Pertinent onwaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor dom argument. Dan kun je bij elke klacht wel zeggen: 'dan moet je niet kijken' of 'dan moet je niet luisteren' of 'dan moet je weglopen' of whatever.
Derhalve, achterlijke post.
Het bijzondere is dat het dan ook verwijderd wordt, dan zijn ze opeens wel 'je schoonmaker'.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:59 schreef cherishable het volgende:
[..]
En zometeen weer klagen in feedback. *Zucht* Mag dit en dit en dit uit mijn topic? Terwijl ze van tevoren weet wat er gaat gebeuren.
Neen. Ik gebruik vaak het woordje 'super'.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:02 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Het bijzondere is dat het dan ook verwijderd wordt, dan zijn ze opeens wel 'je schoonmaker'.
Maar GLC: gaat je voorkeur uit naar een fysiek toetsenbord, zoals bij de blackberry, of vind je een touchscreen ook prima? (of 'dikke prima', ik voorspel dat jij irl de uitdrukking 'dikke prima' gebruikt)
Dat betekend weer dubbele aandacht. Eerst hier SC'en daarna zeiken in FB. Hoe denk je anders dat ze aan haar dagelijkse portie online-aandacht ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:59 schreef cherishable het volgende:
[..]
En zometeen weer klagen in feedback. *Zucht* Mag dit en dit en dit uit mijn topic? Terwijl ze van tevoren weet wat er gaat gebeuren.
Jij en squatt3r geven mij die aandacht anders maar al te graagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat betekend weer dubbele aandacht. Eerst hier SC'en daarna zeiken in FB. Hoe denk je anders dat ze aan haar dagelijkse portie online-aandacht ?
Wie heeft je ooit wijsgemaakt dat er perfecte vrouwen bestaan ? Alleen mannen zijn perfect, sommige dan; vrouwen zijn sowieso üntermenschenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoe kan ik anders zo perfect zijn?
vrouwen kunnen wel zeker perfect zijn, qua uiterlijk dan.. en zelfs dan loopt er altijd nog een mooiere rond.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie heeft je ooit wijsgemaakt dat er perfecte vrouwen bestaan ? Alleen mannen zijn perfect, sommige dan; vrouwen zijn sowieso üntermenschen
Dat is waar, ik twijfel ook nog of ik een jaartje door ga. Maar dan zit ik er alsnog tot juli aan vast.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik heb nu een Blackberry maar ik wil er niet nogmaals een. Dat is eigenlijk ook mijn grootste euvel. Mijn telefoon nu is vrij weinig meer waard, de trackball is half dood en hij slaat constant vast. Daarom wilde ik eerst een 1 jarig abonnement zonder iPhone, omdat de iPhone 5 al in september uit zo komen. Dan kan ik daarna die nemen. Anders zit ik er weer twee jaar aan vast met een 4.
Ik ook, maar dan mag je wel 4 maanden van tevoren verlengen toch? Dus dan zou je in maart een iphone 5 kunnen nemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:06 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Dat is waar, ik twijfel ook nog of ik een jaartje door ga. Maar dan zit ik er alsnog tot juli aan vast.
Topic mocht nooit geopend worden, daar ging het al misquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:06 schreef squatt3r het volgende:
http://www.telecomvergelijker.nl/vergelijk/mobiel-bellen#0.2|38.1|4.1|12.150|13.1000|11.1|34.50|35.50|
topic kan dicht.
Ah, ik weet niet hoe dat zit bij de providers. Moet binnenkort maar eens wat gaan verdiepenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ook, maar dan mag je wel 4 maanden van tevoren verlengen toch? Dus dan zou je in maart een iphone 5 kunnen nemen.
ze zal waarschijnlijk wel naar het buitenland bellen hoor, maar vast niet voor zaken. Beppen met de familie in koerdistanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:55 schreef kthxbye het volgende:
Sorry hoor, maar wat zit je nou stoer te doen. "bel voor mijn werk naar het buitenland" en dat dan met een consumentenabonnementje gaan doen voor honderden euro's buiten de bundel. Daar heb je zakelijke abonnementen voor, faler.
Koerdistan bestaat niet (net als god).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:08 schreef linpunt het volgende:
[..]
ze zal waarschijnlijk wel naar het buitenland bellen hoor, maar vast niet voor zaken. Beppen met de familie in koerdistan
Turkije dan, allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef solyaris het volgende:
[..]
Koerdistan bestaat niet (net als god).
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:48 schreef cherishable het volgende:
Gewoon een kijk-eens-hoe-belangrijk-en-sociaal-en-geweldig-ik-ben topic. Meisje toch, als je pappie toch je telefoonrekening betaald wat maakt het dan uit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |