Dat probeert ze, maar ze heeft nu ook vakantie van school etc..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:50 schreef jijisjij het volgende:
[..]
dan zou je toch juist moeten gaan slapen, normaal ritme opbouwen?
[..]
* tapt een biertje en past die door aan outpost, ¤2,- graag
[..]
wat is er leuker aan dan?
hm. tja ik kies er gek genoeg toch meestal voor om te gaan slapen of te werkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Liefde, kusjekroel, bier en tieten, geniale verhalen, alles
Op de pof? ben je helemaal besodemietert, betalen zul jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top thx! Kan wel ff op de pof toch of mag ik in natura betalen?![]()
Lol, leuk als je voetbal aan het kijken bent en ze scoren in het "verkeerde" doelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dan moet mn nek 180 graden draaien. Das niet handig.Zit serieus aan een grote spiegel te denken.
2 euro is een normale prijs hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat probeert ze, maar ze heeft nu ook vakantie van school etc..
En 2 euro? Duur biertje..
één keertje nachtbraken en je wilt niet anders meerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:52 schreef jijisjij het volgende:
[..]
hm. tja ik kies er gek genoeg toch meestal voor om te gaan slapen of te werken![]()
quote:[..]
Op de pof? ben je helemaal besodemietert, betalen zul je
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:52 schreef jijisjij het volgende:
Op de pof? ben je helemaal besodemietert, betalen zul je
Gelukkig staat de keeper dan ook aan de andere kant.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:52 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Lol, leuk als je voetbal aan het kijken bent en ze scoren in het "verkeerde" doel
je mag de vloer wel schoonmaken, met een klein doekjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet t in natura want ik heb geen geld bij me.
* Outpost76 slobbert snel zn biertje op.![]()
dan gaat ie per ongeluk expres onder je rokje kijken hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef jijisjij het volgende:
[..]
je mag de vloer wel schoonmaken, met een klein doekje
Wat moet dat moet maar dan wil ik nog een paar biertjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef jijisjij het volgende:
[..]
je mag de vloer wel schoonmaken, met een klein doekje
wens hem succes ermeequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan gaat ie per ongeluk expres onder je rokje kijken hoor
Heb precies hetzelfde. Sinds mijn 15e werkte ik al in de horeca en vanaf dat moment slaap ik nooit meer voor 01.00...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef Zokunen het volgende:
Over nachtmensen wordt zo neerbuigend gedaan, terwijl er al wetenschappelijk is aangetoond dat deze mensen een dagritme van 25 uur hebben.
Ik doe constant m'n best om een normaler ritme te krijgen, dus lig ik meestal rond een uur of 1 in bed, maar dan kan ik echt nog niet slapen. Morgen gaat mijn wekker weer om 05:30, maar ik denk niet dat ik oor 1 uur in bed lig. Dan slaap ik toch niet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan gaat ie per ongeluk expres onder je rokje kijken hoor
Jamaar we gingen roddelen over naatje...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze is heul moe van de afgelopen dagen
Succesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef jijisjij het volgende:
Nederlands
en ook. doeiik ga mijn werkkleding zoeken en dan aan den arbeid
hihi, dat gaat dan nu niet door uhquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar we gingen roddelen over naatje...
Werkse en tot de volgende keer!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef jijisjij het volgende:
Nederlands
Waar tap jij?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef jijisjij het volgende:
Nederlands
laterzzquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef jijisjij het volgende:
Nederlands
Ze komt misschien nog terug.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar we gingen roddelen over naatje...
Nou, als ze echt zo moe is.. gisteren heeft ze ook door d'r wekker heen geslapen zei ze, of was iig weer gaan liggen toen die afging..quote:
Ze ging r best doen zei ze. Dus wie weet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, als ze echt zo moe is.. gisteren heeft ze ook door d'r wekker heen geslapen zei ze, of was iig weer gaan liggen toen die afging..
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:03 schreef _Fanta het volgende:
ik voel me aardig gaar op het moment, ga er nog wat ingooien, ff dat gare gevoel wegdrinken
Je bent gaar, en dan gooi je er nog wat bij?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:03 schreef _Fanta het volgende:
ik voel me aardig gaar op het moment, ga er nog wat ingooien, ff dat gare gevoel wegdrinken
hoe laat ga jij draaien?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga muziek bij elkaar sprokkelen voor zometeen
njah heb nog nog nie zo veel gezopen, vanmiddag paar potjes bier in de kroeg en thuis wa biertjes. maar ik heb wel vaker dat ik zo'n inkak momentje hebt, als ik dan gewoon doordrink gaat het wel weer wegquote:
Nee het ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
Nog meer mensen buffer zooi of ligt t aan mij?
ik hoor nu ook niks meer..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
Nog meer mensen buffer zooi of ligt t aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |