Stuur mij ook watquote:
quote:
Had je gehoord dat-ie boos was in de COS?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zei; Mooi handschrift
Guido; haha thx !
neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had je gehoord dat-ie boos was in de COS?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij kreeg zn gelijk niet enzo en hij ging boos op twitter en in de COS doen
Hij wilde zn SST-twitter wegdoen en ging tweeten over boze huisvrouwtjes van 40 met een strijkboutquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij wilde zn SST-twitter wegdoen en ging tweeten over boze huisvrouwtjes van 40 met een strijkbout
Ik weet alleen niet meer wanneer het wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens teruglezen op twitter
vanmiddagtoch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet meer wanneer het was
vandaag eindelijk wat beter nieuwsquote:
quote:wel na een ellenlange dag wachten in ziekenhuis en zo en ook beetje boos geworden zijn de eerste uitslagen bekend
Ze heeft enkel een MRI gehad duurde enkel tot half zeven voor we eindelijk de neuroloog spraken
De uitslagen van de MRI zijn goed, geen hersenbeschadiging door ongeluk of anderszins, geen vaatbeschadigingen en ook geen tumoren e.d.
Nu wordt maandag hersenvocht geprikt om te testen op borelia en andere infecties en als dat ook goed is dan heeft het gewoon hoogstwaarschijnlijk te maken met stress in combinatie met haar Sjögren
quote:nu 99,9% zeker huiis verkocht
Koper heeft vandaag onze makelaar gebeld dat de hypo rond is.
enig was nog een administratieve handeling, "Hij moest enkel nog gedigitaliseerd worden"
quote:En mijn vrouw mag overdags het ziekenhuis uit, maar moet er wel slapen
Dus ze mag morgen mee naar de bouwfirma waar ik een afspraak had staan
gaan verder finalizen
hoe is tie met jouw c-a jij was toch ook niet lekker ?quote:
Ah, gelukkig maar... mag ook wel een keerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
vandaag eindelijk wat beter nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
Effe 2 daagjes beetje griepiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
hoe is tie met jouw c-a jij was toch ook niet lekker ?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Effe 2 daagjes beetje griepie
Maar nu gaat het weer goed. Lekker lang weekend nu, goed uitrusten, morgen lekker zonnen in de tuin
zuipschuitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het heet..... komt door de rose denk ik
eerste al kapot ?quote:
Jawel en gelezen, gelukkig een keer goed nieuws enne ik zit weer in live tot straksquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel en gelezen, gelukkig een keer goed nieuws enne ik zit weer in live tot straks
zuipschuitquote:
met 4 rose op ?quote:
Wie is ezno en waarom zaag je hem?quote:
Deel 3 of 100, het wordt zo uitgekauwdquote:[img]http://i.fokzine.net/p/2s.gif[/:4img] Op vrijdag 6 mei 2011 22:48 schreef iBenny het volgende:
c_a gaat Saw naspelen
Ik vind alle goede horrors leuk in deel 1, daarna is de lol er wel af voor me, zo voorspelbaar enquote:
quote:
Die is beter dan Saw IIIquote:
ik ookquote:
Meer een lichte maaltijd, na 2 kopjes soep zit ik vol hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Kippensoep.Maar dat is toch maar een voorafje?
En niet te zuinig ook. Ik heb gister en vandaag wel een korte broek aan, maar dat zet niet heel veel zoden aan de dijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Melkflessen
Ik hou van een bruine body
Je moet niet binnen gaan zitten hèquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En niet te zuinig ook. Ik heb gister en vandaag wel een korte broek aan, maar dat zet niet heel veel zoden aan de dijk natuurlijk.
Echt in de zon zitten kan ik niet, de zon is al om een uur of elf ofzo weg op mijn balkon.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet niet binnen gaan zitten hèDan worden ze nooit bruin
Ik ga weer verder zonnenGelijk even echte meisjes in de jungle kijken
mit dem benen omhaug in das park!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt in de zon zitten kan ik niet, de zon is al om een uur of elf ofzo weg op mijn balkon.
Ik heb de deurkruk ook al verwarmd, die gene die het aanraakt verbrandt meteen zn handquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat ben ik zo ook, home alone. Hopelijk komen de boeven, ik heb een strakke tekening om ze te tackelen.
En anders gooi je er een hamburger op voor de nachtelijke vreetkick.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb de deurkruk ook al verwarmd, die gene die het aanraakt verbrandt meteen zn hand
Jawelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
En anders gooi je er een hamburger op voor de nachtelijke vreetkick.
Was het wel gezellig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |