Dat is mannen eigen kerel. Mannen eigen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Dank je wel.
En dan te bedenken dat ik meestal niet de juiste woorden kan vinden.
Ik zoek al de hele dag naar de juiste woordenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Dank je wel.
En dan te bedenken dat ik meestal niet de juiste woorden kan vinden.
Ja dat is het zeker. Zelfs als je hem wel kende en wist van zijn doen en laten zeg maar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kende m niet maar heftig is t wel....
ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik word hier toch wel een beetje stil van
Paar maanden terug waren Ez en ik bij zijn housewarming en zat hij nog te vertellen dat ie een drumstel in zn kamer wilde zetten omdat hij toch zoveel ruimte over hadquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker. Zelfs als je hem wel kende en wist van zijn doen en laten zeg maar.
Zelfmoord is altijd heftig....... Of je iemand nou mag of niet........quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker. Zelfs als je hem wel kende en wist van zijn doen en laten zeg maar.
Ja maar vooral in zo'n geval. Het is gewoon niet te bevattenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is mannen eigen kerel. Mannen eigen.
Rust zacht lieve 8108139dpthsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:14 schreef Redskillz het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat.. maar restecp
Like it's a bad dream!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar vooral in zo'n geval. Het is gewoon niet te bevatten
ik heb niks tegen jou, ook nooit gehad, jij was degene die users ervan ging verdenken dat ze een kloon van mij waren..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bek dicht of ik sla hem dicht. Respectloze klootzak.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik moet hier niet van huilen ofzo. Ik vind het erg dat iemand zo diep in de put zat en als enige uitweg zelfmoord zag maar ik ken hem helemaal niet dus dat is wel anders dan als er iets met 1 van je naasten gebeurt. Desalniettemin sterkte allemaal.
Ja hij had echt zin om in zijn nieuwe huisje te wonen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar maanden terug waren Ez en ik bij zijn housewarming en zat hij nog te vertellen dat ie een drumstel in zn kamer wilde zetten omdat hij toch zoveel ruimte over had![]()
Zoveel plannen voor de toekomst toch!
Verdomme Erwin!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |