Zo'n gezicht had ik standaard, ja.quote:
werd je ook wel eens uitgescholden voor racist ?:')quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n gezicht had ik standaard, ja.
Sommigen stonken ook echt drie meter uit hun mond naar knoflook of zweet![]()
Echt zo goor.
Nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:26 schreef gers het volgende:
[..]
werd je ook wel eens uitgescholden voor racist ?:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
xD xD XDquote:Op zondag 1 mei 2011 09:40 schreef mushishi het volgende:
heej fokkerr,
ik ben 15 ( bijna 16) en ik heb al een halfjaar een vriendje. We hebben het nog nooit gedaan maar we ligge wel altijd gwn op elkaar op het bed en dan gaan we zoenen ofso maar nu was er iets wat k nog nooit had opgemerkt.
Ik zat gewoon op het bed met mn benen op de grond ( dus gwn normaal zegmaar) maar dan met mn benen open. en hij ging daartussen liggen en hij duwde mij zegmaar zo beetje achterover en toen gingen we zo zoenen maar ik voelde zijn (volgsmij) zijn lul helemaal kloppen en dan best snel.
Is ie dan geil ofso??
dit weet ik echt niet, ik ben beetje dom denk ik XD whaha
xx
daar zitten anders ook veel veenlijkenquote:
gelukkig maar anders zouden er nog meer bejaarden er zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja oude mensen zijn vaker ziek dan jonge he.
gelukkig niet idd, evengoed werken, ziekenhuis dus, ik zucht met je mee, eensquote:
maar fokkers verdienen toch 5 x modaal en ze werken maar 2 uur per week ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:03 schreef MiVer het volgende:
[..]
gelukkig niet idd, evengoed werken, ziekenhuis dus, ik zucht met je mee, eens
Nog drukker bij de coffecorner in de AH ..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:00 schreef gers het volgende:
[..]
gelukkig maar anders zouden er nog meer bejaarden er zijn
kunnen we geen cyaankali in die koffie gooienquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog drukker bij de coffecorner in de AH ..
Gewoon plaatselijk zylon b spuiten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:09 schreef gers het volgende:
[..]
kunnen we geen cyaankali in die koffie gooien
of gewoon beide , zekerheid voor alles jewaidsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon plaatselijk zylon b spuiten.
chille muziekquote:
True, ik ga zo ook.quote:
waarom woon ik niet aan de kustquote:
quote:
waarom doet je moeder/je vriendin niet de wasquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:34 schreef Salatrel het volgende:
ik heb per ongeluk een poetsdoek met terpetine meegewassen met de handdoeken en nu ruiken al mijn handdoeken naar de terpetine
HEPL
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:35 schreef gers het volgende:
[..]
waarom doet je moeder/je vriendin niet de was
tragischquote:
huh whutquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:38 schreef Salatrel het volgende:
Osama
http://naurunappula.com/724287/you-have-a-point-there.png
Riva Starrquote:
wat een skillsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:05 schreef fyah het volgende:
Ik sms haar Je bent heet en lekker net als een gesmolten paasei. Mad game heb ik hier
Lol, als eerste sms?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:05 schreef fyah het volgende:
Ik sms haar Je bent heet en lekker net als een gesmolten paasei. Mad game heb ik hier
dus wat zal hij terugkrijgen als reaktie ???quote:
Ben ik de enige die zich stoort aan haar loopje?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:27 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1473021/f0a6e786/kate_upton.html
Voor Mouzur. Ook al heb je hem vast al gezien.
Ik vond het ook een beetje een raar loopje, maar zijn ook niet heel duidelijke beelden. Wel lijkt het alsof ze een beetje scheef is. Haar linkerhelft beweegt anders dan de linker lijkt het.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich stoort aan haar loopje?
Lol, ik bel altijd al gewoon ter plekke, nog nooit gehad dat haar nr dan fake was trouwens, anders zou ik der ook pimpbitchslappen.quote:
GMTAquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lol, ik bel altijd al gewoon ter plekke, nog nooit gehad dat haar nr dan fake was trouwens, anders zou ik der ook pimpbitchslappen.
met mij?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
ik ben thuis en het eerste wat ik wil doen is KROELEN in BED.
wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
met mij?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
gewoon met je kussen. doe ik ook altijdquote:
klinkt allemaal weer als klaagbaak materiaalquote:
Forever alone...with your pillow.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
gewoon met je kussen. doe ik ook altijd
jawel was wel leuk in francequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
klinkt allemaal weer als klaagbaak materiaal
hahaha klaagbaak![]()
missch nog beetje leuk geweest in frankrijk?
het valt me tegen dat er nog geen kussen is in de vorm en met de opdruk van forver alonequote:
heel goed!quote:
je hebt kaarten !quote:
*ga ik overkopen van iemand die niet kanquote:
van lot?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*ga ik overkopen van iemand die niet kan
fransen houden van blond haar iigquote:
1tje kopen? moet je wel betalen in natura.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*ga ik overkopen van iemand die niet kan
zelfs heteromeisjes zouden daar spontaan lesbo van wordenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
1tje kopen? moet je wel betalen in natura.
neuquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:18 schreef MiVer het volgende:
[..]
fransen houden van blond haar iig
nog gek geworden van de mannen?
die ging niet toch? had iig geen kaarten.quote:
nee, gewoon met geld.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
1tje kopen? moet je wel betalen in natura.
oh ja ik las laatst iets dat ze niet ging en ze noemde je naam dus dacht dat je ze van lot kochtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
die ging niet toch? had iig geen kaarten.
oh zo, nee van de neef van een goeie vriend van mequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
oh ja ik las laatst iets dat ze niet ging en ze noemde je naam dus dacht dat je ze van lot kocht
Bitch please.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
zelfs heteromeisjes zouden daar spontaan lesbo van worden![]()
![]()
Zeker doen dat trackpad! En de bettertouchtool installeren om eigen gestures te makenquote:
Jij bent mijn bitchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |