abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96474284
Vorige deel;
Bodybuilding topic #104 Impossible abs

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

[Algemeen]

Als je besluit echt wat aan je lichaam te willen doen raad ik een ieder aan om het thuistrainen te vergeten. De middelen die je hebt zijn te beperkt, en zullen al snel niet genoeg zijn. Naar de sportschool dus! :P

Verwacht niet dat je na 2 maanden eruit ziet als onze grote vriend Arnold Schwarzenegger. Dit heeft allemaal veel tijd nodig, denk hierbij echt aan jaren!!!

Hou in het achterhoofd dat een mooi lichaam opbouwen niet alleen lukt met trainen. Voeding en rust zijn even belangrijk! Als 1 van deze 3 niet in orde is, haal je simpelweg bij lange na niet eruit wat erin zit.

Grofgezegd zijn er 2 redenen waarom mensen gaan trainen. Ze willen of gewicht verliezen, of juist massa aanzetten. Tuurlijk zijn er combinaties hiervan, maar dit is voor de meeste toch de eerste drijfveer.

Als wilt afvallen, ga je niet meteen met zware gewichten slepen. Cardio (lopen, roeien en fietsen) zal dan je eerste behoefte zijn. Dit in een rustig tempo, en minimaal een 1/2 uur. Echter is het aan te raden al redelijk ook met wat gewichten te gaan trainen. Dit omdat hoe meer spiermassa je hebt, hoe sneller je verbranding werken en hoe sneller je dus vetten kwijt raakt. Sluit echter wel je training af met een 1/2 uur (of meer) aan cardio erna.

Wil je massa aanzetten, dan gaan we niets met cardio doen, maar meteen met gewichten trainen. Korte en zware trainingen zijn het meest effectief dan.

Concentreer je altijd op één van bovenstaande redenen. Het is nutteloos om spieren aan te willen zetten en tegelijkertijd te willen afvallen. Voor het eerste is een calorieoverschot noodzakelijk, voor het tweede een calorietekort. Daarom is het verstandig in de wintermaanden flink te trainen/eten om spiermassa aan te zetten, en tegen de zomer d.m.v. cardio vet te verbranden (en zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen).

Het is raadzaam je trainingen niet te lang te laten duren. Op het moment dat de intensiteit van je training drastisch daalt, betekent dit dat de catabole (spierafbrekende) hormonen in een overschot voorkomen ten opzichte van de anabole (spieropbouwende) hormonen. De meeste mensen zouden het bij maximaal 4-5 kwartier moeten houden; echter een goede conditie (fitness-level) verhoogt deze tijdsduur en dat is natuurlijk ook gewoon te trainen :).

Keep in mind dat er geen standaard training bestaat voor iedereen. De trainingsbehoefte verschilt per individu en daar zal men zelf door praktijkervaring achter moeten komen.

Allereerst kan je je wel gaan oriënteren op wat je min of meer nodig hebt aan de hand van je lichaamsbouw. Er bestaan 3 types lichaamsbouw:

• Ectomorph (slanke bouw, hoge verbranding)
• Mesomorph (gespierde bouw, middel verbranding)
• Endomorph (stevige bouw, trage verbranding)

Kijk hier om uit te zoeken wat jij precies bent en waarin je in eerste instantie aan moet denken als je begint met training. http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htm

Overigens behoort niemand echt tot 1 van de hoofdtypes lichaamsbouw. Iedereen is een unieke combinatie tussen bovenstaande typen.

Ook het type sportschool waar je wilt gaan trainen biedt stof tot nadenken.

Je hebt aan de ene kant die mooie moderne sportscholen, met apparaten die op luchtdruk werken en zich met jouw pasje zich instellen op het gewicht wat jij moet doen die dag. Bij deze sportschool is er vaak geen mogelijkheid tot (of is het zelfs verboden) het doen van sommige "echte" bodybuild oefeningen zoals squats, uitstappen, deadlifts ed. Ook gaan de losse gewichten vaak niet zwaarder dan 30kg. Publiek is vaak een beetje, eh, trendy als 't ware. De sfeer is hierbij vaak zoiets van "Zie mij in m'n nieuwe dure trainingsoutfit de huppelkut uithangen." :{

Aan de andere kant heb je de old school sportscholen. Veel zwaar gewicht ipv hypermodern spul. Het publiek is hier degenen die echt willen trainen en groeien. Voor een beginner kunnen een aantal grote jongens van 120kg die zwaar aan 't trainen zijn imponerend overkomen, maar als je verder kijkt dan je neus lang is merk je dat de sfeer stukken gemoedelijker en behulpzamer is dan die "moderne" sportscholen.

En hier zijn dus ook weer tussenvormen in. :)

[Trainingsmethoden]

Wat krachtsport aangaat zijn er eigenlijk 2 theorieën over training, of beter gezegd; de supercompensatie:

Single factor theory: fatigue (belasting) over 1 workout
Dual factor theory: fatigue over meerdere workouts

In het eerste geval heb je dus een training, waarin een spier belast wordt, waarna hij herstelt en er supercompensatie optreedt. Op dat moment doe je een nieuwe training.
Bij dual factor draait het om fatigue over meerdere trainingen. Je werkt progressief in elke training zodat je je lichaam steeds zwaarder belast (loading). Op het randje van overtraining doe je een deload week (lager volume).

In het bodybuilding is single factor training overweldigend in de meerderheid. Men traint elke spiergroep 1x per week en bouwt zo meer spiermassa op. In de overige krachtsporten (sprinten, gewichtheffen etc) volgt men voornamelijk het dual factor principe.

Elk van beide heeft voor- en nadelen. Het is dus aan jezelf om te bepalen op wat voor manier je traint. Het is niet zo dat je van single factor training alleen gespierd wordt en van dual factor alleen sterk; er zijn genoeg bodybuilders die sterker zijn dan de gemiddelde powerlifter en omgekeerd zijn er genoeg powerlifters die gespierder zijn dan de gemiddelde bodybuilder.
Kortgezegd kan je je training zo simpel of ingewikkeld maken als je zelf wilt :).

Meer informatie over (met name) dual factor training en/of vragen zijn altijd welkom, google ook eens op “dual factor training” of “fitness fatigue model”.

[Oefeningen]

"Help! Er zijn 1001 verschillende oefeningen te doen in de sportschool, waar moet ik in hemelsnaam beginnen?!"

Sportscholen hebben hiervoor vaak speciale beginnersschema's waarin je elke training je hele lichaam traint. Dit is op zich een redelijke manier om met training in contact te komen, maar ikzelf (LedZep) ben niet zo'n fan van deze methoden omdat ze veel spiergroepen isoleren in plaats van de grote compoundoefeningen (die je de meeste massa opleveren).

Als je al wat langer traint ben je zelf in staat om een geheel eigen schema op te stellen wat aansluit bij jouw behoefte.

Vergeet niet je gehele lichaam te trainen. Dus ook benen en rug. Hieronder gemakshalve een quote van mij uit een ander topic:

quote:
[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.

1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet. :P

Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.

Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.

Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.

Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.

[Voeding]

Alles staat of valt met voeding. Of je nu wilt afvallen of massa wilt winnen, voeding is de sleutel tot succes.

De volgende voedingsstoffen kan je grofweg onderscheiden:

• (Complexe) Koolhydraten.
Dit is de energiebron van je lichaam. Koolhydraten leveren in eerste instantie de energie voor je spiercellen om de training te kunnen doorstaan. Deze haal je oa uit brinta, havermout, (zilvervlies)rijst, (volkoren)pasta etc.
• Eiwitten.
Eiwitten bestaan uit aminozuren, dit zijn de bouwstenen van je lichaam. Eiwitten haal je ondermeer uit vis, wit vlees (kip, kalkoen), kwark, eieren (duh) etc.
• Vetten.
Vetten zijn één van de belangrijkste bouwstoffen van het lichaam. Zowel verzadigde als onverzadigde vetten kan je zonder problemen (veel) consumeren.
Transvetzuren kan je maar beter wel zo veel mogelijk mijden, deze zijn zeer slecht voor je hart- en bloedvaten en je algemene gestel. Je vindt ze onder andere in koekjes, taart e.d.

Let vooral op je eiwitinname!
Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft. Het evenwichtspunt tussen te weinig eiwitten waarbij je lichaam zich in de catabole fase (spierafbrekend), of genoeg eiwitten waarbij je lichaam zich in de anabole fase (spieropbouwend) bevind is je 'proteine turn over point' genaamd.

Zorg er dus voor deze weegschaal naar de goede kant doorslaat! Minimaal 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht per dag is een mooie basic regel.

Als je wilt aankomen dien je hoog in je voedingsstoffen te zitten. Daarvoor geldt gemiddeld genomen een minimum van 500 kcal boven je dagelijkse behoefte. Ectomorphe mensen kunnen echter maar beter een stuk meer eten – mits clean food kan je dit zelfs uitbouwen tot 2000-2500kcal boven je behoefte (mits een goed trainingsschema en een fucked up metabolisme :P).

Wil je afvallen, ga je grofweg gezegd koolhydraten voor eiwitten en vetten vervangen (minder kcals) om zodoende zo'n 500kcals onder je dagelijks verbruik te komen. Maar dan wel met veel eiwitten om spiermassaverlies tegen te gaan.

De verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten 'regel' is als je wilt aankomen 50/30/20 en 33/33/33 als je wilt afvallen.

Direct na het trainen is het aan te raden om een zgn 'post workout shake' tot je te nemen. Je lichaam is op dat moment in catabole fase, en schreeuwt als het ware om voeding. Je lichaam op dat moment van snelle energie (dextrose) en snelle eiwitten zoals whey voorzien is bijna een must.

Deze shake maak je gemakshalve thuis al klaar, en werk je in de kleedkamer naar binnen. Hoe de samenstelling er precies uit dient te zien verschilt per individu, maar laat er zeker 30gram dextrose en 50gram eiwitten in voorkomen op zo'n 1/2 liter water/melk. Whey eiwitten zijn snel opneembaar en worden het meest gebruikt hiervoor. Eventueel kan je casseine (traag opneembaar) ook nog toevoegen.

[Rust]

Rust is de tweede sleutel tot succes. Je spieren groeien na een prikkel (de training) wanneer er ná die prikkel een rustperiode wordt ingelast. Over de lengte van die rust wordt veel geroepen, maar dit is voor ieder persoon verschillend én hangt af van de intensiteit (% van je 1 Rep Max op een lift), het volume (totaal gewicht) van je trainingen én de vraag of je tot failure traint.

Wanneer je elke set doorgaat tot je het gewicht niet meer omhoog krijgt (concentric failure) krijgen zowel de spieren als je CZS (centraal zenuwstelsel) een grote opdonder. Voor de laatste heeft dan zeker 6 dagen nodig om volledig te herstellen.

Wanneer je daarentegen altijd 1 à 2 reps onder failure blijft en het volume van je trainingen beperkt houdt, kan je een spier veel vaker belasten. Dit zelfs tot 4-6 keer per week (en in extreme gevallen nog vaker, zoals bv. olympisch gewichtheffers doen)

Het hangt dus volledig van je eigen trainingsmethode af hoelang je recupereert, en je zult ook zelf moeten uitvinden wat voor jou de beste manier is.

[Supplementatie]

Buiten voeding gebruiken mensen die al een tijdje trainen supplementatie als aanvulling op hun voeding. Dit kan variëren van eiwitten in de vorm van aminozuren, wat creatine voor het uithoudingsvermogen tot een GABA wat voor een diepe nachtrust een hogere testosteron spiegel zorgt.

Supplementen zijn overal te koop en niet illegaal. Voor sommige is het aan te raden deze niet langer dan 8 weken achterelkaar te gebruiken om gewenning te voorkomen, andere supplementen kunnen gewoon het hele jaar door worden gebruikt.

Tegen de tijd dat je een jaartje serieus traint heb je in principe zelf al redelijk wat kennis vergaart over dit onderwerp zodat je zelf wel in staat bent een keuze te maken wat je wilt gaan proberen. Combinaties van supplementen zijn altijd aan te raden. De nieuwste generatie supplementen is trouwens al vaak een combinatie van het eea. Creatine met amino's en een revolutionaire nieuwe transportmethode schreeuwen je vanaf de stellingen toe. Trial and error geldt hiervoor. Wat voor de 1 lekker aanslaat, zal voor de ander geen resultaten brengen.

Verwacht er dus geen wonderen van, je gaat vaak wel een stuk vooruit, maar je wordt niet in 1x super gespierd ofzo. :)

Persoonlijk vind ik eiwitsupplementatie meer onder het kopje voeding vallen, dan supplementatie, maar dat is mijn (Mr.J) persoonlijke mening.

[Vitamines en mineralen]

"Een uitgebalanceerde en evenwichtige voeding behoeft geen verdere extra ondersteuning" is vaak te horen uit de monden van mensen die een bodybuilder een handje vol pillen ziet wegwerken bij een maaltijd. Helaas vergeten deze mensen dat een lichaam van een bodybuilder totaal andere behoeftes heeft dan die van een niet bodybuilder/sporter.

Vitamines in grote hoeveelheden zoals Vitamine B en Vitamine C zijn nodig en niet schadelijk in hoge (lees: hoog, niet extreem hoog ;) ) hoeveelheden (ze zijn nl. in water oplosbaar, in tegenstelling tot Vitamine A en Vitamine D. Met vitamine A is overdosering snel mogelijk en gevaarlijk; Voor vitamine D zijn er steeds meer aanwijzingen dat suppletie (bijvoorkeur in D3 vorm) de kans op allerlei ziekten en aandoeningen verkleint). Mineralen zoals magnesium en zink zijn ook bijna onmisbaar voor velen. ZMA is hiervoor een veelgebruikt supplement.

Zeer uitgebreide info hierover:
http://www.bodybuilding.com/fun/catvit1.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/catvit2.htm

Met diezelfde auteur heb ik onderstaand schematje samengesteld:
http://home.kpn.nl/geem0008//vitaminesmineralen.doc

[Steroiden]

Als iemand wilt gaan gebruiken doe dan de moeite jezelf goed in te lezen in de materie, het zijn namelijk medicijnen die je overgedoseerd gaat gebruiken ten behoeve van cosmetische doeleiden.

Hier op GoT is geen ruimte tot educatie op dit punt, ik raad iedereen dan ook aan in deze subsectie goed de sticky topics door te lezen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/

Educate yourself before you medicate yourself!

[Handige en informatieve linkjes]

Geen idee wat er allemaal precies voor info te vinden is, maar met wat zoekwerk kan je er denk ik wel wat relevante info vinden. :P
http://bodybuilding.pagina.nl

Officiële site van de internationale bodybuild federatie. Niet zoveel spannends te vinden op wat foto sessies na.
http://www.ifbb.com

Zeer groot en uitgebreid informatief forum:
http://www.bodybuilding.com/forum

Groot en informatief Nederlandstalig forum. De meeste 'stamgasten' uit dit topic zijn daar ook te vinden. De supermoderators zijn heel toffe gasten! :7
http://forum.dutchbodybuilding.com

Deze mag niet ontbreken in dit rijtje. :)
http://www.getbig.com

Specifieke voeding FAQ:
http://bodybuilding.about.com/library/weekly/aa020403a.htm

Nog een voeding pagina:
http://www.getbig.com/articles/bottom.htm

Site met oefeningen in animated .gif:
http://exrx.net/Exercise.html

Uitleg type spiervezels:
http://fitnessnet.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8532

Vitamines en mineralen info:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=4010

Site waar artikelen door diverse mensen worden gepubliceerd:
http://www.t-nation.com

[Tot slot]

Zoals je ziet is er een overload aan informatie omtrent fitness en bodybuilding te vinden. Deze info is vaak ook tegenstrijdig, site A zegt X, terwijl site B over hetzelfde onderwerp weer Y zegt.

Het is zaak door middel van praktijkervaring erachter te komen wat voor jou van belang is. Dat kost tijd, maar trainen zoals jou lichaam het nodig heeft, is zoveel malen beter dan steeds maar weer klakkeloos alles wat je op de sites/ in de bladen leest over te nemen.

Combineer dus al die info en praktijkervaring tot het jouw ding is! :P

Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby and grow like a weed!

FAQ
- Ik wil beginnen: hoe vind ik een goede sportschool?
Let erop dat er een squat rack (niet alleen een Smith Machine), dumbbells tot minimaal 30kg (gevordenen hebben meer nodig) en losse barbells aanwezig zijn.
- Jullie zeggen dat ik ook moet squatten, bankdrukken en deadliften, maar bij mij op de sportschool kan/mag dat niet.
Zeg je abonnement op en zoek een andere sportschool.
- Ik wil graag sneller sterker en breder worden: wat moet ik doen?
Allereerst: leest de OP goed en helemaal door. Verder: post je eet- en trainingsschema, dan kunnen de ervaren mensen hier je persoonlijk advies geven.

Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010.

#1 Jay Cutler

#2 Phil Health

#3 Branch Warren

En 2 van (volgens kenners ;) ) de beste bodybuilder aller tijden; Arnold Schwarzenegger.

* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*

Link naar OP.
pi_96474290
titel op verzoek
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:56:20 #3
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_96474773
Gebruiken jullie ook aminozuren?
pi_96474943
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:56 schreef Jahr00n het volgende:
Ik gebruik voor en na het trainen 10g EAS. Dit verhoogt de eiwit synthese. Dit is een aminozuur. Zit in lagere hoeveelheid ook in Whey...
pi_96475201
ik maak als beginner nog steeds de gains van mijn leven met whey en crea mono dus daar maak ik me nog niet druk om.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:45:04 #6
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96476224
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:56 schreef Jahr00n het volgende:
Degene die in vis, (rauwe)rund, kip, (rauwe)groentes,(ongebrande)noten fruit zitten ja :P
Strong manlets!
pi_96477296
Las in het vorige topic over timbahwolf. Hij heeft een aantal video's online staan: http://anabolicminds.com/(...)ahwolf-training.html

Gast is ripped :o

Zie trouwens dat leg curls precies de oefeningen zijn die ik nodig heb voor m'n benen. Binnenkort maar verwerken in m'n schema.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:29:49 #8
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_96477507
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:22 schreef Dalliance het volgende:
Las in het vorige topic over timbahwolf. Hij heeft een aantal video's online staan: http://anabolicminds.com/(...)ahwolf-training.html

Zie trouwens dat leg curls precies de oefeningen zijn die ik nodig heb voor m'n benen. Binnenkort maar verwerken in m'n schema.
Ik vind dat niet mooi meer hoor. Sowieso dat gezwaai met die barbells vind ik niks.
pi_96477722
Mensen nog goedkoop voedsel aanraders voor in de cut? Eet nu vooral brood, kipfilet, tonijn, ei en een beetje pinda's. Wil wel eens wat afwisseling.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:37:41 #10
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96477778
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:29 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ik vind dat niet mooi meer hoor. Sowieso dat gezwaai met die barbells vind ik niks.
Ja idd, ik eet ook geen kwark tonijn of kip.. ik wil echt niet zo'n tank worden. ;)
Strong manlets!
pi_96477821
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:37 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

gezwaai met barbells? wat bedoel je lol

Overhead squats bijv. zijn essentieel voor een stevige core.

Daarnaast doet hij zoveel verschillende oefeningen, ook de "standaard" BB oefeningen.. ondersteund door extra exotische oefeningen.
was een troll
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:40:04 #12
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96477842
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:22 schreef Dalliance het volgende:

En naturel.

http://www.youtube.com/user/timbahwolf?blend=1&ob=5 Dit is een kanaal van hem
http://www.youtube.com/user/TRAININSANETV#p/u/28/zg4IPCS0EBY deze ook, hier zie je echt veel trainingsessies van hem

Deze heerlijke motivational video wil ik jullie niet onthouden, Steve Reeves.. 1 van de eerste Mr universe/olympia, compleet naturel... moet je zien wat een mooi lichaam en wat een rug(dankzij hem is de term V Taper ontstaan)... Natuurlijk zou hij naast de mr olympias van tegenwoordig een "kabouter" lijken.. maar wat een fysieke!! :

Strong manlets!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:40:20 #13
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96477852
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:39 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

was een troll
haha ok, dont feed the troll :P
Strong manlets!
pi_96477953
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:39 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

was een troll
Obvious, troll is obvious :+
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:00:57 #15
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96478385
400 gram steak, bloody as a womans period

omnomnomnomnom
Strong manlets!
pi_96478524
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:40 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

En naturel.

http://www.youtube.com/user/TRAININSANETV#p/u/28/zg4IPCS0EBY deze ook, hier zie je echt veel trainingsessies van hem

Deze heerlijke motivational video wil ik jullie niet onthouden, Steve Reeves.. 1 van de eerste Mr universe/olympia, compleet naturel... moet je zien wat een mooi lichaam en wat een rug(dankzij hem is de term V Taper ontstaan)... Natuurlijk zou hij naast de mr olympias van tegenwoordig een "kabouter" lijken.. maar wat een fysieke!! :

Inderdaad fascinerend. Hoewel mijn eigen ideaalbeeld veel gematigder is. Ik streef een goed geproportioneerd lichaam na op basis van de gulden snede. Daarmee kun je je ideale maten berekenen gegeven je eigen lichaams´beperkingen´ (die genetisch zijn bepaald) om zo gerichte doelen te bepalen. Dan is het fysiek van Steve Reeves voor mij al te bulky.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:18:55 #17
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96478883
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:05 schreef Dalliance het volgende:

[..]

Inderdaad fascinerend. Hoewel mijn eigen ideaalbeeld veel gematigder is. Ik streef een goed geproportioneerd lichaam na op basis van de gulden snede. Daarmee kun je je ideale maten berekenen gegeven je eigen lichaams´beperkingen´ (die genetisch zijn bepaald) om zo gerichte doelen te bepalen. Dan is het fysiek van Steve Reeves voor mij al te bulky.
Okok, klinkt interessant. Hoe werkt dat precies?

Ik wil gewoon het max van mijn fysieke kracht en groei, wat naturel mogelijk is bereiken. Al doe ik er nog 10 -15 jaar over :)
Strong manlets!
pi_96479642
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:29 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

:')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:07:59 #19
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_96480333
quote:

[..]

En naturel.

Bicep curl met een steen, eigenlijk zoals het hoort _O_
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:10:14 #20
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96480411
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:07 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Bicep curl met een steen, eigenlijk zoals het hoort _O_
caveman :D
Strong manlets!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:19:16 #21
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_96480660
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:47 schreef 16meter het volgende:

[..]

:')
Het was maar een halve troll eigenlijk, ik zou er zelf niet zo uit willen zien. :') Al vind ik deadliften en squatten wel chille oefeningen.
pi_96480989
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:18 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

Ik wil gewoon het max van mijn fysieke kracht en groei, wat naturel mogelijk is bereiken. Al doe ik er nog 10 -15 jaar over :)
Ik zal even kijken of ik die info nog terug kan vinden :)
pi_96481395
Zie net dat Steve Reeves nota bene de uitvinder is van de formule voor het berekenen van de ideale lichaamsafmetingen :')

Het gaat dus om het berekenen van de juiste proporties. Je kan dat in ieder geval via deze website doen, ik kan de info die ik zelf ooit gebruikte niet meer terugvinden.

Zijn afmetingen op z'n hoogtepunt waren:

height 6'1"
weight 215lb
shoulder breadth 23 1/2 in
neck 18 1/4 in
chest 52 in
waist 29 in
hips 38 in
biceps 18 1/4 in
forearms 14 3/4 in
wrist 7 1/4 in
thigh 26 in
calf 18 1/4 in
ankle 9 1/4 in.

Voor mij zouden die liggen op:
weight 190lbs (oftewel ~86kg)
neck 18.6"
arms 17.8"
chest 49.4"
waist 28.7"
thighs 26.9"
calves 18.9"

Terwijl ik nu zit op (bij benadering):
weight 168lbs (~76kg)
height 5'11"
neck 17.9"
arms 15"
chest 42.5"
waist 32.4"
thighs 23.6"
calves 14.6"

Dus het is gewoon handig als leidraad.

[ Bericht 20% gewijzigd door Dalliance op 07-05-2011 20:12:43 ]
pi_96481784
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:05 schreef Dalliance het volgende:

[..]

gulde sneden is toch voor meer dan alleen je lichaam. meen dat ik hier ooit een artikel over heb gelezen.

waarde toch 1,6 ofzo?
pi_96481806
oh deze kwam ik trouwens tegen op dbb

19 jaar, ik ben jaloers
http://www.dutchbodybuild(...)est-eind-cut/cat/500
pi_96482244
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:54 schreef Agentperry het volgende:

[..]

gulde sneden is toch voor meer dan alleen je lichaam. meen dat ik hier ooit een artikel over heb gelezen.

waarde toch 1,6 ofzo?
Ja, de gulden snede is een in de natuur terugkerend patroon waaraan vaak schoonheid wordt ontleend. Het komt volgens mij voort uit de Fibonacci reeks en komt bijvoorbeeld terug in zonnebloemen. Maar je kunt er ook mee bepalen hoe 'mooi' iemands gezicht is, omdat het dan wiskundig gezien 'klopt'. Het is inderdaad ongeveer 1,61. Ik vind het gewoon handig.
pi_96488027
Hoop gezeur, hoop gedoe, ben er even helemaal uit. Jammer. Ga maandag weer opnieuw beginnen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:47:02 #28
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96488395
quote:
8s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:37 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Hoop gezeur, hoop gedoe, ben er even helemaal uit. Jammer. Ga maandag weer opnieuw beginnen.
:o?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:48:39 #29
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96488482
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:55 schreef Agentperry het volgende:
oh deze kwam ik trouwens tegen op dbb

19 jaar, ik ben jaloers
http://www.dutchbodybuild(...)est-eind-cut/cat/500
Goed fysiek, moet ik nog wel een paar jaar voor gaan ;(
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:55:08 #30
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_96488758
quote:

Wat een baas.
Deathlift or Die.
pi_96489261
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:47 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

:o?
Had even een stop gemaakt van een weekje. Gewoon rust. Werd een 2e week aan vast geplakt wegen overlijden van iemand. Weer even begonnen, weer gedoe waardoor ik uit mijn setting ben. Merk nu duidelijk dat ik in een catabole fase zit.

Maandag, nieuwe ronden, nieuwe kansen. De aanhouder wint.

Maandag ook stoppen met roken proberen. Kijken of er merkbaar verschil is in toename.
pi_96489388
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:55 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Wat een baas.
Yep. Zeker een baas. Waarom? Natural.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:16:10 #33
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96489529
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:09 schreef zaanse-mayonaise het volgende:

[..]

Had even een stop gemaakt van een weekje. Gewoon rust. Werd een 2e week aan vast geplakt wegen overlijden van iemand. Weer even begonnen, weer gedoe waardoor ik uit mijn setting ben. Merk nu duidelijk dat ik in een catabole fase zit.

Maandag, nieuwe ronden, nieuwe kansen. De aanhouder wint.

Maandag ook stoppen met roken proberen. Kijken of er merkbaar verschil is in toename.
Ah zo :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:16:52 #34
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96489551
:') Geband op DBB.. Omdat een paar losers denken dat ik een vent ben.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:18:01 #35
253447 Ethanolic
pi_96489591
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Want jij doet BB?
Deathlift or Die.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:19:09 #36
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96489634
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Want jij doet BB?
MWah eerder fitness..maar veel info haal ik toch daarvandaan.
pi_96489669
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Ruzie gemaakt daar? Conflicten aangegaan?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:21:29 #38
253447 Ethanolic
pi_96489719
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

MWah eerder fitness..maar veel info haal ik toch daarvandaan.
Ben jij zo 1 die in te korte hotpants Lying Leg Curls doet? :@
Deathlift or Die.
pi_96490040
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:21 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

En waardoor ik me niet kan concentreren.
pi_96490812
op bb.com heb je een paar freaks
16 for 2 months
Stats: 6'0", 290 lbs
500 bp
before surgery: squat - 585, deadlift - 550 (is hij nu weer aan het opbouwen)

[ Bericht 16% gewijzigd door fespo op 08-05-2011 00:42:58 ]
pi_96492254
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:49 schreef fespo het volgende:
op bb.com heb je een paar freaks
16 for 2 months
Stats: 6'0", 290 lbs
500 bp
before surgery lifts, 435 squat - 585, deadlift - 550
225 kg bp op 16 jaar en twee maanden?
pi_96492642
yep.

pi_96493701
quote:

[..]

kunnen hotpants te kort zijn :?
  zondag 8 mei 2011 @ 04:18:07 #44
182560 krioro
no span
pi_96496558
quote:

[..]

Ik wel. :@
full stops and exclamation marks
  zondag 8 mei 2011 @ 10:04:46 #45
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_96497994
Je kan mij neit wijsmaken dat die de 40 gaat halen...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 8 mei 2011 @ 10:05:10 #46
253447 Ethanolic
pi_96497998
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:02 schreef Agentperry het volgende:

[..]

kunnen hotpants te kort zijn :?
Dan is het meer een hipster.
quote:
11s.gif Op zondag 8 mei 2011 04:18 schreef krioro het volgende:

[..]

Ik wel. :@
:9~
Deathlift or Die.
pi_96499441
heb toch maar eens een keer een account aangemaakt op dbb, wie zitten hier allemaal nog meer op?
  zondag 8 mei 2011 @ 12:10:47 #48
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96500355
Wat wordt verstaan onder naturel? Ik zie zoveel mensen naturel anders intepreren.

Wat verstaan jullie onder naturel? Zonder Whey en anabolen en crap? Of puur vreterij?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_96500392
zonder AAS = naturel
pi_96500511
zolang er geen spuit in je been gaat lijkt me.
pi_96501334
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef 16meter het volgende:
zonder AAS = naturel
dit
pi_96501340
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:33 schreef Agentperry het volgende:
heb toch maar eens een keer een account aangemaakt op dbb, wie zitten hier allemaal nog meer op?
ik post er bijna niet maar heb wel een acc.
pi_96501387
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
ik post er bijna niet maar heb wel een acc.
me too
pi_96502262
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef 16meter het volgende:
zonder AAS = naturel
dit... whey/creatine enz is gewoon natural...
  zondag 8 mei 2011 @ 13:37:02 #55
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96503187
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:20 schreef zaanse-mayonaise het volgende:

[..]

Ruzie gemaakt daar? Conflicten aangegaan?
Nt really ze denken dat ik een kloon ben van bobbin b...:')²
En misschien was ik te bijdehand..
  zondag 8 mei 2011 @ 13:40:11 #56
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96503304
quote:

[..]

Ik ben er zo een die in de zaal heen en weer lunge. Korte broekjes vermijd liever anders worden al die mannen afgeleidt en komen ze voor niks naar de sportschool.
  zondag 8 mei 2011 @ 15:34:12 #57
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96506592
Oké bedankt. Was nieuwsgierig naar jullie visie op naturel :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_96507350
verkeerde topic
pi_96508167
Ik ga vanaf volgende week 5x12 Sissy Squats in mijn schema opnemen.
pi_96509796
Waarmee doe je dat dan? Losse gewichten of zo'n weightvest?
  zondag 8 mei 2011 @ 17:46:46 #61
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_96510346
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik ben er zo een die in de zaal heen en weer lunge. Korte broekjes vermijd liever anders worden al die mannen afgeleidt en komen ze voor niks naar de sportschool.
Meer dames bij ons bij fitness zou geen probleem zijn...

Verder neemt school erg veel tijd in beslag, dus vaker dan 2 keer per week lukt mij echt niet. Daarin tegen is het weer lekker genoeg om te gaan skeeleren >:) Dat kan ik ten minste savonds/snachts doen ;)
pi_96510953
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:18 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

Respect. Is ook mijn doel. Max with minimum (natural).

Reclame kreet: 'En dat zie je!'
pi_96511722
@ Agentperry.. mag ik de OP een klein beetje herschrijven?

Zo ja, overleg via PM dan graag? Ok? :)
pi_96511782
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef Ganzz het volgende:

[..]

Verder neemt school erg veel tijd in beslag, dus vaker dan 2 keer per week lukt mij echt niet. Daarin tegen is het weer lekker genoeg om te gaan skeeleren >:) Dat kan ik ten minste savonds/snachts doen ;)
Ik heb een vriendin gehad die gek was op skeeleren.. Damn.. :9
  zondag 8 mei 2011 @ 18:27:51 #65
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_96511833
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:37 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Nt really ze denken dat ik een kloon ben van bobbin b...:')²
En misschien was ik te bijdehand..
Je 'Zizz' postgedrag schiet idd niet op daar.

Heb een unban in de groep gegooid.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  zondag 8 mei 2011 @ 18:44:45 #66
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96512511
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef Mr.J het volgende:

[..]

daar heb je wel gelijk in
pi_96512794
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef Ganzz het volgende:

[..]

Sinds ik aan skeeleren doe maak ik de gains van m'n leven..
pi_96513026
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:50 schreef 16meter het volgende:
Sinds ik aan skeeleren doe maak ik de gains van m'n leven..
nigga, please :')

bestaat dat gezegde ook andersom ? sinds ik .... maak ik de cut ...

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2011 18:57:47 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 19:28:37 #69
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_96514376
Ik doe op fitness zo goed als geen cardio, dat doe ik dus op de skeelers. muziekje in en gaan. (een skeelerende vriendin zou wel leuk zijn (a)) Ik ken verder niemand die skeelerd :p Ik probeer nu steeds naar school te skeeleren maar eigenlijk zweet ik daar net teveel voor... Het is best een stuk naar school, en uiteraard een rugtas met laptop, lader, boeken en eten en drinken voor de hele dag :)

Als sportschema train ik nu didag en dodag full body met vanalles.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:11:31 #70
157922 fathank
pi_96520898
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Hoe was het in de snackbar...?
  zondag 8 mei 2011 @ 21:23:00 #71
19479 Mr.J
pi_96521736
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoe was het in de snackbar...?
Volgende week pas he.

Nu aan t depleten. 1ste dag is so far nog wel te doen. Wat trillerig en moe van t gebrek aan carbs, verder wel ok.

Morgen benen leegtrainen. Dinsdag rug/borst en woensdag schouders, armen. Donderdag weer laden. :9
  zondag 8 mei 2011 @ 21:30:49 #72
69994 seto
-|||--------|||-
pi_96522328
Ik doe nu een rustweekje na 3 maanden. Moet ik dan net zo blijven eten als tijdens een normale trainingsweek of kan het ietsje minder?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_96523473
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:24 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
@ Agentperry.. mag ik de OP een klein beetje herschrijven?

Zo ja, overleg via PM dan graag? Ok? :)
is niet mijn OP ik opende alleen het nieuwe topic, zul je met mr.j moeten overleggen dacht ik.
pi_96528263
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef seto het volgende:
Ik doe nu een rustweekje na 3 maanden. Moet ik dan net zo blijven eten als tijdens een normale trainingsweek of kan het ietsje minder?
gewoon zelfde blijven eten :)
pi_96529649
natuurlijk niet, je verbruikt veel minder.
  zondag 8 mei 2011 @ 23:21:56 #76
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_96529706
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:20 schreef fespo het volgende:
Idd, je zal alleen vet aanzetten. Gewoon op onderhoud blijven eten.
pi_96530304
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:20 schreef fespo het volgende:
op de trainingsdagen zelf eet ik wat meer kcal dan een niet trainingsdag... dus blijf gewoon t zelfde eten als ik paar dagen niet train...
De dag zelf dat ik wel train meer...
Dus maakt verder niet echt uit of je nou 1 dag minder eet of 1 week.. blijft t zelfde toch? zoals je altijd doet...
pi_96530594
zo stel hij de vraag niet. er is geen reden om minder te eten dan op niet trainingsdagen, hij bedoeld natuurlijk wat je eet op trainings dagen of hij eet elke dag hetzelfde.
pi_96536326
Benen, schouders, borst, rug, romp: hoe te verdelen over 2 dagen ?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2011 09:38:38 ]
pi_96536387
2x per week full body
  maandag 9 mei 2011 @ 09:40:12 #81
179992 Mopst3r
Believe...
pi_96536392
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:37 schreef Weissman het volgende:
Benen, schouders, borst, rug, romp: hoe te verdelen over 2 dagen ?
niet
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_96536480
Alles op 1 dag ?
  maandag 9 mei 2011 @ 09:51:22 #83
157922 fathank
pi_96536657
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Volgende week pas he.

Nu aan t depleten. 1ste dag is so far nog wel te doen. Wat trillerig en moe van t gebrek aan carbs, verder wel ok.

Morgen benen leegtrainen. Dinsdag rug/borst en woensdag schouders, armen. Donderdag weer laden. :9
My bad :@.

Weer eens niet goed gelezen :P.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:29:29 #85
157922 fathank
pi_96539362
Schijtplaat :r.
pi_96539417
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:29 schreef fathank het volgende:
_O- niet haten boi :D

EVERYBODY FUUUUAAARKKK
  maandag 9 mei 2011 @ 11:37:51 #87
179992 Mopst3r
Believe...
pi_96539612
Chille cd zo te zien _O_
  maandag 9 mei 2011 @ 11:47:59 #88
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96539946
Dustin Zahn - stranger to stability(len faki podium mix) imo beste techno nummer ooit.

afgelopen zaterdag wat in een klimrek lopen trainen buiten in een speeltuintje, diverse pullup variaties en core trainingen.

Verdomd veel spierpijn, dat ga ik zeker elke zaterdag doen.. maar vanavond weer borst triceps in de gym!
Strong manlets!
  maandag 9 mei 2011 @ 12:09:04 #89
157922 fathank
pi_96540737
Wat een kauwgomballenplaat :r. Leuk als je 16 bent en 30 kilo drukt in de Smith.
pi_96540863
Dat is jouw mening, en die respecteren we; ook al zijn we het er niet mee eens ^O^

Welke video's of muziek of tekst gebruik jij om je zelf te motiveren ? Share it, please :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2011 12:20:26 ]
  maandag 9 mei 2011 @ 12:18:26 #91
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96541071
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:09 schreef fathank het volgende:
Wat een kauwgomballenplaat :r. Leuk als je 16 bent en 30 kilo drukt in de Smith.
Strong manlets!
  maandag 9 mei 2011 @ 12:26:21 #92
157922 fathank
pi_96541325
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:12 schreef Weissman het volgende:
Dat is jouw mening, en die respecteren we; ook al zijn we het er niet mee eens ^O^

Welke video's of muziek of tekst gebruik jij om je zelf te motiveren ? Share it, please :)
Muziek die ik vaak op mn mp3-speler heb staan.

Zoiets, heb vaak livesets van dj's op staan, maar in deze hoek moet je het ongeveer zoeken.
pi_96541694
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:09 schreef fathank het volgende:
Eens. Alleen leuk als het de eerste hardcore plaat is die je ooit gehoord hebt... ofzo. Cheesy meuk.

FUUuuuuu, fiets gestolen vrijdag, dat wordt lopen naar de gym. Morgen even kijken voor een andere fiets.
pi_96541890
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:35 schreef 16meter het volgende:
Eens. Alleen leuk als het de eerste hardcore plaat is die je ooit gehoord hebt... ofzo. Cheesy meuk.

FUUuuuuu, fiets gestolen vrijdag, dat wordt lopen naar de gym. Morgen even kijken voor een andere fiets.
haha scherp, ik luister anders nooit hardcore idd :D

eckte bazen jatten een andere fiets terug _O_
  maandag 9 mei 2011 @ 12:43:58 #95
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96541998
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

haha scherp, ik luister anders nooit hardcore idd :D

eckte bazen jatten een andere fiets terug _O_
Eckte bazen hebben een Axa SL9 loper :P
Strong manlets!
  maandag 9 mei 2011 @ 12:44:04 #96
253447 Ethanolic
pi_96542002
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:29 schreef fathank het volgende:
Plaat is niet heel slecht, alleen dat schijtvolk. Kijk die clip nou :')
Deathlift or Die.
pi_96543089
Ik luister gewoon vaak film soundtracks en housesets tijdens de workout _O_
  maandag 9 mei 2011 @ 13:25:08 #98
179992 Mopst3r
Believe...
pi_96543636
Metallica tijdens trainen _O_
pi_96543754
gewoon die top40 meuk die ze in de gym draaien. ik ga altijd met een partner dus dan ga ik geen muziek luisteren.
  maandag 9 mei 2011 @ 13:44:02 #100
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96544414
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:28 schreef Agentperry het volgende:
gewoon die top40 meuk die ze in de gym draaien. ik ga altijd met een partner dus dan ga ik geen muziek luisteren.
Dit
Strong manlets!
  maandag 9 mei 2011 @ 14:44:15 #101
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_96546937

FUAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRKKKKK
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_96547145
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:44 schreef Demon_Hunter het volgende:

WHAAAUUUTTTTT

FUAUAAARAAAAAAAARKKKKK

ik ben net thuis van de gym, maar nu ik dit heb gehoord krijg ik neiging om terug te gaan :D al zal ik er zelf nooit zo uit willen zien :X

EDIT: die song is wel killer, G !!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2011 14:53:05 ]
pi_96547215
Fuark ik ga me ff volstampen met vreten en dan over een uurtje trainen.
  maandag 9 mei 2011 @ 14:52:42 #104
182560 krioro
no span
pi_96547246
Mijn trainingspartner en ik slaan elkaar net voor de training altijd een paar keer zo hard mogelijk in het gezicht met de vlakke hand. :9
  maandag 9 mei 2011 @ 14:52:57 #105
182560 krioro
no span
pi_96547254
Soms moet ze huilen maar ach, daar wordt ze hard van.
pi_96547309
quote:
8s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:52 schreef krioro het volgende:
Mijn trainingspartner en ik slaan elkaar net voor de training altijd een paar keer zo hard mogelijk in het gezicht met de vlakke hand. :9
Kijk, zo hoort het ^O^

The Spartan Way _O_
  maandag 9 mei 2011 @ 14:56:11 #107
182560 krioro
no span
pi_96547353
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:44 schreef Demon_Hunter het volgende:

Dat is wel kekke muziek. Filmpjes kijken net voor de training heb ik verder geen behoefte aan.
  maandag 9 mei 2011 @ 14:57:55 #108
177114 Demon_Hunter
pi_96547432
quote:
8s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:52 schreef krioro het volgende:

Haha zoiets ?
  maandag 9 mei 2011 @ 15:00:49 #109
177114 Demon_Hunter
pi_96547542
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:50 schreef Weissman het volgende:

[..]

WHAAAUUUTTTTT

FUAUAAARAAAAAAAARKKKKK

ik ben net thuis van de gym, maar nu ik dit heb gehoord krijg ik neiging om terug te gaan :D al zal ik er zelf nooit zo uit willen zien :X

EDIT: die song is wel killer, G !!
pi_96547679
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:57 schreef Demon_Hunter het volgende:

Haha zoiets ?
commentaar onder het filmpje
quote:
Big John still lives in my neighborhood in Jacksonville. He returned from Oakland a month ago to come back and live there.

Now i lay awake, scared at night that he will break into my house and eat me.
_O-

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
Thnx brah !! deze gaat mn bookmarks in 8-)
  maandag 9 mei 2011 @ 15:17:13 #111
182560 krioro
no span
pi_96548296
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:57 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Haha zoiets ?
Het was een garpje i.c.m. de post erna :@. Maar ik doe dat wel bij mezelf soms :D.

En ah ja, Kraddy, ik wist zeker dat het iets van The Glitch Mob was maar kon zo even niet op de exacte track komen. Dat soort muziek luister ik voor het trainen, of energieke hip hop. En dan in de gym whatever ze daar op hebben staan.
  maandag 9 mei 2011 @ 15:25:20 #112
253447 Ethanolic
pi_96548656
Welke noten zijn nou het beste om te nemen als je cut?
Deathlift or Die.
pi_96549013
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:25 schreef Ethanolic het volgende:
Welke noten zijn nou het beste om te nemen als je cut?
Sowieso het liefts ongezouten en ongebrand. Dat 2e is lastiger te vinden. Ik neem vaak amandelen als tussendoortje maar soms ook een ongebrande notenmix.
  maandag 9 mei 2011 @ 15:47:02 #114
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_96549634
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:40 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

niet
2x in de week full body kan best, wel weer na een poosje afwisselen met iets anders ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 15:56:21 #115
253447 Ethanolic
pi_96550032
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:34 schreef Weissman het volgende:

[..]

Sowieso het liefts ongezouten en ongebrand. Dat 2e is lastiger te vinden. Ik neem vaak amandelen als tussendoortje maar soms ook een ongebrande notenmix.
Ik eet sowieso geen gezouten noten, vind ik niet lekker.
Deathlift or Die.
pi_96550237
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:00 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Ze hebben de remix in het filmpje gebruikt

maandag 9 mei 2011 @ 16:29:32 #117
157922 fathank
pi_96551649
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:52 schreef krioro het volgende:
Soms moet ze huilen maar ach, daar wordt ze hard van.
:D _O-
pi_96556012
Ecto's die benchen met 5kg aan elke kant, wel handschoentjes aan voor de grip natuurlijkzzz. De zomer komt er weer aan. _O_
pi_96556408
Ik ben gevraagd voor een vechtsport demonstratie op tv maar ik heb ervoor bedankt :@
rice rice baby tututututedudududum
  maandag 9 mei 2011 @ 18:13:11 #120
182728 honda1990
pi_96556544
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:31 schreef Weissman het volgende:

[..]

_O- niet haten boi :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

EVERYBODY FUUUUAAARKKK
Daar staan serieus best hele goeie platen tussen :D
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 9 mei 2011 @ 18:27:19 #121
253447 Ethanolic
pi_96557197
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef 16meter het volgende:
Ecto's die benchen met 5kg aan elke kant, wel handschoentjes aan voor de grip natuurlijkzzz. De zomer komt er weer aan. _O_
Wat haat je op me :'( u jelly?
Deathlift or Die.
pi_96557308
quote:
ik gebruik ze tegen eelt _O_
Maar dan bench ik ook wel beetje meer :@

:D
pi_96557479
Train liever m'n grip. Beetje eelt neem ik voor lief, als het teveel wordt of pijnlijk wordt kun je 't gewoon weghalen.

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:27 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Wat haat je op me :'( u jelly?
zeker jelly jah :@ mirin je bench dude
  maandag 9 mei 2011 @ 19:11:05 #124
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96559332
Wat is fuaarrkkk nou weer :{?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_96559559
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is fuaarrkkk nou weer :{?
Ken je klassiekers 8-)

Vanaf 1:33

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2011 19:15:03 ]
  maandag 9 mei 2011 @ 19:15:54 #126
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96559624
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ken je klassiekers 8-)

Wist ik veel. Vind het dom klinken :{.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_96561195
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:15 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Wist ik veel. Vind het dom klinken :{.
u mad? come at me brah
pi_96561762
Ik krijg zo het idee dat hij meer aan z'n lichaam werkt voor de mannen dan voor de vrouwen, met die kleding, haarstijl en houding :P

FUUUUUAAAAARRRRRRKKKKKK

Hoe heet dat nummer op 6:00 trouwens?
  maandag 9 mei 2011 @ 19:54:17 #129
253447 Ethanolic
pi_96562154
Sebastian Ingrosso - Kidsos (Wippenberg Remix)
Die kerel is baas.
Deathlift or Die.
pi_96563659
Vandaag eindelijk weer goed getraind en gegeten na de vakantie. Begon vanmorgen met 30 min hard gelopen gelijk na het opstaan. Overdag naar school geweest en einde van de middag getraind. Schouders en borst alleen na de training kreeg ik steke in me schouders, deed echt pijn. Kon nog nauwelijks me tas dragen. Heb niet super hard getraind, wel voor me training noodles gegeten en een pre booster maximalee gebruikt, kan dit de reden zijn?
  maandag 9 mei 2011 @ 21:00:01 #131
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96567174
Teveel gedaan? Of te intensief?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 9 mei 2011 @ 21:07:47 #132
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96567729
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:49 schreef Hoogheid het volgende:
Ik krijg zo het idee dat hij meer aan z'n lichaam werkt voor de mannen dan voor de vrouwen, met die kleding, haarstijl en houding :P

FUUUUUAAAAARRRRRRKKKKKK

Hoe heet dat nummer op 6:00 trouwens?
6:00 =
aan het einde van het filmpje staat ook dat ie het puur doet voor het IRL trollen :P

Dat eerste nummer vind ik ook wel lekker Find yourself (Cosmic gate remix) - John O'Callaghan Feat. Sarah Howells
Strong manlets!
  maandag 9 mei 2011 @ 21:15:35 #133
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96568299
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:13 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag eindelijk weer goed getraind en gegeten na de vakantie. Begon vanmorgen met 30 min hard gelopen gelijk na het opstaan. Overdag naar school geweest en einde van de middag getraind. Schouders en borst alleen na de training kreeg ik steke in me schouders, deed echt pijn. Kon nog nauwelijks me tas dragen. Heb niet super hard getraind, wel voor me training noodles gegeten en een pre booster maximalee gebruikt, kan dit de reden zijn?
Zorg dat je een goede warming up doet vooraf.. vooral voor de schouders.
Strong manlets!
pi_96569929
Trainingsmuziek:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=145541

@AgentPerry: in de OP staat een referentie naar een #104.
Verder de suggestie om de titel te laten veranderen.
  maandag 9 mei 2011 @ 21:45:30 #135
182728 honda1990
pi_96570535
quote:

[..]

Ken je klassiekers 8-)

Wat een idioten maar ze luisteren wel verrekte goede muziek :D
Willem van Hanegem _O_
pi_96571935
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Teveel gedaan? Of te intensief?
Te intensief? Kan niet man.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:08:14 #137
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96572195
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef 16meter het volgende:

[..]

Te intensief? Kan niet man.
Tuurlijk wel "man". Alles kan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 9 mei 2011 @ 22:11:33 #138
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_96572431
Teveel gepakt icm niet goed uitvoeren wsl
pi_96572670
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:08 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Tuurlijk wel "man". Alles kan.
Net als teveel kwark zeker. :')
  maandag 9 mei 2011 @ 22:17:42 #140
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96572913
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:14 schreef 16meter het volgende:

[..]

Net als teveel kwark zeker. :')
Ligt eraan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_96572961
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef BeamofLight het volgende:
Teveel gepakt icm niet goed uitvoeren wsl
Volgens mij ook niet, heb alle oefeningen netjes uitgevoerd en de reps gehaald 4x8 maar het is pas de eerste keer. Heb vandaag wel weinig gegeten. Morgen weer trainen!
pi_96573993
quote:

[..]

Ken je klassiekers 8-)

Wat is die gast dom komt die gast dom over. :')
SPOILER
  maandag 9 mei 2011 @ 22:47:38 #143
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96575204
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:31 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Wat is die gast dom komt die gast dom over. :')
SPOILER
Volgens mij een toffe gast om een feestje/festivalletje mee te bezoeken.. lekker als een dwaas trollen bij iedereen :P
Strong manlets!
  maandag 9 mei 2011 @ 23:22:22 #144
177114 Demon_Hunter
pi_96577511

Ik post alleen echte bazenfilmpjes :P deze kijk ik wel eens voor trainen...

http://www.youtube.com/user/musclefactory2010

Vette channel.
pi_96577945
Thanx, goeie ^O^

Alleen zag ik het filmpje Krishnamurti voorbij komen. Iets van binnen zegt me dat de meeste bodybuilders nog nooit van hem hebben gehoord _O- laat staan zijn werk lezen :D
pi_96582062
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef CarbonC het volgende:
Trainingsmuziek:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=145541

@AgentPerry: in de OP staat een referentie naar een #104.
Verder de suggestie om de titel te laten veranderen.
huh?
pi_96582161
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:29 schreef Weissman het volgende:
Alleen zag ik het filmpje Krishnamurti voorbij komen. Iets van binnen zegt me dat de meeste bodybuilders nog nooit van hem hebben gehoord _O- laat staan zijn werk lezen :D
Dat het ze nog eens mag inspireren. :+
pi_96584033
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef Demon_Hunter het volgende:

Ik post alleen echte bazenfilmpjes :P deze kijk ik wel eens voor trainen...

http://www.youtube.com/user/musclefactory2010

Vette channel.
Eens. Die Zyzz filmpjes hebben niets met BB te maken. Die horen (incl. de puberale reacties) niet in dit topic maar op bv. superdudes.nl
  dinsdag 10 mei 2011 @ 08:22:59 #149
19479 Mr.J
pi_96584267
quote:

[..]

Ken je klassiekers 8-)

Weelchair quads @ 8.35. :')
pi_96585712
Vanmorgen direct na het opstaan weer 30 min hard gelopen en vanmiddag weer mijn vierdagen schema. Zou ik de 30min aanhouden of is beter om nog iets langer hard te lopen.

Het boek, Burn the fat feed THE muscle gaat uit van max 30min in de ochtend omdat je anders spieren gaat verbranden, mee eens?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 09:50:18 #151
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96586296
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 08:22 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Weelchair quads @ 8.35. :')
Gast gaat het er gewoon om dat hij zoveel mogelijk 8/10 - 10/10 chicks kan bangen... zijn wheels wilde hij niet dikker hebben omdat hij skinny jeans blijft dragen(die benen zijn zogezegd toendertijd beter voor zijn eigen aesthethics). Hij was op die filmpjes 19/20 jaar.. nu heeft ie al andere doelstellingen... hij is vollop aan het bulken en weegt onderhand alweer 110kg en heeft benen al karbouwen.

je kan zeggen wat je wilt, maar dude heeft het goed gedaan in 2 jaar tijd.
Strong manlets!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 09:54:06 #152
69994 seto
-|||--------|||-
pi_96586418
Met AAS ja.
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 10 mei 2011 @ 09:59:50 #153
19479 Mr.J
pi_96586603
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:50 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

Gast gaat het er gewoon om dat hij zoveel mogelijk 8/10 - 10/10 chicks kan bangen... zijn wheels wilde hij niet dikker hebben omdat hij skinny jeans blijft dragen(die benen zijn zogezegd toendertijd beter voor zijn eigen aesthethics). Hij was op die filmpjes 19/20 jaar.. nu heeft ie al andere doelstellingen... hij is vollop aan het bulken en weegt onderhand alweer 110kg en heeft benen al karbouwen.

Ben dan benieuwd naar zijn nieuwe vids. Trekt hij zichzelf dan ook voor de spiegel af?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:07:39 #154
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96586852
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:59 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ben dan benieuwd naar zijn nieuwe vids. Trekt hij zichzelf dan ook voor de spiegel af?
Haha, hij is misschien wel narscist.. maar die opmerking zegt meer over jou dan over hem :P
Strong manlets!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:23:01 #155
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96587418
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:54 schreef seto het volgende:
Met AAS ja.
Ja klopt, dat wel..

Haalt niet weg dat ik er nog steeds respect voor heb...
Strong manlets!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:24:35 #156
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_96587481
Gisteren zo verschrikkelijk hard gegaan. SPIERPIJN echt niet normaal meer.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:40:04 #157
19479 Mr.J
pi_96588074
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:07 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

Haha, hij is misschien wel narscist.. maar die opmerking zegt meer over jou dan over hem :P
Leg eens uit?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:53:07 #158
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96588502
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:40 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Ach, ik weet dat het een trend is voor het grootste gedeelte van de BB'ers op de bodybuilders fora(DBB, en internationale) om alles wat met Zyzz te maken heeft keihard af te zeiken. Jij als modje zal er vast veel "last" van hebben gehad op het forum.. daarom wss ook die rancune :)

I just call 'm sheeple... no hard feelings :)

btw.. is niet elke bodybuilder een narscist haha :P
Strong manlets!
pi_96588748
narcist is 't

En lang niet alle BB'ers zijn narcistisch. Gelukkig.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:45:01 #160
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96590584
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef 16meter het volgende:
narcist is 't

En lang niet alle BB'ers zijn narcistisch. Gelukkig.
Maar wel op zekere hoogte :) ik vind het niet persee iets negatiefs.

Als BB'er zijnde, op bepaald niveau.. ben je heel tevreden met je lichaam, trots.. dat het voor buitenstaanders haast lijkt op narcisme :)

Zyzz geniet gewoon lekker van het leven en combineert sport en goodlife perfect. Daarom kan hij als voorbeeld dienen voor veel jongeren die ook bezig zijn met die sport.

Ik juich het allemaal toe, maar ik ben dan ook heel nederig en gun één ieder zijn/haar plezier(zonder dat het ten kostte gaat van anderen). Ik ben blij voor hem, ik ben blij voor anderen en ik ben blij voor mijzelf :) .. we doen allemaal dezelfde sport.
Strong manlets!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:58:35 #161
19479 Mr.J
pi_96591102
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:53 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

Ach, ik weet dat het een trend is voor het grootste gedeelte van de BB'ers op de bodybuilders fora(DBB, en internationale) om alles wat met Zyzz te maken heeft keihard af te zeiken. Jij als modje zal er vast veel "last" van hebben gehad op het forum.. daarom wss ook die rancune :)

I just call 'm sheeple... no hard feelings :)

btw.. is niet elke bodybuilder een narscist haha :P
Ach, als je met een net-niet bodybuild fysiek continu half naakt over straat loopt en en 15 filmpjes van jezelf per dag upload op youtube hebben mensen op een gegeven moment een beetje genoeg van je. ;)

Dus als een echt voorbeeld voor bodybuilding zie ik hem niet. :)

Wel leuk voor hem dat hij zoveel plezier in zijn ding heeft, dat wel. :)
pi_96591373
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:50 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

=> superdudes.nl
pi_96592487
Wat is je doel eigenlijk?
pi_96592900
chickies bangen jongeee
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:48:24 #165
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96593127
Ik snap niet wat vrouwen aantrekkelijk vinden aan zon eigengeile man.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:50:25 #166
242666 BeamofLight
pi_96593210
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:48 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik snap niet wat vrouwen aantrekkelijk vinden aan zon eigengeile man.
Jij bekijkt het vanuit relatie-kant waarschijnlijk. Die bimbo's vanuit 1x gruwelijk genomen worden met bekend iemand

SPOILER
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:54:51 #167
253447 Ethanolic
pi_96593405
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:45 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

Maar wel op zekere hoogte :) ik vind het niet persee iets negatiefs.

Als BB'er zijnde, op bepaald niveau.. ben je heel tevreden met je lichaam, trots.. dat het voor buitenstaanders haast lijkt op narcisme :)

Zyzz geniet gewoon lekker van het leven en combineert sport en goodlife perfect. Daarom kan hij als voorbeeld dienen voor veel jongeren die ook bezig zijn met die sport.

Ik juich het allemaal toe, maar ik ben dan ook heel nederig en gun één ieder zijn/haar plezier(zonder dat het ten kostte gaat van anderen). Ik ben blij voor hem, ik ben blij voor anderen en ik ben blij voor mijzelf :) .. we doen allemaal dezelfde sport.
Ben ik het wel mee eens. :)
Deathlift or Die.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:54:59 #168
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96593407
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:50 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Jij bekijkt het vanuit relatie-kant waarschijnlijk. Die bimbo's vanuit 1x gruwelijk genomen worden met bekend iemand

SPOILER
Ik bekijk het ook van de aantrekkelijkheids-kant..geef mij maar een arische viking..ipv zon stoer Armeens manneke.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:56:12 #169
253447 Ethanolic
pi_96593450
quote:
Vanmorgen was er 2x5kg vastzette met een klem. Held.
Deathlift or Die.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:36:17 #170
19479 Mr.J
pi_96595151
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:56 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ach, iedereen moet toch ergens beginnen.

Ik zie liever iemand die op een serieuse manier 30kg ligt te banken dan een superdude die loopt te kutten met 50kg. :)
pi_96595329
Ben eerlijk gezegd ook zo begonnen, zelfs met 2,5. Zit nu op 10 aan beide kanten. Je moet toch ergens beginnen:S. Barbell curl deed ik eerst ook met 7,5 aan beide kanten tot ik te horen kreeg van instructeur dat ik hem verkeerd uitvoerde. Nu probeer ik me ellebogen in ieder geval niet naar achter te laten gaan, veel zwaarder en pak ik 2,5 kilo aan beide kanten momenteel.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:52:19 #172
253447 Ethanolic
pi_96595826
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:39 schreef LUFC het volgende:
Ben eerlijk gezegd ook zo begonnen, zelfs met 2,5. Zit nu op 10 aan beide kanten. Je moet toch ergens beginnen:S. Barbell curl deed ik eerst ook met 7,5 aan beide kanten tot ik te horen kreeg van instructeur dat ik hem verkeerd uitvoerde. Nu probeer ik me ellebogen in ieder geval niet naar achter te laten gaan, veel zwaarder en pak ik 2,5 kilo aan beide kanten momenteel.
ik had het meer over het vastzetten.
Deathlift or Die.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:12:35 #173
69994 seto
-|||--------|||-
pi_96596671
Ik begon met alleen de stang, get at me dog.
Seto is zo ene baas he
pi_96597595
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:33 schreef Dalliance het volgende:
Wat is je doel eigenlijk?
Aesthetics
pi_96597814
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

ik had het meer over het vastzetten.
Boeiend. Als je niet veel gewicht kunt pakken ziet het er voor jou wellicht knullig uit, maar dat is nog altijd minder knullig dan dat ze van je stang af flikkeren.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:44:09 #176
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_96598099
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:36 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik zie liever iemand die op een serieuse manier 30kg ligt te banken dan een superdude die loopt te kutten met 50kg. :)
Ja klein beetje zakken en weer omhoog! :')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:20:57 #177
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_96599668
bb-ers eigengeil?

Lekker generaliserend.. Ik vind sport ontspannend en ik vind een sportive vriendin zeker een pluspunt, dus ik zou het zeker niet raar vinden als ik dan ook sport.

De uitspraken hier vind ik nogal over de top ;) maar dat is mijn mening :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:32:31 #178
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96600090
Ik vind de gedachte fijn dat je een soort van beeldhouwer bent, met je eigen lichaam als een stuk steen, wat je na heel veel tijd vormt tot een grieks standbeeld.

Samen met de kracht erbij waan ik mij soms als een Terminator:

I have a morning ritual that I need to share. I call it "the terminator".

First I crouch down in the shower in the classic "naked terminator traveling through time" pose. With my eyes closed I crouch there for a minute, visualizing either Arnold or the guy from the second movie (not the chick in the third one because that one sucked) and I start to hum the terminator theme. Then I slowly rise to a standing position and open my eyes.

It helps me to proceed through my day as an emotionless, cyborg badass. The only problem is if the shower curtain sticks to my terminator leg. It ruins the fantasy.
Strong manlets!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:37:32 #179
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96600297
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:36 schreef Mr.J het volgende:

[..]

ik zie liever iemand 30kg los banken dan 50kg in de smith :P
Strong manlets!
pi_96600346
Zag vandaag zo'n kerel bent over rows doen in de smith. :')
pi_96601038
BOR in smith? 't kan... maar waarom?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:57:57 #182
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96601072
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:56 schreef V1z0R het volgende:
BOR in smith? 't kan... maar waarom?
Wel een hele rare ROM hou je er dan op na :D
Strong manlets!
pi_96601683
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

Wel een hele rare ROM hou je er dan op na :D
Wanneer je richting je borst zou 'trekken' niet, volgens mij heb je dan een vrij rechte verticale beweging.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96606706
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Boeiend. Als je niet veel gewicht kunt pakken ziet het er voor jou wellicht knullig uit, maar dat is nog altijd minder knullig dan dat ze van je stang af flikkeren.
Snap t nut niet van gewichten vastzetten met bankdrukken.
Als je stang zo schuin komt te zitten dat de schijven eraf vallen ben je erg fout bezig.
Met bankdrukken heb ik ook wel eens dat je stang schuin gaat.. maar dan is er niks aan de hand.

Behalve natuurlijk wanneer je stang helemaal vol ligt met gewichten kan ik t me voorstellen... omdat je kans dan groter is.
pi_96606729
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef seto het volgende:
Ik begon met alleen de stang, get at me dog.
ik ook, doe nu 80kg 6-8x :D
pi_96607656
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Tinos85 het volgende:
Ja klein beetje zakken en weer omhoog! :')
Ja, of mensen die hun armen niet gebruiken en met hun rug trainen :') MAAR ze hebben wel alle gewichten eraan hangen hoor! Dat zie je ook inderdaad vaak, mensen die maar een heel klein beetje heen en weer gaan, en ze gewoon het totale punt vermijden waar je echt kracht voor moet zetten.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:39:20 #187
177114 Demon_Hunter
pi_96608744
Vanavond de 200 kg grens verbreken met de deadlift :P wish me luck!
pi_96608775
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
nice, gl :D
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:16:40 #189
157922 fathank
pi_96610425
quote:
Nice, dat heeft bij mij nog even tijd nodig :(
pi_96611223
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:32 schreef poolboy85 het volgende:

First I crouch down in the shower in the classic "naked terminator traveling through time" pose. With my eyes closed I crouch there for a minute, visualizing either Arnold or the guy from the second movie (not the chick in the third one because that one sucked) and I start to hum the terminator theme. Then I slowly rise to a standing position and open my eyes.

It helps me to proceed through my day as an emotionless, cyborg badass. The only problem is if the shower curtain sticks to my terminator leg. It ruins the fantasy.

:') _O-
pi_96615020
quote:
Succes brah.

Ik ben zelf net terug van de gym.

KILL MEEEEEAAHHH !!!!

MOOOOOAAAARRRAAAAHHHH !!!!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:59:07 #192
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96617069
quote:
goodluck!

zelf net voor 't eerst 90kg pushpress gedaan, wil de 100kg nog halen voor de zomer
Strong manlets!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:54:03 #193
177114 Demon_Hunter
pi_96621683
quote:
Het is gelukt, ben zo blij :P onze fitness trainer bij de club zegt dat ik over 3 maanden op de 300 kg moet zitten.... we wachten het af... wat zijn jullie korte termijn doelen ?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:01:02 #194
242666 BeamofLight
pi_96622299
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Het is gelukt, ben zo blij :P onze fitness trainer bij de club zegt dat ik over 3 maanden op de 300 kg moet zitten.... we wachten het af... wat zijn jullie korte termijn doelen ?
Dubbel D, blond
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:18:00 #195
177114 Demon_Hunter
pi_96623879
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dubbel D, blond
Met 50 euro kom je dan al een heel eind.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:19:17 #196
242666 BeamofLight
pi_96623998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Met 50 euro kom je dan al een heel eind.
Kut had dat eerder gezegd. Mijn supps van vandaag waren nog duurder
pi_96624316
Rohypnol kost 50euro tegenwoordig? :')

Ben nu bezig met m'n vp onder de 15 te krijgen, wil dat over 4 weken zo'n bereikt hebben. Zodra dat gebeurt is weer concentreren op gains.
pi_96626091
quote:
ik lift 340...

u mirin brah ?

SPOILER
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:55:43 #199
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_96626889
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:44 schreef Weissman het volgende:

[..]

ik lift 340...

u mirin brah ?

SPOILER
Deadliften is helemaal nergens voor nodig, echt zo'n oefening voor als je er als Arnold uit wil zien.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:57:40 #200
177114 Demon_Hunter
pi_96627042
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Deadliften is helemaal nergens voor nodig, echt zo'n oefening voor als je er als Arnold uit wil zien.
Ik hoop dat je trollt.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:12:11 #201
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96628357
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ik deadlift ook. Problem?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:13:30 #202
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_96628458
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik deadlift ook. Problem?
Je squat ook zeker? Vind ik niks man.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:14:35 #203
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96628541
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:13 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Je squat ook zeker? Vind ik niks man.
Ook en ook lunges. Jij traint zeker alleen je biceps en borst?
pi_96628665
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Tering. Kan bij ons niet eens, 300 kilo. Maar voor mij ook niet nodig. Squat nu zelf 80, wil proberen eind juni op 100 zitten.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:21:06 #205
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_96628963
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ook en ook lunges. Jij traint zeker alleen je biceps en borst?
Triceps en abs ook wel hoor? De rest ziet toch niemand waarom zou je dat trainen.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:26:58 #206
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96629244
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:21 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Triceps en abs ook wel hoor? De rest ziet toch niemand waarom zou je dat trainen.
Hhaha, zo denken mensen echt hoor.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:29:56 #207
253447 Ethanolic
pi_96629416
Vandaag trouwens voor het eerst 100 gesquat, 4x20 tho.
Deathlift or Die.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:30:12 #208
177114 Demon_Hunter
pi_96629437
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:21 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ik hoop nog steeds dat je trollt.
pi_96629499
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Ik hoop nog steeds dat je trollt.
denk t wel.
pi_96631355
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:32 schreef poolboy85 het volgende:
Ik vind de gedachte fijn dat je een soort van beeldhouwer bent, met je eigen lichaam als een stuk steen, wat je na heel veel tijd vormt tot een grieks standbeeld.

Samen met de kracht erbij waan ik mij soms als een Terminator:

Herkenbaar. Inclusief plakkend douchegordijn ;(.
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:10:04 #211
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_96631469
quote:

[..]

Ach veiligheid boven alles toch :P.
Bij mij is het een keer gebeurd dat ik m'n laatste rep niet kon voltooien en die stang ook helemaal de zijkant op ging geluk dat het redelijk druk was en iemand snel te hulp schoot.
Maar dat staat wel knulliger dan je stangen vastzetten met 5k, believe me :')

Benchen jullie trouwens altijd met een spotter?
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:14:19 #212
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_96631628
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:10 schreef Drakire het volgende:

[..]

Benchen jullie trouwens altijd met een spotter?
Als ik tot het uiterste wil gaan wel ja, anders kom ik echt niet door mijn dooie punt heen. Uiteraard netjes de gewichtjes vast zetten, soms ga ik ietsje scheef en als het gaat schuiven ben je de lul :P

Verder train ik ook full body, dus niet alleen de spieren die je ziet als je een hemdje aan hebt ;(
pi_96635233
quote:

You should be exhausted right now. No, the day has just begin guys ! And i swear i can not say it enough,Once you have given everything in there, even if you're exhausted! And you come out here everything else from this point is easy! And your have new energy for it ! Everyone else as getting up will start their day on the first gear..BOOOMM ! You are already fifth gear max speed! They just say WTF is going on here! You will make questions about them self, But it's too late for them! It's your day enjoy it ! *O*
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 05:21:16 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 05:30:03 #214
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_96635249
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 05:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

SPOILER
Morgen :).

@ Filmpje je kan niet echt goed zien welke oefeningen hij allemaal precies doet maar jezus wat een pecs heeft die gast. Upper pecs zijn ook echt goed ontwikkeld daardoor is het echt extra massive!
pi_96635288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 05:30 schreef Drakire het volgende:

[..]

Morgen :).

@ Filmpje je kan niet echt goed zien welke oefeningen hij allemaal precies doet maar jezus wat een pecs heeft die gast. Upper pecs zijn ook echt goed ontwikkeld daardoor is het echt extra massive!
Het is dan ook een preview he ;)

Ging mij ook meer om de intro en om de speech op het einde _O_
pi_96637455
Goed fysiek ja. Verder een beetje overdreven allemaal.
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:32:37 #217
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96637491
Haha wat ie allemaal zegt.
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:38:21 #218
19479 Mr.J
pi_96637665
Laatste dag depleten hier. Volume is weg, sta er wel erg hard bij, aderen op rug, buik, schouders, armen en benen. Wel nog wat vochtig.

Morgen t/m zaterdag carbs laden en zaterdag stoppen met zout. Benieuwd naar het eindresultaat zondag. :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:43:26 #219
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96637818
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:38 schreef Mr.J het volgende:
Laatste dag depleten hier. Volume is weg, sta er wel erg hard bij, aderen op rug, buik, schouders, armen en benen. Wel nog wat vochtig.

Morgen t/m zaterdag carbs laden en zaterdag stoppen met zout. Benieuwd naar het eindresultaat zondag. :)
Waar haal jij in godsnaam je energie vandaan?

woensdag 11 mei 2011 @ 09:46:27 #220
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:54:52 #221
19479 Mr.J
pi_96638176
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:43 schreef Fanta-stick het volgende:

Waar haal jij in godsnaam je energie vandaan?

In principe heb ik die nu ook niet. :') Trainen is dan ook best zwaar.
pi_96638775
Zijn er mensen hier die tijdens de cut cardio combineren met fitness?

Vanaf deze week begonnen met 30min cardio direct na het opstaan en in de middag mijn vierdagen schema. Voeding gaat perfect, komt mede door de medicatie voor mijn ADHD ivm school maar de motivatie is ook super. Verbrand tijdens het hardlopen 300 a 350 kcal en in de ochtend mag je het verdubbelen als je zonder ontbijt sport. Zegt het boek Burn the fat feed the musle

Over 3.5 week komt me vriendin weer terug, dat is een mooi meet moment.
pi_96638853
Denk dat iedereen tijdens de cut doortraint, ja. ;)
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:18:46 #224
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96638966
Zonder ontbijt sporten :{?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:26:18 #225
69994 seto
-|||--------|||-
pi_96639169
Zijn wel meer mensen die dat doen hoor?
Seto is zo ene baas he
pi_96639415
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Zonder ontbijt sporten :{?
Is toch niet zo raar? Doe het maximaal 30min omdat je hierna spieren gaat verbranden. Staat zelfs een heel hoofdstuk over in BFFM. Boek is trouwens een aanrader voor iedereen. Kan het wel mailen, pm me maar.
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:35:44 #227
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96641910
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:38 schreef Mr.J het volgende:

Als ik voor een bepaald festival wil depleten.. moet ik dan gewoon een week lang geen carbs eten en 4-5 liter water per dag drinken? Is het handig als ik dan de dag ervoor juist veel carbs ga loaden en de avond ervoor ineens stop met water drinken?
Strong manlets!
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:37:04 #228
19479 Mr.J
pi_96641962
Cardio voor ontbijt ok, maar echt krachttraining?

Zou wel een handel BCAA's erin gooien tbv bescherming spierweefsel.
pi_96642857
Ik doe alleen cardio in de ochtend hè. Krachttraining in de middag icm goede voeding.
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:24:47 #230
157922 fathank
pi_96643839
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:35 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

Als ik voor een bepaald festival wil depleten.. moet ik dan gewoon een week lang geen carbs eten en 4-5 liter water per dag drinken? Is het handig als ik dan de dag ervoor juist veel carbs ga loaden en de avond ervoor ineens stop met water drinken?
Dumbells in de auto zodat je de hele reis je biceps kunt pompen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:33:58 #231
69994 seto
-|||--------|||-
pi_96644181
Voor een festival :') hoezo wannabe zyzz?
Seto is zo ene baas he
pi_96644226
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:35 schreef poolboy85 het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:33 schreef seto het volgende:
Mijn bicep-boi alarm gaat af :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:35:38 #233
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96644241
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:33 schreef seto het volgende:
Waarom wannabee? de 1 doet voorbereiding voor een wedstrijd en doet aan depleten..

de ander wilt er lekker strak bij staan op een festival.

Wat de neuk is hier nou het probleem dan? Sneue reacties.
Strong manlets!
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:37:34 #234
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96644321
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Dumbells in de auto zodat je de hele reis je biceps kunt pompen.
dont feed the trolls

[ Bericht 17% gewijzigd door poolboy85 op 11-05-2011 12:49:23 ]
Strong manlets!
pi_96644349
laat die jongen toch gewoon. 1 van de doelen van mij is ook dat ik shine op de stranden.
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:41:26 #236
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96644449
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
laat die jongen toch gewoon. 1 van de doelen van mij is ook dat ik shine op de stranden.
Ja bijvoorbeeld, je moet toch motivaties hebben. De één kijk naar half naakte opgepompte mannen op internet en de ander motiveert zich door zulke doelen te stellen.

Het is heus niet zo dat ik speciaal daarvoor train(verreweg van, aangezien festivals misschien 3 procent van mijn leven bezetten), want dat zou inderdaad sneu zijn...

Maar mag een mens ook shinen als een alfamannetje na jarenlang hard zwoegen, zweten en bloeden?! Of ben je dan meteen een zyzz wannabee? Paar jaar terug vond ik het ook altijd fijn om er strak bij te staan op een leuk zomerfestival, toen had nog niemand van zyzz gehoord :')

Zyzz is alfa, maar alfa zijn is niet zyzz!!
Strong manlets!
pi_96644658
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:41 schreef poolboy85 het volgende:
Ja bijvoorbeeld, je moet toch motivaties hebben. De één kijk naar half naakte opgepompte mannen op internet en de ander motiveert zich door zulke doelen te stellen.
Klopt :)

quote:
Het is heus niet zo dat ik speciaal daarvoor train(verreweg van, aangezien festivals misschien 3 procent van mijn leven bezetten), want dat zou inderdaad sneu zijn...
Zo kwam je wel even over :') misverstandje kan gebeuren :D
quote:
Maar mag een mens ook shinen na jarenlang hard zwoegen, zweten en bloeden?!
Tuurlijk, daar doen we het allemaal voor. Maar er moet dan ook echt jarenlange arbeid in dat lijf zitten. Begrijp me niet verkeerd; omdat het weer lente is hebben we allemaal code rood doorgekregen wat betreft bicep-boi's.

We cool bro ^O^
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:51:45 #238
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96644883
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

Klopt :)

[..]

Zo kwam je wel even over :') misverstandje kan gebeuren :D

[..]

Tuurlijk, daar doen we het allemaal voor. Maar er moet dan ook echt jarenlange arbeid in dat lijf zitten. Begrijp me niet verkeerd; omdat het weer lente is hebben we allemaal code rood doorgekregen wat betreft bicep-boi's.

We cool bro ^O^
haha, ja snap ik.. code rood is het zeker.. spuugdruk bij mij in de gym, veel gastjes die nog ff veel gaan curlen de komende maand! :P

we definitely cool brah!
Strong manlets!
pi_96647629
quote:

[..]

ik was dus als opwarmsetje 40kg aan het banken zonder klem, komt er zo'n huppelkutje naar me toe die zegt dat ik hem vast moet zetten. toen heb ik gezegd dat ik geen lepra heb, werd ze boos. sindsdien moet ik dus alles vastzetten. :')
pi_96647775
lkkr strak op de festivals jwt jatok

voor t uitgaan ook altyd ff pompe met dummels, zie je die aderz btr
pi_96647897
jewaitz die killer biceps tog ?
pi_96648045
ik sta ook altijd strak op festivals :P
pi_96648181
ik ook, maar niet door depletion :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:19:42 #244
179992 Mopst3r
Believe...
pi_96648566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:08 schreef Agentperry het volgende:
ik sta ook altijd strak op festivals :P
Scherp
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:25:54 #245
157922 fathank
pi_96648837
Moet opzoek naar een emmer met deksel ofzo. Gister 5kg basic bulk whey binnen gekregen, maar zo'n zak is niet zo handig. Heb nog wel een oude pot van 1kg ofzo, de rest heb ik allemaal weggepleurd tijdens de verhuizing |:( .
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:28:29 #246
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96648958
Dan breek je toch juist spieren af?
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:18:11 #247
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96650942
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:01 schreef 16meter het volgende:
lkkr strak op de festivals jwt jatok

voor t uitgaan ook altyd ff pompe met dummels, zie je die aderz btr

cool story bro
Strong manlets!
pi_96659345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Dan breek je toch juist spieren af?
?
pi_96659417
hoeveel oefenngen doen jullie altijd voor rug ik doe nu

- deadlift
- pull ups
- bent over row
- seated row
- hyperextensions

is dit te veel?
Ne mutlu Türküm diyene
pi_96659787
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:09 schreef amenth het volgende:

- deadlift
- pull ups
- bent over row
- seated row
- hyperextensions

is dit te veel?
Ligt er aan hoeveel herhalingen je van elk doet :) en gewichten tuurlijk en mss je eigen stats zou handig zijn bij het geven van gepast advies ^O^
pi_96659947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ligt er aan hoeveel herhalingen je van elk doet :) en gewichten tuurlijk en mss je eigen stats zou handig zijn bij het geven van gepast advies ^O^
1,87 86 kg 8/9% vet denk ik

3x8
Ne mutlu Türküm diyene
pi_96660030
quote:

- deadlift
- pull ups
- bent over row
- seated row
- hyperextensions

is dit te veel?
Ik doe altijd 6 oefeningen voor rug, 3 sets per oefening, feels good.

Vijf is imo zeker niet teveel.
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:33:48 #253
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96660467
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

?
Uhm..als je met lege maag gaat trainen en je bent niet echt stevig...breek je juist spieren af lijkt me.
pi_96661634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:24 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik doe altijd 6 oefeningen voor rug, 3 sets per oefening, feels good.

Vijf is imo zeker niet teveel.
ai ja toch ik ga nu benen trainen, squatten terwijl ik al moe ben :P
Ne mutlu Türküm diyene
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:02:58 #255
253447 Ethanolic
pi_96661874
quote:

- deadlift
- pull ups
- bent over row
- seated row
- hyperextensions

is dit te veel?
Ik doe precies dit.
Deathlift or Die.
pi_96665750
ik doe geen hyperextensions maar 2 pullup varianten, wide voor lats en close voor biceps
pi_96667342
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Uhm..als je met lege maag gaat trainen en je bent niet echt stevig...breek je juist spieren af lijkt me.
mwah denk t niet.
In je spieren zit genoeg energie voor zo ongeveer 20min zonder je reserves aan te spreken.
Zodat je snel energie hebt, direct wanneer je het nodig hebt... daarna gaat je lichaam je vet gebruiken voor energie.
pi_96671547
ging ff voor keer bij f4f trainen, doe ik nooti meer daar savonds wil niet weten wat daar allemaal rondloopt :') was ooit zo dom abbo af te sluiten, zit nu bij 3 sportscholen haha :P
Ne mutlu Türküm diyene
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:11:32 #259
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96673603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef amenth het volgende:
ging ff voor keer bij f4f trainen, doe ik nooti meer daar savonds wil niet weten wat daar allemaal rondloopt :') was ooit zo dom abbo af te sluiten, zit nu bij 3 sportscholen haha :P
Ik sport al 1,5 jaar bij F4F en omdat het zo goedkoop is loopt er ook allemaal rotzooi rond. Ik zou liever naar David Loyd willen maar die is een beetje duur.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:17:36 #260
182728 honda1990
pi_96674056
Problemen met holtes/allergie en geen keuken wegens verbouwing. Ik zit echt in een kutperiode :( maar kijk enorm uit naar de periode dat ik vollebak kan. Heb mijn eet- en trainschema's al klaar *O* Elke avond om half 10 spaghetti carbonara _O_ Voorderest geen problemen mee om ecto te zijn :D
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:22:53 #261
177114 Demon_Hunter
pi_96674438

Voor in de rust uurtjes :P leuke docu!
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:26:16 #262
182728 honda1990
pi_96674659
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Demon_Hunter het volgende:

Voor in de rust uurtjes :P leuke docu!
Al gezien, idd erg leuke DVD, the making of is ook erg nice. Of iniedergeval dat ze terug blikken op die DVD, zie je wat er van ze is geworden enzo :)
pi_96675989
Tears will get you sympathy, sweat will get you results !!

Alvast een verzoek doen op de volgende TT :s)
pi_96679318
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef amenth het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik sport al 1,5 jaar bij F4F en omdat het zo goedkoop is loopt er ook allemaal rotzooi rond. Ik zou liever naar David Loyd willen maar die is een beetje duur.
F4F is echt diep triest. En dat volk dat daar komt al helemaal. Het is net als een gratis strandfeest bij Hoek van Holland: daar wil je ook niet zijn. Ik koop dat volk in mijn omgeving graag af met een abonnement bij een fasoenlijke sportschool.
(@Fanta-stick: zijn er in jouw omgeving geen redelijke sportscholen die betaalbaar zijn?)
  donderdag 12 mei 2011 @ 07:46:45 #265
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96684209
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:44 schreef CarbonC het volgende:

[..]

[..]

F4F is echt diep triest. En dat volk dat daar komt al helemaal. Het is net als een gratis strandfeest bij Hoek van Holland: daar wil je ook niet zijn. Ik koop dat volk in mijn omgeving graag af met een abonnement bij een fasoenlijke sportschool.
(@Fanta-stick: zijn er in jouw omgeving geen redelijke sportscholen die betaalbaar zijn?)
Ja ik denk het wel. Maar bij de F4F zit ik wel goed. Er loopt raar gespuis rond, maar ook veel mensen die ken en die zich gedragen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 08:34:18 #266
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_96684813
Is er ook een "Train like an athlete"topic? :P
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 12 mei 2011 @ 08:36:37 #267
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_96684856
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 07:46 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ja ik denk het wel. Maar bij de F4F zit ik wel goed. Er loopt raar gespuis rond, maar ook veel mensen die ken en die zich gedragen.
Raar gespuis ik kan me daar helemaal niets bij voorstellen je komt toch gewoon om te sporten?
Bij ons is de gym 24/7 geopend (volgens mij de enige van Nederland) en zelfs als je een keer midden in de nacht gaat trainen zeggen de mensen "goedenacht" tegen elkaar :P.
  donderdag 12 mei 2011 @ 08:46:04 #268
253447 Ethanolic
pi_96685028
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 08:36 schreef Drakire het volgende:

[..]

Raar gespuis ik kan me daar helemaal niets bij voorstellen je komt toch gewoon om te sporten?
Bij ons is de gym 24/7 geopend (volgens mij de enige van Nederland) en zelfs als je een keer midden in de nacht gaat trainen zeggen de mensen "goedenacht" tegen elkaar :P.
Miller?
Deathlift or Die.
pi_96686242
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 08:34 schreef kidkash19 het volgende:
Is er ook een "Train like an athlete"topic? :P
Is wel vraag naar aangezien er ook veel fitness vragen hier voorbij komen. Maar de grens blijft vaag tussen die 2 :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 09:57:30 #270
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96686759
Even een fijne Greg Plitt motivatie video
Strong manlets!
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:20:51 #271
157922 fathank
pi_96687631
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef honda1990 het volgende:
Problemen met holtes/allergie en geen keuken wegens verbouwing. Ik zit echt in een kutperiode :( maar kijk enorm uit naar de periode dat ik vollebak kan. Heb mijn eet- en trainschema's al klaar *O* Elke avond om half 10 spaghetti carbonara _O_ Voorderest geen problemen mee om ecto te zijn :D
Zijn dat niet erg veel koolhydraten en erg weinig eiwitten zo laat op de avond?
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:32:16 #272
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_96688097
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:40 schreef Weissman het volgende:

[..]

Is wel vraag naar aangezien er ook veel fitness vragen hier voorbij komen. Maar de grens blijft vaag tussen die 2 :)
Tsja het is een beetje vaag inderdaad want het is absoluut geen fitness wat ik doe maar ook zeker geen bodybuilding want dat zou echt alleen maar tegenwerken met sporten.

Ik hou het wel hierbij :P
Luck is for losers
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:00:31 #273
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96689208
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Tsja het is een beetje vaag inderdaad want het is absoluut geen fitness wat ik doe maar ook zeker geen bodybuilding want dat zou echt alleen maar tegenwerken met sporten.

Ik hou het wel hierbij :P
Wat doe jij dan? Caveman achtig?
Strong manlets!
pi_96689273
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik neem na mijn training om half 10 ook nog een bord rijst met kip en groente. Complexe carbs heb je nodig na het trainen. Gelijk na het trainen trouwens Whey en kwark voor de nacht. Als ik niet heb getraind eet ik gewoon om 19uur mijn laatste carbs.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:24:40 #275
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_96690315
Zie je dat gregg Plitt filmpje? Heel veel van wat hij doet komt terug in mijn routine en mijn offseason trainingen buiten.

Strongman (Tireflips, Sleddrags, Auto duwen) gecombineerd met explosieve onderdelen (Hang cleans in de gym, standing long jumps / vertical jumps, sprints) gecombineerd met kracht onderdelen.

Joe DeFranco
Jason Ferruggia

Dat soort gasten die redelijk wat weten van Footballtrainingen zijn mijn inspiratie
Luck is for losers
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:48:07 #276
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96691274
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:24 schreef kidkash19 het volgende:
Zie je dat gregg Plitt filmpje? Heel veel van wat hij doet komt terug in mijn routine en mijn offseason trainingen buiten.

Strongman (Tireflips, Sleddrags, Auto duwen) gecombineerd met explosieve onderdelen (Hang cleans in de gym, standing long jumps / vertical jumps, sprints) gecombineerd met kracht onderdelen.

Joe DeFranco
Jason Ferruggia

Dat soort gasten die redelijk wat weten van Footballtrainingen zijn mijn inspiratie
Zeker goede trainingen!

Ik doe zelf bodybuilding, maar voor mij persoonlijk vallen daar ook strongman trainingen onder... en ook bijvoorbeeld bodyweight trainingen in klimrekken e.d. het gaat mij om zowel fysieke uiterlijk als (functionele)kracht.
Strong manlets!
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:23:45 #277
182728 honda1990
pi_96692610
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef fathank het volgende:

[..]

2 eieren en pasta en room voor eiwitten en koolhydraten in de pasta is voor een ecto als extra is opzich niet slecht toch?
pi_96692992
Voor een ecto kan het wel, als jij zelf geen extreme verhoging van je BF ervaart daarmee. Ik vrat in het begin ook nog veel carbs wat later op de avond, nooit problemen mee gehad.
pi_96694572
Hmmm lekker pompen, vanavond weer biceps en triceps beuken, grote armen! Daar gaat het om!!!
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:43:02 #280
19479 Mr.J
pi_96695449
Biefstuk en gebakken aardappeltjes. God bestaat! :9
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:47:32 #281
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_96695659
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hmmm lekker pompen, vanavond weer biceps en triceps beuken, grote armen! Daar gaat het om!!!
Vergeet die abs niet, die moet je iedere dag meenemen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:52:22 #282
177114 Demon_Hunter
pi_96695856
Zo net weer even gedeadlift, stond daarna in de kleedkamer en moest lachen maar kreeg zoveel kramp in mn buikspieren :P fuuuuuuuck ... ik weet het niet hoor met dat bulken/cutten...volgens mij als je gewoon genoeg gezond voedsel eet krijg je vanzelf het gewenste resultaat... zijn er hier mensen die echt bulken ?
pi_96696035
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:43 schreef Mr.J het volgende:
Biefstuk en gebakken aardappeltjes. God bestaat! :9
Hoelang nu zonder carbs gedaan? Eet smakelijk in ieder geval! ^O^
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:00:56 #284
19479 Mr.J
pi_96696208
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoelang nu zonder carbs gedaan? Eet smakelijk in ieder geval! ^O^
Sinds zondag. Vanochtend begonnen met laden. Vanaf de eerste slokken Vitargo begon ik alweer op te knappen.

Humeur is nu ook stukken beter. :D
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:06:36 #285
177114 Demon_Hunter
pi_96696471
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:00 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Sinds zondag. Vanochtend begonnen met laden. Vanaf de eerste slokken Vitargo begon ik alweer op te knappen.

Humeur is nu ook stukken beter. :D
Kan je eens kort uitleggen waarvoor je dit doet ? heb je soms een wedstrijd ?
pi_96697564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:06 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Topictitel ;)
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:52:06 #287
177114 Demon_Hunter
pi_96698474
Proggres pics.

2 maanden aan het trainen nu.

2 maanden geleden.

Net genomen.

Opzich ben ik wel tevreden, aangezien ik net begonnen ben, moet echt nog meer borst trainen, dit is denk ik echt mijn zwakke punt, suggesties ?
pi_96698527
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
Proggres pics.

2 maanden geleden.
[ afbeelding ]
Net genomen.
[ afbeelding ]

Opzich ben ik wel tevreden, aangezien ik net begonnen ben, moet echt nog meer borst trainen, dit is denk ik echt mijn zwakke punt, suggesties ?
huh had jij niet die 200+ deadlifts? binnen 2 maanden?
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:54:46 #289
177114 Demon_Hunter
pi_96698585
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:53 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

huh had jij niet die 200+ deadlifts? binnen 2 maanden?
Ja maar deadlifts deed ik al voordat ik begon in de gym, op onze american football club lopen 2 personal trainers rond die ons cattle belt training geven en ons toen ook al lieten deadliften.
pi_96698688
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
Proggres pics.

2 maanden geleden.
[ afbeelding ]
Net genomen.
[ afbeelding ]

Incline dumbell presses, borst is bij mij ook het zwakste punt en kan echt merken dat ik met incline dumbell presses extra pomp erin krijg.

Nette vooruitgang trouwens! Kunt echt zien dat je lichaam gewoon breder is. Niet zozeer specifieke groepen. Jammer alleen dat benen niet te zien zijn.
pi_96701343
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:54 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Ja maar deadlifts deed ik al voordat ik begon in de gym, op onze american football club lopen 2 personal trainers rond die ons cattle belt training geven en ons toen ook al lieten deadliften.
best goed voor 2 maanden. ook wel redelijk droog en borst loopt bij heel veel mensen achter. bij mij ook :')
pi_96701504
Ben ik trouwens de enige die biceps trainen echt minder vindt :') Mijn minst favoriete spiergroep denk ik.
pi_96701746
Presses zijn overrated. Dumbbell fly's ftw. Gecontroleerd en diep uitvoeren.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:21:01 #294
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96702283
decline barbell press haal ik hele goeie resultaten mee voor dem pecs!
Strong manlets!
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:21:46 #295
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96702309
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ben ik trouwens de enige die biceps trainen echt minder vindt :') Mijn minst favoriete spiergroep denk ik.
Ik word altijd geil als ik mijn biceps train en oppomp :D
Strong manlets!
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:29:17 #296
19479 Mr.J
pi_96702674
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:06 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Zondag een wedstrijd. :)
pi_96703456
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:09 schreef 16meter het volgende:
Presses zijn overrated. Dumbbell fly's ftw. Gecontroleerd en diep uitvoeren.
ik wil ook functionele kracht, daarom doe ik bijna allen push/pull oefeningen en geen curls.
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
mee eens. ik train ze meestal met close grip pullups, soms wat ez curls maar vind er echt niks aan. zelfde met triceps, die doe ik met dips bijna nooit extensions.
pi_96703498
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef Mr.J het volgende:

[..]

post je hier ook pics van het resultaat, ik ben wel benieuwd. wat zijn je stats nu trouwens?
pi_96703589
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:44 schreef Agentperry het volgende:

[..]

ik wil ook functionele kracht, daarom doe ik bijna allen push/pull oefeningen en geen curls.

[..]

mee eens. ik train ze meestal met close grip pullups, soms wat ez curls maar vind er echt niks aan. zelfde met triceps, die doe ik met dips bijna nooit extensions.
Ik zeg niet dat je geen bench press moet doen, alleen maar dat fly's net zo goed bijdragen aan goed ontwikkelde borst.
pi_96703759
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:00 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

best goed voor 2 maanden. ook wel redelijk droog en borst loopt bij heel veel mensen achter. bij mij ook :')
Same here. Schouders, rug benen gaan prima, maar borst en armen blijven wat achter.
pi_96703835
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Haha, ben benieuwd hoe droog je erbij staat van 't weekend kerel ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')