SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Dat zal vast niet mogenquote:
Die van mij staat ook zachterquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:34 schreef Djokotron het volgende:
Valt me ook nog mee dat ze geen legergroet brengen als ze de keuken binnen komt.
Ik gok zo van welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:36 schreef Cateye2011 het volgende:
zou ze die straks echt stuk voor stuk gaan tellen?
Gifje van Kranenborg als Elian iets wil vragen aan de Chef in het beginquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:39 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de gifjes, ik hoop dat Paul of iemand anders ze kan maken
Misschien als ik er zin in heb vanavond, beloof nietsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:39 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de gifjes, ik hoop dat Paul of iemand anders ze kan maken
Super!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Misschien als ik er zin in heb vanavond, beloof niets
Zelfs Pris voelt zich nederig bij deze vrouwquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:44 schreef Dekatria het volgende:
Nu ben ik alleen benieuwd of Pris dit wil overtreffen
Denk het ook jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zelfs Pris voel zich nederig bij deze vrouw
Dan heb je het wel naar binnen geslobberd zoals Julius of niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja zeker, ik moest goed proeven of alle smaken bij elkaar kwamen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:48 schreef sverbern het volgende:
[..]
ik heb een bak sla op mijn bord gepleurd. was erg lekker.
Goede keuzequote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:48 schreef sverbern het volgende:
[..]
ik heb een bak sla op mijn bord gepleurd. was erg lekker.
Hoe was het met de cuisson van de gamba's?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
gamba's, gebakken aardappeltjes en een salade van sla,tomaat,komkommer en pijnboompitjes
nou dat heb ik maar niet gedaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan heb je het wel naar binnen geslobberd zoals Julius of niet?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:49 schreef Djokotron het volgende:
Als robert stopt moet zij de nieuwe presentator worden
goed, mooie stevige structuur dus een fijn mondgevoelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:49 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hoe was het met de cuisson van de gamba's?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:49 schreef Djokotron het volgende:
Als robert stopt moet zij de nieuwe presentator worden
En was er ook nog een zoutje, zuurtje, zoetje of vetje aanwezig?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
goed, mooie stevige structuur dus een fijn mondgevoel
zeker zekerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:50 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
En was er ook nog een zoutje, zuurtje, zoetje of vetje aanwezig?
en de SAUS?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
goed, mooie stevige structuur dus een fijn mondgevoel
Waar zou dat door komenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe heet dat nou, Mussolini?
Dat versta ik namelijk steeds
Viel me ook al op jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef Djokotron het volgende:
Wat een monotoon geluid ook die gozert, alsof je een bandje afspeelt.
Niet zo'n klein beetje, maar keihard he, KEIhardquote:
Julius in ieder geval nietquote:
Totale willekeur, toch gek, dat ging in '40-45 wel andersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:54 schreef Drassss het volgende:
Gaat eigenlijk nergens over. Nu opeens 2 mensen eruit...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Totale willekeur, toch gek, dat ging in '40-45 wel anders
Ja in die tijd had ze de razzia tijdens het koken al in de keuken uitgevoerd, en werden de losers meteen afgevoerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Totale willekeur, toch gek, dat ging in '40-45 wel anders
ES IST NEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef roos85 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VON EVA BRAUNNNNquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef Drassss het volgende:
Krijgen ze een duitse staafmixer van Braunnnnnnnnnnnnnnnnn?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:58 schreef padlarf het volgende:
Wat een baas die Eelco, zelfs verliezen doet hij met een grote grijns op zijn gezicht
En Youp natuurlijk ook want die kan alles.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:58 schreef Djokotron het volgende:
Ubermensch Elian, overleeft ook deze schifting.
Was op commandoquote:
Opdat we hem zo mogen herinnerenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:59 schreef roos85 het volgende:
Eelco heeft toch 6 profs achter zich gelaten![]()
dat wordt een gif in de OPquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Opdat we hem zo mogen herinneren
Hij heeft wel een plekje verdiend iddquote:
Bitte sehr, tschussquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:00 schreef Cateye2011 het volgende:
Nou dat was 'm weer, tot maandag folks! Fijn weekend.
behalve het eindequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:00 schreef hexje het volgende:
Wat een leuke uitzending vandaag. Was zeer vermakelijk.
JAWOHLquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een plekje verdiend idd
Wat staat er op het menu? Mussolini zoals die van frau Chef?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:01 schreef Dekatria het volgende:
En nu ga ik ff koken.
Zonder blaffende honden, of chefs.
Nasi, zoals keukenninja Han.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu? Mussolini zoals frau Chef?
quote:
Over 5 minuten is de herhaling op RTL8.. (0:05)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:43 schreef wonderer het volgende:
Ja, kut. En nu doet ie het wel, maar de aflevering van vandaag staat er niet opIk moet mijn topchef fix!
Daar heb ik niet zoveel aan in de VSquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Over 5 minuten is de herhaling op RTL8.. (0:05)
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:28 schreef Tim86 het volgende:
zit nu de herhaling te kijken..wat een irritant wijf zeg
[ afbeelding ]
OFF WITH HIS HEAD!!!11
Blackbox opdracht met o.a. asperges. Iets wat sowieso geschild moet worden, ongeacht de bereiding. Maar Monique ging eerst een half uur staan nadenken, terwijl ze makkelijk ondertussen die asperges kon schillen. Iets wat makkelijk samen kan en toch moet gebeuren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:08 schreef fespo het volgende:
ik ben te lui om deze aflevering terug te kijken maar wat deed hij hier nu?
[ afbeelding ]
en daarom staat hij te drummen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Blackbox opdracht met o.a. asperges. Iets wat sowieso geschild moet worden, ongeacht de bereiding. Maar Monique ging eerst een half uur staan nadenken, terwijl ze makkelijk ondertussen die asperges kon schillen. Iets wat makkelijk samen kan en toch moet gebeuren.
Met een beetje fantasie kun je je ook inbeelden dat Jaspers de sleutel op de rug van Monique een paar keer omdraait om haar weer op gang te brengen.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie kun je je ook inbeelden dat Jaspers de sleutel op de rug van Monique een paar keer omdraait om haar weer op gang te brengen.
Zo vond ik het het exact lijken jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie kun je je ook inbeelden dat Jaspers de sleutel op de rug van Monique een paar keer omdraait om haar weer op gang te brengen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:29 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:09 schreef hexje het volgende:
De aflevering staat nog steeds niet online. RTL XL is ook bang voor de chef![]()
zet je geluid niet te hard of doe oordoppen in als je hem terug kijktquote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef rubbereend het volgende:
ik heb hem nog niet gezien en ik wil hem graag zien
Tevens bekijk je de aflevering staand in de juiste houding.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef rubbereend het volgende:
Ik ga gewoon heel de week missen, hoe vind je diequote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zowel maandag als dinsdag kan ik geen Topchef zien
Aan de andere kant ook maar goed, ik heb nog steeds oorsuizen van afgelopen vrijdag
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga gewoon heel de week missen, hoe vind je die
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga gewoon heel de week missen, hoe vind je die
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach dan spam jij gewoon 2x zoveel. Hopelijk doet rtl-gemist het wel straks
Dat.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef rubbereend het volgende:
Ze was ook wel oprecht met complimenten als ze het ook goed vond. En dat doet ook niet iedereen, genoeg chefs gezien die alleen maar kritisch warenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:46 schreef arise het volgende:
Was leuk, he ???
Ik mocht haar wel, een man wordt kordaat genoemd, die vrouw meteen een bitch ..
Vanavond weer !!!!
Die hebben van te voren instructies gekregen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:06 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom zijn al die sterrenchefs toch zo ontzettend spastisch voor de camera. Alles wat ze zeggen komt er op zo'n geforceerde robot-toon uit
Ik denk dat die BBQ qua waarde onder de 250 euro ligtquote:Op maandag 9 mei 2011 14:56 schreef HalloLobbes het volgende:
Er is 1 ding wat ik niet helemaal begrijp. Hoe kan het toch dat de prijzen, die de kandidaten krijgen naarmate ze verder in de competitie krijgen, minder aansprekend zijn. Vb. Lig je in de 1e ronde eruit, dan krijg je een vette mooie bbq. Daarna krijg je als prijs een dinerbon van ¤ 250,-, en de kandidaten in deze ronde krijgen een blender. Nou, doe mij maar die dure bbq, want daar kan je langer van genieten. Als ik die dinerbon zou gebruiken bij bv. De Librije, dan kan ik nog extra bijbetalen ook, voor slechts 1 avondje genieten...
Ik weet niet exact welk model ze weggeven in Topchef, maar Weber heeft twee staande elektrische modellen van respectievelijk rond de 300 euro en 400 euroquote:Op maandag 9 mei 2011 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat die BBQ qua waarde onder de 250 euro ligt
Alle prijzen zijn ongeveer ¤250,- waard als je het in de winkel zou kopen, zelfs die BBQ.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:56 schreef HalloLobbes het volgende:
Er is 1 ding wat ik niet helemaal begrijp. Hoe kan het toch dat de prijzen, die de kandidaten krijgen naarmate ze verder in de competitie krijgen, minder aansprekend zijn. Vb. Lig je in de 1e ronde eruit, dan krijg je een vette mooie bbq. Daarna krijg je als prijs een dinerbon van ¤ 250,-, en de kandidaten in deze ronde krijgen een blender. Nou, doe mij maar die dure bbq, want daar kan je langer van genieten. Als ik die dinerbon zou gebruiken bij bv. De Librije, dan kan ik nog extra bijbetalen ook, voor slechts 1 avondje genieten...
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet exact welk model ze weggeven in Topchef, maar Weber heeft twee staande elektrische modellen van respectievelijk rond de 300 euro en 400 euro
Ja ze was misschien inhoudelijk wel goed bezig qua kritiek en complimentjes maar ze schreeuwde verschrikkelijk en ze noemde haar souschef 'soes'. Dat was echt triest.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze was ook wel oprecht met complimenten als ze het ook goed vond. En dat doet ook niet iedereen, genoeg chefs gezien die alleen maar kritisch waren
Dat schreeuwen is omdat het in een volledig bemande keuken nou niet bepaald stil is.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:46 schreef sverbern het volgende:
[..]
Ja ze was misschien inhoudelijk wel goed bezig qua kritiek en complimentjes maar ze schreeuwde verschrikkelijk en ze noemde haar souschef 'soes'. Dat was echt triest.
koosnaampjequote:Op maandag 9 mei 2011 15:46 schreef sverbern het volgende:
[..]
Ja ze was misschien inhoudelijk wel goed bezig qua kritiek en complimentjes maar ze schreeuwde verschrikkelijk en ze noemde haar souschef 'soes'. Dat was echt triest.
Kordaat, kordaat, ze stond flink te schreeuwen met die schelle stemquote:Op maandag 9 mei 2011 13:46 schreef arise het volgende:
Ik mocht haar wel, een man wordt kordaat genoemd, die vrouw meteen een bitch ..
LOLquote:Op maandag 9 mei 2011 19:06 schreef zoem het volgende:
Owja, dan moeten ze zometeen gaan wisselen van "producten"
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:07 schreef Djokotron het volgende:
Elianpffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ha, ja, inderdaad, zat ik net aan te denken!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:10 schreef Djokotron het volgende:
Youri heeft weer 'coup windhoos' vandag. Net als mark maar die heb zijn pettie weer op
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Elian is dadelijk opeens vervangen door Aagje ofzo. Ninja-Han at his best.
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Elian is dadelijk opeens vervangen door Aagje ofzo. Ninja-Han at his best.
alle smaakjes naar het riool!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:11 schreef Cateye2011 het volgende:
We moeten alvast een nieuwe TT verzinnen, het gaat hard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |