God zeg! Ik was al klaar met jou maar deze reactie doet echt de deur dicht! Wat ben jij een misselijk makende slappe zak!! Je hangt weloverwogen 12!x je lul in een ander wijf, en dan ga je zitten janken dat je het zo vervelend vind allemaal! Maar tegelijk vind je het ook wel stoer dat je het hebt gedaan!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:15 schreef Pataya het volgende:
het ergste is, ben morgen nog jarig ook, de helft komt natuurlijk niet meer
Laat je toch niet zo opnaaien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
God zeg! Ik was al klaar met jou maar deze reactie doet echt de deur dicht! Wat ben jij een misselijk makende slappe zak!! Je hangt weloverwogen 12!x je lul in een ander wijf, en dan ga je zitten janken dat je het zo vervelend vind allemaal! Maar tegelijk vind je het ook wel stoer dat je het hebt gedaan!
Ik hoop echt enorm dat dit een backfire actie wordt, en dat je straks met lege handen staat! Je nieuwe scharrel laat zich blijkbaar niet afschrikken door relaties dus die hopt vrolijk naar de volgende! BAH
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:25 schreef BazzieK het volgende:
Wat een moraalridders hier zeg. Zou gewoon even de boot afhouden met dat andere meisje TS, ondertussen gewoon mooi weer spelen met je vriendin en er proberen achter te komen wat je zelf wilt. Opbiechten maak je sowieso je relatie mee kapot dus dat alleen doen als je zeker weet dat je van je vriendin af wilt.
Edit: Moet voortaan het hele topic lezen
Ze zegt dat ze dat normaal nooit doet maar omdat ze al een hele tijd verliefd op me was en ze ook wist dat mijn huidige relatie kut was ...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
God zeg! Ik was al klaar met jou maar deze reactie doet echt de deur dicht! Wat ben jij een misselijk makende slappe zak!! Je hangt weloverwogen 12!x je lul in een ander wijf, en dan ga je zitten janken dat je het zo vervelend vind allemaal! Maar tegelijk vind je het ook wel stoer dat je het hebt gedaan!
Ik hoop echt enorm dat dit een backfire actie wordt, en dat je straks met lege handen staat! Je nieuwe scharrel laat zich blijkbaar niet afschrikken door relaties dus die hopt vrolijk naar de volgende! BAH
Mensen willen liever zeker zijn over dit soort dingen dan onzeker zijn. Daar was laatst een onderzoek over. Het is ook logisch dat het zo is. Het heeft een evolutionair voordeel om de waarheid te weten. Je kunt betere voorspellingen doen en zo gevaren in de toekomst vermijden (zoals types als jij).quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:07 schreef Pataya het volgende:
[..]
is dat zo?
Wil haar niet erger kapot maken dan nodig...
Als dit jou zou gebeuren, zou jij dat dan willen weten en de rest van je leven onzeker zijn in nieuwe relatie(s)? ik niet in ieder geval...
Ja, dan kan ze er in de toekomst beter op letten om losers zoals de TS te vermijden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze heeft het recht om te weten wat voor een lul TS is.
Als dat al het ergste voor je is...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:15 schreef Pataya het volgende:
Lijkt me een nette oplossing.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:28 schreef Pataya het volgende:
[..]![]()
Ze blijft sowieso nog een week, en als het aan haar ligt blijft ze langer (omdat ik niet verteld heb van het meisje)
snap best dat als je invalt in een topic geen 11 paginas gaat doorlezen ')
Uiteraard spreek ik ook tot die tijd niet af,.. en dat meisje weet dat ook en vind dat ook goed...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:29 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind dat de TS eigenlijk een klein schouderklopje verdient voor de manier waarop hij dit afhandelt. Ik snap al die moraalridders hier niet zo, als dat grietje het niet te weten krijgt kan ze makkelijker een volgende relatie aanknopen zonder gelijk te denken dat elke vent een klootzak is. Dus het is beter het niet te vertellen wat mij betreft. TS, wel even zorgen voor een cleane break he, en niet meer met dat andere meisje afspreken tot je zaakjes met je ex zijn afgewikkeld.
Ik denk inmiddels dat ook dit verhaal uit een grote dikke duim komtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:29 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind dat de TS eigenlijk een klein schouderklopje verdient voor de manier waarop hij dit afhandelt. Ik snap al die moraalridders hier niet zo, als dat grietje het niet te weten krijgt kan ze makkelijker een volgende relatie aanknopen zonder gelijk te denken dat elke vent een klootzak is. Dus het is beter het niet te vertellen wat mij betreft. TS, wel even zorgen voor een cleane break he, en niet meer met dat andere meisje afspreken tot je zaakjes met je ex zijn afgewikkeld.
Nee, het ergste is dat je met iemand hebt liggen kezen in het bed van je vriendin.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:15 schreef Pataya het volgende:
Reageer dan niet...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk inmiddels dat ook dit verhaal uit een grote dikke duim komt
Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:29 schreef Pataya het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze dat normaal nooit doet maar omdat ze al een hele tijd verliefd op me was en ze ook wist dat mijn huidige relatie kut was ...
Achjah...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
"Ja, ik doe dit wel vaker. Hoezo?"
Jij denkt dat mensen onvoorspelbaar zijn? Dat niets met elkaar samenhangt? Alleen al de manier waarop iemand praat, zegt al veel over een persoon. Dan hoef je nog niet eens te kijken naar wat diegene doet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:37 schreef Pataya het volgende:
[..]
Uiteraard spreek ik ook tot die tijd niet af,.. en dat meisje weet dat ook en vind dat ook goed...
Maar ja, het is niet goed te praten maar zoals sommige zeggen, dan kan ze er in de toekomst rekening mee houden..
Dat gaat niet, want zoiets voorzie je gewoon niet...
Grotendeels heb je gelijk... maar ieder mens blijft onvoorspelbaar...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:57 schreef Johannes_VIII het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen onvoorspelbaar zijn? Dat niets met elkaar samenhangt? Alleen al de manier waarop iemand praat, zegt al veel over een persoon. Dan hoef je nog niet eens te kijken naar wat diegene doet.
Je kunt niet alles voorspellen inderdaad, maar overal zijn er patronen te zien. Mensen zijn ervoor gemaakt om dingen te leren. Hiervoor worden ze ook beloond.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:58 schreef Pataya het volgende:
[..]
Grotendeels heb je gelijk... maar ieder mens blijft onvoorspelbaar...
Jij bent zeker zo'n naïeve bakvis die er altijd intrapt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Want er tegen zijn betekent dat het je zelf zou gebeuren?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n naïeve bakvis die er altijd intrapt.
Onzin. Je kan niet alle mensen herkennen die vreemdgaan, sterker nog, vaak zijn het die waar je het niet van verwacht. Daarnaast is het niet de bedoeling om een nieuwe relatie in te gaan met de gedachte dat die nieuwe vriend/vriendin wel eens vreemd zou kunnen gaan. Waarbij mensen met zo'n houding toch op zoek gaan naar de bevestiging dat dit misschien wel weer het geval kan zijn. Dat zou funest kunnen zijn voor de relatie.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:07 schreef Johannes_VIII het volgende:
[..]
Je kunt niet alles voorspellen inderdaad, maar overal zijn er patronen te zien. Mensen zijn ervoor gemaakt om dingen te leren. Hiervoor worden ze ook beloond.
Niet dat er achterkomen dat jij vreemdgegaan bent haar geen klap op zal leveren, maar het zal de pijn wel wat verzachten. Daar ben ik van overtuigd. Uiteindelijk zal ze misschien beter in staat zijn om iemand te vinden die beter bij haar past en die niet vreemd zal gaan, waardoor ze gelukkig kan zijn. Mogelijk dat als jij niets zegt dat ze dan dezelfde fout gemakkelijker maakt. Dat gun je haar toch niet?
Brain Response To Information About The Future Suggests That Ignorance Isn't Bliss: http://www.sciencedaily.com/releases/2009/07/090715131433.htm
Ik zeg ook niet dat je het altijd kunt herkennen. En als je het echt zou verwachten, zou je er ook geen relatie mee hebben, lijkt me. Het idee is dat als je het verwacht dat je er sneller een punt achter zet of er zelfs geen relatie mee aangaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:17 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Onzin. Je kan niet alle mensen herkennen die vreemdgaan, sterker nog, vaak zijn het die waar je het niet van verwacht. Daarnaast is het niet de bedoeling om een nieuwe relatie in te gaan met de gedachte dat die nieuwe vriend/vriendin wel eens vreemd zou kunnen gaan. Dat zou funest kunnen zijn voor de relatie.
Het enige probleem was dat ze het huis erg opgeruimd vond voor mijn doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:12 schreef missyB het volgende:
tja dat dit niet goed te praten is weet je zelf al wel.
Als het nu toch over is zou ik het niet nog erger maken door te vertellen van die ander.
je raakt er alleen je eigen schuldgevoel mee kwijt en zadelt haar op met iets wat haar extra verdriet doet.
Handel alle zaken netjes af, blijf eens poosje alleen en kijk dan verder.
Hoop dan alleen voor je dat het achteraf niet alsnog uitkomt door bijv buren ofzo, dan heb je alsnog de poppen aan het dansen en haar extra verdriet bezorgd.
Denk ook niet dat ik wat zeg over het vreemdgaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:17 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Onzin. Je kan niet alle mensen herkennen die vreemdgaan, sterker nog, vaak zijn het die waar je het niet van verwacht. Daarnaast is het niet de bedoeling om een nieuwe relatie in te gaan met de gedachte dat die nieuwe vriend/vriendin wel eens vreemd zou kunnen gaan. Waarbij mensen met zo'n houding toch op zoek gaan naar de bevestiging dat dit misschien wel weer het geval kan zijn. Dat zou funest kunnen zijn voor de relatie.
Verliefdheid zorgt er sowieso vaak al voor dat je het idee hebt dat je bij elkaar past. Het werkt als 10-seconden-lijn.
Mensen willen gewoon dat TS op zijn plaat gaat. Gerechtigheid doordat de directe omgeving weet wat voor klootzak het was. Aan de schandpaal ermee. Hier mag hij niet mee wegkomen. Helemaal niet doordat hij een leuker meisje is tegengekomen.
Als TS slim is zegt hij niets en zorgt er zo ook niet voor dat zij bij de eerst volgende relatie vol twijfels deze aangaat. doordat diegene net zo leuk of misschien nog wel leuker is als TS.
De wetenschap dat iemand is bedrogen kan ervoor zorgen dat deze ineens argwanend, claimerig en vol jaloezie de nieuwe relatie 'onderhoudt'. Dat moet je niet willen.
en je zegt ook dat je het nog nooit gedaan hebt en denkt het nooit meer te zullen doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef Pataya het volgende:
[..]
Ik zal wel ff duidelijk zijn, dit was niet zomaar een scharrel maar iemand die ik al ken sinds 2e klas Havo
Denk om je bloeddruk moeders Sherlock dat je er bent.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:23 schreef BrandX het volgende:
Weet je TS, je liegt dat je barst.
Je zegt dat je haar al langer kent:
[..]
en je zegt ook dat je het nog nooit gedaan hebt en denkt het nooit meer te zullen doen.
Doch in je pohi staat dit pareltje:
Leuk meisje ontmoet
Waarbij je een toevallig tegengekomen iemand via je werk een email wil sturen omdat je haar leuk vindt.
Oftewel: je doet dit hoogst waarschijnlijk vaker c.q. je hebt er maar weinig moeite mee om te cheaten.
Of je bent een geweldige trollkloon. In dat geval ben je een sick fuck
Dat is idd. een ander meisje ja die wel leuk isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:23 schreef BrandX het volgende:
Weet je TS, je liegt dat je barst.
Je zegt dat je haar al langer kent:
[..]
en je zegt ook dat je het nog nooit gedaan hebt en denkt het nooit meer te zullen doen.
Doch in je pohi staat dit pareltje:
Leuk meisje ontmoet
Waarbij je een toevallig tegengekomen iemand via je werk een email wil sturen omdat je haar leuk vindt.
Oftewel: je doet dit hoogst waarschijnlijk vaker c.q. je hebt er maar weinig moeite mee om te cheaten.
Of je bent een geweldige trollkloon. In dat geval ben je een sick fuck
Inderdaad, topic is busted. Jammer, was wel een soort van vermakelijk met een BrandX die hels en furieus achter de posthistorie van de TS aanging.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
De geloofwaardigheid van dit topic neemt ook steeds verder af. Goed, verder wel vermakelijk hoor.
Ik lees ook nog mee, maar weet niet zo heel goed waarom want de meeste fictie is toch beter geschrevenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
De geloofwaardigheid van dit topic neemt ook steeds verder af. Goed, verder wel vermakelijk hoor.
nee hoor, ik ging pas zijn pohi in nadat ik al niets meer van zijn verhaal geloofde. Dit bevestigde het eigenlijk alleen maarquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, topic is busted. Jammer, was wel een soort van vermakelijk met een BrandX die hels en furieus achter de posthistorie van de TS aanging.
Sherlock dat je er bent. Ik is trots.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee hoor, ik ging pas zijn pohi in nadat ik al niets meer van zijn verhaal geloofde. Dit bevestigde het eigenlijk alleen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |