outpost? volgens mij is hij wel oke hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt zeker aan die kut ts.Ik snap nog steeds niet wat hij hier doet.
Ja? Ik weet t nog zo net niet met hem. Vind t maar een rare.........quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
outpost? volgens mij is hij wel oke hoor
ja maar dat kan ik dus nietquote:
Ah de meester van PeeJie.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:38 schreef Monopoly het volgende:
Goeiedag eem.
Ik wou even melden dat ik Bevrijdingsdag min of meer heb overleefd!
Bij jou ook al!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:38 schreef _Fanta het volgende:
Knetter heeft bij mij een streepje voor, ik mag haar wel
True!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij hier moest komen van jou. Dus van af nu ben jij zijn meester en hij jou slaaf
Ja. Maar goed ik ken hem uit t Hattrick topic. Hij sprak mij aan dus ik van heuy jij ook hier. En zo ging t rollen.quote:
Hehehehe coolquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja. Maar goed ik ken hem uit t Hattrick topic. Hij sprak mij aan dus ik van heuy jij ook hier. En zo ging t rollen.Al kwam ik met dat slaaf gebeuren.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij ontkende t niet eens!Hij moest iets doen voor zn bier zei ie.
* _Fanta gaat ook helemaal los hierquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Queen
* Knetterkrankjorum zingt mee
Relaxquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!
Als het goed is zit ie 6 augustus op mn balkon te BBQen.
wat is jouw probleem?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:41 schreef Redskillz het volgende:
Dan moeten we er mee leren leven Knetter.
haha sgoed man enjoy!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:48 schreef Monopoly het volgende:
Brb ff douchen en dan naar een Sweet Eighteen Party van mijn buurmeisje_!
verder nog iets? wil je je hart luchten?quote:
Ik heb 6 aug een Fok hattrick BBQ meet hier en hij zou ook komen. Ben benieuwd want hij is nog niet zo lang in t Hattrick topic.quote:
OMFG dat doe je goed!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:48 schreef Monopoly het volgende:
Brb ff douchen en dan naar een Sweet Eighteen Party van mijn buurmeisje_!
Het is al goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:51 schreef djkoelkast het volgende:
Sorry lievjes ik ben te weinig aanwezig om het rooster te doen, huppel is er nu ook niet, ik neem aan dat het zichzelf wel reguleert, als alleen iemand mij even kan laten weten hoe laat draakje aan kan (via msn ofzo) graag.
wil doquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:51 schreef djkoelkast het volgende:
Sorry lievjes ik ben te weinig aanwezig om het rooster te doen, huppel is er nu ook niet, ik neem aan dat het zichzelf wel reguleert, als alleen iemand mij even kan laten weten hoe laat draakje aan kan (via msn ofzo) graag.
Ik heb zo'n vermoeden dat hij om 2 uur aankan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:51 schreef djkoelkast het volgende:
tot hoelaat kan dat uiterlijk gemeld wordenquote:
Geen bier?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit hier nu met chips en 4 van die hoestsnoepjes, ik ga mijn uitzending weer overleven
zal miss wel handig zijn als er altijd iemand in het topic is die jou kan bereiken. was beetje paniek toenstraks toen de radio eruit lag..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:51 schreef djkoelkast het volgende:
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit hier nu met chips en 4 van die hoestsnoepjes, ik ga mijn uitzending weer overleven
maar koelkast heeft ook recht op een levenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zal miss wel handig zijn als er altijd iemand in het topic is die jou kan bereiken. was beetje paniek toenstraks toen de radio eruit lag..
Chips en hoest snoepjes kosten geen geld?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat kost geld, en mijn geld gaat atm naar een ander goed doel
Ja, maar die worden bekostigd door mijn oudersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Chips en hoest snoepjes kosten geen geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |