Ja, ze kon het niet opbrengen twee minuten stil te zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, geloof ik. Heeft Gretta iets erg afschuwelijks gedaan of zo?
quote:Op zondag 8 mei 2011 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tja, die anti-islam machine draait lekker op zo ongeveer dezelfde percentage moslims als er destijds joden waren in het mandaatgebied.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
IK ken ook geen Hebreeuws, maar die golven deden me denken aan de tsunami van onze nationale rattenvanger.
Volgens de diverse heilige boeken bepaald g-d dat, die zou het volk gaan verzamelen en terugleiden. Volgens sommige religieuzen is de staat Israël dus ook een 'kanker' waarmee je opnieuw een goddelijke straf op je af roept.quote:Je brengt een heel nieuw element in: de straf is afgelopen, je bent gelouterd.
Welke straf, welke loutering, wie bepaalt dat???
Want als je dit kunt onderbouwen, heb je wel een punt.
Gewoon maar teruggrijpen op de toestand van 2000 jaar geleden is natuurlijk zinloos.
Overigens geldt het beroepen op die loutering natuurlijk ook alleen voor religieuzen.
Zoveel konden krijgen? Wat dan zoal? Je doelt zeker op de mythe van het volgens Israels eigen zeggen zo 'genereuze' aanbod? Wat achteraf al lang en breed ontkracht is, zo genereus bleek dat aanbod namelijk helemaal niet te zijn, integendeel. De enige die toendertijd verregaande concessies heeft gedaan waren toch echt de Palestijnen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:08 schreef C_N het volgende:
[..]
je bedoel dat ze veel konden krijgen maar niets namen ja zeker zeg mij dat iets . en by the way dit is je enigste voorbeeld.
ze konden genoeg krijgen maar kozen voor terreur dat waren de enigen concessiesquote:Op zondag 8 mei 2011 14:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoveel konden krijgen? Wat dan zoal? Je doelt zeker op de mythe van het volgens Israels eigen zeggen zo 'genereuze' aanbod? Wat achteraf al lang en breed ontkracht is, zo genereus bleek dat aanbod namelijk helemaal niet te zijn, integendeel. De enige die toendertijd verregaande concessies heeft gedaan waren toch echt de Palestijnen!
Ze kozen voor terreur? Hoe kom je daarbij? De Palestijnen hebben verregaande concessies gedaan in reactie op een belachelijk voorstel van Israel waar de Palestijnen (terecht) nooit akkoord mee konden gaan. Israel heeft het naderhand zo gedraaid heeft dat het net leek alsof hun zo'n goed voorstel hadden gedaan. Achteraf is dat echter al lang en breed ontkracht en is gebleken dat het toch net ietsje anders is gegaan dan men van Israels kant heeft doen vermoeden.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:08 schreef C_N het volgende:
[..]
ze konden genoeg krijgen maar kozen voor terreur dat waren de enigen concessies
voor jou notes het is 2011.en ik ga mij weer niet eens druk maken over stukjes van jaren geleden . tering zeg , wat een gelul weer er is er weer een opgestaan .
Dat bezoeken kon altijd al, dus dat is een oneigenlijk argument. En dat was zo sinds de laatste overwinning op de kruisvaarders als ik het goed herinner, vanaf dat moment waren er geen restricties meer op het bezoeken van de heilige plaatsen etc.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef C_N het volgende:
en dat verlangen .is om de staat Israel te bezoeken . zoals de mensen in die staat Israel verlangen hebben om in peace jullie verlangen in te willigen .
was gisteren in Nazareth een kijkje nemen bij de heiligen maagd Maria kerk was impressing .quote:Op zondag 8 mei 2011 20:10 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat bezoeken kon altijd al, dus dat is een oneigenlijk argument. En dat was zo sinds de laatste overwinning op de kruisvaarders als ik het goed herinner, vanaf dat moment waren er geen restricties meer op het bezoeken van de heilige plaatsen etc.
Zoals bekend was er in sommige van die steden zelfs een Joodse meerderheid, en niemand die daar bezwaar tegen had, men heeft er eeuwen in vrede samen geleefd .. totdat ..
yup, joods bloed maar dus geen Joodse opvoeding.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:34 schreef Nibb-it het volgende:
Kan ik uit je post opmaken dat je joods bent, moussie?
hehe, en als ik dan zo'n artikel tegenkom dat in de geboortekerk weer eens de vlam in de pan is geslagen omdat een stoel een klein beetje verplaatst is ..quote:Op zondag 8 mei 2011 20:20 schreef C_N het volgende:
[..]
was gisteren in Nazareth een kijkje nemen bij de heiligen maagd Maria kerk was impressing .
but any way
de wereld is klein geworden idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef moussie het volgende:
[..]
hehe, en als ik dan zo'n artikel tegenkom dat in de geboortekerk weer eens de vlam in de pan is geslagen omdat een stoel een klein beetje verplaatst is ..
maar ja, wat ik wou zeggen is dat noch Joden noch christenen iets in de weg is gelegd om hun roeping te volgen .. als je het je kon veroorloven kon je er altijd al naar toe. Dat dat vroeger een stuk minder makkelijk kon dan tegenwoordig is weer een ander verhaal.
make Alija afgelopen donderdag was er een vrouw van 81 die alija maakten in Israel.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:22 schreef moussie het volgende:
[..]
yup, joods bloed maar dus geen Joodse opvoeding.
not was het is....quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef Nibb-it het volgende:
Was Yom Hazikaron vandaag? dacht volgende week
snif snif misschien ik ga zo de straat op het is paar min achter het kantoor .quote:
het starten om 20.00 uur.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef Nibb-it het volgende:
Was Is Yom Hazikaron vandaag? dacht volgende week
Is dat net zo erg als voetballen met de kransen, zoals een paar jaar geleden gebeurd schijnt te zijn?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:17 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, ze kon het niet opbrengen twee minuten stil te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |