Op de dag dat ik een vaste baan heb. Als ik goed m'n best doe de aanstaande weken dan zou dat weleens kunnen gebeuren, en dan ben ik eindelijk van die rotuitkering af.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef kipknots het volgende:
Ik heb nog even een algemene vraag voor de mensen hier:
Waar kijk je op dit moment naar uit?
Hoe zie je dat voor je? Dat die koortslip de nek aanraakt en dat je dan het virus hebt?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het kan ook worden overgedragen door huidcontact, een knuffel dus oid. Dus je hoeft niet eens een sexleven te hebben.
Ik ga maar in een hutje op de hei wonen
Hoe komt het ín je lichaam dan? Via zoenen snap ik het, want je hoeft maar even met je tong dan je lippen aan te raken en het komt binnen. Maar ik zal verder wel lezen op google hoe dat precies zit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:05 schreef missyB het volgende:
iemand die een koortslip heeft en er even aan krabbelt en jou daarna een ongewassen hand geeft kan zo het virus al overdragen.
Nou, niet schadelijk...voor de mensen die het heel erg hebben wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:08 schreef Hoogheid het volgende:
Je hebt verschillende herpes, herpes aan je mond is één vorm daarvan, niet schadelijk en het schijnt dat de meerderheid van de mensen dit bij zich draagt, zonder dat ze zelf last hebben van koortslippen oid (misschien eenmalig).
Nee, idd. XDquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die hoop je nooit tegen te komen bij een ONS...of erger binnen een relatie.
Ja dat klopt. Daar kan ik niet tegen. Het gaat niet zozeer om mij persoonlijk, naar anderen toe hou ik er ook niet van. Begrijp wel waarom ik gevoeligheden heb. Begrijp niet waarom anderen dat vreemd vinden. Kan met zo een hele lijst van narigheid opsommen waarom bepaalde dingen bij iemand verkeerd vallen . Heeft verder niet veel met leeftijd te maken. Je kunt ook op latere leeftijd nieuwe gevoeligheden ontwikkelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het probleem bij jou is, dat je ondanks je 48 jaren nog steeds teveel van anderen aantrekt. Ik dacht toch dat je die fase wel 30 jaar geleden gehad moet hebben
Ben ik het mee eens. Ben jaloers op alle mensen die gelijk hele verhalen vertellen over wat ze gaan doen en willen doen. Ik heb geen antwoord op die vraag.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Confronterende rotvraag als je eigenlijk niets hebt dat je kunt noemen.
Dat is waar (heb ik trouwens niet gevraagd) maar sowieso ziet het er niet echt smakelijk uit, ik gruwel al bij de gedachte dit ding tegen een onschuldig slachtoffer aan te duwenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
HappyGirl91, als hij al eens een koortslip heeft gehad dan maakt het met zoenen toch niet uit?
Dat moet dan dus je prioriteit worden om te werken. Je leest hier toch vast wel wat dingen bij die je ook leuk lijkt? Ga dat dan eens doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Ben jaloers op alle mensen die gelijk hele verhalen vertellen over wat ze gaan doen en willen doen. Ik heb geen antwoord op die vraag.
Ach het is ook niet zo bijzonder. Mijn moeder heeft regelmatig een koortslip dus zal ze me daarmee vroeger wel eens per ongeluk een nachtzoen hebben gegeven.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:48 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dat is waar (heb ik trouwens niet gevraagd) maar sowieso ziet het er niet echt smakelijk uit, ik gruwel al bij de gedachte dit ding tegen een onschuldig slachtoffer aan te duwen![]()
Lijkt me volgens mij ook niet echt lekker zoenen - voor hem én voor mij
Ik zal 't ook wel van ooms of tantes oid hebben gekregen trouwens - best apart dat sommige mensen toch stiekem het idee hebben dat je vast heel losbandig leeft of zo als je een koortslip hebt (ik heb het nu niet over mensen in het bijzonder trouwens - maar dat las ik op meer sites en ook op school krijg ik dat idee)
Ik bedoel, ik héb nog niet eens een sekslevenGewoon een kwestie van pech hebben denk ik.
Het lijkt me toch belangrijk wat doelen te hebben in je leven. Van doelloosheid zou ik persoonlijk depressief raken, niet wetende waar naartoe te leven. Al raken mensen ook depressief wanneer hun doelen niet voor mogelijk blijken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Ben jaloers op alle mensen die gelijk hele verhalen vertellen over wat ze gaan doen en willen doen. Ik heb geen antwoord op die vraag.
Ligt een beetje aan de definitie, waarom doelen stellen als het toch compleet anders kan gaan, waarom doelen stellen als het eigenlijk toch belangerijker is hoe je iets hebt gedaan dan dat je het doel bereikt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het lijkt me toch belangrijk wat doelen te hebben in je leven. Van doelloosheid zou ik persoonlijk depressief raken, niet wetende waar naartoe te leven. Al raken mensen ook depressief wanneer hun doelen niet voor mogelijk blijken.
Da's wel interessant, ik heb het echt altijd alleen maar op de buitenkant an mijn mond - op mijn lippen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:08 schreef Hoogheid het volgende:
Kootslip zal iedereen ook wel eens krijgen denk ik, afhankelijk van met hoeveel mensen je zoentmeer van de helft van de bevolking heeft het. Dan ben je drager van het virus zonder dat je er later ooit nog last van kan hebben, want je draagt het sowieso de rest van je leven met je mee.
Een paar weken geleden ben ik blijkbaar ook letterlijk gepakt door iemand die het droeg, heb toen ook een week een klein blaasje gehad aan de binnenkant van mijn lip zonder er last van te hebben of het goed te zien, en daarna geen last meer van gehad. En het was het ook wel waard en interesseert mij niet zoveel.
Haha, nou ik heb mijn lesje wel geleerd hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het altijd wel heel naar voelen. Ik krijg dan meestal gewoon een redelijk klein blaasje op mijn lip (eens in de 5 jaar of zo), maar dat geeft zo'n tintelend gevoel heel naar.En ik kan er, natuurlijk, nooit vanaf bijven.
De tandarts op 24 mei... Neuh, grapje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef kipknots het volgende:
Ik heb nog even een algemene vraag voor de mensen hier:
Waar kijk je op dit moment naar uit?
Ik haat berichtjes sturen naar meisjes die ik stiekem leuk vindt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet van mezelf bekennen dat ik zelf ontzettend neurotisch van daten word. Je wil berichtjes sturen en zit af te wachten als die reageert heb je soms ook nog eens dat de timing zo raar of je bent in schok dat die wat zich liet horen , dat je zelf het verkeerde zegt terwijl je iets heel anders wil zeggen.
Het is een leuke maar ook zenuwslopende tijd
Mijn baas belde niet eens terugquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik haat berichtjes sturen naar meisjes die ik stiekem leuk vindt.
Écht, ik word er gek van als ik op antwoord moet wachten.
Ik bel liever en als ze niet opneemt, jammer dan, dan belt ze maar terug.
Geloof me meiden hebben hetzelfde, en schijnbaar val ik een beetje op klungelige types wat dat betreft en is het chaosquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik haat berichtjes sturen naar meisjes die ik stiekem leuk vindt.
Écht, ik word er gek van als ik op antwoord moet wachten.
Ik bel liever en als ze niet opneemt, jammer dan, dan belt ze maar terug.
Oh, dat is wel heel vervelend.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Geloof me meiden hebben hetzelfde, en schijnbaar val ik een beetje op klungelige types wat dat betreft en is het chaos![]()
Ik heb het weleens gepresteerd met een jongen af te spreken toen ik nog bij ouders woonde en ik dacht in Amsterdam en hij dacht bij mij thuis dus ik niets vermoedend naar afspraak en hij stond bij mijn ouders voor de deur.
Welcome to datinghel, waar misverstanden er bij horen.
Da's, mooi kut. Maar goed, je baas kun je wel vaker bellen als het belangrijk is.quote:
Als ik die foto in je fotoboek zo zie dan heb je helemaal geen renovatie nodig?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:33 schreef missyB het volgende:
en ik kijk uit naar moment dat ik compleet gerenoveerd ben en eindelijk eens leer welke kleding me staat enzo, dat als ik over straat loopt men denkt:jee daar loopt een aantrekkelijke vrouw met charme en klasse.
Ja hoor was toen dat ouders mij opbelden en zo kwam het wel weer goed. Klein poosje wat met die jongen gehad en toen ging het uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel vervelend.![]()
Is het nog goedgekomen daarna?
[..]
Da's, mooi kut. Maar goed, je baas kun je wel vaker bellen als het belangrijk is.
Wat mij opvalt is dat bijna niemand zijn of haar voicemail nog afluistert.
Even terugkomend op die date die ik binnenkort zou hebben, daar heb ik ook geen zin meer in.
Ik word platgegooid met berichtjes via WhatsApp over van alles en nog wat.
Waarschijnlijk moet ik toch wel aangezien het een soort van dubbeldate is omdat een maat van mij haar vriendin probeert te versieren.
Ik zit nu op het randje van 'laat maar zitten', negeren heeft bijna geen zin.
Tuurlijk wel, maar ik zie dat meer als fantaseren in dingen die nooit lijken te gaan gebeuren en niet echt als uitkijken naar ietsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:40 schreef missyB het volgende:
zou je niet uit die periode/fase willen komen waar je nu in zit?
Kijk je niet uit naar de dag dat je eenzaamheid bijv minder is of verdwenen?
Of kijk je niet uit naar d edag dat je wat meer zou durven wat je nu niet durft?
Eerlijk gezegd lijkt niets me echt leuk. Allemaal een hoop werk enzo, ik snap echt niet waar mensen de energie en de tijd vandaan halen om dat allemaal te doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:02 schreef kipknots het volgende:
Dat moet dan dus je prioriteit worden om te werken. Je leest hier toch vast wel wat dingen bij die je ook leuk lijkt? Ga dat dan eens doen.
Ben je trouwens al op zoek geweest naar een studentenhuis?
Weet niet of het interessant is om te melden, maar weet je... De gelukkigste tijden die ik me kan herinneren was toen ik mezelf nog heerlijk in mijn eentje kon vermaken. Toen ik de middelen nog had (want lekker thuis bij paps en mams, not a care in the world) om 6x per jaar het vliegtuig te pakken om naar een feestje te gaan in Milaan, Kopenhagen of Wenen. Of om in mijn eentje lekker 2 weken aan de Italiaanse kust op het strand te hangen met een boek en lekkere muziek. Tóen was ik gelukkig. Niemand nodig, just me. Heerlijk was het.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:24 schreef benzin het volgende:
Ik wil maar één ding: mezelf meer dan 50% van de tijd redelijk gelukkig voelen. En voor mijn gevoel hoort een vriendin hebben en een paar vrienden hebben daarbij. Verder interesseert het me eigenlijk allemaal niets. De meeste dingen hebben heel weinig waarde als je verder ongelukkig bent![]()
Zou je dat de rest van je leven willen? Of worden later toch andere dingen belangrijker?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Weet niet of het interessant is om te melden, maar weet je... De gelukkigste tijden die ik me kan herinneren was toen ik mezelf nog heerlijk in mijn eentje kon vermaken. Toen ik de middelen nog had (want lekker thuis bij paps en mams, not a care in the world) om 6x per jaar het vliegtuig te pakken om naar een feestje te gaan in Milaan, Kopenhagen of Wenen. Of om in mijn eentje lekker 2 weken aan de Italiaanse kust op het strand te hangen met een boek en lekkere muziek. Tóen was ik gelukkig. Niemand nodig, just me. Heerlijk was het.
Iedereen heeft iemand nodig om van te houden en iemand die van hem/haar houdt. Om alles mee te delen. Leuke dingen en mindere leuke.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:41 schreef minnemin het volgende:
even een rotmomentje. Ik heb mijn balkon zo mooi gemaakt en ik wil er graag met iemand van genieten, ik wil even bij zwoel weer samen een wijntje drinken. merendeel van mijn vrienden is nu op een feest waar ik door tijdelijke medische omstandigheden niet zelf heen kan/wil. En ik weet niemand anders te verzinnen. Nu zou een vriend wel goed uitkomen. Waarom kan ik het niet in mijn eentje af?
Geldt niet voor iedereen, maar wel voor veel mensen. Iets samen doen, lijkt zinvoller dan alleen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen heeft iemand nodig om van te houden en iemand die van hem/haar houdt. Om alles mee te delen. Leuke dingen en mindere leuke.
Tering dit klinkt wel heel erg cliche.![]()
Is dat niet hetzelfde dan zeggen: "een mens heeft twee benen"; "geldt niet voor iedereen..."?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Geldt niet voor iedereen, maar wel voor veel mensen. Iets samen doen, lijkt zinvoller dan alleen.
Dat ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Geldt niet voor iedereen, maar wel voor veel mensen. Iets samen doen, lijkt zinvoller dan alleen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja, nja, ik wil eigenlijk helemaal niet zulke dingen doen. En ben veel te druk met mijn studie en mijn werk om zomaar zoiets te doen. Ik zou nooit spontaan het vliegtuig pakken om naar het buitenland te gaan. Ook omdat ik helemaal niet weet wat ik in mijn eentje daar te zoeken zou hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weet niet of het interessant is om te melden, maar weet je... De gelukkigste tijden die ik me kan herinneren was toen ik mezelf nog heerlijk in mijn eentje kon vermaken. Toen ik de middelen nog had (want lekker thuis bij paps en mams, not a care in the world) om 6x per jaar het vliegtuig te pakken om naar een feestje te gaan in Milaan, Kopenhagen of Wenen. Of om in mijn eentje lekker 2 weken aan de Italiaanse kust op het strand te hangen met een boek en lekkere muziek. Tóen was ik gelukkig. Niemand nodig, just me. Heerlijk was het.
`quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:24 schreef benzin het volgende:
Eerlijk gezegd lijkt niets me echt leuk. Allemaal een hoop werk enzo, ik snap echt niet waar mensen de energie en de tijd vandaan halen om dat allemaal te doen.
Heerlijk om alleen ergens naartoe te gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je negatieve gevoel komt vaak pas achteraf, wanneer je de situaties gaat analyseren en in veel gevallen tot de conclusie kan komen dat je opstelling tijdens het feest teleurstellend was. Wanneer je ouder wordt en meer ervaring hebt, kun je wellicht realistischer tegen dingen aankijken en haal je je later, wanneer je terugdenkt aan de situaties, minder naar beneden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:23 schreef MTVGN het volgende:
Of denkt iemand hier dat er een andere verklaring kan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |