nee want hij heeft veel leukere liedjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik luister voor het eerst naar Johnny Cash.![]()
Krijg ik nu een koekje van iemand?
Boh, zij mij alleenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is het waar dat jij gisteren Merel tegenkwam?
Nog lekka een paar tijgahs walgelijk uit mekaar legge trekke of wat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Boh, zij mij alleen
en maar nisk zeggen he![]()
maar, het was bij een ander podium, waar het echt zo super tof was
Ik luister hem nu.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:53 schreef dralion13 het volgende:
Volgende keer moet je Ring of Fire luisteren klink
Jij mag me altijd slaan.quote:
Hehehehe.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Boh, zij mij alleen
en maar nisk zeggen he![]()
maar, het was bij een ander podium, waar het echt zo super tof was
Jakkiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
trainingbroek tshirt en ongewassen haren veilig binnen
Ik ga jou nooit slaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik luister hem nu.Jeetje wat dat begin
[..]
Jij mag me altijd slaan.![]()
[..]
Hehehehe.
Doeeei oke!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Al zag ik wel een vage schim, dacht al, zou haar zo kunnen zijn, maar, kon het niet geweldig zien
Nu eerst afwassen! omkelden! en trein pakken
Trainingsbroek check, shirt check, haren wel gewassen dat wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
werkschoenen, spijkerbroek, hemd..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar het is elke keer de beste avond van z'n leven. Dus of hij de avonden zijn niet zo leuk zodat ze makkelijk te overtreffen zijn, of hij vergeet de avonden snel. Wat eigenlijk ook zou betekenen dat de avonden niet zo geweldig waren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou een levensgenieter toch die jongen!
Jaa gaat prima!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja goed met jou alles? Lang niet gesproken![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga jou nooit slaantenzij je het zelf wil voor je genot natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jij er niet wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jaa gaat prima!
Klopt, waarom sprak jij me nooit?
oneens!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef HappyBob het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 6 mei 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou een levensgenieter toch die jongen!
[/quote
Maar het is elke keer de beste avond van z'n leven. Dus of hij de avonden zijn niet zo leuk zodat ze makkelijk te overtreffen zijn, of hij vergeet de avonden snel. Wat eigenlijk ook zou betekenen dat de avonden niet zo geweldig waren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]And not only your hand..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand heel dicht vasthouden![]()
whut?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:57 schreef sharr het volgende:
[..]
And not only your hand..![]()
Iemand heel dicht vasthouden
Dan ping je me toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Gewoon goede avonden dus. Geen geweldige avonden. Weer een mysterie opgelost.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oneens!
vaak zijn eht gewoon goede avonden!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan ping je me toch?iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn ijsje is kapot![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:57 schreef sharr het volgende:
[..]
And not only your hand..![]()
Iemand heel dicht vasthouden
Ik heb nog wat bizon kit.quote:
Sorry Meneer, als ik wist dat het je zo dwars zat, had ik het beter voor je uitgelegd!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon goede avonden dus. Geen geweldige avonden. Weer een mysterie opgelost.
Wat een heerlijke man ben jij hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Sorry Meneer, als ik wist dat het je zo dwars zat, had ik het beter voor je uitgelegd!
Als je hoogtepunt zo hoog is dat het een dieptepunt is geworden, snap jij?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef mc-Piel het volgende:
Freddiey, lijkt me een lastig verhaal.
Ze zeggen toch, je moet stoppen op je hoogtepunt?
Voor jou is kennelijk elk weekend een hoogtepunt!
Wanneer moet je dan stoppen!!!
Als jij al je avonden omschrijft als de beste avond van je leven..dan weet ik niet meer hoe jouw leven in elkaar steekt. Zo kan ik nooit met je meeleven. Volgende keer dus een gedetailleerde uitleg inclusief foto's/filmpjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Sorry Meneer, als ik wist dat het je zo dwars zat, had ik het beter voor je uitgelegd!
nee?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je hoogtepunt zo hoog is dat het een dieptepunt is geworden, snap jij?
Geweldig toch, hoef je nooit te stoppen (want het hoogtepunt is nog niet bereikt).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef mc-Piel het volgende:
Freddiey, lijkt me een lastig verhaal.
Ze zeggen toch, je moet stoppen op je hoogtepunt?
Voor jou is kennelijk elk weekend een hoogtepunt!
Wanneer moet je dan stoppen!!!
Deal!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als jij al je avonden omschrijft als de beste avond van je leven..dan weet ik niet meer hoe jouw leven in elkaar steekt. Zo kan ik nooit met je meeleven. Volgende keer dus een gedetailleerde uitleg inclusief foto's/filmpjes.
Zonder glitters??quote:
Kope danquote:
Of ik volg je gewoon en ga achter je staan net als Merel.quote:
Wat glitters?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zonder glitters??
Wie ben jij en wat heb je met Space gedaan!!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:03 schreef sharr het volgende:
elk ijsje uit de doos is gebroken
kut. ik ga 'm terugbrengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
kut. ik ga 'm terugbrengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kut. ik ga 'm terugbrengen.Even in het fobo van FreezePop posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
kut. ik ga 'm terugbrengen.Ow meisje tochhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kut. ik ga 'm terugbrengen.2 voor de prijs van 1 tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ging naar Gorinchemquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiiii watwat kwam je uitspoken in mn prachtige dorp dan ?
![]()
Ik wil een gifje van mijn UI diequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kan weer door met mijn leven nu ik dit gelezen heb dankje
Watwawt welke chickie huhhh??quote:
Waarom kom je ons daarmee irriteren dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg ik verveel me zo dat ik er fucking irritant van word.
Ik vind mezelf zelfs al irritant
Kan ik me in vinden!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg ik verveel me zo dat ik er fucking irritant van word.
Ik vind mezelf zelfs al irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom kom je ons daarmee irriteren dan?
Niiiicenicequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:06 schreef Patje1987 het volgende:
Net een nieuwe auto gekocht, maar nu extreem druk dus ik ben er vanavond weer
Gestemd op 1 omdat ik niet kon kiezen jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
Welke sombrero moet Nijño in UI?
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
4. [ afbeelding ]
5. [ afbeelding ]
6. [ afbeelding ]
7. [ afbeelding ]
8. [ afbeelding ]
Poll: Welke sombrero mijn Nijño in UI
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
• 6
• 7
• 8
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat moet je leren dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik nou doeeheoehoeeen, leren heeft toch geen zin
Dankje, over een week ofzo is hij klaar, krijgt eerst nog grote beurt nieuwe banden alles.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niiiicenicehave funn!! Gefeliciteerd ook!!
tis mn pussyboiiiquote:
ooooquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dankje, over een week ofzo is hij klaar, krijgt eerst nog grote beurt nieuwe banden alles.
hihi grote beurt allesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dankje, over een week ofzo is hij klaar, krijgt eerst nog grote beurt nieuwe banden alles.
kut. ik ga 'm terugbrengen.Aww meisje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Ik ken datquote:
Ik ga nu echt niet lerenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ken dat
Zo maar weer verder met biologie
kut. ik ga 'm terugbrengen.Hihi, lieve Sharr fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
wie zei datquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:10 schreef sharr het volgende:
"Altijd als ik tosti's heb gegeten heb ik zin in seks. Dat geldt trouwens ook na een ademhaling."___!
Heb ik ook, dus ik ga maar weer een examen maken en daar een foutenanalyse bij makenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga nu echt niet leren
dan ben ik 10 pagina's verdr en dan denk i k
WAT HEB IK NOU GELEZEN?@!!?!!?!?!!
pizza weddenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:10 schreef sharr het volgende:
"Altijd als ik tosti's heb gegeten heb ik zin in seks. Dat geldt trouwens ook na een ademhaling."___!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik dextro gaan eten, dat vindt mama vast leuk als ze thuis komt
HOI HOI HOI MAMAMAMAMAMAMAM MAMAMAMAM MAMA MAMA MAMA
Niet geföhntquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn haar krult echt heel erg vandaag joh.
Doen, kan je lachenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik dextro gaan eten, dat vindt mama vast leuk als ze thuis komt
HOI HOI HOI MAMAMAMAMAMAMAM MAMAMAMAM MAMA MAMA MAMA
Weet ik tochquote:
Das een goeie, moet ik zo ook maar eens doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:12 schreef mc-Piel het volgende:
Volgens mij ken je beter ritalin gaan eten.
Wat doe je stoer dan, je hebt geen tijd gr grquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ging stukje rijden en was verliefd, gewoon met comfort stand, daarna zette ik hem op sport en meteen geweld
Awhhquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ging stukje rijden en was verliefd, gewoon met comfort stand, daarna zette ik hem op sport en meteen geweld
Teveel werk allesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Weet ik toch
Maar dan krult het niet zo als het opdroogt!
Honda CRX Del Sol ??quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef Patje1987 het volgende:
Mercedes C180 sportcoupequote:
Golfjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Was grapjequote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doe je ogen eens dicht
wat zie je?Ik zag mijn vinger, ik had mijn vinger in mijn oog toen ik hem dicht deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Was ook de bedoeling om de grootste pauper auto's op te noemenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doe je ogen eens dicht
wat zie je?even aan de binnenkant van mn ogen kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
okquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zag mijn vinger, ik had mijn vinger in mijn oog toen ik hem dicht deed
heb ik niet..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok wie brengt me binnen nu en 5 minuten ritalin? Ik word gek
Ik wil zoveelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:17 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een lupos.
Een vergelijkbare stond een tijdje terug voor 7600 op autoscout.
132.000 km.
Binnen 5 minuten gaan niet lukken ben ik bang, je mag het wel komen ophalenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok wie brengt me binnen nu en 5 minuten ritalin? Ik word gek
Jawel,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Onder andere
Word je daar niet juist erger hyper van als je geen ADHD hebt?
Iksnapnietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Yeey ik heb een nieuwe reeks in ONZ
Trollen op
Een enkel topic een reeks noemenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Yeey ik heb een nieuwe reeks in ONZ
Trollen op
NIETquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jawel,
Maar ik heb zo'n vermoeden dat jij het wel hebt
Hij staat toch centraal knuppeltjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Een enkel topic een reeks noemen
Reclame maken voor je eigen topic
Dat bedoel ik, concentratie van 3 keer kut.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NIET
waarom heb ik gvd om de 5 minuten chinese tekens als ik typ?
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij staat toch centraal knuppeltje!!
Ik heb een kut geheugen jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, concentratie van 3 keer kut.
Hyperactief.
Slecht geheugen ook zeker?
Ik zou aan de ritalin gaan
als ik dat zo hoor moet ik ook aan de ritalinquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, concentratie van 3 keer kut.
Hyperactief.
Slecht geheugen ook zeker?
Ik zou aan de ritalin gaan
Iedereen aan de ritalinquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik dat zo hoor moet ik ook aan de ritalin
quote:
Dat hoort zo, enkel wanneer je ritalin gebruikt verandert ie naar NL.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
VERTEL MIJ
waarom er rechtsonder ineens chinese tekens en al staan op de startbalk ipv NL
nee vertel een verhaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een keer Ritalin gegeten zonder ADHD te hebben
Ben ik nu het binkje ?
Ik wel vaker..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een keer Ritalin gegeten zonder ADHD te hebben
Ben ik nu het binkje ?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat hoort zo, enkel wanneer je ritalin gebruikt verandert ie naar NL.
eens aan de dealert vragen of hij dat ook in het assortiment heeftquote:
snuivenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wel vaker..
En lachgas patronen..
en een keer gesnoven.
Ben ik nu het binkje?
Lachgasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wel vaker..
En lachgas patronen..
en een keer gesnoven.
Ben ik nu het binkje?
een kampvuurverhaalquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een mans verhaal ?
En zo ja, waar moet het over gaan ?
de chinese tekens, kutquote:
Das zo vet hèquote:
Lachgas blijven inhaleren via een ballon bedoel jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wel vaker..
En lachgas patronen..
en een keer gesnoven.
Ben ik nu het binkje?
Dan zul je eerst ritalin moeten hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
een kampvuurverhaal
[..]
de chinese tekens, kut
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eens aan de dealert vragen of hij dat ook in het assortiment heeft
Je gaat ook moeilijk hardquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lachgas blijven inhaleren via een ballon bedoel je?
Daar schijn je echt gruwelijk hard van te gaan
Ik heb alleen gebruikt:
Wiet, Hasj, paddo's, Ritalin, MDMA & XTC.
Ik heb taksiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohnoes ik drink nu het laatste pakje caprisonne. Neeeee.
Tropische vruchtenquote:
Ja zo'n trip duurt toch maar een paar seconde of zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je gaat ook moeilijk hard!
Alleen wel heeeel kort.
ja, geylquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik een mannen XL nemen en er zelf een jurkje van knippen
eerst een tester uiteraardquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]drugsdealen
Ik heb het in mn assortiment
Wat heb je er voor over?
Ik dealde gewoon op mn 15e hoor, zoals het hoortquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]drugsdealen
Ik heb het in mn assortiment
Wat heb je er voor over?
2.50 voor 'n doos ofzo, weetikhet!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja zo'n trip duurt toch maar een paar seconde of zo?
Een paar maten hadden het een keer gedaan, ik was toen alleen op vakantie.
Wel lachen dat je bij die Makro die patronen gigantisch goedkoop kan kopen
Kom maar halenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, geyl
[..]
eerst een tester uiteraard
Gewoon hosselen op de straat, je moet toch aan die money komen snapje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik dealde gewoon op mn 15e hoor, zoals het hoort
Klinkt als een broodje aap hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb ook goede verhalen gehoord over kalmoes
Dat ongeveer het zelfde effect heeft als wiet, maar gewoon in nederland wild groeit
Whehe Sharr is oud en dementquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:26 schreef sharr het volgende:
Jullie gaan snel, dit is verwarrend voor mij.
Salviaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:26 schreef gianni61 het volgende:
bedoel je niet lakmoes?
kalmoes ken ik niet
ga anders salvia's roken
och, het is gratis te halen dus waarom nietquote:
Voor een zuur ja.quote:
Ik haat basen, dus ik gebruik altijd blauw.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Voor een zuur ja.
Voor een base heb je rood nodig
ook nooit geprobeert. eigenlijk dom, want ik heb op een pantenkwekerij gewerkt waar we 10.000den van de planten hadden staanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Salvia.. wat een tiefuszooi is dat
Zelf nooit gedaan, was er wel bij toen een maatje het deed.
Leek wel of ie in z'n gedachten op 'n andere planeet zat ofzo.
hihi space dat ben ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Ik ben verliefd op Jeroen en we gaan zo spacechocolademuffins bakken
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ga eens het pasje van mijn vader meenemenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja zo'n trip duurt toch maar een paar seconde of zo?
Een paar maten hadden het een keer gedaan, ik was toen alleen op vakantie.
Wel lachen dat je bij die Makro die patronen gigantisch goedkoop kan kopen
Jaloers wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Ik ben verliefd op Jeroen en we gaan zo spacechocolademuffins bakken
Zuurpruimquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik haat basen, dus ik gebruik altijd blauw.
ik ook op spacequote:
2.50 voor 'n doos van 50 ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga eens het pasje van mijn vader meenemen
kalmoesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:26 schreef gianni61 het volgende:
bedoel je niet lakmoes?
kalmoes ken ik niet
ga anders salvia's roken
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
ZuurpruimHihihihihihiihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O
O
O_
-!!!!!111
weer wat geleerd. had er nog nooit van gehoordquote:
Ik wil nog wel eens een echt tripmiddel gebruiken, ik durf alleen niet. Maar ja, ik ga het ook niet opzoeken nu. Ze zeggen wel eens: tripmiddelen moet je niet opzoeken, maar ze vinden jou. Dus ja, ooit eens...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oh kut, en daar zit je toevallig net hehquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Shipping restrictions
We cannot ship this product to Finland.
Mn moeder heeft ook zo'n pasjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga eens het pasje van mijn vader meenemen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef sharr het volgende:
Tripmiddelen vinden mij? Betekent dit dat ik iets met katten moet doen om te trippen?
hihi southpark?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef sharr het volgende:
Tripmiddelen vinden mij? Betekent dit dat ik iets met katten moet doen om te trippen?
beetje xtc ofzo is wel eens leuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens een echt tripmiddel gebruiken, ik durf alleen niet. Maar ja, ik ga het ook niet opzoeken nu. Ze zeggen wel eens: tripmiddelen moet je niet opzoeken, maar ze vinden jou. Dus ja, ooit eens...
zo'n spuit is toch ook wel bij de makro te koop lijkt mequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:32 schreef mc-Piel het volgende:
Maar wat ik dus zei broer, die patronen zijn 2.50 voor 'n doos van 50 ofzo bij de makro. Je moet alleen wel zo'n spuit hebben, maar een maatje van me heeft die.
jij wil een hakenkruis tattoo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag je als tattooist (?) een hakenkruis tatoeëren bij een klant?
Veel plezier!quote:
Tatoeëerderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zijn er genoeg die het doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
neuh dat lijkt me niet, tenzij je het bij zo'n illegaal lugubere tattooist laat doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Watquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er genoeg die het doen.
ik ken iemand die het bij een ander in zn slaap gedaan heeft
Nee wtf. Ik vroeg het me gewoon af.quote:
Ik wist het niet meerquote:
Wtf dat is echt absurd!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er genoeg die het doen.
ik ken iemand die het bij een ander in zn slaap gedaan heeft
Okequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neuh dat lijkt me niet, tenzij je het bij zo'n illegaal lugubere tattooist laat doen
ja, heel fout.quote:
Wanbetalerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom is mijn IP blocked bij forever 21
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
waarom weet ik niet wat forever 21 is?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom is mijn IP blocked bij forever 21
poepkleurquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef sharr het volgende:
Welke kleur nagellak moet ik opdoen tijdens mijn gala?![]()
Welke kleur is je jurk?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef sharr het volgende:
geen! of french manicure of hoe dat heet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef sharr het volgende:
Doe er lijm op en dan kattenhaar op plakkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef sharr het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja kut dan moet ik weer een neger smelten
dan rood natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Zwart, maar ik vind zwarte nagellak nooit zo leuk
Rood.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Zwart, maar ik vind zwarte nagellak nooit zo leuk
quote:
Jezus,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja kut dan moet ik weer een neger smelten
ja, negeer mij maarquote:
Wanneer heb je gala?quote:
welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dat neger smelten is helemaal geen leuk grapje.
welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Best wel eigenlijk, maar dat is zo'n grap waar je eigenlijk niet om moet lachenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
Zie je, wij niet-volblanken vinden het wel grappig.quote:
kom maar ff langs.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, maar ik kan geen french manicure
Jij VINDT het niet grappig, das wat andersquote:
Als je ze in de blender doet gaan ze beide kapot?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:43 schreef mc-Piel het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een baby en een pannekoek?
beide zijn lekkerder met spek en stroop?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:43 schreef mc-Piel het volgende:
In beiden stop ik mijn piemelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:43 schreef mc-Piel het volgende:
WTFquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In beiden stop ik mijn piemel [ afbeelding ]
Ewwww jij stopt je piemel in een pannenkoekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In beiden stop ik mijn piemel [ afbeelding ]
quote:
Verkeerde forum..sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ewwww jij stopt je piemel in een pannenkoek
Voedsel fetisjquote:
Kan gebeurenquote:
Oh, was dat humor?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon een ander gevoel voor humor.
24 Juli jarig zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:49 schreef sharr het volgende:
Hihi mijn moeder heeft 20 tompouces gekocht voor mijn verjaardag. Ik ben eind juli jarig.
Wij hebben met je moeder afgesproken dat we de verjaardag van Furdi bij jou vieren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:49 schreef sharr het volgende:
Hihi mijn moeder heeft 20 tompouces gekocht voor mijn verjaardag. Ik ben eind juli jarig.
Dankjewel Janquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo jarige job.Wat heb je gekregen?
[..]
Ok.
Is dat hetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wij hebben met je moeder afgesproken dat we de verjaardag van Furdi bij jou vieren.
Ik ben Klinkerbotsingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dankjewel Jan
En ik heb nog niks gekregen ik heb alleen nog maar getrakteerd
nee, is trekkertrek gulpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |