Dat vroeg ik ook al, kwam ze me chanteren met of ik haar niet vertrouwdequote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat een trut! Waarom leest ze uberhaupt je berichten?
Klap die bitch
Neger wat ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al, kwam ze me chanteren met of ik haar niet vertrouwde.
Ik riep "Opkankeren met jou" tegen haar. Sindsdien negeren we elkaar. Ik moet denk ik wachten tot mijn vriendin mij eens een keer zielig opbelt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Neger wat ?
En toen heb je haar vierkant uitgelachen en alsnog geslagen neem ik aan?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat een trut! Waarom leest ze uberhaupt je berichten?
Klap die bitch
Wat een woorden meneertje. Maar je hebt haar dus niet geslagen? Jammer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik riep "Opkankeren met jou" tegen haar. Sindsdien negeren we elkaar. Ik moet denk ik wachten tot mijn vriendin mij eens een keer zielig opbelt.
Of je neemt zelf het initiatief en belt haar (je vriendin) op en vertel je jouw kant van het verhaal. Beter dan dat ze veel later de verdraaide versie van die andere vriendin hoortquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik riep "Opkankeren met jou" tegen haar. Sindsdien negeren we elkaar. Ik moet denk ik wachten tot mijn vriendin mij eens een keer zielig opbelt.
In een land als China neem ik liever niet de risico om een aangifte tegen mij te krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat een woorden meneertje. Maar je hebt haar dus niet geslagen? Jammer.
Als ik jou was zou ik vast damage control uitvoeren. Bel je vriendin en vertel het hele verhaal. Doe alsof je enorm verbaasd bent dat die vriendin uberhaupt denkt dat je zulke dingen doet, en reageer ook boos en verontwaardigd.
Dan durft je vriendin niet meer boos op je te worden. En met een beetje geluk slaat zij dan alsnog die vriendin
Maar het zijn beide goede tips waar ik wat mee kan. Maar is het vreemd dat ik out of the blue opeens naar Nederland bel en opeens met een verhaal als dit aankom?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:12 schreef PanicQueen het volgende:
[..]
Of je neemt zelf het initiatief en belt haar (je vriendin) op en vertel je jouw kant van het verhaal. Beter dan dat ze veel later de verdraaide versie van die andere vriendin hoort
Nee tuurlijk niet. Je zegt; hoi schat! Hoe is het? Ik mis je bla bla bla. Je raad btw nooit wat er net gebeurde, kim, je weet wel, die trut, zat gwn mn berichten te lezenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:20 schreef o.us het volgende:
[..]
In een land als China neem ik liever niet de risico om een aangifte tegen mij te krijgen.
[..]
Maar het zijn beide goede tips waar ik wat mee kan. Maar is het vreemd dat ik out of the blue opeens naar Nederland bel en opeens met een verhaal als dit aankom?
Dit topic als `hoogtepunt´ van je avond zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef 9611Niels het volgende:
Goed verhaal ous, heb me er mee vermaakt.
Dit zijn van die momenten dat je vrouwen mag slaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al, kwam ze me chanteren met of ik haar niet vertrouwde.
inderdaad en als ze iets vinden worden ze boosquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:10 schreef McFearless het volgende:
Daarom geef ik m'n telefoon niet aan andere mensen. Ze lezen toch altijd al je berichten.
Vrouwen die dit zeggen om bij mannen in de smaak te vallen, maar zich er net zo hard schuldig aan maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:39 schreef pietkanarie het volgende:
Verklaring: ze is een vrouw.
In het algemeen zien die overal problemen en redenen om te zeuren.
Dat is jouw interpretatie...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vrouwen die dit zeggen om bij mannen in de smaak te vallen, maar zich er net zo hard schuldig aan maken.
Meisje had nooit de berichten van o.us mogen lezen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:31 schreef linpunt het volgende:
maarja, het was ook een optie dat TS het meisje had geprikt en dat die vriend gewoon een leugen was.
weet zij veel, zij was er niet bij.
als jij je vriendin gelijk een knietje geeft omdat ze naar je berichten keek ben je het niet waard.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Meisje had nooit de berichten van o.us mogen lezen.
Meisje moet vervolgens niet zeuren over betrouwbaarheid e.d. want ze heeft reeds bewezen dat ze onbetrouwbaar is door de berichten te lezen.
Meisje dient zich nergens mee te bemoeien ook al ligt o.us te threesomen op straat.
Meisje had een knietje mogen verwachten.
Waarheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Meisje had nooit de berichten van o.us mogen lezen.
Meisje moet vervolgens niet zeuren over betrouwbaarheid e.d. want ze heeft reeds bewezen dat ze onbetrouwbaar is door de berichten te lezen.
Meisje dient zich nergens mee te bemoeien ook al ligt o.us te threesomen op straat.
Meisje had een knietje mogen verwachten.
altijd zo'n bullshit over "zij ging je checken en is dus niet te vertrouwen."quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarheid.
Waarheid.
Een beetje, als ik daadwerkelijk vreemdging had ze wel het recht om mij af te zeiken.
Waarheid maar alleen achter de PC ben ik zo stoer.
Het was EEN vriendin van o.us die zijn berichten ging checken, niet ZIJN vriendin, leer lezen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
als jij je vriendin gelijk een knietje geeft omdat ze naar je berichten keek ben je het niet waard.![]()
had o.us het maar moeten vertellen voor/tijdens de ruzie. Het was niet een geheel vreemde reactie.
Als jij ineens in de telefoon van je vriendin zag dat ze vreemdging was het er ook niet minder om.
Zij gaat vreemd, jij ziet het.
jij: "wat zijn dit voor smsjes?"
zij: "had je nooit mogen lezen, jouw schuld. doei."____!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |