Dat is mannen eigen kerel. Mannen eigen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Dank je wel.
En dan te bedenken dat ik meestal niet de juiste woorden kan vinden.
Ik zoek al de hele dag naar de juiste woordenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Dank je wel.
En dan te bedenken dat ik meestal niet de juiste woorden kan vinden.
Ja dat is het zeker. Zelfs als je hem wel kende en wist van zijn doen en laten zeg maar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kende m niet maar heftig is t wel....
ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik word hier toch wel een beetje stil van
Paar maanden terug waren Ez en ik bij zijn housewarming en zat hij nog te vertellen dat ie een drumstel in zn kamer wilde zetten omdat hij toch zoveel ruimte over hadquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker. Zelfs als je hem wel kende en wist van zijn doen en laten zeg maar.
Zelfmoord is altijd heftig....... Of je iemand nou mag of niet........quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker. Zelfs als je hem wel kende en wist van zijn doen en laten zeg maar.
Ja maar vooral in zo'n geval. Het is gewoon niet te bevattenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is mannen eigen kerel. Mannen eigen.
Rust zacht lieve 8108139dpthsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:14 schreef Redskillz het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat.. maar restecp
Like it's a bad dream!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar vooral in zo'n geval. Het is gewoon niet te bevatten
ik heb niks tegen jou, ook nooit gehad, jij was degene die users ervan ging verdenken dat ze een kloon van mij waren..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bek dicht of ik sla hem dicht. Respectloze klootzak.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik moet hier niet van huilen ofzo. Ik vind het erg dat iemand zo diep in de put zat en als enige uitweg zelfmoord zag maar ik ken hem helemaal niet dus dat is wel anders dan als er iets met 1 van je naasten gebeurt. Desalniettemin sterkte allemaal.
Ja hij had echt zin om in zijn nieuwe huisje te wonen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar maanden terug waren Ez en ik bij zijn housewarming en zat hij nog te vertellen dat ie een drumstel in zn kamer wilde zetten omdat hij toch zoveel ruimte over had![]()
Zoveel plannen voor de toekomst toch!
Verdomme Erwin!!
En dat zit je zo dwars? Lekker boeiend zeg.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb niks tegen jou, ook nooit gehad, jij was degene die users ervan ging verdenken dat ze een kloon van mij waren..
Ja man!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:17 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja hij had echt zin om in zijn nieuwe huisje te wonen.
Zo voel ik me al de hele dag...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zelfmoord is altijd heftig....... Of je iemand nou mag of niet........
Gatver ben helemaal mn positieve stemming kwijt... En dat voor bed tijd....
mij boeit het niet zoveel, maar las terug dat jij jezelf er aardig over druk maakte?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dat zit je zo dwars? Lekker boeiend zeg.
Hoe oud/jong was hij ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja man!
Hij had zo'n leuk flatje ook![]()
Crap!!
Dude show some fucking respect!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb niks tegen jou, ook nooit gehad, jij was degene die users ervan ging verdenken dat ze een kloon van mij waren..
Ik vraag me wel eens af wat er door je heen gaat voor je zelfmoord pleegt.. en gecondoleerd natuurlijk voor die gene die er behoefte aan hebben.quote:
lees je uberhaupt welquote:
Erwin, zie topic dat hier al is gepost!quote:
Dan lees je het behoorlijk verkeerd, I couldn't care less.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mij boeit het niet zoveel, maar las terug dat jij jezelf er aardig over druk maakte?
Ik was vanmiddag ook bot, maar dit is gewoon niet leuk meer.. Kunnen we geen users uit reeksen weren?quote:
In gedachte ben ik bij jullie schat.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Like it's a bad dream!
Ben benieuwd hoe het morgen gaat met mij/ons
29. Zou dit jaar 30 geworden zijn.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:20 schreef Viro het volgende:
Kunnen we kappen met alle haat enzo en weer lief luisteren naar naatjes eerbetoon?!!!
Fanta was toch een nikszeggende kutuser met zn kloonen, heb je zelf gepostquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan lees je het behoorlijk verkeerd, I couldn't care less.
Dit dus!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:20 schreef Viro het volgende:
Kunnen we kappen met alle haat enzo en weer lief luisteren naar naatjes eerbetoon?!!!
Mja hij mag natuurlijk best zijn mening geven he. Het is vreselijk maar life goes on hoe dan ook. Ik snap jullie maar eventueel anderen ook die er niks van afweten of hem niet kenden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
_Fanta, als je nou ook even respect toonde en de mensen die rouwen, huilen, er ondersteboven van zijn hun hun plek gunt om cijfertjes te herdenken..
stilstaan bij een user die zo plotseling afscheid van zijn leven heeft genomen.
post dit uur maar gewoon even niks
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Fanta was toch een nikszeggende kutuser met zn kloonen, heb je zelf gepost
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
_Fanta, als je nou ook even respect toonde en de mensen die rouwen, huilen, er ondersteboven van zijn hun hun plek gunt om cijfertjes te herdenken..
stilstaan bij een user die zo plotseling afscheid van zijn leven heeft genomen.
post dit uur maar gewoon even niks
Ik vind je een nietszeggende user, en het feit dat een of andere newb zo fan van je is, kan in mijn ogen alleen maar op een kloon wijzen. Dat zit mij verder niet dwars. Vooral lekker doen. Ik vind jou, of het nou je kloon of niet is, toch wel irritant.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Fanta was toch een nikszeggende kutuser met zn kloonen, heb je zelf gepost
je mag vinden wat je vind, maar misschien gepaster om dat op dit moment gewoon voor je te houdenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:20 schreef EggsTC het volgende:
Mwa, kan er geen traan om laten, want ik denk dat de dood nog beter is dan dit leven.
if there's a hell you are livin it rite now.
Weet je, ik zie hem nog binnenkomen op Ez zn verjaardag met een bh om en stresstieten erinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:19 schreef formerjellybean het volgende:
He wil eigenlijk via deze manier de mensen die hem kende sterkte wensen , heb een vriend op dezelfde manier verloren en de verwerking is heel heftig, kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel gehuild heb als toen.
Probeer de mooie dingen aan hem te herinneren en niet zijn einde, want juist die herinneringen moet je koesteren. Heel veel sterkte de komende tijd.
Geniaal!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je, ik zie hem nog binnenkomen op Ez zn verjaardag met een bh om en stresstieten erin![]()
Zo wil ik hem herinneren!
Mijn grote knuffelbeer
je gaat me opzoeken? moet ik dat als een bedreiging opvatten?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind je een nietszeggende user, en het feit dat een of andere newb zo fan van je is, kan in mijn ogen alleen maar op een kloon wijzen. Dat zit mij verder niet dwars. Vooral lekker doen. Ik vind jou, of het nou je kloon of niet is, toch wel irritant.
Nee denk ik niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je mag vinden wat je vind, maar misschien gepaster om dat op dit moment gewoon voor je te houden
Geniaal, zo moet je m ook echt herdenken. De goede dingenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je, ik zie hem nog binnenkomen op Ez zn verjaardag met een bh om en stresstieten erin![]()
Mijn grote knuffelbeer
Dude. Ik snap je wel maar laat nu ff rusten oke?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je gaat me opzoeken? moet ik dat als een bedreiging opvatten?
Dude, waar lees je dat? Flikker op man..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Tering man, minder drinken, er staat nergens dat ik je ga opzoeken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
denk idd dat da ff beter isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dude. Ik snap je wel maar laat nu ff rusten oke?
tot zoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:25 schreef Viro het volgende:
Ik ben weg uit het topic voor het uit de hand loopt.
En anders kom ik samen met myr wel evenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tering man, minder drinken, er staat nergens dat ik je ga opzoeken.
Je kunt uittunen en niet meelezen natuurlijk.. Ik kan er persoonlijk wel goed mee omgaan verder.. Ik heb recentelijk m'n grootouders verloren, dus ik snap hoe het is..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
Ik weet dat dit sneu en triest is maar moet dit ook mijn avond beïnvloeden?
jammer manquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:25 schreef Viro het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:25 schreef Viro het volgende:
Je bent veel te druk bezig je tijd te vertypen aan dat soort typesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tering man, minder drinken, er staat nergens dat ik je ga opzoeken.
vind ik persoonlijk toch wel heel wat anders dan iemand die zelfmoord pleegt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kunt uittunen en niet meelezen natuurlijk.. Ik kan er persoonlijk wel goed mee omgaan verder.. Ik heb recentelijk m'n grootouders verloren, dus ik snap hoe het is..
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:25 schreef Viro het volgende:
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:25 schreef ValHallen het volgende:
Naatje_1 stijgt nog hoger in m'n achting. Ik kende de user niet, maar als ik hier zie hoe sommige users het er moeilijk mee hebben, dan lijkt het me dat het niets meer dan een toffe peer met veel humor was. Veel sterkte iedereen hier die er moeite mee heeft.
Dat weet niemand man...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Waarom ?!!! geen antwoord nodig hoor
Ik uit verdriet in woede. Lang leven, borderline. Ik ben alleen maar blij dat Fanta er is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Je bent veel te druk bezig je tijd te vertypen aan dat soort types
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
precies, het is allebei rouwen, maar bij zelfmoord zijn er vaak zoveel meer vragen die blijven rondspoken in je hoofdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind ik persoonlijk toch wel heel wat anders dan iemand die zelfmoord pleegt.
ja je rouwt ook.. maar het is wel anders imo
True, maar dat je iemand verliest blijft het zelfde.. De manier waarop is in dit geval heftiger, dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind ik persoonlijk toch wel heel wat anders dan iemand die zelfmoord pleegt.
ja je rouwt ook.. maar het is wel anders imo
Okee ga je goddelijke gang dan maar meidquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik uit verdriet in woede. Lang leven, borderline. Ik ben alleen maar blij dat Fanta er is.
ja en nee. ja je verliest in beide gevallen iemand.. maar bij je grootouders.. verwacht je het op de 1 of andere manier meer.. kun je er beter vrede mee hebben denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, maar dat je iemand verliest blijft het zelfde.. De manier waarop is in dit geval heftiger, dat ben ik met je eens
Bart heeft die tiet in zijn vitrinekast gezet.quote:
schijnheilig kutje wat je bentquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik uit verdriet in woede. Lang leven, borderline. Ik ben alleen maar blij dat Fanta er is.
Dat hoop ik ook voor jou, en Bart natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart heeft die tiet in zijn vitrinekast gezet.
Respect voor Erwin!!
Hoop dat ik morgen een beetje door kan komen
Als iemand zoiets post als wat naatje net voorlas dan zijn de voortekenen er toch wel lijkt me?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en nee. ja je verliest in beide gevallen iemand.. maar bij je grootouders.. verwacht je het op de 1 of andere manier meer.. kun je er beter vrede mee hebben denk ik
Ja heb je gelijk in. Is ook een zwaar onderwerpquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:29 schreef humorduck28 het volgende:
Deze uitzending krijgt opzich ineens een heel zware wending...
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:29 schreef humorduck28 het volgende:
Deze uitzending krijgt opzich ineens een heel zware wending... Niet erg.. kan ik begrijpen.
ja mee eens.. maar denk dat je dan toch altijd nog bij jezelf denkt.. aaaah dat doet hij niet echt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als iemand zoiets post als wat naatje net voorlas dan zijn de voortekenen er toch wel lijkt me?
Had Naatje vanmiddag al besloten!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:29 schreef humorduck28 het volgende:
Deze uitzending krijgt opzich ineens een heel zware wending... Niet erg.. kan ik begrijpen.
Ik had ff te vroeg gepost, maar ik kan het dus begrijpen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in. Is ook een zwaar onderwerp
Mjah.. Met m'n oma wel die had kanker en terminaal.. Opa had nog een beetje hoop.. Daar kan ik nogsteeds niet heel veel vrede mee hebben..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en nee. ja je verliest in beide gevallen iemand.. maar bij je grootouders.. verwacht je het op de 1 of andere manier meer.. kun je er beter vrede mee hebben denk ik
We gaan elkaar steunen, althans poging tot!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jou, en Bart natuurlijk
Kop maar weer dichtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:31 schreef EggsTC het volgende:
Een overdosis is de beste manier om zelfmoord te plegen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:30 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik had ff te vroeg gepost, maar ik kan het dus begrijpen.
Eigenlijk geen een...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:31 schreef EggsTC het volgende:
Mee eens al is er natuurlijk nooit een beste manier. Maar op deze manier maak je niet nog iemand kapot zoals bijv. de machinist als je voor een trein springt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:31 schreef EggsTC het volgende:
Mag ik je als erwtenpeller vragen om een beetje respect?quote:
veel sterkte morgenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan elkaar steunen, althans poging tot!
Een overdosis is ook het meest zachte voor jezelf. Dikke lijnen coke, teveel. Das de meest humane manier om zelfmoord te plegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens al is er natuurlijk nooit een beste manier. Maar op deze manier maak je niet nog iemand kapot zoals bijv. de machinist als je voor een trein springt.
Thnx babequote:
Ja zoiets. Maar laten we ff naar de muziek luisteren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Een overdosis is ook het meest zachte voor jezelf. Dikke lijnen coke, teveel. Das de meest humane manier om zelfmoord te plegen.
Top!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, en aangezien System of a Down niet mijn openingsnummer kon worden, wordt het nu mijn afsluiter
Trek jij het nu nog wel een beetje?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:34 schreef Zokunen het volgende:
Naatje bedankt, door deze show en alles er omheen ben ik echt opzoek gegaan naar een schelp die ik ooit van een nu terminaal zieke oom gehad heb. En ik heb hem gevonden (zo'n grote waar je de zee in hoort). Ik hoop dat mijn oom rust krijgt door dat geluid van de zee en dat Erwin ook zijn rust zal vinden.
Nog sorry daarvoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, en aangezien System of a Down niet mijn openingsnummer kon worden, wordt het nu mijn afsluiter
Ik snap niet waarom er taboe op heerst, ik bedoel, iemand kiest er zelf voor. De ene snijdt zn polsen door, de ander springt van een flat, de ander spring voor een trein en nog een ander snuift een OD...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar laten we ff naar de muziek luisteren.
Nee, maar dat komt van de week wel weer, nu is het even voor Erwin.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trek jij het nu nog wel een beetje?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
Ik weet dat dit sneu en triest is maar moet dit ook mijn avond beïnvloeden?
hij heeft hier ook gedraait. dit is symbool voor hemquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
Ehm mensen het is hier toch onz en geen R&P ?
[..]
Weetje, anders ga je een avondje iets anders doen. Vanavond is dit R&Pquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag wel maar doe dat morgen. De lading is te groot nu voor een aantal hier.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er taboe op heerst, ik bedoel, iemand kiest er zelf voor. De ene snijdt zn polsen door, de ander springt van een flat, de ander spring voor een trein en nog een ander snuift een OD...
Waarom zou je daar niet over mogen praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Nee hoeft nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent lief!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt van de week wel weer, nu is het even voor Erwin.
Iets met respect voor iemand hebben, ook al is het een onbekende.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat dat best gevoelig kan liggen. Verder antwoord ik er niet op.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er taboe op heerst, ik bedoel, iemand kiest er zelf voor. De ene snijdt zn polsen door, de ander springt van een flat, de ander spring voor een trein en nog een ander snuift een OD...
Waarom zou je daar niet over mogen praten?
Hij dacht dat dit de enige uitweg was... Maar dat is het niet, daar kan je zelf niet opkomen in die situatie. Als hij maar even bij Eze had aangeklopt, Huppel had opgebeld, of mij een PM had gestuurd, wist hij dat wij er voor hem waren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:34 schreef Redskillz het volgende:
Ik weet het niet.. iemand doet het zelf..
Waar ben je nou op MSN?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee hoeft niet
Alleen een uurtje iets voorzichtiger zijn met je posts enzo. Da's tenminste wat ik doe
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Naat, ik vind het echt super dat je dit doet. Je hele uitzending voor cijfertjes, een eerbetoon in muziek.
En terchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100x beter dan wanneer ik zoiets zou doen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft hier ook gedraaid. dit is symbool voor hem
Ik had direct de auto gepakt om hem te troosten/bij te staan whatever!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij dacht dat dit de enige uitweg was... Maar dat is het niet, daar kan je zelf niet opkomen in die situatie. Als hij maar even bij Eze had aangeklopt, Huppel had opgebeld, of mij een PM had gestuurd, wist hij dat wij er voor hem waren.
Op jou ben ik ook trots hoor, maar dan andersquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En tercht
100x beter dan wanneer ik zoiets zou doen.
Waarom. Ik ken het, een naaste van mij heeft het ook geprobeerd... ik vond het juist een opluchting om met iemand erover te praten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Omdat dat best gevoelig kan liggen. Verder antwoord ik er niet op.
Een uurtje?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee hoeft niet
Alleen een uurtje iets voorzichtiger zijn met je posts enzo. Da's tenminste wat ik doe
iedereen zijn eigen manier hequote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom. Ik ken het, een naaste van mij heeft het ook geprobeerd... ik vond het juist een opluchting om met iemand erover te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |