Het zou best kunnen ja dat hij dan geil isquote:Op zondag 1 mei 2011 09:40 schreef mushishi het volgende:
heej fokkerr,
ik ben 15 ( bijna 16) en ik heb al een halfjaar een vriendje. We hebben het nog nooit gedaan maar we ligge wel altijd gwn op elkaar op het bed en dan gaan we zoenen ofso maar nu was er iets wat k nog nooit had opgemerkt.
Ik zat gewoon op het bed met mn benen op de grond ( dus gwn normaal zegmaar) maar dan met mn benen open. en hij ging daartussen liggen en hij duwde mij zegmaar zo beetje achterover en toen gingen we zo zoenen maar ik voelde zijn (volgsmij) zijn lul helemaal kloppen en dan best snel.
Is ie dan geil ofso??
dit weet ik echt niet, ik ben beetje dom denk ik XD whaha
xx
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef geertbukken het volgende:
Omg, nee dit is het eerste teken dat hij homoseksueel kan zijn!
Maak het uit voordat iedereen dit ontdekt!
Maak het uit voordat iedereen dit ontdekt
Maak het uit voordat iedereen dit ontdekt
Dit lijkt mij inderdaad de meest plausibele verklaring voor dit voorvalquote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef xSummergirlx het volgende:
neeh, kyk meisjj, ik denk gwn dat hy so'n kloppend dingetje weetjewel?? in sn broek had gestopt, sodat elke x als hij zn lichaam tegen je aandoet, hy je laat merken dat syn hartje voor je klopt. nu kan je denken, wrm doet hij dat dan nie op de plek waar sn hart is?? nouw, dat valt teveel op, en in je broek sie je het natuurlijk niet. dit is egt waar.
xxxxx
kloklop. wie is daar?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Lamabal het volgende:
Nog netjes dat die lul dan eerst klopt voordat ie naar binnen wil.
Ik loldequote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Lamabal het volgende:
Dit dus, slotjequote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef xSummergirlx het volgende:
neeh, kyk meisjj, ik denk gwn dat hy so'n kloppend dingetje weetjewel?? in sn broek had gestopt, sodat elke x als hij zn lichaam tegen je aandoet, hy je laat merken dat syn hartje voor je klopt. nu kan je denken, wrm doet hij dat dan nie op de plek waar sn hart is?? nouw, dat valt teveel op, en in je broek sie je het natuurlijk niet. dit is egt waar.
xxxxx
Geeft een koe melk?! Natuurlijk klopt dit!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit lijkt mij inderdaad de meest plausibele verklaring voor dit voorval
LOLquote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Lamabal het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Lamabal het volgende:
hier moest ik echt om laggenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Lamabal het volgende:
Laggenquote:
ik moest zo hard lachen dat mijm collega verschrikt opkijkt! leg maar eens uit waar je om moest lachenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Lamabal het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen dat mijm collega verschrikt opkijkt! leg maar eens uit waar je om moest lachen
jij bent echt geniaalquote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef xSummergirlx het volgende:
xxxxx
Ik heb er een mooi verhaal van gemaakt wat niet verder van de waarheid af kan liggen, Dat mens zou een hartaanval krijgen!:Pquote:
Had niet door dat het zo grappig was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb er een mooi verhaal van gemaakt wat niet verder van de waarheid af kan liggen, Dat mens zou een hartaanval krijgen!:P
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef xSummergirlx het volgende:
xxxxx
Beste reply in dit topicquote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Lamabal het volgende:
xdquote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Lamabal het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |