Weet niet of het zo verstandig is of ze komt, me vriendin/ex woont nog minimaal 1 week hier..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:17 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ach hoef je minder spullen te kopenBekijk het van de positieve kant. Komt die andere griet wel?
Nee maar heeft wel haar ouders gebeld dat het over is...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je het dan gezegd tegen je vriendin dat de helft niet meer komt dit klinkt heel vaag weer.
Ik weet het niet. Ik zou het wel willen weten als m'n vriendin verder wil gaan. Als het toch al kut loopt en de relatie dood is hoef ik dat soort dingen niet meer te weten omdat dat vertrouwen dan toch al min of meer beschaamd is. Dan zoekt ze het maar uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou jij niet willen weten wanneer je bedrogen bent? Ik vind het verzwijgen eigenlijk bijna net zo erg als 't vreemdgaan in de eerste plaats. Maar goed, maybe that's just me.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:17 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ach hoef je minder spullen te kopenBekijk het van de positieve kant. Komt die andere griet wel?
Zeg, het is alleen maar een logisch gevolg van jouw posthistorie op FOK!, je staat niet bekend als de meest serieuze FOK! usertquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:57 schreef Pataya het volgende:
[..]
Heb echt serieus de halve nacht gesproken met haar...
Heb niet verteld dat ik ben vreemd gegaan maar wel dat ik onze relatie niet meer zie zitten.
Gelukkig ziet zij het ook wel dat het niet langer gaat en we gaan nu kijken wie wat waar heen gaat.
Voor de gene die denken dat het niet waar is, reageer dan niet... zit er gewoon echt mee..
:']|})」>quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dubbele punt. Apostrof. Haakjes sluiten.
niemand wilt bedrogen worden! liegen is veel erger, en uiteindelijk komt het toch wel boven tafel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:17 schreef Pataya het volgende:
en nee, niemand wilt weten dat ie bedrogen is...
God zeg! Ik was al klaar met jou maar deze reactie doet echt de deur dicht! Wat ben jij een misselijk makende slappe zak!! Je hangt weloverwogen 12!x je lul in een ander wijf, en dan ga je zitten janken dat je het zo vervelend vind allemaal! Maar tegelijk vind je het ook wel stoer dat je het hebt gedaan!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:15 schreef Pataya het volgende:
het ergste is, ben morgen nog jarig ook, de helft komt natuurlijk niet meer
Laat je toch niet zo opnaaien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
God zeg! Ik was al klaar met jou maar deze reactie doet echt de deur dicht! Wat ben jij een misselijk makende slappe zak!! Je hangt weloverwogen 12!x je lul in een ander wijf, en dan ga je zitten janken dat je het zo vervelend vind allemaal! Maar tegelijk vind je het ook wel stoer dat je het hebt gedaan!
Ik hoop echt enorm dat dit een backfire actie wordt, en dat je straks met lege handen staat! Je nieuwe scharrel laat zich blijkbaar niet afschrikken door relaties dus die hopt vrolijk naar de volgende! BAH
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:25 schreef BazzieK het volgende:
Wat een moraalridders hier zeg. Zou gewoon even de boot afhouden met dat andere meisje TS, ondertussen gewoon mooi weer spelen met je vriendin en er proberen achter te komen wat je zelf wilt. Opbiechten maak je sowieso je relatie mee kapot dus dat alleen doen als je zeker weet dat je van je vriendin af wilt.
Edit: Moet voortaan het hele topic lezen
Ze zegt dat ze dat normaal nooit doet maar omdat ze al een hele tijd verliefd op me was en ze ook wist dat mijn huidige relatie kut was ...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
God zeg! Ik was al klaar met jou maar deze reactie doet echt de deur dicht! Wat ben jij een misselijk makende slappe zak!! Je hangt weloverwogen 12!x je lul in een ander wijf, en dan ga je zitten janken dat je het zo vervelend vind allemaal! Maar tegelijk vind je het ook wel stoer dat je het hebt gedaan!
Ik hoop echt enorm dat dit een backfire actie wordt, en dat je straks met lege handen staat! Je nieuwe scharrel laat zich blijkbaar niet afschrikken door relaties dus die hopt vrolijk naar de volgende! BAH
Mensen willen liever zeker zijn over dit soort dingen dan onzeker zijn. Daar was laatst een onderzoek over. Het is ook logisch dat het zo is. Het heeft een evolutionair voordeel om de waarheid te weten. Je kunt betere voorspellingen doen en zo gevaren in de toekomst vermijden (zoals types als jij).quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:07 schreef Pataya het volgende:
[..]
is dat zo?
Wil haar niet erger kapot maken dan nodig...
Als dit jou zou gebeuren, zou jij dat dan willen weten en de rest van je leven onzeker zijn in nieuwe relatie(s)? ik niet in ieder geval...
Ja, dan kan ze er in de toekomst beter op letten om losers zoals de TS te vermijden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze heeft het recht om te weten wat voor een lul TS is.
Als dat al het ergste voor je is...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:15 schreef Pataya het volgende:
Lijkt me een nette oplossing.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:28 schreef Pataya het volgende:
[..]![]()
Ze blijft sowieso nog een week, en als het aan haar ligt blijft ze langer (omdat ik niet verteld heb van het meisje)
snap best dat als je invalt in een topic geen 11 paginas gaat doorlezen ')
Uiteraard spreek ik ook tot die tijd niet af,.. en dat meisje weet dat ook en vind dat ook goed...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:29 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind dat de TS eigenlijk een klein schouderklopje verdient voor de manier waarop hij dit afhandelt. Ik snap al die moraalridders hier niet zo, als dat grietje het niet te weten krijgt kan ze makkelijker een volgende relatie aanknopen zonder gelijk te denken dat elke vent een klootzak is. Dus het is beter het niet te vertellen wat mij betreft. TS, wel even zorgen voor een cleane break he, en niet meer met dat andere meisje afspreken tot je zaakjes met je ex zijn afgewikkeld.
Ik denk inmiddels dat ook dit verhaal uit een grote dikke duim komtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:29 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind dat de TS eigenlijk een klein schouderklopje verdient voor de manier waarop hij dit afhandelt. Ik snap al die moraalridders hier niet zo, als dat grietje het niet te weten krijgt kan ze makkelijker een volgende relatie aanknopen zonder gelijk te denken dat elke vent een klootzak is. Dus het is beter het niet te vertellen wat mij betreft. TS, wel even zorgen voor een cleane break he, en niet meer met dat andere meisje afspreken tot je zaakjes met je ex zijn afgewikkeld.
Nee, het ergste is dat je met iemand hebt liggen kezen in het bed van je vriendin.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:15 schreef Pataya het volgende:
Reageer dan niet...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk inmiddels dat ook dit verhaal uit een grote dikke duim komt
Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:29 schreef Pataya het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze dat normaal nooit doet maar omdat ze al een hele tijd verliefd op me was en ze ook wist dat mijn huidige relatie kut was ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |