abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96559994
en dat boek terug bij je ex in 60 dagen? is dat allemaal bullshit of ?
pi_96560031
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:22 schreef Pinguino81 het volgende:
Die heb ik ook :) Leuk om te lezen, maar moet wel van twee kanten komen natuurlijk
  maandag 9 mei 2011 @ 19:34:53 #128
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96560796
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:08 schreef Duubje het volgende:

[..]

En wat een rot boek is dat zeg :) Heb hem zelf hier ook liggen ;) Met nog onder andere Mannen komen van Mars, Vrouwen komen van Venus, Revolutie binnen je relatie, Als je partner je verlaat, Zo maakt u vrienden en goede relaties, jezelf kunnen en willen veranderen en de Kracht van het nu :)
Waar literatuur al niet goed voor is he Wanderingwhy!
Hahaha, ik doelde op dit draadje Duubje! :+
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_96563807
Hoi allemaal!
Lees nu al een weekje mee om voor mezelf duidelijk te krijgen dat ik niet de enige ben die dit meemaakt...

Dingen als op voetstuk plaatsen, wegcijferen, paniek reacties, denken te kunnen veranderen, onderhandelen en mezelf dwingen tot geen contact/foto's/facebook kwamen en komen langs. Gelukkig wel steeds minder en ben hard bezig aan mezelf te werken en herontdekken op bepaalde fronten.

Nu ik zelf ff wat moeite heb met mijn individuele toekomstplannen en verwachtingen is het erg vervelend om de steun van een ander daarbij te missen, terwijl je er andersom wel voor haar was. Naast het verdwijnen van de gezamenlijke toekomstplannen natuurlijk.

Wat het lastigste misschien nog wel is, is de discipline om de standpunten die ik voor mezelf inneem als ik geen contact heb ook te verdedigen als ik het zwaar heb of als er wel weer even contact is. Zodra ik mijn tanden op elkaar moet bijten of er toch even kort contact is neem ik geen stelling/standpunt, maar komen mijn gedachten eruit als twijfelachtig vraag, waarop ik van haar antwoord wil... toch nog die wens/hoop dat het goed komt... ooit

[ Bericht 11% gewijzigd door grotewillem op 10-05-2011 15:51:13 ]
pi_96568338
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:54 schreef Pinguino81 het volgende:
afsluiten die exen die twijfelen of lijntjes onderhouden. Daar schiet je niets mee op. Wij verdienen hier allemaal een man/vrouw die 100% voor ons gaat!!!!
helemaal mee eens, het is alles of niets !
  maandag 9 mei 2011 @ 21:30:01 #131
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96569354
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef missconfessions het volgende:

[Op maandag 9 mei 2011 16:54 schreef Pinguino81 het volgende:
afsluiten die exen die twijfelen of lijntjes onderhouden. Daar schiet je niets mee op. Wij verdienen hier allemaal een man/vrouw die 100% voor ons gaat!!!!]

helemaal mee eens, het is alles of niets !
Lol! Denk dat sommigen hier zich rot gaan schriken als evt nieuwe partners er bijv. 50- of 75% voor zouden gaan :Y
Strek je eens uit !
pi_96570208
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:22 schreef Pinguino81 het volgende:
Er zijn heel veel van dat soort boeken te vinden op het internet. Ik heb er 2 van, en er staat min of meer hetzelfde in. Het ene boek is wel wat uitgebreider dan het andere. Ik heb dat boek van Jay ten Brink toendertijd in een aangeschoten bui zelfs legaal aangeschaft. Maar na wat ik ervoor terug kreeg (een e-book vol spelfouten) heb ik me voorgenomen de rest van deze "literatuur" mooi via een omweggetje te bemachtigen. Het tweede e-book heb ik dus ook lekker van een torrentje gevist :@ .
pi_96572587
Hehe. Toen het net uit was kwam ik ook op allemaal sites uit die mij dwongen dergelijke boeken te kopen. Nooit gedaan. :)
pi_96573028
Godver de godver.. wat kunnen exen verschrikkelijk zijn zeg!
Ze zou een weekje weg zijn, intussen is ze 2x gespot door vrienden van me met de gast waarmee ze gezoend had en waardoor het uit is. Ze had het zo moeilijk daarna en dacht aan zelfmoord, en nu al een ander?!
Ik heb haar gevraagd of er wat speelde, het antwoord is meerdere malen nee geweest. Ze gaf mij een verwijt van "zo druk aan het feesten?" (ging veel met vrienden uit), ze vroeg zaterdag of ik uit ging, ik zei nee jij? zei ze "nee ben nog weg". Is ze diezelfde avond gespot in de stad met die kerel.
Als ze wat hebben, prima ik heb het te accepteren, maar lieg er niet over en geef mij de duidelijkheid en eerlijkheid waar ik om vraag.
Nahja dat wilde ik even kwijt. Komende dagen ga ik me zwaar klote voelen maar weet in ieder geval wel dat ik veel beter waard ben en ik hoop dat zij zichzelf zwaar hard gaat tegenkomen.
Heerlijk dat van je af schrijven!
pi_96573796
@WitteHamster

