Oh leuk, Marvin Gaye en Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, volgende week gaan we lekker rocken!
En dan Britney Spears met I love rock&roll, wooptidooquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Echt he, rock is nooit rock bij talentenjachten.quote:
tessa heeft t veul zwaarder want die is niet aangerand, geen poging tot, maar VER-KRACHT!quote:
Die meid heeft gewoon dit gebruikt!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tessa heeft t veul zwaarder want die in niet aangerand, geen poging tot, maar VER-KRACHT!
mocht je t niet hebben meegkregen
quote:
Ik heb 'm net bekeken. Wat jammer dat alle luchtigheid uit haar liedjes en clips aan het verdwijnen zijn. Of al zijn verdwenen. Het wordt allemaal zo zwaar en heftig en belangrijk en artistiek.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar clippies beginnen tegenwoordig 1 pot nat te worden, elke keer Gaga in het midden en dan 10 dansjes, jammer...
Ja wel he? Er zit zoveel symboliek in dat het meer een politieke boodschap lijkt te hebben. Haar muziek hoort dat gewoon niet te hebben. Ze probeert iets te creëren waar niemand op zit te wachten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm net bekeken. Wat jammer dat alle luchtigheid uit haar liedjes en clips aan het verdwijnen zijn. Of al zijn verdwenen. Het wordt allemaal zo zwaar en heftig en belangrijk en artistiek.
Jep, dat dus. Alles moet een thema hebben en ook altijd de dansjes. En uiteraard een specifiek uiterlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm net bekeken. Wat jammer dat alle luchtigheid uit haar liedjes en clips aan het verdwijnen zijn. Of al zijn verdwenen. Het wordt allemaal zo zwaar en heftig en belangrijk en artistiek.
Dat, ja. Awel, er zullen vast hordes die-hard fans zijn die alles tof vinden en aan het altaar van Gaga aanbidden en herboren zijn en hun vagijn naar haar vernoemen maar ik vind het allemaal een beetje te serieus worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja wel he? Er zit zoveel symboliek in dat het meer een politieke boodschap lijkt te hebben. Haar muziek hoort dat gewoon niet te hebben. Ze probeert iets te creëren waar niemand op zit te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |