Ah, ik weet niet hoe dat zit bij de providers. Moet binnenkort maar eens wat gaan verdiepenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ook, maar dan mag je wel 4 maanden van tevoren verlengen toch? Dus dan zou je in maart een iphone 5 kunnen nemen.
ze zal waarschijnlijk wel naar het buitenland bellen hoor, maar vast niet voor zaken. Beppen met de familie in koerdistanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:55 schreef kthxbye het volgende:
Sorry hoor, maar wat zit je nou stoer te doen. "bel voor mijn werk naar het buitenland" en dat dan met een consumentenabonnementje gaan doen voor honderden euro's buiten de bundel. Daar heb je zakelijke abonnementen voor, faler.
Koerdistan bestaat niet (net als god).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:08 schreef linpunt het volgende:
[..]
ze zal waarschijnlijk wel naar het buitenland bellen hoor, maar vast niet voor zaken. Beppen met de familie in koerdistan
Turkije dan, allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef solyaris het volgende:
[..]
Koerdistan bestaat niet (net als god).
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:48 schreef cherishable het volgende:
Gewoon een kijk-eens-hoe-belangrijk-en-sociaal-en-geweldig-ik-ben topic. Meisje toch, als je pappie toch je telefoonrekening betaald wat maakt het dan uit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |