Stuur mij ook watquote:
quote:
Had je gehoord dat-ie boos was in de COS?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zei; Mooi handschrift
Guido; haha thx !
neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had je gehoord dat-ie boos was in de COS?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij kreeg zn gelijk niet enzo en hij ging boos op twitter en in de COS doen
Hij wilde zn SST-twitter wegdoen en ging tweeten over boze huisvrouwtjes van 40 met een strijkboutquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij wilde zn SST-twitter wegdoen en ging tweeten over boze huisvrouwtjes van 40 met een strijkbout
Ik weet alleen niet meer wanneer het wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens teruglezen op twitter
vanmiddagtoch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet meer wanneer het was
vandaag eindelijk wat beter nieuwsquote:
quote:wel na een ellenlange dag wachten in ziekenhuis en zo en ook beetje boos geworden zijn de eerste uitslagen bekend
Ze heeft enkel een MRI gehad duurde enkel tot half zeven voor we eindelijk de neuroloog spraken
De uitslagen van de MRI zijn goed, geen hersenbeschadiging door ongeluk of anderszins, geen vaatbeschadigingen en ook geen tumoren e.d.
Nu wordt maandag hersenvocht geprikt om te testen op borelia en andere infecties en als dat ook goed is dan heeft het gewoon hoogstwaarschijnlijk te maken met stress in combinatie met haar Sjögren
quote:nu 99,9% zeker huiis verkocht
Koper heeft vandaag onze makelaar gebeld dat de hypo rond is.
enig was nog een administratieve handeling, "Hij moest enkel nog gedigitaliseerd worden"
quote:En mijn vrouw mag overdags het ziekenhuis uit, maar moet er wel slapen
Dus ze mag morgen mee naar de bouwfirma waar ik een afspraak had staan
gaan verder finalizen
hoe is tie met jouw c-a jij was toch ook niet lekker ?quote:
Ah, gelukkig maar... mag ook wel een keerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
vandaag eindelijk wat beter nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
Effe 2 daagjes beetje griepiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
hoe is tie met jouw c-a jij was toch ook niet lekker ?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Effe 2 daagjes beetje griepie
Maar nu gaat het weer goed. Lekker lang weekend nu, goed uitrusten, morgen lekker zonnen in de tuin
zuipschuitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het heet..... komt door de rose denk ik
eerste al kapot ?quote:
Jawel en gelezen, gelukkig een keer goed nieuws enne ik zit weer in live tot straksquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel en gelezen, gelukkig een keer goed nieuws enne ik zit weer in live tot straks
zuipschuitquote:
met 4 rose op ?quote:
Wie is ezno en waarom zaag je hem?quote:
Deel 3 of 100, het wordt zo uitgekauwdquote:[img]http://i.fokzine.net/p/2s.gif[/:4img] Op vrijdag 6 mei 2011 22:48 schreef iBenny het volgende:
c_a gaat Saw naspelen
Ik vind alle goede horrors leuk in deel 1, daarna is de lol er wel af voor me, zo voorspelbaar enquote:
quote:
Die is beter dan Saw IIIquote:
ik ookquote:
Meer een lichte maaltijd, na 2 kopjes soep zit ik vol hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Kippensoep.Maar dat is toch maar een voorafje?
En niet te zuinig ook. Ik heb gister en vandaag wel een korte broek aan, maar dat zet niet heel veel zoden aan de dijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Melkflessen
Ik hou van een bruine body
Je moet niet binnen gaan zitten hèquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En niet te zuinig ook. Ik heb gister en vandaag wel een korte broek aan, maar dat zet niet heel veel zoden aan de dijk natuurlijk.
Echt in de zon zitten kan ik niet, de zon is al om een uur of elf ofzo weg op mijn balkon.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet niet binnen gaan zitten hèDan worden ze nooit bruin
Ik ga weer verder zonnenGelijk even echte meisjes in de jungle kijken
mit dem benen omhaug in das park!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt in de zon zitten kan ik niet, de zon is al om een uur of elf ofzo weg op mijn balkon.
Ik heb de deurkruk ook al verwarmd, die gene die het aanraakt verbrandt meteen zn handquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat ben ik zo ook, home alone. Hopelijk komen de boeven, ik heb een strakke tekening om ze te tackelen.
En anders gooi je er een hamburger op voor de nachtelijke vreetkick.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb de deurkruk ook al verwarmd, die gene die het aanraakt verbrandt meteen zn hand
Jawelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
En anders gooi je er een hamburger op voor de nachtelijke vreetkick.
Was het wel gezellig?
Bennyquote:
Jonguh... doe dat dan ook in je nickquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
Hey René!
[ Bericht 36% gewijzigd door Renesite op 07-05-2011 21:14 (FIXED THAT!) ]
Nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
Benny je zit nu zeker niet IHVH te kijken hè?
Dom ook niet, maar wel een beetje een schaap. En het gaat toch meer om algemene kennis over Nederland.. En dat had ik er niet achter gezocht.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Leonie had ik niet zo dom verwacht
Maar Kim? Echt?
ff terugkijken dus
Wtf?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Is zojuist iemand iemand neergestoken in de buurt
oeh heftigquote:
Wat een kutzooi gebeurt daar allemaal.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Is zojuist iemand iemand neergestoken in de buurt
Kom je hier ook gezellig wonen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kutzooi gebeurt daar allemaal.
Ik krijg al angstzweet als Annemarie Jorritsma door mijn hoofd flitst.quote:
Ze werd helemaal uitgejoelt toen ze het podium opkwam bij het bevrijdingsfestivalquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg al angstzweet als Annemarie Jorritsma door mijn hoofd flitst.
Hahaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze werd helemaal uitgejoelt toen ze het podium opkwam bij het bevrijdingsfestival
Damn, ik verwacht het daar helemaal niet ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kutzooi gebeurt daar allemaal.
Zonder kevers ook nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben er best zeker van dat zonder cowbell The Beatles nooit bestaan zouden hebben.
Niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Damn, ik verwacht het daar helemaal niet ook.
Echt een ghetto ook nog.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet?
Vrijdag waren er ook al inbrekers opgepakt in de straat
quote:
Benny loopt altijd met een boerenzakdoek om zijn knie geknoopt door de straten van Almere, terwijl auto's in as overgaan, en de Marokkanen flessen gevuld met benzine naar hem gooien. Thuglife.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Benny loopt altijd met een boerenzakdoek om zijn knie geknoopt door de straten van Almere, terwijl auto's in as overgaan, en de Marokkanen flessen gevuld met benzine naar hem gooien. Thuglife.
Eh ja, preciesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Benny loopt altijd met een boerenzakdoek om zijn knie geknoopt door de straten van Almere, terwijl auto's in as overgaan, en de Marokkanen flessen gevuld met benzine naar hem gooien. Thuglife.
Daar hadden wij het ook al over.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom zou je je als een van de meest gezochte personen laten filmen als je tv aan het kijken bent?
Nieuwe beelden Osama bin Laden
Misschien deel van een reality soap.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom zou je je als een van de meest gezochte personen laten filmen als je tv aan het kijken bent?
Nieuwe beelden Osama bin Laden
Je sluit jezelf af van telefoon, televisie, internet, enz. en gaat jezelf laten filmen bij simpele dingen.. nee, das slimquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar hadden wij het ook al over.Hoe het ook op teletekst stond: 'Nieuwe homevideo's Bin Laden' oid. Bij homevideo's denk ik aan Hans Kraaij Jr. en slapstick, niet aan terroristen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien deel van een reality soap.
''Dus Henk, wat is jouw Secrey Story?''
''Mijn naam is eigenlijk Osama en ik haat Amerika.''
Boem, kijkcijfers.
Ik vind het ook niet bepaald slim maar ik denk gelukkig dan ook niet zoals een terrorist.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je sluit jezelf af van telefoon, televisie, internet, enz. en gaat jezelf laten filmen bij simpele dingen.. nee, das slim
quote:I bet Osama Bin Laden accidentally hit the "Add your location" button during his last tweet.
Wees blijquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet bepaald slim maar ik denk gelukkig dan ook niet zoals een terrorist.
Doet me denken aan een tweet die rondging trouwens:
[..]
quote:Dode en gewonde door steekincident Almere
Uitgegeven: 7 mei 2011 22:52
Laatst gewijzigd: 7 mei 2011 22:56
ALMERE - Door een steekpartij in een huis in Almere is zaterdagavond een persoon om het leven gekomen. Dat heeft een woordvoerster van de politie Flevoland gemeld.
Agenten kregen rond negen uur een melding van een burenruzie. In een woning aan de Rodosstraat troffen zij een man en een vrouw gewond aan. Een derde persoon die zich uit de voeten probeerde te maken, werd aangehouden.
Een van de twee slachtoffers was er erg slecht aan toe. De gewonde werd nog met een traumahelikopter naar het ziekenhuis vervoerd, maar overleed later op de avond. De politie kan nog niet zeggen of het de man of de vrouw betrof.
Het andere slachtoffer is voor zover bekend niet in levensgevaar. Ook over het motief en de achtergronden van de steekpartij kon de politie zaterdagavond nog niets zeggen.
Ik heb jou op een bordje zien staan!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Pff, burenruzies. Niet normaal dat het zo uit de hand kan lopen.
Ik heb 'iets een cadeauverpakking' van de etos en een cadeaubon gekocht, ga later vanmiddag die kant op.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. ik ben de perfecte zoon
Een grote vaas met plant erin, en vanavond naar de film met mama!
Voel die liefde dan.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:01 schreef PatriQue89 het volgende:
en dat mokkel is over 8 dagen ook nog eens jarig.. ze moet niet denken dat k dan ook nog wat koop!
Naar welke ga je?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:08 schreef PatriQue89 het volgende:
En omdat ik natuurlijk 2 uur tegen die film moet aankijken, gaan we wel naar 1 die ik leuk vind
Al gedaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:13 schreef iBenny het volgende:
FOK!Idols: Wie wordt de winnaar?!
Willen jullie ook stemmen?
wuut?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:29 schreef PatriQue89 het volgende:
maarja, wie gaat er dan oo op d'r 19de trouwen met een vent van 31
Dat is toch heel normaal? Mijn mama (21) ging trouwen met mijn papa (37)quote:Op zondag 8 mei 2011 14:29 schreef PatriQue89 het volgende:
maarja, wie gaat er dan oo op d'r 19de trouwen met een vent van 31
Normaal niet echt, toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch heel normaal? Mijn mama (21) ging trouwen met mijn papa (37)
Jij gaat niet trouwen?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind elke leeftijd te vroeg om te trouwen.
Nee ik vind het onzin. Je houdt siewosie van iemand, heb je geen wettelijke bevestiging voor nodig.quote:
Okequote:Op zondag 8 mei 2011 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik vind het onzin. Je houdt siewosie van iemand, heb je geen wettelijke bevestiging voor nodig.
Wat? vast nietquote:
OMG, mag ik je aanraken ????quote:
Meer, meer, meerquote:
Nicequote:
quote:
Niet op zondagmiddagquote:
altijd leuk!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:55 schreef Kally het volgende:
Maar goed gisteren verjaardag, kids helemaal los met dansen op teringherrie
Toen gingen er een paar stoeien met ze, druk dat ze waren, wij om half 11 naar huis, moest jongste kotsen in de lift
Stond ik om 11 uur de lift schoon te maken
Ah, lekkerquote:Op zondag 8 mei 2011 16:55 schreef Kally het volgende:
Maar goed gisteren verjaardag, kids helemaal los met dansen op teringherrie
Toen gingen er een paar stoeien met ze, druk dat ze waren, wij om half 11 naar huis, moest jongste kotsen in de lift
Stond ik om 11 uur de lift schoon te maken
Heul niet, ik heb er een emmer water over gerot en alles de diepte in geduwd met een wisserquote:
Jij geyle winnaar jijquote:Op zondag 8 mei 2011 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, ik wist helemaal niet wat t spel inhield...
Ik smste naar dat nummer, loop naar beneden, en word al gebeld..
Ik zo;; fuck, nu ga ik af natuurlijk
Hoorde gelijk dat 't alain was.. dacht: hmm.. ohja, ik moet mn naam zeggen
BAM! GEWONNEN!
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, ik wist helemaal niet wat t spel inhield...
Ik smste naar dat nummer, loop naar beneden, en word al gebeld..
Ik zo;; fuck, nu ga ik af natuurlijk
Hoorde gelijk dat 't alain was.. dacht: hmm.. ohja, ik moet mn naam zeggen
BAM! GEWONNEN!
Ze houdt gewoon van je en wil ook wat voor haar kleinkind doen, is toch logisch, die reactie was hier ook bij mijn moeder, maar wat zij allemaal doet (uiteindelijk) weegt niet op tegen welk kado dan ookquote:Op zondag 8 mei 2011 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn broertje belde op, vertelde dat me mama helemaal in tranend zat
Ze baalde ervan dat mijn schoonouders rijk zijn en dat ze zelf niet zoveel geld hebben. En waar gaat het om? Over een kinderwagen
Hallo ik ben nog geen eens zwanger
Ze is bang dat mijn schoonouders alles gaan kopen en betalen incl de kinderwagen, en dat ze de kinderwagen zelf wil kopen voor mijen huilen dat ze geen geld heeft om van alles te kopen voor me straks. Al moet ze er rood voor staan, die kinderwagen krijg ik
Zegt me broertje heel droog; nou dan weet je het alvast, de kinderwagen krijg je van ma.
Rob heel droog; je bent nog geen eens zwanger, wat een paniek
Dat gaat leuk worden als ik straks echt zwanger ben
Ja dat weet ik wel, maar heb nog geen baby in de buikquote:Op zondag 8 mei 2011 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze houdt gewoon van je en wil ook wat voor haar kleinkind doen, is toch logisch, die reactie was hier ook bij mijn moeder, maar wat zij allemaal doet (uiteindelijk) weegt niet op tegen welk kado dan ook
Ja ach, ze leeft gewoon mee met je, de schatquote:Op zondag 8 mei 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar heb nog geen baby in de buik
Misschien gaat het allemaal niet lukken, en dan verdriet om niks
Jaquote:Op zondag 8 mei 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ach, ze leeft gewoon mee met je, de schat
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Heb ook maar gelijk tegen rob gezegd dat me moeder de kinderwagen wil betalen.... omdat het zo hoort als traditie ( niks van waar, maar dan komt het zachter aan bij rob en schoonouders straks )
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:27 schreef Kally het volgende:
Miran, wil jij nog ff pm of mail sturen met alle gegevens, mijn moeder wil precies weten waar ik zit
(ik lijk wel 16)
Is goed hoor, het schiet al opquote:Op zondag 8 mei 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik op de laptop zit stuur ik alles
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Heb ook maar gelijk tegen rob gezegd dat me moeder de kinderwagen wil betalen.... omdat het zo hoort als traditie ( niks van waar, maar dan komt het zachter aan bij rob en schoonouders straks )
Met mijn schoonouders???quote:Op zondag 8 mei 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar dat valt toch wel een beetje te verdelen?
Maar die moeten toch ook wel snappen dat andere opa en oma ook wat willen doen lijkt mequote:Op zondag 8 mei 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met mijn schoonouders???
Needaarom maakt me moeder zich druk
wacht maar tot je mijn schoonouders hebt ontmoetquote:Op zondag 8 mei 2011 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar die moeten toch ook wel snappen dat andere opa en oma ook wat willen doen lijkt me
Alhoewel, ik ken je schoonzusje nu, dat zegt ook al wat
En het ene aan de ene vragen en het ander aan de ander vragen?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met mijn schoonouders???
Needaarom maakt me moeder zich druk
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
Het kind van de buren naast ons heet Boyke._! Ik keek naar het papier en dacht, ''ah wat grappig, ze vieren de verjaardag van de hond groots!'' is het een mensenkind.
_!_!_!_!_!
Maakt niet uitquote:Op zondag 8 mei 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wacht maar tot je mijn schoonouders hebt ontmoet![]()
Ze zijn wel lief hoor.... nou ja, je snapt me wel
Ben even achter de laptop gekropen
Ga even de spullen bij elkaar zoeken... welke mail>
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
Het kind van de buren naast ons heet Boyke._! Ik keek naar het papier en dacht, ''ah wat grappig, ze vieren de verjaardag van de hond groots!'' is het een mensenkind.
_!_!_!_!_!
te makkelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
En het ene aan de ene vragen en het ander aan de ander vragen?
Of denk ik nu veel te makkelijk?
Haaiquote:
Okequote:
8.40 uur, de balie sluit 8.00 uur.quote:
Ja en het is inchecken 1,5 van te voren toch?quote:
Jawelquote:Op zondag 8 mei 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en het is inchecken 1,5 van te voren toch?
Het is easyjet heKomt vaak voor dat ze meer mensen hebben dan stoenlen
Of is dat niet meer?
Half 6 bij jouquote:Op zondag 8 mei 2011 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel
Mag vroeg hoor, ik ga wel op tijd naar bed
Whoehoequote:
Met een beetje geluk zijn we er om half 7quote:Op zondag 8 mei 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Whoehoe,
ben ik blij dat de jongens bij oma slapen
Ehm... das een goeiequote:Op zondag 8 mei 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met welke vliegtuig vliegen jouw ouders?
Wat een zin
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... das een goeie
Dat weet mn broertje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |