Lees z'n pohi maar door.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Blijkbaar was hij nogal bekend op FOK!, of kende in ieder geval veel mensen hem persoonlijk? Heeft iemand een samenvatting van wat er aan de hand was?
Hij was een behoorlijk bekende FOK!ker, vooral bij de ONZkliek. Door veel meets kennen veel users hier hem persoonlijk. Een van de twee FOK!kers die ik ooit gemeet heb.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Blijkbaar was hij nogal bekend op FOK!, of kende in ieder geval veel mensen hem persoonlijk? Heeft iemand een samenvatting van wat er aan de hand was?
Ja had al wat gekeken, zag dat hij al een aantal keer over zelfmoord praatte en dat hij zich kut voelde, maar niet waarom.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees z'n pohi maar door.
Dus ga zelf op onderzoek uit.
Over die vraag lopen al een paar andere topics in R&P.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja had al wat gekeken, zag dat hij al een aantal keer over zelfmoord praatte en dat hij zich kut voelde, maar niet waarom.
Vond ik ook, terecht dat er veel aandacht voor de muziek was, dat pastte helemaal bij hem. Achteraf baalde ik een beetje dat ik zelf niks heb gezegd over de periode dat ik hem goed kende, maar zo was het ook goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Het was een prachtige dienst! Erwin is herdacht zoals hij was.
Proost jonge! Ik mis je
Wat op mij de meeste impact maakte was toen zijn schoonzusje en broer ons vertelden dat ze de hele week overal hebben gezocht naar ons. Hyves en facebook afgestruind, zelfs op FOK! gezocht. Maar ja zonder nicknames begin je weinig.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vond ik ook, terecht dat er veel aandacht voor de muziek was, dat lastte helemaal bij hem. Achteraf baalde ik een beetje dat ik zelf niks heb gezegd over de periode dat ik hem goed kende, maar zo was het ook goed.
We kunnen altijd een keer afsprekenquote:Op zondag 8 mei 2011 08:45 schreef Schanulleke het volgende:
Ik was te moe om bier te drinken en dan ook nog terug te rijden. Jammer dat we elkaar niet kenden, een beetje aanspraak was wel goed geweest. Zijn moeder was ook blij verbaasd dat ik er op tijd van gehoord had. En ik zelf ook wel, het is goed dat ik hier bij kon zijn.
Dat is misschien wel een mooi plan.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kunnen altijd een keer afspreken![]()
Terrasje pakken ter ere van Erwin ofzo!
No way! Jeetjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Met tranen in mijn ogen en pijn in mijn hart deel ik jullie mede dat 8108139dpths afgelopen weekend zelfmoord heeft gepleegd.
Ik hoop dat hij nu de rust heeft gevonden die hij zocht en ik zal met liefde terugdenken aan alles wat we samen hebben meegemaakt.
Ik zal je missen lieve Erwin!![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nogmaals gecondoleerd en heel veel sterkte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |