met 2x 7-6 kan ook hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:29 schreef senswal het volgende:
De eerste is binnen, nou de andere 11 nog!
Ja, en die intuïtieve TT dan die automatisch wordt gegenereerd. Ze hebben zichzelf echt overtroffen deze keer hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:29 schreef Norrage het volgende:
(die reeksen zijn echt geniaal...het topic # wordt zelfs automatisch verhoogd)
Waarom ben jij nog geen coach van Federer? Je hebt er kijk op.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
Federer mist zo enorm veel breakkansen tegen Nadal. Daar verliest hij volgens mij vaak op.
Ik denk dat niet alleen Federer dat doet, Nadal is nou eenmaal enorm sterk met BP's tegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
Federer mist zo enorm veel breakkansen tegen Nadal. Daar verliest hij volgens mij vaak op.
Ik heb al een baan en Federer wil mij toch niet als coach.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog geen coach van Federer? Je hebt er kijk op.
Jammerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb al een baan en Federer wil mij toch niet als coach.
Ik denk dat het vooral aan Federer ligt, inclusief aan zijn angst voor Nadal. Hij forceert vaak op BP of speelt juist te angstig.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:35 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik denk dat niet alleen Federer dat doet, Nadal is nou eenmaal enorm sterk met BP's tegen.
Heb 't 'n plekkie gegevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |