Zo....daar hebben ze een omschrijving voor: de relatieparasieten. Ze vreten zich in, ontwikkelen zich, en als ze denken dat ze het verder wel zonder je af kunnen springen ze over naar de volgende gastheer.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef nosleep het volgende:
Ze heeft deze vrienden eigenlijk zelfs aan mij te danken, dat maakt het misschien extra kut.
Ze is met de jaren flink gegroeid, ontpopt tot een mooi prinsesje en daar heb ik een flinke rol in gespeeld. En blijkbaar als het van mijn kant even iets minder gaat ben ik inmiddels dus gewoon vervangbaar. Beetje stank voor dank ofzo. Maargoed laat ik maar stoppen met dit zelfmedelijden en gewoon voor mezelf kiezen. Ik ga ze blocken en al het contact zoveel mogelijk vermijden.
Is toch lief van hem? Of ligt het aan mij?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef Queen_Minny het volgende:
En mijn ex is ook niet goed met data. Een paar weken geleden kreeg ik een bosje bloemen toegestuurd van hem, kaartje erbij... "gefeliciteerd met je verjaardag schat"
3 weken te vroeg![]()
En dat schat erbij deed mijn woede weer oplaaien. Ze maakten prima vuilnisbak vulling.
Doen! Lang leve de lol we zijn vrijgezel!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef nosleep het volgende:
[..]
Ok klinkt goed. Zie ik haar likes/reacties dan ook niet meer op posts van vrienden? Dat zou helemaal mooi zijn.
[..]
Nee dat is het zeker niet waard. Het blijven sowieso allemaal ook mijn vrienden. Ze heeft deze vrienden eigenlijk zelfs aan mij te danken, dat maakt het misschien extra kut.
Ze is met de jaren flink gegroeid, ontpopt tot een mooi prinsesje en daar heb ik een flinke rol in gespeeld. En blijkbaar als het van mijn kant even iets minder gaat ben ik inmiddels dus gewoon vervangbaar. Beetje stank voor dank ofzo. Maargoed laat ik maar stoppen met dit zelfmedelijden en gewoon voor mezelf kiezen. Ik ga ze blocken en al het contact zoveel mogelijk vermijden.
Als je moet nadenken is het antwoord..NEE!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mwah, hij zei dat hij ook nogal twijfelde. Maar hij geeft niet heel veel om me nee.
[..]
Ik zou hem wel terugwillen... denk ik. Ik ben in de war.
2quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Queen_Minny:
Gefeliciteerd met je neefjes...(oeps m'n fantasie gaat met me aan de haal....) nu heet jij Minnie.....en heb je nu neefjes....? Hoeveel? 3?
Nog een keertje "wakker worden" zeggen?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mwah, hij zei dat hij ook nogal twijfelde. Maar hij geeft niet heel veel om me nee.
[..]
Ik zou hem wel terugwillen... denk ik. Ik ben in de war.
Haha, misschien bijna wakker..quote:Op maandag 9 mei 2011 16:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Nog een keertje "wakker worden" zeggen?
Je draait de wereld om LBR. Als je twijfelt maak je een relatie niet uit maar maak je het bespreekbaar. Als je niet twijfelt maak je het uit. Mannen die het uitgemaakt hebben (btw; vrouwen ook?) en dan twijfelen spelen handig in op de situatie om of nog eens te kunnen neuken met hun verdrietige ex of, als ze bot vangen bij de volgende, heel stoer te kunnen terugkeren.
In beide gevallen ben jij dan dus nog lager gezonken dan je al was tijdens de relatie. Die lamlul geeft niets om jou.
Ben je nu wakker lief?
alsof dat met tijd te maken heeft. Ik geef Wanderingwhy groot gelijk. En snap dat het klote is. ik vind het ook bizar dat mijn ex mij niet meer wil. Dat is niet iets wat kan wennen denk ik. Maar goed het is niet anders.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Haha, misschien bijna wakker..
Nah, hij zei dat hij na zijn beslissing nog wel twijfelde. Maar nu niet meer omdat het al een tijdje geleden is.
Ik vind dat gewoon moeilijk te begrijpen ja. Soms denk ik ook waarom hij het inhemelsnaam niet vond werken, terwijl ik juist alle reden daarvoor had. Ik kan niet bedenken waarom hij het niet vond werken. Ik snap niet dat hij niet inzag dat we goed bij elkaar pasten.. en ik wil niet vergelijken met die gvd ex van hem maar hij bleef wel bij dat zeikwijf en ik was blijkbaar te veel moeite.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:57 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
alsof dat met tijd te maken heeft. Ik geef Wanderingwhy groot gelijk. En snap dat het klote is. ik vind het ook bizar dat mijn ex mij niet meer wil. Dat is niet iets wat kan wennen denk ik. Maar goed het is niet anders.
Het moet uiteindelijk toch van 2 kanten komen. Al wil jij nog zo graag dat het werkt het lukt niet als het allemaal van jou af moet komen.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:01 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon moeilijk te begrijpen ja. Soms denk ik ook waarom hij het inhemelsnaam niet vond werken, terwijl ik juist alle reden daarvoor had. Ik kan niet bedenken waarom hij het niet vond werken. Ik snap niet dat hij niet inzag dat we goed bij elkaar pasten.. en ik wil niet vergelijken met die gvd ex van hem maar hij bleef wel bij dat zeikwijf en ik was blijkbaar te veel moeite.
Okay, dat is eruit.
Haha, ik zal dit niet proberen op te vatten als: Als jij harder to get speelde, had hij je wel gewild.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:07 schreef Wanderingwhy het volgende:
@LBR:
Dan heb jij gewerkt voor 2 en hoefde hij dus niets te doen.
De paradox van de liefde: Als je er niets voor hoeft te doen, wil je het niet....
Misschien wel ja. Uiteindelijk voelde het wel alsof ik het allemaal veel liever wilde dan hij.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:11 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Het moet uiteindelijk toch van 2 kanten komen. Al wil jij nog zo graag dat het werkt het lukt niet als het allemaal van jou af moet komen.
Als je het allemaal alleen moet doen kan je beter alleen zijn.
Nee, zo zou het moeten zijn!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:13 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die dan me toch graag wil zien en automatisch al tijd vrij maakt ofzo. Of wat liever reargeert. Dat is toch niet onrealistisch?![]()
Mooi omschreven. Dank!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:46 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Zo....daar hebben ze een omschrijving voor: de relatieparasieten. Ze vreten zich in, ontwikkelen zich, en als ze denken dat ze het verder wel zonder je af kunnen springen ze over naar de volgende gastheer.
De volgende keer wat minder letten op haar blabla maar wat meer op haar doedoe. Gaat je waarschijnlijk een volgende keer een bak ellende besparen. Sterkte trouwens.
Zou je dat willen dan? Dan wordt het wel allemaal heel voorspelbaar toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:25 schreef Pinguino81 het volgende:
gevoelens van een ander... die kan je jammer genoeg niet sturen.
Ik bedoel dat je er niets aan kan veranderen als je ex niet meer verder met je wilt.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan? Dan wordt het wel allemaal heel voorspelbaar toch?
Maar scheelt een hoop kopzorgenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan? Dan wordt het wel allemaal heel voorspelbaar toch?
Naja, het gaat erom of je gevoelens van een ander zou moeten kunnen sturen. Als je daar serieus over nadenkt zou het maar 1) vreselijk saai en 2) een zooitje worden.quote:
We hadden samen besloten om te gaan praten, na haar aangehoord te hebben vond ik ook dat het beter was om niet te praten.. ik dwing haar dus nergens toe, ik vraag het en zij stemt in. Van mij mag ze zeker nee zeggen, ik twijfel alleen aan haar motief daarvoor. Dat constante gelul van ik kan/wil het nu niet, maar misschien in de toekomst weer wel, beter dat ik er gewoon klaar mee ben denk ik. Uit die frustratie komt mijn agressie naar boven, op zich een goed teken, volgende fase is aangebrokenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
Hey Duubje.....
Waarom agressie? Ik snap werkelijk niet waarom jij moet (!) gaan bepalen dat zij MOET praten. Haar uitstelgedrag is al een duidelijk signaal.
het wordt er echt niet beter op als je dat zo blijft doordrukken...
(ninja edit: lees de voorgaande posts eens over autonomie....mag ze wel "nee" zeggen van jou en wat zegt dat over jou als jij dat niet accepteert? Ff advocaat van de duivel ok?)
Je maakt stappen nu. Dit is nu een voorbeeld uit het boekje van de Kunst van het loslaten van je ex. Complimenten!quote:Op maandag 9 mei 2011 18:55 schreef Duubje het volgende:
[..]
We hadden samen besloten om te gaan praten, na haar aangehoord te hebben vond ik ook dat het beter was om niet te praten.. ik dwing haar dus nergens toe, ik vraag het en zij stemt in. Van mij mag ze zeker nee zeggen, ik twijfel alleen aan haar motief daarvoor. Dat constante gelul van ik kan/wil het nu niet, maar misschien in de toekomst weer wel, beter dat ik er gewoon klaar mee ben denk ik. Uit die frustratie komt mijn agressie naar boven, op zich een goed teken, volgende fase is aangebroken
Maar bedankt voor je reactie hoor, ik blijf ook zeker niets meer doordrukken. Als zij wilt praten, dan moet ze nu maar contact met mij zoeken, ik ga mijn handen er niet nog een keer aan branden.
En wat een rot boek is dat zegquote:Op maandag 9 mei 2011 19:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Je maakt stappen nu. Dit is nu een voorbeeld uit het boekje van de Kunst van het loslaten van je ex. Complimenten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |