Die heb ik ookquote:Op maandag 9 mei 2011 19:22 schreef Pinguino81 het volgende:
en dat boek terug bij je ex in 60 dagen? is dat allemaal bullshit of ?
Hahaha, ik doelde op dit draadje Duubje!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:08 schreef Duubje het volgende:
[..]
En wat een rot boek is dat zegHeb hem zelf hier ook liggen
Met nog onder andere Mannen komen van Mars, Vrouwen komen van Venus, Revolutie binnen je relatie, Als je partner je verlaat, Zo maakt u vrienden en goede relaties, jezelf kunnen en willen veranderen en de Kracht van het nu
![]()
Waar literatuur al niet goed voor is he Wanderingwhy!
helemaal mee eens, het is alles of niets !quote:Op maandag 9 mei 2011 16:54 schreef Pinguino81 het volgende:
afsluiten die exen die twijfelen of lijntjes onderhouden. Daar schiet je niets mee op. Wij verdienen hier allemaal een man/vrouw die 100% voor ons gaat!!!!
Lol! Denk dat sommigen hier zich rot gaan schriken als evt nieuwe partners er bijv. 50- of 75% voor zouden gaanquote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef missconfessions het volgende:
[Op maandag 9 mei 2011 16:54 schreef Pinguino81 het volgende:
afsluiten die exen die twijfelen of lijntjes onderhouden. Daar schiet je niets mee op. Wij verdienen hier allemaal een man/vrouw die 100% voor ons gaat!!!!]
helemaal mee eens, het is alles of niets !
Er zijn heel veel van dat soort boeken te vinden op het internet. Ik heb er 2 van, en er staat min of meer hetzelfde in. Het ene boek is wel wat uitgebreider dan het andere. Ik heb dat boek van Jay ten Brink toendertijd in een aangeschoten bui zelfs legaal aangeschaft. Maar na wat ik ervoor terug kreeg (een e-book vol spelfouten) heb ik me voorgenomen de rest van deze "literatuur" mooi via een omweggetje te bemachtigen. Het tweede e-book heb ik dus ook lekker van een torrentje gevistquote:Op maandag 9 mei 2011 19:22 schreef Pinguino81 het volgende:
en dat boek terug bij je ex in 60 dagen? is dat allemaal bullshit of ?
Ik hoop het echt. Karma's a bitch right?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef LuxorBeetroots het volgende:
@WitteHamster
Waarschijnlijk gaat ze zichzelf wel tegenkomen. Dat soort gedrag werkt op een gegeven moment avenrechts..
Ik vind trouwens wel dat het posten op forums ook erg verwarrend kan zijn. Ik kan me herrineren dat users tegen me zeiden dat mijn ex alleen seks wou, ik naief was en hij me niet wilde. Dat was allemaal zwaar overdreven..
Of het tegenovergestelde op het viva forum.. waar ik postte omdat mijn ex terug was van vakantie en ik hem pas 5 dagen later zou zien. Omdat hij voetbal ging kijken en ik gekwetst was dat hij mij niet zo graag wilde zien.. zeiden ze dat ik me aanstelde. Laat die jongen toch voetbal kijken.
Ik geloof echt in helemaal niks.. maar soms helpt het om te denken dat dingen lopen zoals het hoort. Dat als je uit elkaar gaat je gewoon niet bij elkaar hoorde. En op diezelfde manier denk ik dat mensen die niet goed voor anderen zijn op een gegeven moment dat terug krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef WitteHamster het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Karma's a bitch right?
Maar goed, wat je zegt klopt ook wel. Wat ik wel heb geleerd, vertrouw op je instinct. Het heeft mij achteraf gezien altijd gewaarschuwd, heb er helaas niet op tijd naar geluisterd.
Zo moet je niet denken, als hij je ook graag had willen zien had hij niet steeds afgezegd.. (neem nu aan dat hij het vaak deed, omdat je "weer" zei)quote:Op maandag 9 mei 2011 22:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik geloof echt in helemaal niks.. maar soms helpt het om te denken dat dingen lopen zoals het hoort. Dat als je uit elkaar gaat je gewoon niet bij elkaar hoorde. En op diezelfde manier denk ik dat mensen die niet goed voor anderen zijn op een gegeven moment dat terug krijgen.
Mja, gutfeeling. Ik wist het toendertijd allemaal niet zo goed.. omdat alles onduidelijk werd door mijn onzekerheid. Ik vraag me wel eens af hoe het was gelopen als ik gewoon chill was gebleven. Gewoon 'go with the flow'. In plaats van hysterisch te worden als hij weer af zei, gewoon normaal te reargeren 'oh, nou, dan een andere keer maar.'...
Ik ben eigenlijk nooit boos geworden..alleen op het eind een keer. Tja, hij had wel redenen. Ziek, tentamens etc. Ik werd soms alleen hysterisch in de zin van: veel smsjes sturen en bellen wanneer we elkaar dan wel konden zien.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:46 schreef WitteHamster het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken, als hij je ook graag had willen zien had hij niet steeds afgezegd.. (neem nu aan dat hij het vaak deed, omdat je "weer" zei)
Hij had ook kunnen reageren met ik snap dat je boos bent maar maak het een andere keer goed.
Het is erg makkelijk om nu schuld bij jezelf te gaan zoeken maar zou daar erg voorzichtig mee zijn.
Ik zou al stomverbaasd zijn als ik 25% krijg.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Lol! Denk dat sommigen hier zich rot gaan schriken als evt nieuwe partners er bijv. 50- of 75% voor zouden gaan
Die komt zichzelf echt wel tegen. Probeer wat afleiding te zoeken en het van je af te zetten. Sterkte!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:19 schreef WitteHamster het volgende:
Godver de godver.. wat kunnen exen verschrikkelijk zijn zeg!
Ze zou een weekje weg zijn, intussen is ze 2x gespot door vrienden van me met de gast waarmee ze gezoend had en waardoor het uit is. Ze had het zo moeilijk daarna en dacht aan zelfmoord, en nu al een ander?!
Ik heb haar gevraagd of er wat speelde, het antwoord is meerdere malen nee geweest. Ze gaf mij een verwijt van "zo druk aan het feesten?" (ging veel met vrienden uit), ze vroeg zaterdag of ik uit ging, ik zei nee jij? zei ze "nee ben nog weg". Is ze diezelfde avond gespot in de stad met die kerel.
Als ze wat hebben, prima ik heb het te accepteren, maar lieg er niet over en geef mij de duidelijkheid en eerlijkheid waar ik om vraag.
Nahja dat wilde ik even kwijt. Komende dagen ga ik me zwaar klote voelen maar weet in ieder geval wel dat ik veel beter waard ben en ik hoop dat zij zichzelf zwaar hard gaat tegenkomen.
Heerlijk dat van je af schrijven!
Misschien klinkt het raar, maar er staat wel degelijk advies in dat werkt. Het is alleen heel erg moeilijk om dat advies vol te houden aangezien het tegen je gevoel ingaat. Daarom gaat het bij zo veel mensen ook niet goed. Maar wat ik heb gelezen klopt echt, en ik hoop dat iedereen die liefdesverdriet heeft wel een dergelijk boek onder ogen krijgt. Ook al win je je ex er misschien niet zeker mee terug, het is handige informatie voor in de toekomst. Jammer dat het op Fok verboden is dit materiaal te delen (copyright enzo), anders zou ik het naar iedereen sturen die het zou willen hebben.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:13 schreef nosleep het volgende:
Hehe. Toen het net uit was kwam ik ook op allemaal sites uit die mij dwongen dergelijke boeken te kopen. Nooit gedaan.
Dankje! Ga dat zeker doen. Jij ook sterkte. Eerst afleiding van vandaag: Motorrijles!quote:[..]
Die komt zichzelf echt wel tegen. Probeer wat afleiding te zoeken en het van je af te zetten. Sterkte!
neeeeeeeeeeeeeee alles behalve regen !!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:23 schreef Pinguino81 het volgende:
Zo eindelijk weer eens regen. Dit weer past beter bij LDVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |