Een echte man heeft energie en passie. Een echte man gaat ook soms uit om deze te uiten en de komende nacht weer op te laden. Dat deed ik dus ook met een aantal studiegenoten

.
Vorig weekend ging ik uit in een paar clubs, sfeer was heerlijk en alles zat er in. We hebben natuurlijk ook een aantal chicks aan praat en dans geslagen maar een maat van me vond een Amerikaanse chick die hier studeert waar hij dus de hele avond mee schuurde en uiteindelijk ook mee zoende. Ik vond het wel baas van 'm, hij heeft nooit een chick aan de haak kunnen slaan. Op een gegeven moment werd het 03:00 en wou die chick gaan. Hij gaf haar dus mijn telefoonnummer omdat ik een van de weinige was die met een Chinees simkaartje rond liep.
Ik gaf hem telkens mijn telefoon als hij met haar wou bellen of smsen totdat hij terug naar Nederland moest. Hij heeft haar Facebook en MSN gefixt dus het zit wel snor met hem

.
Een goede vriendin van me wou mijn telefoon hebben om Angry Birds te spelen in de taxi dus met de volste vertrouwen gaf ik haar mijn telefoon. Een paar uur later moest ik naar haar kamer komen om te praten. Bleek dat ze ook in mijn smsjes ging neuzen en vond ze het onredelijk dat ik liep te flirten en geilen met een ander meisje terwijl ik het helemaal niet was. Werd er ook boos om dat zij mij vals beschuldigde, al helemaal als ze dit wilt vertellen aan mijn vriendin (ze zijn matties met elkaar)

. Dacht dat het tijdelijk zou zijn maar niets bleek minder waar. Ze negeert me en denkt dat ik lieg omdat ik zo agressief reageerde en die studiegenoot is nergens meer te bekennen om mijn gelijk te behalen

.
Waarom moet alles fout gaan als het zo goed gaat.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 07-05-2011 00:03:55 ]