Waarschijnlijk gaat ze zichzelf wel tegenkomen. Dat soort gedrag werkt op een gegeven moment avenrechts..

Ik vind trouwens wel dat het posten op forums ook erg verwarrend kan zijn. Ik kan me herrineren dat users tegen me zeiden dat mijn ex alleen seks wou, ik naief was en hij me niet wilde. Dat was allemaal zwaar overdreven..

Of het tegenovergestelde op het viva forum.. waar ik postte omdat mijn ex terug was van vakantie en ik hem pas 5 dagen later zou zien. Omdat hij voetbal ging kijken en ik gekwetst was dat hij mij niet zo graag wilde zien.. zeiden ze dat ik me aanstelde. Laat die jongen toch voetbal kijken.
pi_96574150
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef LuxorBeetroots het volgende:
@WitteHamster

Waarschijnlijk gaat ze zichzelf wel tegenkomen. Dat soort gedrag werkt op een gegeven moment avenrechts..

Ik vind trouwens wel dat het posten op forums ook erg verwarrend kan zijn. Ik kan me herrineren dat users tegen me zeiden dat mijn ex alleen seks wou, ik naief was en hij me niet wilde. Dat was allemaal zwaar overdreven..

Of het tegenovergestelde op het viva forum.. waar ik postte omdat mijn ex terug was van vakantie en ik hem pas 5 dagen later zou zien. Omdat hij voetbal ging kijken en ik gekwetst was dat hij mij niet zo graag wilde zien.. zeiden ze dat ik me aanstelde. Laat die jongen toch voetbal kijken.
Ik hoop het echt. Karma's a bitch right?
Maar goed, wat je zegt klopt ook wel. Wat ik wel heb geleerd, vertrouw op je instinct. Het heeft mij achteraf gezien altijd gewaarschuwd, heb er helaas niet op tijd naar geluisterd.
pi_96574705
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef WitteHamster het volgende:

[..]

Ik hoop het echt. Karma's a bitch right?
Maar goed, wat je zegt klopt ook wel. Wat ik wel heb geleerd, vertrouw op je instinct. Het heeft mij achteraf gezien altijd gewaarschuwd, heb er helaas niet op tijd naar geluisterd.
Ik geloof echt in helemaal niks.. maar soms helpt het om te denken dat dingen lopen zoals het hoort. Dat als je uit elkaar gaat je gewoon niet bij elkaar hoorde. En op diezelfde manier denk ik dat mensen die niet goed voor anderen zijn op een gegeven moment dat terug krijgen.

Mja, gutfeeling. Ik wist het toendertijd allemaal niet zo goed.. omdat alles onduidelijk werd door mijn onzekerheid. Ik vraag me wel eens af hoe het was gelopen als ik gewoon chill was gebleven. Gewoon 'go with the flow'. In plaats van hysterisch te worden als hij weer af zei, gewoon normaal te reargeren 'oh, nou, dan een andere keer maar.'...
pi_96575124
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik geloof echt in helemaal niks.. maar soms helpt het om te denken dat dingen lopen zoals het hoort. Dat als je uit elkaar gaat je gewoon niet bij elkaar hoorde. En op diezelfde manier denk ik dat mensen die niet goed voor anderen zijn op een gegeven moment dat terug krijgen.

Mja, gutfeeling. Ik wist het toendertijd allemaal niet zo goed.. omdat alles onduidelijk werd door mijn onzekerheid. Ik vraag me wel eens af hoe het was gelopen als ik gewoon chill was gebleven. Gewoon 'go with the flow'. In plaats van hysterisch te worden als hij weer af zei, gewoon normaal te reargeren 'oh, nou, dan een andere keer maar.'...
Zo moet je niet denken, als hij je ook graag had willen zien had hij niet steeds afgezegd.. (neem nu aan dat hij het vaak deed, omdat je "weer" zei)
Hij had ook kunnen reageren met ik snap dat je boos bent maar maak het een andere keer goed.
Het is erg makkelijk om nu schuld bij jezelf te gaan zoeken maar zou daar erg voorzichtig mee zijn.
pi_96577944
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:46 schreef WitteHamster het volgende:

[..]

Zo moet je niet denken, als hij je ook graag had willen zien had hij niet steeds afgezegd.. (neem nu aan dat hij het vaak deed, omdat je "weer" zei)
Hij had ook kunnen reageren met ik snap dat je boos bent maar maak het een andere keer goed.
Het is erg makkelijk om nu schuld bij jezelf te gaan zoeken maar zou daar erg voorzichtig mee zijn.
Ik ben eigenlijk nooit boos geworden..alleen op het eind een keer. Tja, hij had wel redenen. Ziek, tentamens etc. Ik werd soms alleen hysterisch in de zin van: veel smsjes sturen en bellen wanneer we elkaar dan wel konden zien.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:55:07 #140
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_96581626
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Lol! Denk dat sommigen hier zich rot gaan schriken als evt nieuwe partners er bijv. 50- of 75% voor zouden gaan :Y
Ik zou al stomverbaasd zijn als ik 25% krijg. :')

Mijn ex vond zijn "beste vriendin" belangrijker dan mij. Zijn beste vriendin was ook ooit mijn vriendin.
Als mevrouw een griepje had stond hij al klaar om haar naar het ziekenhuis te brengen en net zo lang (en zelfs langer) te verplegen tot ze weer helemaal vrolijk en blij was. Want ze had een beetje aandacht nodig. uiteindelijk zat hij daar 3 weken.

Ik had toen galstenen en kon af en toe niet lopen van de pijn. Maar dat was detail, als ik hem dan belde (zelfs die moeite nam hij niet) kreeg ik alleen te horen hoe zielig zwak en misselijk vriendinnetje wel niet was van de griep, en dat ze de honden niet eens kon uitlaten. Ik moest me met mijn krampjes vooral niet aanstellen gewoon de honden uitlaten, en zorgen dat er een smakelijk hapje op tafel stond voor wanneer hij terug was, en O ja hij moest een nieuw shirt en sokken hebben dat kon ik ook wel even regelen.
Even voor mij de honden uitlaten was te veel gevraagd want dan kon hij niet voor haar zorgen. Ik heb het af en toe uitgeschreeuwd van pijn, maar dat was volgens hem lang zo heftig niet als het griepje en de snotneus van vriendinnetje.

Een paar maanden later kwam ik wat eerder thuis van mn werk, lekkere broodjes meegenomen ik wilde het gezellig maken. Toen ik binnenkwam zag ik heel groot een naaktfoto van vriendinnetje op het beeldscherm van de computer staan...
Maar nee ze hadden niks hoor! ze had een beetje aandacht nodig want ze was weer eens zielig. :')
We waren nog geen week uit elkaar en hij trok bij haar in. Hun zeggen "Dat moet van vriendinnetjes moeder want ze was wel weer heel erg verkouden" :')
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk he...

God, wat had ik een bord voor mn kop. |:(
Ik weet dat het een lul is, en toch heb ik nog momentjes dat ik hem best wel mis. :@
Vandaag had ik zo een momentje vandaar dat ik hier binnen kwam. :@

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:19 schreef WitteHamster het volgende:
Godver de godver.. wat kunnen exen verschrikkelijk zijn zeg!
Ze zou een weekje weg zijn, intussen is ze 2x gespot door vrienden van me met de gast waarmee ze gezoend had en waardoor het uit is. Ze had het zo moeilijk daarna en dacht aan zelfmoord, en nu al een ander?!
Ik heb haar gevraagd of er wat speelde, het antwoord is meerdere malen nee geweest. Ze gaf mij een verwijt van "zo druk aan het feesten?" (ging veel met vrienden uit), ze vroeg zaterdag of ik uit ging, ik zei nee jij? zei ze "nee ben nog weg". Is ze diezelfde avond gespot in de stad met die kerel.
Als ze wat hebben, prima ik heb het te accepteren, maar lieg er niet over en geef mij de duidelijkheid en eerlijkheid waar ik om vraag.
Nahja dat wilde ik even kwijt. Komende dagen ga ik me zwaar klote voelen maar weet in ieder geval wel dat ik veel beter waard ben en ik hoop dat zij zichzelf zwaar hard gaat tegenkomen.
Heerlijk dat van je af schrijven!
Die komt zichzelf echt wel tegen. Probeer wat afleiding te zoeken en het van je af te zetten. Sterkte!
pi_96582239
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:13 schreef nosleep het volgende:
Hehe. Toen het net uit was kwam ik ook op allemaal sites uit die mij dwongen dergelijke boeken te kopen. Nooit gedaan. :)
Misschien klinkt het raar, maar er staat wel degelijk advies in dat werkt. Het is alleen heel erg moeilijk om dat advies vol te houden aangezien het tegen je gevoel ingaat. Daarom gaat het bij zo veel mensen ook niet goed. Maar wat ik heb gelezen klopt echt, en ik hoop dat iedereen die liefdesverdriet heeft wel een dergelijk boek onder ogen krijgt. Ook al win je je ex er misschien niet zeker mee terug, het is handige informatie voor in de toekomst. Jammer dat het op Fok verboden is dit materiaal te delen (copyright enzo), anders zou ik het naar iedereen sturen die het zou willen hebben.
pi_96583224
Hehe, je kan me wel een PM sturen natuurlijk ;)

Ik ben wel een beetje dom geweest. Ik had vanmiddag mijn ex dus ook van msn verwijderd, maar blijkbaar niet geblokkeerd. (het ging een beetje snel)
Dus een paar uur later begon ze opeens tegen me te praten, waarom ik haar nu ineens van facebook had verwijderd. Bleh.. dat gesprek was best wel een drama.

Ik herinner me alleen niet zoveel meer van dat gesprek inmiddels. Ze was iig erg teleurgesteld dat ik het haar niet gewoon heb verteld dat ik voorlopig niets meer van dr wou zien of horen. Ze vond me een leugenaar omdat ze niet wist hoe ik me PRECIES voelde(ze wist heus wel dat ik zwaar kapot ging) en omdat ik volgens haar "mooi weer" speelde op dr verjaardag en andere feestelijkheden de laatste 2 weken.

Ik had iets gezegd alsvan dat ze wel makkelijk verder ging. Daar flipte ze 'm helemaal om. Dat ik niet zou weten wat voor een "hel" ze heeft moeten doorstaan en nu nog steeds moest. (right)
Maar ik ben me heel goed bewust van mijn fouten en dat weet ze, dus vooral dat deed een beetje pijn.

Ik vond het ook vervelend dat ze zo lang moest doorgaan en ineens zoveel woorden moest gebruiken. Terwijl ik gewoon een duidelijk antwoord gaf op dr vraag "Waarom dit nu weer?"

Meh. Ik ben er echt klaar mee. Voorlopig zal ik me nog wel een beetje rot voelen. Maar ik zit mezelf flink te voeden met het idee dat ze mijn verdriet niet waard is. Succes met je nieuwe vriend. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door nosleep op 10-05-2011 03:13:56 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 03:25:24 #143
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_96583288
Niet zo'n beste nieuwe vriend heeft ze dan als ze nu nog door een hel gaat :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_96583323
_O- _O- _O-

Dat dacht ik ook. Ze zal wel een beetje overdrijven natuurlijk :')
pi_96584040
quote:
[..]

Die komt zichzelf echt wel tegen. Probeer wat afleiding te zoeken en het van je af te zetten. Sterkte!
Dankje! Ga dat zeker doen. Jij ook sterkte. Eerst afleiding van vandaag: Motorrijles!
pi_96584276
Zo eindelijk weer eens regen. Dit weer past beter bij LDVD
pi_96584608
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 08:23 schreef Pinguino81 het volgende:
Zo eindelijk weer eens regen. Dit weer past beter bij LDVD
neeeeeeeeeeeeeee alles behalve regen !!!!!
pi_96584689
is goed voor me auto *)
pi_96586193
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 08:47 schreef Pinguino81 het volgende:
is goed voor me auto *)
lol
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:42:04 #150
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96588146
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 08:47 schreef Pinguino81 het volgende:
is goed voor me auto *)
Greenwheels? ;)
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')