nee want hij heeft veel leukere liedjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik luister voor het eerst naar Johnny Cash.![]()
Krijg ik nu een koekje van iemand?
Boh, zij mij alleenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is het waar dat jij gisteren Merel tegenkwam?
Nog lekka een paar tijgahs walgelijk uit mekaar legge trekke of wat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Boh, zij mij alleen
en maar nisk zeggen he![]()
maar, het was bij een ander podium, waar het echt zo super tof was
Ik luister hem nu.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:53 schreef dralion13 het volgende:
Volgende keer moet je Ring of Fire luisteren klink
Jij mag me altijd slaan.quote:
Hehehehe.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Boh, zij mij alleen
en maar nisk zeggen he![]()
maar, het was bij een ander podium, waar het echt zo super tof was
Jakkiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
trainingbroek tshirt en ongewassen haren veilig binnen
Ik ga jou nooit slaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik luister hem nu.Jeetje wat dat begin
[..]
Jij mag me altijd slaan.![]()
[..]
Hehehehe.
Doeeei oke!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Al zag ik wel een vage schim, dacht al, zou haar zo kunnen zijn, maar, kon het niet geweldig zien
Nu eerst afwassen! omkelden! en trein pakken
Trainingsbroek check, shirt check, haren wel gewassen dat wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
werkschoenen, spijkerbroek, hemd..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar het is elke keer de beste avond van z'n leven. Dus of hij de avonden zijn niet zo leuk zodat ze makkelijk te overtreffen zijn, of hij vergeet de avonden snel. Wat eigenlijk ook zou betekenen dat de avonden niet zo geweldig waren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou een levensgenieter toch die jongen!
Jaa gaat prima!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja goed met jou alles? Lang niet gesproken![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga jou nooit slaantenzij je het zelf wil voor je genot natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jij er niet wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jaa gaat prima!
Klopt, waarom sprak jij me nooit?
oneens!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef HappyBob het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 6 mei 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou een levensgenieter toch die jongen!
[/quote
Maar het is elke keer de beste avond van z'n leven. Dus of hij de avonden zijn niet zo leuk zodat ze makkelijk te overtreffen zijn, of hij vergeet de avonden snel. Wat eigenlijk ook zou betekenen dat de avonden niet zo geweldig waren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]And not only your hand..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand heel dicht vasthouden![]()
whut?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:57 schreef sharr het volgende:
[..]
And not only your hand..![]()
Iemand heel dicht vasthouden
Dan ping je me toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Gewoon goede avonden dus. Geen geweldige avonden. Weer een mysterie opgelost.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oneens!
vaak zijn eht gewoon goede avonden!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan ping je me toch?iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn ijsje is kapot![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:57 schreef sharr het volgende:
[..]
And not only your hand..![]()
Iemand heel dicht vasthouden
Ik heb nog wat bizon kit.quote:
Sorry Meneer, als ik wist dat het je zo dwars zat, had ik het beter voor je uitgelegd!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon goede avonden dus. Geen geweldige avonden. Weer een mysterie opgelost.
Wat een heerlijke man ben jij hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Sorry Meneer, als ik wist dat het je zo dwars zat, had ik het beter voor je uitgelegd!
Als je hoogtepunt zo hoog is dat het een dieptepunt is geworden, snap jij?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef mc-Piel het volgende:
Freddiey, lijkt me een lastig verhaal.
Ze zeggen toch, je moet stoppen op je hoogtepunt?
Voor jou is kennelijk elk weekend een hoogtepunt!
Wanneer moet je dan stoppen!!!
Als jij al je avonden omschrijft als de beste avond van je leven..dan weet ik niet meer hoe jouw leven in elkaar steekt. Zo kan ik nooit met je meeleven. Volgende keer dus een gedetailleerde uitleg inclusief foto's/filmpjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Sorry Meneer, als ik wist dat het je zo dwars zat, had ik het beter voor je uitgelegd!
nee?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je hoogtepunt zo hoog is dat het een dieptepunt is geworden, snap jij?
Geweldig toch, hoef je nooit te stoppen (want het hoogtepunt is nog niet bereikt).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef mc-Piel het volgende:
Freddiey, lijkt me een lastig verhaal.
Ze zeggen toch, je moet stoppen op je hoogtepunt?
Voor jou is kennelijk elk weekend een hoogtepunt!
Wanneer moet je dan stoppen!!!
Deal!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als jij al je avonden omschrijft als de beste avond van je leven..dan weet ik niet meer hoe jouw leven in elkaar steekt. Zo kan ik nooit met je meeleven. Volgende keer dus een gedetailleerde uitleg inclusief foto's/filmpjes.
Zonder glitters??quote:
Kope danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |