quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef 8108139dpths het volgende:
Het loopt (weer) uit de hand... net al een gat in een deur geschopt. Don't get in my fucking way, ik sla je regelrecht het ziekenhuis in (op zijn minst). Zou het liefst ook vanavond nog voor de trein springen.
Misschien juist omdat hij de moed al had opgegeven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet alleen mijn verlies he.
En ik wist ook niet dat het zo slecht met hem ging, ik dacht dat hij op weg was naar "beterschap"
De daad afgelopen weekend bij het woord gevoegd?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef 8108139dpths het volgende:
Zou het liefst ook vanavond nog voor de trein springen.
Lijkt eropquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:00 schreef Arcee het volgende:
Z'n laatste post:
[..]
De daad afgelopen weekend bij het woord gevoegd?
Zeer vervelend dat je nooit echt op de hoogte kan komen hoe slecht het eraan toe gaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik wist ook niet dat het zo slecht met hem ging, ik dacht dat hij op weg was naar "beterschap"
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nogmaals gecondoleerd en heel veel sterkte.
Niet hier, FB.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:23 schreef FreezePop het volgende:
Zou ik tussendoor even mogen vragen wie mijn posts verwijderd heeft? In welk opzicht droeg ik iets fout bij? Gewoon principieel wil ik dit weten. Zou de desbetreffende mod even contact op willen nemen dan. Ik vind dit net zo rot als de rest en wens de hele kring ook gewoon sterkte hoor...
Ik denk dat je in FB meer succes hebt met deze vraag.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:23 schreef FreezePop het volgende:
Zou ik tussendoor even mogen vragen wie mijn posts verwijderd heeft? In welk opzicht droeg ik iets fout bij? Gewoon principieel wil ik dit weten. Zou de desbetreffende mod even contact op willen nemen dan. Ik vind dit net zo rot als de rest en wens de hele kring ook gewoon sterkte hoor...
Ik denk altijd dat users maar wat roepen als ze zoiets schrijven (het 'voor de trein stappen')quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Een van zijn laatste posts (in hvjjn):
[..]
Ik kende de user eigenlijk niet. Gecondoleerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |