Bij ldvd schommelt het nogal. De ene dag voel je je klote en de andere dag denk je: waar maak ik me druk om? Bij een depressie hang je vaak toch in dezelfde negatieve sfeer zonder dat er verbetering in zit. Overigens kun je vanuit ldvd wel in een depressie terecht komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:03 schreef Pinguino81 het volgende:
ja zoiets
wat is trouwens t verschil tussen LDVD en een depressie? Volgens mij komen bijna exact dezelfde symptonen voor als je ldvd hebt of depressief bent.
Hij wil niet laten merken dat ie er nog mee zit. Bovendien is het makkelijker loslaten wanneer je een hekel hebt aan iemand. Overigens is dat wel de snelste manier: alle negatieve punten van je ex-partner naar voren brengen. Als je het lang genoeg herhaalt krijg je vanzelf een hekel aan diegene en laat je ook sneller los. Zie #uit je dak gaan in de OP.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:05 schreef JustKiss het volgende:
@ LuxorBeetroots: jouw posts doen me een beetje aan mezelf denken..
Het doet me nog het meeste pijn dat ik erachter ben gekomen dat hij heel negatief over me praat tegen anderen. Over mij als persoon, maar ook over de seks die we hadden.![]()
Dan denk ik: waarom?!! Is toch nergens voor nodig? Toen we nog bij elkaar waren was hij juist degene die zo overdreven zwijmelig deed en ik weet zeker dat hij echt wel van de seks heeft genoten. Waarom dan achteraf zo negatief?
Ik had dus echt gehoopt dat ie mij toch stiekem nog een beetje zou missen, aan me terug zou denken van "shit, ik had haar niet moeten laten gaan". Maar hoe anders blijkt het te zijn. Waarschijnlijk was ik als enige verliefd dan. Echt zo moeilijk te verkroppen dit.
Hebben wij dezelfde ex ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, excuses aanbieden terwijl je je eigenlijk niet fout voelt. Ik had mijn ex helemaal op het einde gebelt s'avonds. Had hem during the day ook al een aantal keer gebeld em gesmst of hij terug wilde bellen. Ik vond dat hij vreemd reargeerde, we hadden elkaar al 2 weken niet gezien en op mijn vraag: Je staat niet echt te springen om me weer te zien he? Smste hij terug: Nee, ik wil nu mijn tentamen halen. Ik snapte het van z'n tentamen maar kom op, hij was een hele tijd weggeweest.
Dus toen ik hem eindelijk aan de lijn kreeg, doordat ik een erg serieus smsje stuurde: We moeten praten, klonk hij al boos. Ik vroeg of hij het nog wel zag zitten om af te spreken. Waarop hij zei dat hij nooit had gezegd hij het niet wilde, het nogal irritant vond dat ik dit deed en weer verder moest leren. Ophang.
Ik vind het voorbeeld van mij iets begrijpelijk van ex zijn kant dan de jouwe.. (Hoe durfde jouw ex dat echt!) maar leuk was het niet.
Volgende dag gesmst dat ik ik dat niet had moeten doen en dat het me speet. Hij vond het mooi dat ik dat inzag.
Goed 2 gezonde knulletjes.quote:Maar veel belangrijker; hoe is het met je neefjes?
Als ik je posts zo lees krijg ik niet de indruk dat jouw ex je erg goed behandelde. Ik herken veel in je posts.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Eh, nee Minny. Zo erg als de jouwe was mijn ex nou ook weer niet.Hij was nooit echt gemeen, dat was wel een extreem voorbeeld wat ik gaf.
Nee, maar mijn ex was.. ik weet niet. Beetje veel met zichzelf bezig denk ik. Maakte weinig plaats voor me in zijn leven. Je hebt wel gelijk hoor! Maar als ik dingen van jou lees lijkt mijn ex nog wat minder erg haha. Hij zou bv. nooit zo reargeren als ik zei, kan ik mee. Ik vroeg dat soort dingen trouwens nooit maar heb het 1 keer gevraagd met een verjaardag van een vriend van hem.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:31 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Als ik je posts zo lees krijg ik niet de indruk dat jouw ex je erg goed behandelde. Ik herken veel in je posts.![]()
En nee, mijn ex was niet gemeen, ik was gewoon te veeleisend.![]()
Run Forrest! Run!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:42 schreef Pinguino81 het volgende:
wedstrijdje welke ex het ergste was doen?![]()
Mijn ex zij toen ze zwanger van me was: Je moet je huis verkopen en gaan huren en als je dat niet wilt doe ik het alleen en mag je het toekomstige kind niet zien... tot 4x toe
Het "leuk dat je er bent maar ik maak geen tijd voor je"type? Ook geen fijn heerschap.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ex was.. ik weet niet. Beetje veel met zichzelf bezig denk ik. Maakte weinig plaats voor me in zijn leven. Je hebt wel gelijk hoor! Maar als ik dingen van jou lees lijkt mijn ex nog wat minder erg haha. Hij zou bv. nooit zo reargeren als ik zei, kan ik mee. Ik vroeg dat soort dingen trouwens nooit maar heb het 1 keer gevraagd met een verjaardag van een vriend van hem.
Oh man ik ben hem aan het verdedigen. Het probleem voor mij is dat ik dacht dat het hoorde bij het daten van zijn type. Type jongen waar ik op val. Zo'n uitgaansjongen, veel mannen vrienden, voetbal, popi jopi gozer etc. Jongens die echte mannenavonden hebben. Ik vergeleek het met de watjesvriendjes van mijn vriendinnen die elke zaterdag met hun vriendinnetje doorbrengen en nooit eens lekker bier gingen drinken met vrienden. Dat wilde ik al helemaal niet.
Je was te veeleisend voor hem he. Denk dat er veel jongens zijn die je wel graag mee hadden genomen toen ipv te gaan zeiken.. maar dat had je ook wel door.
We have a winner.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:42 schreef Pinguino81 het volgende:
wedstrijdje welke ex het ergste was doen?![]()
Mijn ex zij toen ze zwanger van me was: Je moet je huis verkopen en gaan huren en als je dat niet wilt doe ik het alleen en mag je het toekomstige kind niet zien... tot 4x toe
Hele mooie post JiggyJ, denk dat met name de laatste alinea's voor sommigen hier voor nogal wat troost op moeilijke momenten kan gaan zorgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:56 schreef JiggyJ het volgende:
[[i]Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dat heb ik ook gedaan, excuses aanbieden terwijl je je eigenlijk niet fout voelt. Ik had mijn ex helemaal op het einde gebelt s'avonds. Had hem during the day ook al een aantal keer gebeld em gesmst of hij terug wilde bellen. Ik vond dat hij vreemd reargeerde, we hadden elkaar al 2 weken niet gezien en op mijn vraag: Je staat niet echt te springen om me weer te zien he? Smste hij terug: Nee, ik wil nu mijn tentamen halen. Ik snapte het van z'n tentamen maar kom op, hij was een hele tijd weggeweest.
Dus toen ik hem eindelijk aan de lijn kreeg, doordat ik een erg serieus smsje stuurde: We moeten praten, klonk hij al boos. Ik vroeg of hij het nog wel zag zitten om af te spreken. Waarop hij zei dat hij nooit had gezegd hij het niet wilde, het nogal irritant vond dat ik dit deed en weer verder moest leren. Ophang.
Ik vind het voorbeeld van mij iets begrijpelijk van ex zijn kant dan de jouwe.. (Hoe durfde jouw ex dat echt!) maar leuk was het niet.
Volgende dag gesmst dat ik ik dat niet had moeten doen en dat het me speet. Hij vond het mooi dat ik dat inzag.[/i]]
Hmm die ex van jou klinkt als mij tijdens de relatie, alleen had ik niet genoeg ruggengraat om het uit te maken, en ging ik net zo lang door met dat gedrag totdat mijn ex het zelf uitmaakte....
Zij bleef ook telkens haar excuses aanbieden, en dingen zeggen als : Ik zal veranderen, ik beloof het je, volgende keer doe ik het anders etc etc...
Wees blij dat je van je ex afbent, want wanneer je eenmaal in zo' n relatie verzeild bent waarin 1 van de partijen dergelijk gedrag gaat vertonen, dan zal dit niet meer stoppen...
Hoe was de ''verhouding'' in jullie relatie? Ik ben van mening dat er in bijne elke relatie wel iemand de ''baas'' is om het maar even streng te zeggen... Dit hoeft niet altijd heel duidelijk naar voren te komen, maar in 9 vd 10 keer is er toch 1 partij die het initiatief heeft genomen voor de relatie, en misschien is dat ook wel degene die zich het meest kwetsbaar opstelt, die het meest moet opofferen naar de ander toe...
Mijn ex gedroeg zich net als jij dus, telkens haar excuses aanbieden, terwijl het eigenlijk mijn schuld was.. En ik hield telkens mijn poot stijf, gaf nooit toe dat het ook wel eens aan mij kon liggen....
Met verloop van tijd ( en een jaar later nog altijd ) is dat echt enorm aan me gaan knagen, en nog altijd voel ik me heel, heel schuldig over dat gedrag...
Toch ben ik er zelf ook hard voor teruggepakt hoor, want dat meisje waarvan ik dacht dat ze echt gek op me was, die dat ook dagelijks in woorden uitdrukte, maakte het van de een op andere dag uit, en klaar was het...
@JiggyJ ik ben t hier helemaal mee eens n herken die frustatie precies!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:37 schreef JiggyJ het volgende:
Ben ik het niet helemaal mee eens en het verbaast me een beetje dat ik jou zoiets hoor zeggen, ik twijfel dan ook een beetje of ik je post wel goed begrijp...
Mooi weer spelen in een relatie ? Ik vind een van de ergste dingen in een relatie toch wel liegen over je gevoelens, dat staat wat mij betreft nagenoef op gelijke hoogte met vreemdgaan...
Natuurlijk iedereen denkt wel eens is dit wel helemaal wat ik wil, en spreekt dat niet direct uit naar je wederhelft, dat zou heel vaak voor onnodige spanning zorgen...
Maar iemand vertellen dat iemand je alles is, je nooit een ander wilt, dat je je veilig en vertrouwd bij iemand voelt en super verliefd bent, en het dan een paar dagen later uitmaken? Dat vind ik niet kunnen...
NAtuurlijk zal ze al langer over haar beslissing gedacht hebben, maar ik had liever gehad dat ze dan wat meer had gedaan zoals jouw ex : Wat afstandelijker gaan doen, misschien zo nu en dan een beetje chagrijnig, maar niet blijven doen alsof je smoorverliefd bent...
@Pinguin dit maak ik ook de hele tijd mee, zie ik haar weer zegt ze ik twijfel en hou van je, ga ik weer vol moeite doen en paar dagen later zegt ze toch weer ik twijfel en misschien was het toch beter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:54 schreef Pinguino81 het volgende:
Na een zware dip afgelopen week (had der gezien met k-dag) en toen kreeg ik opeens berichten dat ze me miste en graag bij me wilde zijn kreeg ik weer hoop en ging ik weer als een loopse hond achter haar aan. Dat werkte dus totaal niet en ze deed meer en meer lullig tegen me. Nu heb ik vorige week besloten contact opnieuw te verbreken en heb echt alles verwijderd dus kan ook niets meer van der zien en ik voel me nu af en toe wel ff eenzaam maar doe zoveel mogelijk leuke dingen en merk dat het stukken beter gaat nu.
Haha, ik praat ook nog wel eens tegen hem in mijn hoofd. Of dan stel ik me voor dat als hij een keertje had afgezegt, hoe het dan was gegaan als hij niet had afgezegd. Ik vind het beetje jammer dat ik in de zomer nooit een vriend heb.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:56 schreef Spork het volgende:
helemaal niet raar lijkt me.. zijn ook zat dingen die ik nog steeds wel eens met mn ex had willen doen maarja daar is het nu te laat voorgewoon niet te druk om maken
heel erg herkenbaar wat je nu zegt! dat heb ik ook altijd. Een relatie aangaan in de zomer is ook een stuk lastiger. Met kou en donkere dagen heeft iedereen behoefte om samen te zijn maar in de zomer heb je genoeg alternatievenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:03 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Haha, ik praat ook nog wel eens tegen hem in mijn hoofd. Of dan stel ik me voor dat als hij een keertje had afgezegt, hoe het dan was gegaan als hij niet had afgezegd. Ik vind het beetje jammer dat ik in de zomer nooit een vriend heb.Om de een of andere reden ben ik dan altijd single. Terwijl er dan juist zo veel leuke dingen zijn te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |