Tegen Bellucciquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:55 schreef Morthill het volgende:
Nu eens zien of Djoko ook op gravel zijn zegereeks kan voortzetten, ben erg benieuwd
Ik bedoel meer of hij ook van Nadal kan winnen op gravelquote:
Maar Djokovic kan toch wel behoorlijk uithalen met zowel forehand als backhand? Of bedoel je dat hij dat niet zo structureel kan als Federer?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:57 schreef TheGeneral het volgende:
Geef Djokovic morgen wel een goede kans. Met meer vastheid kan je van Nadal winnen. Al zal Djokovic morgen niet de winners kunnen slaan die Federer wel kan met de forehand. Zo'n wapen heeft Djoko niet. Maar met zijn vastheid en backhand langs de lijn liggen er genoeg kansen lijkt me. En goed serveren is erg belangrijk. Maar goed, dat is een flink cliché.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:10 schreef Norrage het volgende:
Dit is me een verrassing ineens zeg
Alhoewel het wel in de lucht hing nadat hij overtuigend won van Murray en Berdych
Nouja, Bellucci heeft niet voor niks van Murray en Berdych gewonnenquote:
het zijn de leuke ballenmeisjes denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:15 schreef Norrage het volgende:
Ik begrijp niet waar Bellucci het ineens vandaan haalt. Hij heeft echt het hele jaar nog geen pepernoot geraakt.
Zou voor het tennis leuk zijn als die verandering permanent is, maar het lijkt toch een tijdelijk supervorm te zijn. Al die forehands zijn ook net goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:15 schreef Norrage het volgende:
Ik begrijp niet waar Bellucci het ineens vandaan haalt. Hij heeft echt het hele jaar nog geen pepernoot geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |