Zo'n gezicht had ik standaard, ja.quote:
werd je ook wel eens uitgescholden voor racist ?:')quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n gezicht had ik standaard, ja.
Sommigen stonken ook echt drie meter uit hun mond naar knoflook of zweet![]()
Echt zo goor.
Nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:26 schreef gers het volgende:
[..]
werd je ook wel eens uitgescholden voor racist ?:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
xD xD XDquote:Op zondag 1 mei 2011 09:40 schreef mushishi het volgende:
heej fokkerr,
ik ben 15 ( bijna 16) en ik heb al een halfjaar een vriendje. We hebben het nog nooit gedaan maar we ligge wel altijd gwn op elkaar op het bed en dan gaan we zoenen ofso maar nu was er iets wat k nog nooit had opgemerkt.
Ik zat gewoon op het bed met mn benen op de grond ( dus gwn normaal zegmaar) maar dan met mn benen open. en hij ging daartussen liggen en hij duwde mij zegmaar zo beetje achterover en toen gingen we zo zoenen maar ik voelde zijn (volgsmij) zijn lul helemaal kloppen en dan best snel.
Is ie dan geil ofso??
dit weet ik echt niet, ik ben beetje dom denk ik XD whaha
xx
daar zitten anders ook veel veenlijkenquote:
gelukkig maar anders zouden er nog meer bejaarden er zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja oude mensen zijn vaker ziek dan jonge he.
gelukkig niet idd, evengoed werken, ziekenhuis dus, ik zucht met je mee, eensquote:
maar fokkers verdienen toch 5 x modaal en ze werken maar 2 uur per week ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:03 schreef MiVer het volgende:
[..]
gelukkig niet idd, evengoed werken, ziekenhuis dus, ik zucht met je mee, eens
Nog drukker bij de coffecorner in de AH ..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:00 schreef gers het volgende:
[..]
gelukkig maar anders zouden er nog meer bejaarden er zijn
kunnen we geen cyaankali in die koffie gooienquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog drukker bij de coffecorner in de AH ..
Gewoon plaatselijk zylon b spuiten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:09 schreef gers het volgende:
[..]
kunnen we geen cyaankali in die koffie gooien
of gewoon beide , zekerheid voor alles jewaidsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon plaatselijk zylon b spuiten.
chille muziekquote:
True, ik ga zo ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |