooie leeftijd,quote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow ja, ze heeft medicatie voor al die dingen, alleen liep het nu de spuigaten wel uit. En ze zit de hele dag buiten en is zo bruin als een noot
Dus de dokter zei al dat het de warmte kon zijn. En hey, ze is wel al 91.
Graag, als ze er lol in heeft. En sinds ze in het verzorgingtehuis gewend is heeft ze ook weer echt lol.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Mooie leeftijd,maar als je die hebt gehaald moet je eigenlijk ook de 100 halen vind ik
Mama_Mia is inderdaad in de kuip!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Was Mama-Mia nou naar de finale, ja toch? Dan zal ze nu wel lekker feest vierenWij waren ook voor Twente, Christan en ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze is er om 15:28 is ze ter wereld gekomen
klein maar meteen vol pit ze doet het goed
Ik mag er alleen zelf vanwege de medicatie niet bij en dat vind ik heel erg. Ik lig vanwege de zwangerschapsvergiftiging weer aan de magnesium. Ik heb haar 5min vast mogen houden. Vriend is er nu weer naar toe en misschien komen ze zo even met haar bij mij. Als alles goed met haar blijf gaan
Naam in de spoiler ik ga hem niet online gebruikenGefeliciteerd met jullie meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn beiden knokkers dus dat komt vast helemaal goed.
Ik hoop dat je heel snel bij haar magHoe voel jij je?
En ik vind de naam
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Ik mag er alleen zelf vanwege de medicatie niet bij en dat vind ik heel erg. Ik lig vanwege de zwangerschapsvergiftiging weer aan de magnesium. Ik heb haar 5min vast mogen houden. Vriend is er nu weer naar toe en misschien komen ze zo even met haar bij mij. Als alles goed met haar blijf gaan
Naam in de spoiler ik ga hem niet online gebruikenGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochterquote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik voel mij heel goed wel heel raar ik ben moeder maar mag niet naar mijn kindje toe.
Heb energie voor 100 maar kan mij amper bewegen en heb het bloedheet
Je bent een kanjer meid,quote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik voel mij heel goed wel heel raar ik ben moeder maar mag niet naar mijn kindje toe.
Heb energie voor 100 maar kan mij amper bewegen en heb het bloedheet
en nu nog een keer lezenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook zo benieuwd hoeveel ze nou weegt![]()
En ik hoop dat je haar heel snel zo vaak als je maar wil vast kan houden![]()
En ook dat je weer heerlijk kan eten nu
Ja ho, ik postte tegelijk hoorquote:
Naam in de spoiler ik ga hem niet online gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een mooie naam !
Heel erg gefeliciteerd![]()
Ik hoop dat je snel lekker bij je meisje mag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |