Dat is moeilijker dan je denkt, op zo'n moment ben je namelijk niet meer goed in staat om na te denken. Je verdrinkt als 't ware in die gedachtengang, hebt als 't ware oogkleppen op.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
Als iemand zelfmoord wil plegen, moet diegene dat doen.
Maar ga dan niet voor de trein springen, dat vind ik zo ongelooflijk triest en ontzettend naar voor de machinist en passagiers.
Waar moet het dan wel gedaan worden? Er is altijd iemand die diegene moet vinden... tenzij diegene spoorloos verdwijnt, maar dan zullen de familie en vrienden altijd met vragen zitten... is diegene dan wel echt dood? enz...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
Maar ga dan niet voor de trein springen, dat vind ik zo ongelooflijk triest en ontzettend naar voor de machinist en passagiers.
Tja, wat moeten ze ander doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:01 schreef Phantomesse het volgende:
Ze roepen het ook altijd zo lekker droog om.
'Dames en heren uw attentie alstublieft. De trein van zestien uur veertig kan helaas niet rijden wegens een aanrijding met een persoon. Voor reizigers naar .... raden wij aan om om te reizen via ....'
Dat is natuurlijk een nonsence argument, bij elke zelfmoord zullen er mensen betrokken worden die daar niet om gevraagd hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
Ophangen in de schuur ofzo, of aan de trap. Ergens waar alleen mensen die close zijn je kunnen vinden en niet heel Nederland om moet reizen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Waar moet het dan wel gedaan worden? Er is altijd iemand die diegene moet vinden... tenzij diegene spoorloos verdwijnt, maar dan zullen de familie en vrienden altijd met vragen zitten... is diegene dan wel echt dood? enz...
Zodat jij er maar geen last van hebt, zeker?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ophangen in de schuur ofzo, of aan de trap. Ergens waar alleen mensen die close zijn je kunnen vinden en niet heel Nederland om moet reizen.
True. Maar je zadelt zo'n machinist wel met een levenslang trauma op. Schiet jezelf dan door de kop of hang je op, beperk het aantal mensen dat ermee te maken gaat krijgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Waar moet het dan wel gedaan worden? Er is altijd iemand die diegene moet vinden... tenzij diegene spoorloos verdwijnt, maar dan zullen de familie en vrienden altijd met vragen zitten... is diegene dan wel echt dood? enz...
Bot gezegd, ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zodat jij er maar geen last van hebt, zeker?
Uhmzz wereld toch klein zei is een bekende collega van mij.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:49 schreef Kabolter het volgende:
Ik ken overigens wel een geval van zelfmoord die zeer egoïstisch was en waar je kippenvel van krijgt.
Mijn vriendin zat een paar maanden geleden in de trein en daar sprong iemand voor. Dat is al egoïstisch en de conductrice was helemaal van slag. Zij vertelde dit aan mijn vader die ook bij de NS zit. Een paar dagen gingen voorbij tot hij thuis kwam met het verhaal waarom die conductrice zo van slag was.
Ze was een gescheiden vrouw en had een kind van een paar jaar oud. Het ging niet zo soepel tussen de man en de vrouw. De man had aangegeven dat hij zo niet verder kon. Hij kon de situatie niet accepteren en dreigde met zelfmoord door zich voor de trein te gooien. Dat deed hij dus. Zeer waarschijnlijk weloverwogen op de trein waarop zij op dat moment aan het werk was.
Vraag mij nog steeds af hoe die meters moeten zijn geweest voor haar toen ze uit de trein stapte en zag dat hij het was.
DITquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:22 schreef fairytalessuck het volgende:
Je vindt het egoïstisch dat zo iemand mensen achter laat met vragen en alles.
Ik vind het op mijn beurt egoïstisch dat diegene zou moeten blijven leven omdat jij niet met verdriet achter wilt blijven.
Ja. Dat kan kut klinken hoor, maar als ik een belangrijke afspraak heb dan zit ik er niet op te wachten dat iemand zichzelf voor de trein gooit, lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zodat jij er maar geen last van hebt, zeker?
Overdosis dan ofzo? Of 1x spuiten en dan weer afkicken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef whosvegas het volgende:
Ik heb wel eens gedacht, als ik het echt niet meer zie zitten en ik wil zelfmoord plegen. Dan ga ik heroine proberen, dat schijnt echt het aller lekkerste gevoel ter wereld te zijn
Gelukkig heb je het uiteindelijk niet gezienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:10 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb trouwens als kind zijnde een treinkopper meegemaakt, alleen zag ik het zelf niet omdat mijn moeder me toen ze zijn aanstalten zag al meteen weggetrokken heeft en met mijn ogen bedekt me naar de voorkant van het station heeft getild.
Een kennis van mij is machinist en die loop nu nog bij de psych. Vijf jaar na dato.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:10 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb trouwens als kind zijnde een treinkopper meegemaakt, alleen zag ik het zelf niet omdat mijn moeder me toen ze zijn aanstalten zag al meteen weggetrokken heeft en met mijn ogen bedekt me naar de voorkant van het station heeft getild.
uh, zover heb ik het plan nou ook weer niet uitgedachtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Overdosis dan ofzo? Of 1x spuiten en dan weer afkicken?
Same here met een kennis van mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kennis van mij is machinist en die loop nu nog bij de psych. Vijf jaar na dato.
Een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:15 schreef whosvegas het volgende:
[..]
uh, zover heb ik het plan nou ook weer niet uitgedacht
Of gebruik een aardappelschilmes! Die dingen zijn scherp!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef whosvegas het volgende:
Ik heb wel eens gedacht, als ik het echt niet meer zie zitten en ik wil zelfmoord plegen. Dan ga ik heroine proberen, dat schijnt echt het aller lekkerste gevoel ter wereld te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |