quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Ze komt er toch achter. Je 'scharrel' is 3 dagen blijven slapen.
Ja ze komt er achter. Geloof mequote:
Ooooooéóóóóóóóó maar dan is het niet erg. Nee man geen probleem is cool ga maar weer rustig slapen en geniet gewoon van je laatste dagen met je chickquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef Pataya het volgende:
[..]
Ik zal wel ff duidelijk zijn, dit was niet zomaar een scharrel maar iemand die ik al ken sinds 2e klas Havo
precies wat ik wilde zeggenquote:
Heb echt serieus de halve nacht gesproken met haar...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:41 schreef Chulaa het volgende:
Nou TS kommaar op. hoeveel gebroken botten heb je?
Slappeling.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:57 schreef Pataya het volgende:
[..]
Heb niet verteld dat ik ben vreemd gegaan maar wel dat ik onze relatie niet meer zie zitten.
Gatverdamme dat jij nog kan leven met jezelf, wat ben jij een ongelooflijke lul.. zielig miezerig ventje .. bah bah bah bah!!!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:57 schreef Pataya het volgende:
[..]
Heb echt serieus de halve nacht gesproken met haar...
Heb niet verteld dat ik ben vreemd gegaan maar wel dat ik onze relatie niet meer zie zitten.
Gelukkig ziet zij het ook wel dat het niet langer gaat en we gaan nu kijken wie wat waar heen gaat.
Voor de gene die denken dat het niet waar is, reageer dan niet... zit er gewoon echt mee..
Maarja het is ook maar de vraag of het slim is om het haar te vertellen natuurlijk. Dan maak je d'r wel serieus stuk denk ik.quote:
Ze heeft het recht om te weten wat voor een lul TS is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:04 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Maarja het is ook maar de vraag of het slim is om het haar te vertellen natuurlijk. Dan maak je d'r wel serieus stuk denk ik.
is dat zo?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze heeft het recht om te weten wat voor een lul TS is.
Ja hé, laten we een hetze starten waarbij we de ware identiteit van TS achterhalen, vervolgens z'n vriendin opbellen en het dan vertellen. Het recht moet zegevieren!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had je dat niet kunnen verzinnen voordat je je lul 12 keer op haar bed een andere meid stak?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:07 schreef Pataya het volgende:
[..]
is dat zo?
Wil haar niet erger kapot maken dan nodig...
Ja. Ik zou het willen weten. Ga nou niet voor jezelf goed zitten praten dat je het haar niet vertelt omdat dat zogenaamd 'beter voor haar is'. Nee, je hebt er het lef niet voor. Dát is het.quote:Als dit jou zou gebeuren, zou jij dat dan willen weten en de rest van je leven onzeker zijn in nieuwe relatie(s)?
Dubbele punt. Apostrof. Haakjes sluiten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:08 schreef papernote het volgende:
[..]
Ja hé, laten we een hetze starten waarbij we de ware identiteit van TS achterhalen, vervolgens z'n vriendin opbellen en het dan vertellen. Het recht moet zegevieren!_!
Weet niet of het met lef te maken heeft...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had je dat niet kunnen verzinnen voordat je je lul 12 keer op haar bed een andere meid stak?
[..]
Ja. Ik zou het willen weten. Ga nou niet voor jezelf goed zitten praten dat je het haar niet vertelt omdat dat zogenaamd 'beter voor haar is'. Nee, je hebt er het lef niet voor. Dát is het.
TS denkt nu in ieder geval wel over de gevolgen na. De relatie liep toch al teneinde en dat was - als ik TS goed begrijp - ook de reden van het vreemdgaan. En als ze beiden besluiten uit elkaar te gaan kun je dat misschien maar beter verzwijgen om niet nog meer kapot te maken. Ik zou het met je eens zijn als de vriendin van TS verder wilde.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:11 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, nu houd je ineens wel rekening met haar gevoelens. Het spijt me maar dat komt niet erg geloofwaardig over.
Het blijft natuurlijk een kut situatie...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
TS denkt nu in ieder geval wel over de gevolgen na. De relatie liep toch al teneinde en dat was - als ik TS goed begrijp - ook de reden van het vreemdgaan. En als ze beiden besluiten uit elkaar te gaan kun je dat misschien maar beter verzwijgen om niet nog meer kapot te maken. Ik zou het met je eens zijn als de vriendin van TS verder wilde.
Zou jij niet willen weten wanneer je bedrogen bent? Ik vind het verzwijgen eigenlijk bijna net zo erg als 't vreemdgaan in de eerste plaats. Maar goed, maybe that's just me.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
TS denkt nu in ieder geval wel over de gevolgen na. De relatie liep toch al teneinde en dat was - als ik TS goed begrijp - ook de reden van het vreemdgaan. En als ze beiden besluiten uit elkaar te gaan kun je dat misschien maar beter verzwijgen om niet nog meer kapot te maken. Ik zou het met je eens zijn als de vriendin van TS verder wilde.
Volgens mij had je beter iets anders niet kunnen doenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:14 schreef Pataya het volgende:
Had het iiig beter niet hier kunnen posten.
Je laat me stiekem wel lachen....(terwijl het niet gepast is)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij had je beter iets anders niet kunnen doen.
Ach hoef je minder spullen te kopenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:15 schreef Pataya het volgende:
het ergste is, ben morgen nog jarig ook, de helft komt natuurlijk niet meer
Heb je het dan gezegd tegen je vriendin dat de helft niet meer komt dit klinkt heel vaag weer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:15 schreef Pataya het volgende:
het ergste is, ben morgen nog jarig ook, de helft komt natuurlijk niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |