abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96443869
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

Altijd die buitenlanders weer die bedrijven willen uitmelken :(

Hulpje van papa bij zijn bedrijven, bijbaantje als juwelier en dan nog klagen over een miezerige telefoonrekening :') hoezo aandacht oO<
Ik word gewoon niet graag getild :{w
pi_96443888
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:46 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Naast het belhuis van je pa!
Als mijn papa een belhuis had zou ik niet moeilijk doen om een telefoon abonnement!
pi_96443908
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:47 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Als mijn papa een belhuis had zou ik niet moeilijk doen om een telefoon abonnement!
Jij doet overal moeilijk om als je maar aandacht krijgt.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:48:40 #79
338066 cherishable
Kan ook lief zijn.
pi_96443921
Gewoon een kijk-eens-hoe-belangrijk-en-sociaal-en-geweldig-ik-ben topic. Meisje toch, als je pappie toch je telefoonrekening betaald wat maakt het dan uit?
pi_96443938
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Haten op mensen met wietplantages omdat jij tot je 67e moet werken om als Ingrid Modaal door het leven te gaan :')
Denken dat geld het belangrijkste is in het leven :')

er was toch een woord voor vrouwen die geld en ander materieel bezit het belangrijkste vinden en hun eigenwaarde daar aan afmeten ?? hoe noem je zoiets iets met goud en graven ofzo, help me ff jongens...
pi_96443950
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

er was toch een woord voor vrouwen die geld en ander materieel bezit het belangrijkste vinden en hun eigenwaarde daar aan afmeten ?? hoe noem je zoiets iets met goud en graven ofzo, help me ff jongens...
She take my moneyyyy

Ik vind geld trouwens helemaal niet belangrijk. Maar het maakt het leven wel een stuk makkelijker.
pi_96443960
Ow kijk mij 's ontopic posten terwijl van dit topic toch allang niks meer over is :{
pi_96443972
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

yolanthe kabonke kabanke heet dat.
pi_96444001
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:50 schreef linpunt het volgende:

[..]

yolanthe kabonke kabanke heet dat.
Yolanthe is mooi. Derhalve onterechte klacht
pi_96444002
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:48 schreef cherishable het volgende:
Gewoon een kijk-eens-hoe-belangrijk-en-sociaal-en-geweldig-ik-ben topic. Meisje toch, als je pappie toch je telefoonrekening betaald wat maakt het dan uit?
Dat noemen we hier op Fok! anders: GLC-topics heet zoiets. En je hebt gelijk ze heeft eigenlijk niks te klagen maar wilt gewoon bevestiging; iets met vrouwen, aandacht en extreem onzeker :r
pi_96444019
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:51 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat noemen we hier op Fok! anders: GLC-topics heet zoiets. En je hebt gelijk ze heeft eigenlijk niks te klagen maar wilt gewoon bevestiging; iets met vrouwen, aandacht en extreem onzeker :r
Nou help mij eens. Waar blijft mijn DM?
pi_96444051
Als dit topic niet was geopend door iemand die zich als hoerig wijf profileert was er allang sprake van slotje en ban.
pi_96444065
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:53 schreef squatt3r het volgende:
Als dit topic niet was geopend door iemand die zich als hoerig wijf profileert was er allang sprake van slotje en ban.
Als jouw moeder zich niet als een hoerig wijf profileerde was jij nooit geboren. :{w
pi_96444081
Ik ken deze hele heisa niet die er blijkbaar is rond TS, maar ik heb nog nooit zoveel gefrustreerde pubers in één topic gezien :')
pi_96444114
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Als jouw moeder zich niet als een hoerig wijf profileerde was jij nooit geboren. :{w
Yes! Je eerste zin zonder taalfout *O* Nu enkel nog werken aan de inhoud.
pi_96444115
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Waar kom jij uit dan ? Van een fabriek ?
pi_96444117
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:54 schreef Hoogheid het volgende:
Ik ken deze hele heisa niet die er blijkbaar is rond TS, maar ik heb nog nooit zoveel gefrustreerde pubers in één topic gezien :')
Ik zie dat jij in het Iphone topic post. Zou je die aanraden?
pi_96444120
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:48 schreef cherishable het volgende:
haar dagboek is vol, de klacht is niet eens zo zeer klachtwaardig.
het is al obvious wat ze zou moeten doen.. maar ze wil gewoon haar postgemiddelde hoog houden..
ze heeft het elk geval geprobeerd ontopic te houden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Derhalve onterechte klacht
dit slotje.
pi_96444122
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Waar kom jij uit dan ? Van een fabriek ?
Hoe kan ik anders zo perfect zijn? :')
pi_96444157
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:55 schreef linpunt het volgende:

[..]

het is al obvious wat ze zou moeten doen.. maar ze wil gewoon haar postgemiddelde hoog houden..

[..]

dit slotje.
Wat is dit nu weer voor dom argument. Dan kun je bij elke klacht wel zeggen: 'dan moet je niet kijken' of 'dan moet je niet luisteren' of 'dan moet je weglopen' of whatever.

Derhalve, achterlijke post.
pi_96444162
Kan je wat meer details over de samenstelling van je rekening geven, afhankelijk van de diensten waar je gebruik van maakt kan er degelijk advies worden uitgebracht.

Daarnaast: gaat je voorkeur uit naar touchscreen of een toetsnbord en gebruik je je telefoon ook als agenda en met wat voor agenda moet je synchroniseren?
pi_96444185
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik zie dat jij in het Iphone topic post. Zou je die aanraden?
Ja.

Ik weet niet of je nu ook een smartphone hebt of niet. Ik heb zelf nu een Android-toestel en ik vind het waardeloos vergeleken met het gemak en de snelheid van de iPhone. Ook wat betreft functies is de iPhone 4 uitgebreider.

Verder heb ik ook een vriend met zo'n Samsung Galaxy-geval maar dat werkt ook niet prettig. Maar als je dan ziet hoe gemakkelijk en snel zo'n iPhone werkt, heerlijk. Ik ben helemaal geen apple-fan ofzo maar ik ben wel erg onder de indruk vergeleken met andere soorten smartphones.

Ik ga zelf in juli ook over naar een ander abonnement en neem er dan de iPhone 4 bij.
pi_96444220
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:56 schreef squatt3r het volgende:
Kan je wat meer details over de samenstelling van je rekening geven, afhankelijk van de diensten waar je gebruik van maakt kan er degelijk advies worden uitgebracht.

Daarnaast: gaat je voorkeur uit naar touchscreen of een toetsnbord en gebruik je je telefoon ook als agenda en met wat voor agenda moet je synchroniseren?
Mijn rekening bestaat uit: een telefoonverzekering a 6 euro, 150 belminuten, 1000 smsjes en internet. En dan maandelijks nog zo'n 150 euro wat buiten de bundel valt.

En nee. Ik gebruik mijn telefoon niet als agenda.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:59:21 #99
338066 cherishable
Kan ook lief zijn.
pi_96444266
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:55 schreef linpunt het volgende:

[..]

[..]

dit slotje.
En zometeen weer klagen in feedback. *Zucht* Mag dit en dit en dit uit mijn topic? Terwijl ze van tevoren weet wat er gaat gebeuren.
pi_96444276
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:57 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Ja.

Ik weet niet of je nu ook een smartphone hebt of niet. Ik heb zelf nu een Android-toestel en ik vind het waardeloos vergeleken met het gemak en de snelheid van de iPhone. Ook wat betreft functies is de iPhone 4 uitgebreider.

Verder heb ik ook een vriend met zo'n Samsung Galaxy-geval maar dat werkt ook niet prettig. Maar als je dan ziet hoe gemakkelijk en snel zo'n iPhone werkt, heerlijk. Ik ben helemaal geen apple-fan ofzo maar ik ben wel erg onder de indruk vergeleken met andere soorten smartphones.

Ik ga zelf in juli ook over naar een ander abonnement en neem er dan de iPhone 4 bij.
Ik heb nu een Blackberry maar ik wil er niet nogmaals een. Dat is eigenlijk ook mijn grootste euvel. Mijn telefoon nu is vrij weinig meer waard, de trackball is half dood en hij slaat constant vast. Daarom wilde ik eerst een 1 jarig abonnement zonder iPhone, omdat de iPhone 5 al in september uit zo komen. Dan kan ik daarna die nemen. Anders zit ik er weer twee jaar aan vast met een 4.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')