abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96493751
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:')

Sorry.. maar dan geloof je ze toch op hun "blauwe" ogen. :')
Alsof de videobeelden van zijn verblijf en Osama zelf, gevonden hardeschijfmateriaal, de reactie van Pakistan, diverse foto's van het huis, et cetera niet bijdragen aan hun verhaal.
pi_96493873
quote:
13s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:03 schreef Dastan het volgende:

[..]

Alsof de videobeelden van zijn verblijf en Osama zelf, gevonden hardeschijfmateriaal, de reactie van Pakistan, diverse foto's van het huis, et cetera niet bijdragen aan hun verhaal.
Nee. Nooit van vervalsing gehoord zeker? Zoek maar eens op "psyop".
pi_96493945
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee. Nooit van vervalsing gehoord zeker? Zoek maar eens op "psyop".
Als jij dat wilt geloven, prima. Maar ga anderen die wel de voor de hand liggende verklaring accepteren niet bespotten. Dat is een beetje laag. Jij hebt net zo weinig `bewijs´ voor jouw overtuiging als ik heb.
pi_96494007
quote:
13s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef Dastan het volgende:

[..]

Als jij dat wilt geloven, prima. Maar ga anderen die wel de voor de hand liggende verklaring accepteren niet bespotten. Dat is een beetje laag. Jij hebt net zo weinig `bewijs´ voor jouw overtuiging als ik heb.
Daar heb je een punt. Excuses :)
pi_96494263
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:59 schreef Cherna het volgende:

[..]

Tja de CIA heeft zijn eigen wetten. De KGB doet/deed niets anders met verraders en mensen die zich tegen hun keren en een gevaar zijn voor de maatschappij in hun ogen. Dit gaat buiten alles om.
CIA heeft eigen wetten die buiten de universele mensenrechten omgaan? Grapjas... Er is een verschil tussen nooit kunnen vervolgen omdat het een geheime organisatie is en het legaal executeren van ongewapende tegenstanders zonder proces of wat dan ook.
pi_96494421
Het treurigst zijn de beelden van de achtergelaten helikopter. Staatsgeheim nummer één, een geluidloze helikopter, op zijn neus in een groentetuintje van de buren. Ze vlogen tegen een muurtje. Het had allemaal glorieus moeten zijn, maar dit zijn de beelden die we zien: een helikopter achter een lullig zeiltje. Het is de lelijkste afrekening ooit. Nu al.

lees hier deze rake column: http://www.depers.nl/buit(...)Telefoonnummers.html
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_96494544
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef boekenplank het volgende:
Het treurigst zijn de beelden van de achtergelaten helikopter. Staatsgeheim nummer één, een geluidloze helikopter, op zijn neus in een groentetuintje van de buren. Ze vlogen tegen een muurtje. Het had allemaal glorieus moeten zijn, maar dit zijn de beelden die we zien: een helikopter achter een lullig zeiltje. Het is de lelijkste afrekening ooit. Nu al.

lees hier deze rake column: http://www.depers.nl/buit(...)Telefoonnummers.html
En de Pakistanen hebben zo'n lek luchtruim.. jaja.

De VS.. is dat niet het land waar ook Disney vandaan komt?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2011 01:31:21 ]
pi_96494628
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De VS.. is dat niet het land waar ook Disney vandaan komt?
Breek me de bek niet open over Walt Disney.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_96494705
Wat is het verschil tussen de 'War on Terror' en een reality-soap eigenlijk? Dat de acteurs soms echt doodgaan? :P
pi_96494791
Niet zo moeilijk doen zo laat nog.
pi_96494797
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat is het verschil tussen de 'War on Terror' en een reality-soap eigenlijk? Dat de acteurs soms echt doodgaan? :P
Door wat er in een soap gebeurt, gaan ze niet je basale rechten afnemen.

Wat heb ik gewonnen? O-)
pi_96494807
De gehele Disney collectie.
pi_96494999
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:42 schreef boekenplank het volgende:
De gehele Disney collectie.
Die heb ik al -O-
pi_96495188
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die heb ik al -O-
Dan is enige vorm van communicatie tussen ons niet meer mogelijk. Waarom niet?

zondag 8 mei 2011 @ 09:19:54 #90
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_96497493
Geen idee wat ze wel of niet met Osama hebben uitgespookt, ik vind het allemaal even moeilijk te geloven. Ik ga het liefst voor de keuze :
dit gedoe is gewoon een afleidingsmanoeuvre omdat Obama met zijn geboortebewijs heeft geknoeid. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 8 mei 2011 @ 09:23:50 #91
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_96497535
Het zogenaamd beredeneren van de mens bestaat voornamelijk uit het zoeken naar argumenten waardoor we kunnen blijven geloven wat we geloven. Maar dat lijkt me voor menigeen toch een moeilijke opgave bij propaganda zoals deze...
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  zondag 8 mei 2011 @ 10:16:25 #92
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_96498137
Ze hebben gezegd dat er wel verbinding was, maar met een vertraging van ruim 20minuten.
Dus ze hebben het wel gezien, alleen niet live idd
pi_96498455
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:01 schreef Dastan het volgende:

[..]

Bevestiging van zowel de Amerikaanse regering als Al-Qaida.

Natuurlijk kun je hier een heel complot van maken, maar de eenvoudigste weg is toch wel het geloven in deze liquidatie.
Bevestiging van Al-Qaida was op een internet forum! Bij deze wil ik graag bevestigen dat Osama nog bij mij in de achtertuin leeft. EDIT: http://news.blogs.cnn.com(...)rms-bin-ladens-dead/ oh yeah ik heb vertrouwen in onze journalistiek... Lees dit eens en zeg dan nog een keer dat Al Qaida Osama heeft dood verklaart .

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 08-05-2011 14:29:01 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 10:55:58 #94
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96498669
we want to believe.... of niet...

ik zou zeggen, nou en
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_96503778
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

http://www.elsevier.nl/we(...)j-dood-Bin-Laden.htm

Nu ben ik helemaal niet van de samenzweringen ofzo, maar dit vind ik alweer erg vreemd.

Op de eerste plaats is het al bizar dat ze Bin Laden, die ongewapend was, van dichtbij een hoofdschot hebben gegeven. Als er iemand is die je eens graag zou willen ondervragen dan is het Bin Laden natuurlijk wel. Waarom hem dan daar neerschieten (om daarna pas te identificeren :') ) als je hem net zo gemakkelijk kunt boeien en mee kunt nemen in je helicopter?? Dat is heel vreemd en je zou toch verwachten dat alle mogelijke handelswijzen met hun voor- en nadelen eerst uitgebreid besproken worden.

Dan op de tweede plaats dat overhaaste zeemansgraf. Waar dan ook weer geen foto's van zijn. Waarom moest dit allemaal zo snel. Zou het niet interessant zijn sectie te verrichten oid?

En dan blijkt nu weer dat de verbinding wegviel. Eigenlijk is er dus helemaal niemand die gezien heeft wat er daar gebeurt is, op die SEALS na. Kan toeval zijn natuurlijk, maar het is wel een frappant toeval.

Zelf denk ik dat Bin Laden nog gewoon in leven is en op dit moment ergens in een martelgevangenis ondervraagd wordt. Het voordeel voor de Amerikanen is dat ze geen gezeur aan de kop hebben over een proces/martelingen/mensenrechten. Bovendien wanen de mensen die Bin Laden zou kunnen gaan verraden zich nu nog veilig, dus als er snel gehandeld wordt kunnen er misschien meer vliegen gevangen worden.
Spec. Ops troepen gaan niet aardig checken of iemand mischien een wapen heeft , eerst de doelen uitschakelen en dan checken ze pas op wapens, komt nog eens bij dat het ook kan dat het hele huis vol met exposieven kan zitten en dat er maar een knopje drukken nodig zou zijn om alles en iedereen op te blazen, het is nl iemand die altijd heeft gezegt dat ze hem nooit levend zouden pakken.
Er was tevens ook geen belang bij Bin Laden levend te pakken te krijgen , dat was dus ook niet het doel van deze operatie , Bin Laden uitschakelen was het doel , en dat is gedaan.
ten tweede , waarom zouden ze foto's maken van zijn zeemans graf ? het is nl niet interesant is om een foto van een stukje zee te zien en het zal vast wel op video staan , die wij gewoon nooit te zien zullen krijgen.
En dat de verbinding wegviel , dat is de live verbinding , wat niet vreemd is , dat gebeurt wel vaker als ze gebouwen binnen gaan, zo sterk zijn de zenders die de militairen dragen nou ook weer niet.
Al die gasten hebben camara's op hun helm die het gewoon opnemen , maw er zijn dus gewoon beelden van de gehele actie en niet een maar van elke soldaat die daar was zijn helmcam.
Bin Laden is gewoon hardstikke dood en aan zwemmen met de vissen, er is geen conspiracy.
pi_96503796
dubbel
pi_96504862
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je zoekt meer dan 10 jaar naar de meest gezochte man ter wereld. Je geeft er tientallen miljarden dollars aan uit. Duizenden levens gaan er verloren aan deze zaak.

Vervolgens heb je hem ein-de-lijk te pakken, je weet dat de hele wereld meekijkt, en wat doe je? Je dumpt het lijk binnen no-time in zee(!) Je laat er geen onafhankelijke journalisten bij om het te bevestigen. Je haalt er geen onafhankelijke lijkschouwer bij om een 2de autopsie te doen (als er al een 1ste autopsie gedaan is), en er zijn dus nu nergens bewegende beelden van...

...tja.... dan zal het vast helemaal aan mij liggen, maar dat roept toch wel een aantal vraagtekens op.
Ik ben het trouwens met deze eens. In één van de reeks zei sp3c al, dat het in dit geval juist handig zou zijn alles vast te leggen. (hij had het over een camera op een helm ofzo) helemaal mee eens.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:32 schreef ForumPimp het volgende:
Interessant onderwerp, maar ik denk dat dit topic al snel gesloten zal worden omdat er al een andere reeks is. ;(
Zit wat in, maar in elk nieuw topic uit die reeks worden toch de reacties herhaald, en ik vind dit nieuwsbericht interessant genoeg om naast dat topic te laten lopen. Na dit topic kan er wel gewoon verder in die reeks gepost worden wat mij betreft Bin Laden gedood! #19 - Met Obama op Ground Zero.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 8 mei 2011 @ 14:27:52 #98
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_96504904
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:48 schreef Yi-Long het volgende:
Goed, misschien bekijken we het wel van de verkeerde kant, en speelt er iets anders.

De USA moet gewoon weten dat dit soort zaken allemaal vragen oproepen. Vragen die ontzettend makkelijk voorkomen hadden kunnen (moeten) worden, en blijkbaar was er dus geen enkele intentie om die vragen te voorkomen.

Dus wat als het nou de bedoeling is dat de hele wereld nu massaal bezig is met DEZE vragen?

Want wanneer je zo'n rij aan vreemde beslissingen en 'blunders' hebt, dan sluit ik eerlijk gezegd toeval uit en begin ik te denken aan opzet....

... en dan is het dus wellicht de bedoeling dat we ons bezig houden met deze vragen, om wellicht ons af te leiden van andere vragen die we ons wellicht zouden moet afvragen?

...en wat zouden die vragen dan zijn!?
Wat de ware toedracht is van 911. Alleen Osama kan hierop een antwoord geven, bijvoorbeeld tijdens een proces. Om de een of andere reden wilden de Amerikanen dus niet dat dit gebeurde.
The End Times are wild
  zondag 8 mei 2011 @ 15:44:02 #99
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_96506821
Ik denk dat ie op Hawaii woont, met een vervalst geboortecertificaat, de locals noemen hem Presley.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_96507750
Ik geloof er echt geen kut van dat die verbinding op zwart ging...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')