abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:35:36 #176
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96608565
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:03 schreef Pinguino81 het volgende:
ja zoiets ;)

wat is trouwens t verschil tussen LDVD en een depressie? Volgens mij komen bijna exact dezelfde symptonen voor als je ldvd hebt of depressief bent.
Bij ldvd schommelt het nogal. De ene dag voel je je klote en de andere dag denk je: waar maak ik me druk om? Bij een depressie hang je vaak toch in dezelfde negatieve sfeer zonder dat er verbetering in zit. Overigens kun je vanuit ldvd wel in een depressie terecht komen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:37:57 #177
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96608677
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:05 schreef JustKiss het volgende:
@ LuxorBeetroots: jouw posts doen me een beetje aan mezelf denken..
Het doet me nog het meeste pijn dat ik erachter ben gekomen dat hij heel negatief over me praat tegen anderen. Over mij als persoon, maar ook over de seks die we hadden. :?
Dan denk ik: waarom?!! Is toch nergens voor nodig? Toen we nog bij elkaar waren was hij juist degene die zo overdreven zwijmelig deed en ik weet zeker dat hij echt wel van de seks heeft genoten. Waarom dan achteraf zo negatief?
Ik had dus echt gehoopt dat ie mij toch stiekem nog een beetje zou missen, aan me terug zou denken van "shit, ik had haar niet moeten laten gaan". Maar hoe anders blijkt het te zijn. Waarschijnlijk was ik als enige verliefd dan. Echt zo moeilijk te verkroppen dit. :'(
Hij wil niet laten merken dat ie er nog mee zit. Bovendien is het makkelijker loslaten wanneer je een hekel hebt aan iemand. Overigens is dat wel de snelste manier: alle negatieve punten van je ex-partner naar voren brengen. Als je het lang genoeg herhaalt krijg je vanzelf een hekel aan diegene en laat je ook sneller los. Zie #uit je dak gaan in de OP.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:13:23 #178
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_96610273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan, excuses aanbieden terwijl je je eigenlijk niet fout voelt. Ik had mijn ex helemaal op het einde gebelt s'avonds. Had hem during the day ook al een aantal keer gebeld em gesmst of hij terug wilde bellen. Ik vond dat hij vreemd reargeerde, we hadden elkaar al 2 weken niet gezien en op mijn vraag: Je staat niet echt te springen om me weer te zien he? Smste hij terug: Nee, ik wil nu mijn tentamen halen. Ik snapte het van z'n tentamen maar kom op, hij was een hele tijd weggeweest.

Dus toen ik hem eindelijk aan de lijn kreeg, doordat ik een erg serieus smsje stuurde: We moeten praten, klonk hij al boos. Ik vroeg of hij het nog wel zag zitten om af te spreken. Waarop hij zei dat hij nooit had gezegd hij het niet wilde, het nogal irritant vond dat ik dit deed en weer verder moest leren. Ophang. :')

Ik vind het voorbeeld van mij iets begrijpelijk van ex zijn kant dan de jouwe.. (Hoe durfde jouw ex dat echt!) maar leuk was het niet.

Volgende dag gesmst dat ik ik dat niet had moeten doen en dat het me speet. Hij vond het mooi dat ik dat inzag.
Hebben wij dezelfde ex ofzo? :')
Die van mij hing ook altijd op als ik iets zei wat hem niet zinde. :')
Ik moest het ook niet wagen ergens iets van te zeggen als het mij pijn deed of beledigde of het ergens niet mee eens was. Ik moest het altijd met hem en "vriendinnetje"eens zijn. :')

Toen ik uit het dartteam stapte omdat ik geen zin had om elke week met hun geconfronteerd te worden kreeg ik weer een stroom smsjes.
Egoist, je laat het team stikken.
Denk ook eens aan vriendinnetje, darten is het enige uitje dat ze heeft! (ja hallo, wie denkt er aan mijn gevoelens?)
en zo nog veel meer over hoe slecht ik wel niet ben door geen rekening te houden met zijn en haar gevoelens. :')

Toen ik vroeg wie er rekening met mij hield:
Vriendinnetje heeft het veel moeilijker dan jij, je stelt je aan en houd geen rekening met haar en ook niet met mij. Want ik hou nog steeds van je en dit doet me pijn.

Een dartavondje kwam erop neer om naar haar eindeloze stroom (zelfveroorzakte) problem te praten, haar zielig te vinden en het vooral met haar eens te zijn terwijl ze beide doodleuk foto's van de leuke dingen die ze hadden gedaan onder mn neus schoven. En toch blijven volhouden niks met elkaar te hebben... terwijl ik hem betrapte dat ie zat te geilen op haar naaktfoto...
Geloof me, als je net een maandje uit elkaar bent doet dat pijn. Maar dat boeide niet, hun vonden het leuk dus ik moest ook maar staan juichen. :')
Van mij mogen ze beide een trein koppen zo ondertussen. O+
quote:
Maar veel belangrijker; hoe is het met je neefjes? :+
Goed 2 gezonde knulletjes. :)
pi_96610648
Eh, nee Minny. Zo erg als de jouwe was mijn ex nou ook weer niet. :+ Hij was nooit echt gemeen, dat was wel een extreem voorbeeld wat ik gaf.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:31:07 #180
151344 Queen_Minny
pi_96611214
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Eh, nee Minny. Zo erg als de jouwe was mijn ex nou ook weer niet. :+ Hij was nooit echt gemeen, dat was wel een extreem voorbeeld wat ik gaf.
Als ik je posts zo lees krijg ik niet de indruk dat jouw ex je erg goed behandelde. Ik herken veel in je posts. :+

En nee, mijn ex was niet gemeen, ik was gewoon te veeleisend. :') _O-
pi_96611613
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:31 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Als ik je posts zo lees krijg ik niet de indruk dat jouw ex je erg goed behandelde. Ik herken veel in je posts. :+

En nee, mijn ex was niet gemeen, ik was gewoon te veeleisend. :') _O-
Nee, maar mijn ex was.. ik weet niet. Beetje veel met zichzelf bezig denk ik. Maakte weinig plaats voor me in zijn leven. Je hebt wel gelijk hoor! Maar als ik dingen van jou lees lijkt mijn ex nog wat minder erg haha. Hij zou bv. nooit zo reargeren als ik zei, kan ik mee. Ik vroeg dat soort dingen trouwens nooit maar heb het 1 keer gevraagd met een verjaardag van een vriend van hem.

Oh man ik ben hem aan het verdedigen. Het probleem voor mij is dat ik dacht dat het hoorde bij het daten van zijn type. Type jongen waar ik op val. Zo'n uitgaansjongen, veel mannen vrienden, voetbal, popi jopi gozer etc. Jongens die echte mannenavonden hebben. Ik vergeleek het met de watjesvriendjes van mijn vriendinnen die elke zaterdag met hun vriendinnetje doorbrengen en nooit eens lekker bier gingen drinken met vrienden. Dat wilde ik al helemaal niet.

Je was te veeleisend voor hem he. Denk dat er veel jongens zijn die je wel graag mee hadden genomen toen ipv te gaan zeiken.. maar dat had je ook wel door. ;)
pi_96611950
wedstrijdje welke ex het ergste was doen? :')

Mijn ex zij toen ze zwanger van me was: Je moet je huis verkopen en gaan huren en als je dat niet wilt doe ik het alleen en mag je het toekomstige kind niet zien... tot 4x toe
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:45:18 #183
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96612131
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:42 schreef Pinguino81 het volgende:

Mijn ex zij toen ze zwanger van me was: Je moet je huis verkopen en gaan huren en als je dat niet wilt doe ik het alleen en mag je het toekomstige kind niet zien... tot 4x toe
Run Forrest! Run!
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:46:40 #184
151344 Queen_Minny
pi_96612225
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Nee, maar mijn ex was.. ik weet niet. Beetje veel met zichzelf bezig denk ik. Maakte weinig plaats voor me in zijn leven. Je hebt wel gelijk hoor! Maar als ik dingen van jou lees lijkt mijn ex nog wat minder erg haha. Hij zou bv. nooit zo reargeren als ik zei, kan ik mee. Ik vroeg dat soort dingen trouwens nooit maar heb het 1 keer gevraagd met een verjaardag van een vriend van hem.

Oh man ik ben hem aan het verdedigen. Het probleem voor mij is dat ik dacht dat het hoorde bij het daten van zijn type. Type jongen waar ik op val. Zo'n uitgaansjongen, veel mannen vrienden, voetbal, popi jopi gozer etc. Jongens die echte mannenavonden hebben. Ik vergeleek het met de watjesvriendjes van mijn vriendinnen die elke zaterdag met hun vriendinnetje doorbrengen en nooit eens lekker bier gingen drinken met vrienden. Dat wilde ik al helemaal niet.

Je was te veeleisend voor hem he. Denk dat er veel jongens zijn die je wel graag mee hadden genomen toen ipv te gaan zeiken.. maar dat had je ook wel door. ;)
Het "leuk dat je er bent maar ik maak geen tijd voor je"type? Ook geen fijn heerschap.

Van mijn ex mocht ik nooit mee. Zelfs niet naar de begravenis van zn stiefvader (waar ik wel was).
Ik was ook verdrietig en dat kon hij er niet bij hebben. Dus hij holde weer naar vriendinnetje en liet mij het uitzoeken. :')

Bij mijn ex moest je vooral niet zeuren of hem even nodig hebben dat was not done. :')
Wij verdienen een leuke kerel die wel even tijd maakt voor ons. :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:42 schreef Pinguino81 het volgende:

We have a winner. :')
Bij haar zit ook een steekje los zo te lezen... dat doe je toch niet..
pi_96612585
Inmiddels ben ik ruim een maand vrijgezel, en eigenlijk gaat het beter dan verwacht! Ik moet toegeven dat ik nog dagelijks aan haar denk, maar niet obsessief of op een manier dat ik er last van heb. Nog steeds reageer ik niet op haar telefoontjes en smsjes, omdat ik er geen behoefte aan heb.
Daardoor ben ik wel een beetje bang dat ze me op een gegeven moment komt opzoeken, aangezien ze steeds vraagt waarom ik haar negeer. Maar dat is van latere zorg. Wie weet komt het niet eens zover en beseft ze zelf dat ze heel verkeerd bezig is geweest. Of niet... maar het is hoe dan ook mijn probleem niet. :)
Kortom: enjoying life. :D

Ik ben eventjes te lui om alle berichten door te lezen, maar hoe gaat het (over het algemeen) met jullie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinger op 10-05-2011 19:59:49 ]
pi_96612749
Na een zware dip afgelopen week (had der gezien met k-dag) en toen kreeg ik opeens berichten dat ze me miste en graag bij me wilde zijn kreeg ik weer hoop en ging ik weer als een loopse hond achter haar aan. Dat werkte dus totaal niet en ze deed meer en meer lullig tegen me. Nu heb ik vorige week besloten contact opnieuw te verbreken en heb echt alles verwijderd dus kan ook niets meer van der zien en ik voel me nu af en toe wel ff eenzaam maar doe zoveel mogelijk leuke dingen en merk dat het stukken beter gaat nu.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:00:06 #187
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96613115
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:56 schreef JiggyJ het volgende:

[[i]Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Dat heb ik ook gedaan, excuses aanbieden terwijl je je eigenlijk niet fout voelt. Ik had mijn ex helemaal op het einde gebelt s'avonds. Had hem during the day ook al een aantal keer gebeld em gesmst of hij terug wilde bellen. Ik vond dat hij vreemd reargeerde, we hadden elkaar al 2 weken niet gezien en op mijn vraag: Je staat niet echt te springen om me weer te zien he? Smste hij terug: Nee, ik wil nu mijn tentamen halen. Ik snapte het van z'n tentamen maar kom op, hij was een hele tijd weggeweest.
Dus toen ik hem eindelijk aan de lijn kreeg, doordat ik een erg serieus smsje stuurde: We moeten praten, klonk hij al boos. Ik vroeg of hij het nog wel zag zitten om af te spreken. Waarop hij zei dat hij nooit had gezegd hij het niet wilde, het nogal irritant vond dat ik dit deed en weer verder moest leren. Ophang.
Ik vind het voorbeeld van mij iets begrijpelijk van ex zijn kant dan de jouwe.. (Hoe durfde jouw ex dat echt!) maar leuk was het niet.
Volgende dag gesmst dat ik ik dat niet had moeten doen en dat het me speet. Hij vond het mooi dat ik dat inzag.[/i]]

Hmm die ex van jou klinkt als mij tijdens de relatie, alleen had ik niet genoeg ruggengraat om het uit te maken, en ging ik net zo lang door met dat gedrag totdat mijn ex het zelf uitmaakte....

Zij bleef ook telkens haar excuses aanbieden, en dingen zeggen als : Ik zal veranderen, ik beloof het je, volgende keer doe ik het anders etc etc...
Wees blij dat je van je ex afbent, want wanneer je eenmaal in zo' n relatie verzeild bent waarin 1 van de partijen dergelijk gedrag gaat vertonen, dan zal dit niet meer stoppen...

Hoe was de ''verhouding'' in jullie relatie? Ik ben van mening dat er in bijne elke relatie wel iemand de ''baas'' is om het maar even streng te zeggen... Dit hoeft niet altijd heel duidelijk naar voren te komen, maar in 9 vd 10 keer is er toch 1 partij die het initiatief heeft genomen voor de relatie, en misschien is dat ook wel degene die zich het meest kwetsbaar opstelt, die het meest moet opofferen naar de ander toe...

Mijn ex gedroeg zich net als jij dus, telkens haar excuses aanbieden, terwijl het eigenlijk mijn schuld was.. En ik hield telkens mijn poot stijf, gaf nooit toe dat het ook wel eens aan mij kon liggen....
Met verloop van tijd ( en een jaar later nog altijd ) is dat echt enorm aan me gaan knagen, en nog altijd voel ik me heel, heel schuldig over dat gedrag...
Toch ben ik er zelf ook hard voor teruggepakt hoor, want dat meisje waarvan ik dacht dat ze echt gek op me was, die dat ook dagelijks in woorden uitdrukte, maakte het van de een op andere dag uit, en klaar was het...
Hele mooie post JiggyJ, denk dat met name de laatste alinea's voor sommigen hier voor nogal wat troost op moeilijke momenten kan gaan zorgen.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_96617983
Wat ik er trouwens ook duidelijk mee probeer te maken, is dat mensen die dat soort gedrag vertonen niet altijd hoeft te betekenen dat ze niet om je/de relatie geven of gegeven hebben....

Dat wordt hier nog wel eens heel snel gezegd of gevoeld door users...

Wel was het zo dat ik niet echt super verliefd was ofzo, en ik zat zelf ook met heel veel twijfels of ik dit nu allemaal al wel wilde, maar ik hield wel heel veel van haar... Beetje een dubbele situatie...

Zit ook wel met een dubbel gevoel, enerzijds was het mijn verdiende loon vanwege de manier hoe ik me gedroeg, maar mijn ex bleef aan de andere kant maar volhouden dat ik alles voor haar betekende en dat ze nooit een ander wou, tot de laatste week...

Dat is ook een hele grote fout vind ik, en hoewel ik een eikel kon zijn, ben ik wel altijd heel eerlijk tegen haar geweest...
Zeggen dat je van iemand houdt en het vervolgens een week later uitmaken en daarna nooit meer enige toespeling naar die persoon maken : Dan heb je simpelweg ook niet echt om die persoon gegeven, of iig. al heel lang doe je dat niet meer...

Dat is achteraf ook de grootste ''pijn'' die ik ervan heb gehad.. Nooit heeft ze na die dag nog eens iets persoonlijks aan me gevraagd... Of het beter met me ging, hoe ik me voelde, waarom ik me zo gedroeg oid... Het leek zaterdag nog 100 % goed, ze vroeg me zelfs om een zoen terwijl al haar vriendinnen erbij stonden, en die avond maakte ze het uit, en was er 0,0..
pi_96619867
Je moet wel beseffen dat de meeste mensen mooi weer spelen, JiggyJ. Het kwam heus niet zomaar uit het niets, ze had er vast al lang overnagedacht. Alleen dat ze nooit iets heeft laten merken kun je haar verwijten, dat is normaal in een relatie.
pi_96620194
Ben ik het niet helemaal mee eens en het verbaast me een beetje dat ik jou zoiets hoor zeggen, ik twijfel dan ook een beetje of ik je post wel goed begrijp...

Mooi weer spelen in een relatie ? Ik vind een van de ergste dingen in een relatie toch wel liegen over je gevoelens, dat staat wat mij betreft nagenoef op gelijke hoogte met vreemdgaan...

Natuurlijk iedereen denkt wel eens is dit wel helemaal wat ik wil, en spreekt dat niet direct uit naar je wederhelft, dat zou heel vaak voor onnodige spanning zorgen...
Maar iemand vertellen dat iemand je alles is, je nooit een ander wilt, dat je je veilig en vertrouwd bij iemand voelt en super verliefd bent, en het dan een paar dagen later uitmaken? Dat vind ik niet kunnen...
NAtuurlijk zal ze al langer over haar beslissing gedacht hebben, maar ik had liever gehad dat ze dan wat meer had gedaan zoals jouw ex : Wat afstandelijker gaan doen, misschien zo nu en dan een beetje chagrijnig, maar niet blijven doen alsof je smoorverliefd bent...
pi_96621559
Ah, ik keur ook niet goed wat je ex deed hoor. Zeer misleidend en inderdaad, oneerlijk zijn over wat je voelt is een van de ergste dingen in een relatie die je kan doen. Ik wilde er alleen mee zeggen dat ze natuurlijk al langer twijfels had maar die verbloemdde. Een beetje erg extreem dat wel.

Maar voor de rest is mijn post toch wel logisch? Dat er veel mensen net doen alsof er niks aan de hand is en mooi weer spelen, terwijl ze diep van binnen eigenlijk het niet meer zien zitten. Het is simpelweg veel makkelijker dan je gevoelens uitspreken.

Op zijn manier speelde mijn ex ook mooi weer. Hij zou vrijdag nog langskomen om te blijven eten, stuurde lieve smsjes etc. Hij zei nooit, ik moet er overna denken of ik dit nog wel vind werken. Zelfs toen ik hem ermee confronteerde of hij het nog wel zag zitten, zei hij van wel. Paar dagen later is het over. Maar je hebt wel gelijk hoor, hij deed wel anders inderdaad.

OWWWW wacht! Ik snap opeens dat je je over mijn laatste zin verbaasdde! Ik bedoelde dat ik het normaal vind in een relatie dat als je met grote twijfels zit, dit uitspreekt. Niet dat het normaal is dat je mooi weer speelt haha.
pi_96622468
Haha ik dacht al..

Persoonlijk vraag ik me af hoelang ze al twijfels had... Anderhalve maand eerder had ik weer een beetje ruzie met haar lopen maken, wat uitmondde in een huilbui bij haar...

Ik wist van mezelf dat ik helemaal niet zo' n leuk vriendje voor haar was, maar meer kon ik op dat moment niet geven ; dat voelde voor mij onnatuurlijk aan...
Ik twijfelde heel erg over onze relatie, en dat had ik ook naar haar uitgesproken... Maar zij antwoordde met : Ik weet gewoon zeker dat ik bij jou wil blijven, en je bent inderdaad niet altijd even leuk voor me, maar ik wil ervoor vechten.....

Ik snap heel goed waarom ze het uitmaakte, maar het frustrerende bij mij is : Toen ze het uitmaakte, was het zaterdagavond... Zij was nuchter en ik had nogal wat op... Nog even geknuffeld, ik mocht zelfs nog bij haar blijven slapen als ik wou, niet gedaan...
Het voelde goed zo, die avond voor mij, natuurlijk door de alcohol..

Toen bij een vriend blijven slapen na dat feest, maar toen ik die volgende ochtend wakker werd, ik voelde me KUT... Zo had ik me van mijn leven nog nooit gevoeld, was om half 4 uurweg bij dat feest en gaan slapen, ben om 7 uur op de fiets gestapt en heb nog nooit zo snel de 20 km naar huis gefietst... Eenmaal thuis alleen maar gehuild :P
Maar die dag is er dus iets in mijn hoofd veranderd, en ik had echt oprecht spijt... Een jaar bijna na dato ben ik heel erg veranderd, maar die dag ben ik het meest veranderd, en toch nooit die tweede kans :(

Heel stiekem hoop ik nog wel eens, dat ze ooit weer eens een toespeling maakt.. Kennelijk heeft ze me nog wel hoog zitten want soms stuurt ze nog wel eens een lief sms' je, maar gezien heb ik haar al maanden niet... De weken die volgde na het uitgaan van de relatie heb ik alles wat ik in me had gegeven om het weer goed te laten worden, maar het hielp niet meer..
Soms hoop ik nog wel eens dat ze beseft dat ik het meende, maar die kans is heel heel klein..
pi_96632579

Deze les maakt je waarschijnlijk een beter mens JiggyJ. Huil, maar leer er vooral van. Dit is niet het einde, dit is een begin.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96635195
Wow JiggyJ. Ik herken mezelf echt te erg in jou verhaal. Niet in die gebeurtenis opzich maar de gevoelens enzo. Bleh.
pi_96649352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:37 schreef JiggyJ het volgende:
Ben ik het niet helemaal mee eens en het verbaast me een beetje dat ik jou zoiets hoor zeggen, ik twijfel dan ook een beetje of ik je post wel goed begrijp...

Mooi weer spelen in een relatie ? Ik vind een van de ergste dingen in een relatie toch wel liegen over je gevoelens, dat staat wat mij betreft nagenoef op gelijke hoogte met vreemdgaan...

Natuurlijk iedereen denkt wel eens is dit wel helemaal wat ik wil, en spreekt dat niet direct uit naar je wederhelft, dat zou heel vaak voor onnodige spanning zorgen...
Maar iemand vertellen dat iemand je alles is, je nooit een ander wilt, dat je je veilig en vertrouwd bij iemand voelt en super verliefd bent, en het dan een paar dagen later uitmaken? Dat vind ik niet kunnen...
NAtuurlijk zal ze al langer over haar beslissing gedacht hebben, maar ik had liever gehad dat ze dan wat meer had gedaan zoals jouw ex : Wat afstandelijker gaan doen, misschien zo nu en dan een beetje chagrijnig, maar niet blijven doen alsof je smoorverliefd bent...
@JiggyJ ik ben t hier helemaal mee eens n herken die frustatie precies!
in mijn geval kwam ze na n relatie van 4,5 jaar opeens aan met "ik heb al een tijdje twijfels n oja er is trouwens ook nog iemand waar ik verliefd op ben geworden de afgelopen tijd" terwijl ze daarvoor elke x gewoon heel lief, aardig n niet anders dan normaal aan t doen was.

ik begreep uiteindelijk wel waarom ze die andere gevoelens had gekregen. myn iets afstandelijkere mannengedrag wat volgens mij elke man weleens heeft n die ander zn status, interesse in haar n zijn verleden waarin ze zich herkent. t gras lijkt altijd groener. alleen dat ze achteraf zei dat ze eigenlijk al weken er mee liep vond ik gewoon t meest pijn doen. als ze t had gezegd dan hadden we er of eerder mee kunnen kappen of iets aan doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:54 schreef Pinguino81 het volgende:
Na een zware dip afgelopen week (had der gezien met k-dag) en toen kreeg ik opeens berichten dat ze me miste en graag bij me wilde zijn kreeg ik weer hoop en ging ik weer als een loopse hond achter haar aan. Dat werkte dus totaal niet en ze deed meer en meer lullig tegen me. Nu heb ik vorige week besloten contact opnieuw te verbreken en heb echt alles verwijderd dus kan ook niets meer van der zien en ik voel me nu af en toe wel ff eenzaam maar doe zoveel mogelijk leuke dingen en merk dat het stukken beter gaat nu.
@Pinguin dit maak ik ook de hele tijd mee, zie ik haar weer zegt ze ik twijfel en hou van je, ga ik weer vol moeite doen en paar dagen later zegt ze toch weer ik twijfel en misschien was het toch beter.

heb nu wel door dat ik dat moet loslaten, vertrouwen in snel herstel van relatie is toch helemaal weg. eerst zelf weer vertrouwen trugkrijgen, eigen leven oppakken en dan weer tijd voor nieuwe stappen
pi_96658646
Is het eigenlijk raar dat ik nu opeens weer aan leuke dingen denk van mijn ex? En dan niet dingen die we hebben gedaan, maar dingen waar we nooit aan toe zijn gekomen of die ik nog had willen doen. Vreselijk irritant, maar je kan je gedachtens niet sturen..
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:56:59 #197
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96658877
helemaal niet raar lijkt me.. zijn ook zat dingen die ik nog steeds wel eens met mn ex had willen doen maarja daar is het nu te laat voor :P gewoon niet te druk om maken
pi_96659178
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:56 schreef Spork het volgende:
helemaal niet raar lijkt me.. zijn ook zat dingen die ik nog steeds wel eens met mn ex had willen doen maarja daar is het nu te laat voor :P gewoon niet te druk om maken
Haha, ik praat ook nog wel eens tegen hem in mijn hoofd. Of dan stel ik me voor dat als hij een keertje had afgezegt, hoe het dan was gegaan als hij niet had afgezegd. Ik vind het beetje jammer dat ik in de zomer nooit een vriend heb. :') Om de een of andere reden ben ik dan altijd single. Terwijl er dan juist zo veel leuke dingen zijn te doen. :P
pi_96659470
Wij zouden het de volgende keer voor de eerste keer met elkaar doen, terwijl het de laatste keer dat ze hier was niet "gelukt" was... Zij had net een hele lange treinreis achter de rug, dus ze was best wel moe enzo. Maar toch geprobeerd, wat uiteindelijk niet echt lukte. Dus ik dacht, nou, dan de volgende keer toch maar. Zoveel haast moet je niet achter zulke dingen zetten...

Totdat ze het vlak daarna uitmaakte. Ik snap opzich wel dat het uitmaken hier niets mee te maken heeft, maar toch voelt het als een knauw in m'n maag...

In ieder geval een van de lastigere dingen voor mij om te verteren...
pi_96659668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:03 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Haha, ik praat ook nog wel eens tegen hem in mijn hoofd. Of dan stel ik me voor dat als hij een keertje had afgezegt, hoe het dan was gegaan als hij niet had afgezegd. Ik vind het beetje jammer dat ik in de zomer nooit een vriend heb. :') Om de een of andere reden ben ik dan altijd single. Terwijl er dan juist zo veel leuke dingen zijn te doen. :P
heel erg herkenbaar wat je nu zegt! dat heb ik ook altijd. Een relatie aangaan in de zomer is ook een stuk lastiger. Met kou en donkere dagen heeft iedereen behoefte om samen te zijn maar in de zomer heb je genoeg alternatieven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')