Zo heb ik ook spijt van mijn topic die ik hier heb geopend... ( Vreemd gegaan, wat moet ik doen? )quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:59 schreef Black_Ninja het volgende:
Even uit een ander topic gekopieerd omdat genoeg mensen het met mij eens zijn en het daarom een eigen topic verdiend....
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ach misschien niet alleen naar jou toe maar het begint me op te vallen dat vooral hier in het R&P gedeelte mensen alleen maar negatief kunnen doen. En op een gegeven moment slaat het gewoon nergens op. In mijn topic ook, ik heb de date, zij was heel vrolijk en open er over en wat krijg je als reactie daar op? Ja ze houdt je aan het lijntje, ze meent het toch niet, enz. Kom op, kan je dan niet gewoon blij zijn voor iemand dat het dan toch is goed gekomen?
Hier hetzelfde, ze geeft aan dat ze zelf twijfelt. Genoeg dames die een goede vriendschap niet op het spel willen zetten voor een mogelijkheid tot relatie. Maar nee, direct is alles zwart en slecht. Geef iemand nou eens opbouwende kritiek over wat hij als opties heeft om de Nee/misschien om te zetten naar een JA! in plaats van iemand alleen maar de grond in te stampen.
Sorry ik moest het even kwijt...
Precies, het haalt gewoon de hele kwaliteit van het forum in deze hoek onderuit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:00 schreef Pataya het volgende:
[..]
Zo heb ik ook spijt van mijn topic die ik hier heb geopend...
Na 12 pagina's ben ik er achter gekomen dat ik een lafbek, lul, KKlijer en wat al niet meer ben
Maarja het is makkelijker om iemand de grond in te trappen dan iemand goed advies te geven, denk ik..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:01 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Precies, het haalt gewoon de hele kwaliteit van het forum in deze hoek onderuit.
En de modjes doen net zo hard mee natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:01 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Precies, het haalt gewoon de hele kwaliteit van het forum in deze hoek onderuit.
Nee je hebt gelijk niemand had wat hoeven zeggen over jouw situatie, want je bent nu eenmaal echt de slachtoffer geworden van een hele nare situatie.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:00 schreef Pataya het volgende:
[..]
Zo heb ik ook spijt van mijn topic die ik hier heb geopend... ( Vreemd gegaan, wat moet ik doen? )
Na 12 pagina's ben ik er achter gekomen dat ik een lafbek, lul, KKlijer en wat al niet meer ben (wist ik zelf ook nog wel)
Ik trek het me niet aan maar het maakt het forum gewoon onbruikbaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:08 schreef Sanchos het volgende:
trek je er niks van aan, in mijn topic (iemand leuk vinden maar...) liepen mensen ook te trollen. gewoon jaloers of stoerdoenerij.
Met alle respect dat wist ik al van tevoren vooral met vreemdgaan topics.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:00 schreef Pataya het volgende:
[..]
Zo heb ik ook spijt van mijn topic die ik hier heb geopend... ( Vreemd gegaan, wat moet ik doen? )
Na 12 pagina's ben ik er achter gekomen dat ik een lafbek, lul, KKlijer en wat al niet meer ben (wist ik zelf ook nog wel)
hahaha de vrouwen in jouw topic hahaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:00 schreef Pataya het volgende:
[..]
Haalde het in mijn hoofd omdat de relatie niet meer goed verliep...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Met alle respect dat wist ik al van tevoren vooral met vreemdgaan topics.
Verder is de vraag nog; hoe haalde je het in je hoofd om vreemd te gaan.
Het maakt meer kapot dan je lief is.
Verder is het al een tijd zo dat een bepaalde groep van ONZ. en KLB. in R&P en andere subfora gaan liggen baggeren.
Je hoeft niet lief te doen tegen me absoluut niet maar op een gegeven moment slaat de negativiteit door.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:17 schreef Scorpie het volgende:
Dus mensen moeten liever doen tegen de TS omdat er dingen worden gezegd die de TS niet wil horen?
Nogmaals, niemand hoeft aardig te doen maar het slaat gewoon door. Dit is negatief doen om het negatief doen...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:17 schreef feesbeeest het volgende:
TS grow up niet iedereen is aardig, en zal ook aardig tegen je doen.
+1quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:22 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Je hoeft niet lief te doen tegen me absoluut niet maar op een gegeven moment slaat de negativiteit door.
Ik vraag advies, krijg pure negativiteit. Dan bewijs ik dat het absoluut nergens op slaat door een date te regelen en dan krijg je reacties als dat je gebruikt wordt, een lul bent dat je er in trapt en weet ik wat allemaal... Het slaat gewoon door en hele topics zijn gewoon niet meer te gebruiken.
[..]
Nogmaals, niemand hoeft aardig te doen maar het slaat gewoon door. Dit is negatief doen om het negatief doen...
Kan je het beter in feedback postenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:49 schreef Black_Ninja het volgende:
Wat is eigenlijk de stand van de admins/mods hier in? Jullie kunnen ingrijpen als topics in slow-chat veranderen is het ook toegestaan/mogelijk voor jullie om in te grijpen als een topic dreigt te verzanden in negatieve reacties .
Heb je deze weleens doorgelezen:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:49 schreef Black_Ninja het volgende:
Wat is eigenlijk de stand van de admins/mods hier in? Jullie kunnen ingrijpen als topics in slow-chat veranderen is het ook toegestaan/mogelijk voor jullie om in te grijpen als een topic dreigt te verzanden in negatieve reacties .
Tuurlijk en dat is opzich ook niet erg maar zoals in mijn topic dat ik heel iets anders vraag en gewoon 0 reacties heb gekregen op mijn vraag dan gaat het nergens meer over natuurlijk...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:01 schreef genakt het volgende:
Het is natuurlijk wel dat als je op de feiten word gedrukt je het er niet altijd me eens bent en ervaart als negatieve posts.
Desalniettemin klopt het inderdaad dat het vaak te ver gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |