Mijne eigenlijk ook altijdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn posts zijn altijd duimpje omhoog.
Vooral muziek die cijferusert ook leuk vond, dus dan moet je meer denken aan de ruige rock, metal, heavy metal etc.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vooral muziek die cijferusert ook leuk vond, dus dan moet je meer denken aan de ruige rock, metal, heavy metal etc.
geen leven dan? dat ze snachts gaan posten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Samzz weet ik niet zeker maar Knetter ech wel!
Samzz valt doorgaans wel meequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Samzz weet ik niet zeker maar Knetter ech wel!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef jijisjij het volgende:
[..]
geen leven dan? dat ze snachts gaan posten?
Knetter zit hier serieus elke nachtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef jijisjij het volgende:
[..]
geen leven dan? dat ze snachts gaan posten?
Werksequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:46 schreef jijisjij het volgende:
ik ga jullie zo verlaten. moet om half elf werken
Ben je ook chauffeurquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:46 schreef jijisjij het volgende:
ik ga jullie zo verlaten. moet om half elf werken
Laptop is kapot en zit op de computer in de hal, beetje het idee wat jij ook hebt zeg maarquote:
snachts posten, dat doe je toch alleen als je snachts werkt lijkt mij. normale mensen slapen dan.quote:
Volgende week weer een normale uitzending met nieuw spul, klassiekers en kneiters van hitsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik metal en hm niet leuk vind..
Die zit overspannen thuis en heeft een vaag slaapritme...quote:
Nachten zijn leuk man! Veel leuker dan overdag...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef jijisjij het volgende:
[..]
snachts posten, dat doe je toch alleen als je snachts werkt lijkt mij. normale mensen slapen dan.
of werkt knetter nachtdiensten?
Ik heb er al eenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy een bar vrouw in ons midden!![]()
Doe mijn een biertje plz.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Laptop is kapot en zit op de computer in de hal, beetje het idee wat jij ook hebt zeg maar
In ieder geval iets met moeilijk tv kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je weet niet eens hoe mn huis er uit ziet en waar mn pc staat.
dan zou je toch juist moeten gaan slapen, normaal ritme opbouwen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zit overspannen thuis en heeft een vaag slaapritme...
* tapt een biertje en past die door aan outpost, ¤2,- graagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy een bar vrouw in ons midden!![]()
Doe mijn een biertje plz.
wat is er leuker aan dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nachten zijn leuk man! Veel leuker dan overdag...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef jijisjij het volgende:
[..]
snachts posten, dat doe je toch alleen als je snachts werkt lijkt mij. normale mensen slapen dan.
of werkt knetter nachtdiensten?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zit overspannen thuis en heeft een vaag slaapritme...
Liefde, kusjekroel, bier en tieten, geniale verhalen, allesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:50 schreef jijisjij het volgende:
[..]
dan zou je toch juist moeten gaan slapen, normaal ritme opbouwen?
[..]
* tapt een biertje en past die door aan outpost, ¤2,- graag
[..]
wat is er leuker aan dan?
Top thx! Kan wel ff op de pof toch of mag ik in natura betalen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:50 schreef jijisjij het volgende:
[..]
dan zou je toch juist moeten gaan slapen, normaal ritme opbouwen?
[..]
* tapt een biertje en past die door aan outpost, ¤2,- graag
[..]
wat is er leuker aan dan?
Mja dan moet mn nek 180 graden draaien. Das niet handig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:49 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
In ieder geval iets met moeilijk tv kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |