Hij heeft het op zich wel in zich. Het is niet zo'n laffe eendimensionale gravelspeler...Maar heb toch niet het gevoel dat hij in Rome straks weer de sterren van de hemel zal spelen...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zou voor het tennis leuk zijn als die verandering permanent is, maar het lijkt toch een tijdelijk supervorm te zijn. Al die forehands zijn ook net goed.
Bellucci speelt echt geweldig.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic is wat mat, zijn slagen hebben niet het gewoonlijke venijn. Bellucci staat aan de andere kanten hard met spin te slaan en nauwelijks te missen. Indrukwekkend hoor.
Geen idee, ik dacht dat het jojomen was. Die krijgt straks een nieuwe favoriete speler.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
Was ik het niet, die hier een maand ofzo geleden schreef: "Let op die Bellucci"?
Het was een grap.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat het jojomen was. Die krijgt straks een nieuwe favoriete speler.
Dat van mij ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.![]()
Bellucci staat behoorlijk te vegen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |